Δευτέρα 25 Ιουλίου 2005

Μασαμπούκα!

9:45 συνάντηση των μεγάλων πνευμάτων.
Ξεκινήσαμε λοιπόν με όλες τις προϋποθέσεις για μια καλή κρεπάλη από το πρωί!
Γιατί ως γνωστών, η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται!

Πού να πάμε, πού να πάμε;
Ε πήγαμε εδώ δίπλα να.... 350 χλμ περίπου δηλαδή, ένα τίπιτις...
Κατωχώρι ονομάζεται το μέρος, εκεί δίπλα στην Πορταριά ένα πράμα.
Στον δρόμο φυσικά οι κυρίες δεν έκλεισαν το στόμα τους. Ο καημένος ο συνοδηγός μου δεν ακούγονταν καν. Και εγώ προσπαθούσα να συγκεντρωθώ ανάμεσα στο μπίρι μπίρι και την οδήγηση.

Περνώντας από τον Βόλο μαζέψαμε και έναν έτερο καπαδόκη και ανεβήκαμε πάνω στο Πήλιο. Εκεί λοιπόν επιδοθήκαμε στην ακολασία του αρνιού. Αρνάκι στην γάστρα, αρνάκι παϊδάκια. Ε βέβαια και τα παρελκόμενα, ξέρετε, πατατάκια, φετούλα και φυσικά κάτι καυτερές πιπεριές μούρλια! Αυτή η καυτερή και νεκρούς ανασταίνει ρε παιδί μου.

Στην παρέα προστέθηκε και το αφεντικό του μαγαζιού. Ένας τύπος, ένας τύπος... δεν σας λέω τίποτε, να πάτε να δείτε μόνοι σας. Άμα πια, όλα από εμένα τα περιμένετε....

Αφού λοιπόν καθαρίσαμε το καημένο το Αρνάκι ήρθε η σειρά του κυδωνιού και τέλος ένας καλός καφές μπας και δεν κοιμηθούμε στα 360 χλμ που μας χώριζαν από τα σπίτια μας.

Α στο ενδιάμεσο τραβήξαμε και τις κατάλληλες αποκαλυπτικές φωτογραφίες των μελών του group. Δεν σας τις δείχνω, δεν σας τις δείχνω :p Να ερχόσασταν κύριε estarian αντί να μου κοιμάστε όλο το μεσημέρι..... Το teleport without error δεν το έχετε πάρει ακόμα;;;

Τες παν, στην επιστροφή μπορούμε να πούμε ότι κουραστήκαμε ολίγον τί. Αφού να φανταστείτε ακόμα και οι κυρίες έκαναν παύσεις ομιλίας! Και βέβαια φταίγαμε πάλι εμείς γιατί ομιλητικές δεν μας άρεσαν, σιωπηλές δεν μας άρεσαν, τι θέλαμε από την ζωή μας;
Φυσικά δεν το αφήσαμε να περάσει έτσι, επιδοθήκαμε στο σπόρ του τσιμπάειν για να ξυπνήσουν τα αίματα (και ο οδηγός!).

Θα στο κόψω αυτό το ποδαράκι, να μου το θυμηθείς!

23:00 ήμασταν πίσω. Ώρα για ένα καλό κρασί στο μπαλκόνι!

Για το story, η σύνθεση της ομάδος ήταν:

Scorpina, Μαρκησία του O, George, τέλσον, Νίκος. Guest star η καμήλα.

Moto της ημέρας:
Μπρος μπουρνούζι και πίσω ασανσέρ :p

18 σχόλια:

  1. Τρέξε τρέξε οδηγέ
    για να τους περάσουμε
    και θα σε κεράσουμε
    μία μπύρα Φιξ

    (ναι, έτσι το λέγαμε τότε, επί Τσάρου, βεβαίως βεβαίως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για στάσου ρε George...
    αφού εγώ ήπια το περισσότερο (άντε και ο Darthiir) και μένα δεν με πονάει το κεφάλι μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάλλον σε πείραξαν οι τόσες ώρες μαζί μας...;-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συνδιασμός κυδωνιού με γιαούρτι και ραβανί.

    Όπως αναγράφεται στην Μαμαλάκιο Βίβλο, ο ανωτέρω συνδιασμός προκαλεί μια ελαφριά βαρυστομαχιά η οποία μπορεί να ενταθεί μόνο με την λήψη σοκολάτας, η παρουσία της οποίας, σε μεγάλη ποσότητα, θα προκαλέσει τις γνωστές σε όλους μας "καούρες"

    Πονοκέφαλο πάντως, όσο και αν έψαξα τα κιτάπια μου, δεν είδα να προκαλεί!

    Προφανώς θα φταίει ότι ο άνθρωπος δεν έχει συνηθίσει να δέχεται τόσα ταυτόχρονα ηχητικά ερεθίσματα και ο εγκέφαλος κράσαρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. and last but not least

    ....

    Μπαμπά μην τρέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕΝ ΕΤΡΕΧΑ.

    Πήγαινα ήρεμα-ήρεμα στην δεξιά λωρίδα με τα 220 μου...

    Το έχετε κάνει θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. george... θα έχεις hangover γιατί ήπιες νηστικός βρε αγόρι μου... μπουκια δεν έβαλες στο στοματάαααααααακι σου...

    (τρόμαξε το μάτι μας.. εγώ πάντως είχα μαζεμένα τα δάχτυλα μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βέβαια. Εσύ τέλσον μου άπλωσες μία, πήρες το μισό αρνάκι γάστρας και μετά δεν είχες λόγο να απλώσεις δάχτυλα. Μόνο μασέλα δούλεψες :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όχι, δεν έτρεχες εσύ.

    Το δικό μου το μυαλό έτρεχε (ως γνωστόν προηγούμαι της εποχής μου) και γι'αυτό μπερδεύτηκα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δε φτάνει που σας ξεψάχνησα όλο το αρνάκι για να μην παιδεύεστε με τα κόκκαλα μου την λέτε και από πάνω έτσι... εμ εγώ φταίω... έπρεπε να την πέσω και εγώ στα χορτα σαν μερικούς μερικούς.. πάντως ΑΛΛΟΣ είναι σε φωτογραφία που κασουλάει με βουλιμία ένα καημένο (πρώην) παϊδάκι... βεβαίως βεβαίως... (ωχ .. σαν την Μαρκησια γίνομαι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι το ξεψάχνισες. Κράτησες το ψαχνό και μας έδωσες τα κόκκαλα να μην παιδευόμαστε!

    Και αυτός ο άλλος κύριέ μου, απ' ότι ενθυμούμαι, παραδέχθηκε την φύση του και σιγοντάρησε την άποψή σου. Δεν προσέφερε όμως μόνο κόκκαλα...

    Μαρκησία μου, μήπως να βάλεις κόφτη στο μυαλό σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ετσι και αλλιώς δεν την πάλευα με τίποτα να έρθω. Μην ανησυχείτε, δεν χάσατε και τίποτα :)
    Απο βδομάδα που θα σκάσω Αθήνα, θα κανονισουμε για μπύρες Μοναστηράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θελω φωτορεπορτάζ ΤΩΡΑ! Αρνακια ε? παπαπα πρωινιάτικα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με χαλάνε οταν είναι ζωντανά και βελάζουν. Οταν βρίσκονται μέσα σε ένα πιάτο και απο πάνω στάζουν λεμόνια, πέφτουν αλάτια και πιπέρια και φρέσκια ρίγανη, δεν με χαλάνε ποσώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΟΚ. Πώς το περιέγραψες; Δεκαπλασίασέ το, ύψωσέ το στον κύβο...

    Ε αυτό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Estarian, μπύρες ή ρακόμελα;;;

    ιδού η απορία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και τα δύο μαζί μωρέ. Δεν νομίζω ότι μασάμε (οι μισοί) της ομάδος...

    Estarian αγόρι μου θες ρεπορτάζ; Είσαι σίγουρος ότι θα αντέξεις την λύπη που δεν συμμετείχες στην κρεπάλη;

    Κάνε την προσευχή σου και ρίξε d8, το prismatic spray που θά 'ρθει θα είναι φοβερό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΡΑΚΟΜΕΛΑ .... και να τα σβήσουμε με μπύρες... και έψα.. τι λέτε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...