Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2005

Σκεψούλες

Τα τελευταία δύο χρόνια (ίσως και παλιότερα, δεν θυμάμαι) υπάρχει μια «παράδοση» ο χρόνος να φεύγει με ένα τραγικό γεγονός. Πέρσι λοιπόν το 2004 έκανε μια «θεαματική» έξοδο καταστρέφοντας ένα από τα πιο δημοφιλή εξωτικά θέρετρα. Δεκάδες χιλιάδες οι νεκροί, μέχρι και οι πλάκες της γης μετατοπίστηκαν, ακόμα δεν είμαστε σίγουροι αν μετατοπίστηκε σημαντικά και ο άξονάς της. Φέτος η «θεαματική έξοδος» μέχρι στιγμής τουλάχιστον περιορίστηκε σε τοπικό επίπεδο. Δύο αστυνομικοί νεκροί, ένας οπλισμένος «εν ψυχρώ» δολοφόνος ελεύθερος, μερικά χωριά θα ζήσουν μέσα στον φόβο τις πρώτες ώρες του 2006. Σίγουρα το κόστος μικρότερο από το περσινό, αλλά όταν πρόκειται για ανθρώπινες ζωές το κόστος είναι ούτως ή άλλως ανυπολόγιστο οπότε…
Παλιότερα πάλι είχαμε το Μπαλί…
Και πάει λέγοντας…

Είναι παράξενο πώς οι συγκυρίες (;;;) διαλέγουν την έξοδο του χρόνου για να προσφέρουν τραγικά γεγονότα στους ανθρώπους. Και φυσικά όλοι μας λέμε κρίμα αλλά αφού είναι μακριά από μας… Λογικό. Λυπόμαστε, αλλά κατά βάθος ανακουφιζόμαστε που είναι μακριά μας και τα περνάμε «ξώφαλτσα». Καλά κάνουμε, δεν τίθεται ζήτημα. Σε τελευταία ανάλυση η ζωή είναι ένας αγώνας για επιβίωση. Αν χάσουμε το κουράγιο μας, αν απογοητευτούμε, δεν θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε. Θα μαραζώσουμε μέσα στον φόβο μας και θα χάσουμε την διάθεση της ανάπτυξης και της δημιουργίας.

Σε αντίθεση όμως ορισμένες φορές, χάνοντας με αυτόν τον τρόπο την εικόνα του «δάσους» νομίζουμε τα δικά μας προβλήματα τεράστια. Αν κοιτάξουμε γύρω μας και αντιληφθούμε την πραγματικότητα θα δούμε ότι αφού έχουμε αυτή τη στιγμή την ικανότητα να διαβάζουμε αυτό το κείμενο, σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι μπροστά στους οποίους είμαστε «μεγιστάνες» κι «απροβλημάτιστοι»! Πάλι όμως ακραίο. Τελικά ίσως η λύση είναι κάπου στην μέση. Όμως ο εγωισμός μας δεν μας αφήνει να την δούμε…

Στον μικρόκοσμό μου λοιπόν, το 2005, αν και ήταν ίσως από τις πιο παράξενες χρονιές, και όχι και ιδιαίτερα εποικοδομητική, ίσως ήταν η πιο «τυχερή». Η χρονιά που μου πρόσφερε ότι καλύτερο μου συνέβη. Εσένα αλεπουδίτσα. Με ελαφρό σκεπτικισμό λοιπόν για τους ανωτέρω προβληματισμούς, στον μικρόκοσμό μου θεωρώ ότι το 2005 ήταν η καλύτερη χρονιά της μέχρι τώρα ζωής μου. Πώς θα είναι το 2006 δεν γνωρίζω. Το ξεκινάω όμως γεμάτος ευχές και ελπίδα για ‘μένα, για ‘σένα για όλους και για όλα. Για τον μικρόκοσμό μου δεν υπάρχει περιθώριο για πιο χαρούμενα γεγονότα. Τουλάχιστον το 2006. Τα υπόλοιπα είναι στα χέρια σου και όχι στον χρόνο πλέον.

Υγεία, ευτυχία και αγάπη για όλο τον κόσμο!

Καλή χρονιά!

9 σχόλια:

  1. ει! μου έκλεψες τον τίτλο!!! :D :D :D

    χρόνια πολλά και με το καλό να μας μπει, που λένε :D
    καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. exeis apolyto dikio darht.

    tha se ekraza poy eklepses ton titlo tis nenya, alla se ekrakse afti, ok =P


    kali xronia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα τι σε έπιασε με τις αναλύσεις;
    Είναι βέβαια περσινές, οπότε δικαιολογείσαι!

    Σας εύχομαι ένα εκρηκτικά ερωτικό 2006 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα εκρηκτικό (!) 2006 και από μένα Darth, με όμορφες αλλαγές και συνταρακτικά νέα !!!
    ... και ... να μας γράφεις πιο συχνά
    [πάντα φαίνεται ότι παραπονιέμαι λιγότερο όταν έχεις γράψει και εσύ post!!!]

    Φιλιά και Ευχές σε σένα και την Αλεπουδίτσα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. [???????????
    Τί να πεί κανείς....]

    Καλή χρονιά, καλή χρονιά σε όλους!!!

    Μια χαρά μας μπήκε Νένυα μου!
    Δεν μπορούσαμε να το ονομάσουμε αλλιώς.. αυτό ήταν :p

    Αλομπάρ μου είδες καμιά φορά τί γίνεται; Σας έχω πεί, μην με αφήνετε μόνο, δεν με ακούτε...

    Θα το φροντίσω KV μου, να μην σε βγάλω και ψεύτρα δηλαδή και μετά ποιός με σώζει :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλυτερότερη χρονιά, ελπίζω το 2006 μαζί με την αλεπουδίτσα σου να σε καταπλήξουν ευχάριστα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευτυχισμένο το ΔύοΧιλιάδεΣέξι!!
    Να το χαρείτε με την αλεπού..και ίσως με τα αλεπουδάκια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να υποβάλλω και γω τα σέβη μου, τα δέοντα στην αλεπουδίτσα και τις πιο εγκάρδιες ευχές που έχω να σας δώσω...
    ευτυχείτε φίλοι μου, ευτυχείτε!

    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος3/1/06 9:55 π.μ.

    Πολλές ευχές και από εμένα σε όλους!!

    Καλή Χρονιά με πολλά πολλά γέλια!!

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...