Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2006

Μπρρρρρρ.....

Κρύυυοοοοο...
(Γιατί μ’ άφησες να φύγω; Καλά δεν ήμουν εκεί που με είχες;)
Πόδια παγωμένα
(Ακόμα και με το μποτάκι…)
Μέχρι και το αερόθερμο άναψα πλάι αλλά τίποτε…
(Δεν έχω και ανταπόκριση από Feng Shui σήμερα...)
Το πρωί, ανοίγοντας το παράθυρο ο ουρανός πίσω από τον Υμηττό καθαρός και ροδοκόκκινος. Απογοήτευση...
(Μα επιτέλους δεν γίνεται να ρίξεις λίγο χιόνι να αποκλειστούμε σπίτι να παίξουμε και κανα χιονοπόλεμο;;;)
Γρήγορος μοσχοβολιστός ελληνικός καφές και δρόμο για την δουλειά.
(Ψιλοαργήσαμε σήμερα)
Ήλιος με δόντι…
Φτάνοντας φυσικά ανακαλύπτω ότι είμαι μόνος!
Βέβαια, όταν ο «δικός μου» αποφασίζει και πρήζει τον κόσμο, με το που φεύγει λακίζουν όλοι!
(Ταξίδι στις Βρυξέλες η γάτα; Χορός στις καφετέριες τα ποντίκια!)

Οπότε κι εγώ καλά κάνω και φεύγωωωωω…
Πεινάωωωωωωω…


KVούλα είπα να συνεχίσω εγώ τις (όχι και τόσο)
«πρωινές ανταποκρίσεις» σου,
να μην λείψουν στον κόσμο!

[Καιρού επιτρέποντος, την Δευτέρα θα έχουμε αφιέρωμα,
ίσως και λίγο χιόνι!!!]

4 σχόλια:

  1. Από χθες δεν μπορώ να ζεσταθώ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι δύο ερωτευμένοι πιγγουϊνοι τι κάνουν στο πόστ σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχα...
    Εγώ και η αλεπουδίτσα είμαστε, δοκιμάζοντας τις αποκριάτικες στολές μας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...