Δευτέρα 30 Ιουλίου 2007

Βόλτα Μιλανέζα

Ευτυχώς που στο ΕλΒεν ήπιαμε μια καλή δόση καφέ διότι από την αλιτάλια καφέ δεν είδαμε. Μα είναι δυνατόν να μην έχουν καφέ; Τραγικό. Την πτήση μπορούμε να την χαρακτηρίσουμε «ομαλή», αλλά κατά την προσέγγιση είχαμε κάποια ψιλοπροβληματάκια… Δεν ξέρω, κολιά αποφάσισε να κάνει ο πιλότος, το χειρόφρενο δεν του δούλεψε καλά, δεν ξέρω, πάντως κάτι τσιρίδες ακούστηκαν από το επιβατικό κοινό. Η προσγείωση δε μας δίδαξε πως πηδούν τα καγκουρό. Χαίρομαι αφάνταστα που δεν μεγάλωσα μέσα σε μάρσιπο… Το «σαντουιτσάκι παύλα τοστάκι» και το «γλυκάκι» δεν θα τα σχολιάσω (δεν υπάρχουν λόγια)… Θρασύτατα ο Shadow πήγε να τα δοκιμάσει αλλά κόλλησε στην πρώτη μπουκιά...
Παρά τον φόβο πως μπορεί να εφαρμοσθεί και στην περίπτωσή μας το σλόγκαν: «Alitalia, πρόγευμα στην Αθήνα, γεύμα στο Μιλάνο, αποσκευές στο Κάιρο», τα πράγματα όδευσαν φυσιολογικά, οπότε και το βράδυ μπορέσαμε και να βουρτσίσουμε τα δόντια μας και να αλλάξουμε ρούχα για να κοιμηθούμε!
Πρωινή βόλτα στο Duomo και τη σκάλα. Καφές στη στοά Vittorio Emanuele. Καφές να λέγεται δηλαδή, γιατί ο εσπρέσσο φρέδο τους ομοιάζει με νεροζούμι. Νταξ, μην είμαι άδικος, είναι κάτι ανάμεσα σε νεροζούμι και καφέ (μα καλά, καλαμάκι δεν έχουν σε αυτό τον τόπο;)... Το γεγονός βέβαια ότι στην στοά ο pretend καφές και 2 ποτήρια νερού κοστίζουν 16 ευρά σύνολο, θα το αφήσω επίσης ασχολίαστο... Ο Κ.Κ. τους έσουρε βέβαια τα εξαμάξης αλλά το προσωπικό κρατήθηκε στο ύψος του και προσποιήθηκε πως δεν γνωρίζει ελληνικά :p
Έκθεση ζωγραφικής Botero και Ferroni. Τα βασανιστήρια στο Ιρακ με τάραξαν λίγο ειν' η αλήθεια αλλά κατά τα άλλα οι παχουλές κυρίες και οι ακόμα πιό παχουλές γάτες είχαν τον τύπο τους... Οι τσιγκογραφίες πάλι όμορφα περίεργες, ενώ οι πίνακες είχαν δόση μαύρου σουρεαλισμού...
Ας δεχτούμε τώρα ότι ένα πανίνι μπορεί να θεωρηθεί γεύμα (τουλάχιστον είναι κλάσεις ανώτερο από το τοστ αλα αλιτάλια και σίγουρα εύγευστο, αλλά γεύμα; κολατσιό να το δεχτώ). Αλλά βρε καλοί μου, φέρτε πιρουνάκια και ποτηράκια για όλο τον κόσμο, έλεος πια με το τυπικό ένα προς ένα...
Απεριτίφ στη Via Brera και στο Corso Como. Fratelli la bufala για βραδυνό. Ενδιαφέρουσες (απλά) γεύσεις και περιβάλλον. Προσωπικό και σέρβις απαράδεκτο... Το ίδιο και τα κουνούπια της περιοχής. Ήδη κυκλοφορώ (24 ώρες τώρα) με πρισμένο χέρι (αγκρρρρ). Νυχτερινή βόλτα στο Navigli. Ώρα για ένα καλό μοχίτο (πολύ καλό). Αλλά βρε χρυσά μου έφτασε 2 και μας σηκώνετε από τα τραπέζια; Πάνω στο καλύτερο μας κόψατε. Μοχίτο σφινάκι και επιστροφή... :(
Ευτυχώς η οικοδέσποινα φρόντισε για τα απαραίτητα για την διαβίωσή μας. Εκτός από το ότι φτιάχνουμε ενισχυμένες δόσεις φραπέ στο σπίτι, έψησε και μια τάρτα μηλόπιτα (γιατί μου αρέσει) και μας ετοιμάζει αύριο επίσημο δείπνο. Θα φτιάξει και καρμπονάρα (ιταλική) για τον Κ.Κ. γιατί παράπονο το έχει ότι δεν βρήκε πουθενά και ήθελε να δοκιμάσει :)

14 σχόλια:

  1. Ιταλική εταιρία και δε σας πρόσφερε ούτε ένα εσπρεσάκι; Που καταντησαμε!!!

    Πάντως γενικότερα έχουν πέσει πολύ οι υπηρεσίες στα αεροπλάνα. Θεωρώ ακόμα καλή την Lufthansa. Πολύ εξυπηρετική, καθυστερήσεις σπάνια, αρκετά καλό φαγητό (με τα στανταρντζ ενός αεροπλάνου βεβαίως-βεβαίως)

    Πάντως δε θα με χάλαγε να δω κι εγώ από κοντά όλα αυτά που φωτογράφισες! :))))

    ΥΓ1: Εχεις γράψει τη λέξη καφέ πέντε φορές και μια φορά τη λέξη φραπέ! :D No, coffee is not an addiction! :P

    ΥΓ2: Το mojito μάλλον το φτιάχνουν πιο πολύ στην Ευρώπη γιατί εδώ όπου πηγαίνω και ζητάω το συγκεκριμμένο κοκτέηλ μου λένε πως δεν ξέρουν-δε μπορούν να το φτιάξουν! Και είναι ότι πιο δροσιστικό!

    ΥΓ3: Καλή σου βδομάδα Καμηλιέρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος30/7/07 5:34 π.μ.

    Γειά σας! Πήγα και εγώ στο Μιλάνο πριν ένα μήνα. Aegean στο πήγαινε, easyjet στο έλα στο 90 ευρώ. Οπότε και το χάλια φαγητό της πρώτης, το ξεπέρασα. Αν θυμάμαι καλά το καπουτσίνο στην Duomo 3-3,5 ευρώ. Και εγώ με το φρέντο είχα ένα πρόβλημα παλιόερα, στη Ρώμη, όπου μου είχαν φέρει καφέ σε ποτηράκι από σφηνάκι και ένα ποτήρι νερό χωρίς καλαμάκι (!!!). Για Μιλάνο, πάλι: ο παράδεισος των κουνουπιών. Την πρώτη νύχτα σκότωσα δέκα. Το άλλο πρωινό έψαχνα σούπερ μάρκετ για αντικουνουπικό, δεν βρήκα πουθενά (μυστήριο πράμα). Πήρα Autan από φαρμακείο, έδωσα 9 ευρώ αλλα το βράδυ δεν υπήρχε κουνούπι για δείγμα στο δωμάτιο. Τσάμπα τα λεφτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να η αληθεια μια εξαρτηση στο καφε , σιγουρα υπαρχει :-))))

    Ομορφα πολυ ομορφα αγουγονται ολα καμηλιερη μου...αντε καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλά περίμενες κι εσύ καφέ και βρώσιμα από την Αλιντάλια?

    είσαι σκέτη γκρίνια όμως! Πωπω, δεν με βλέπω να ταξειδεύω μαζί σου, παρά μόνο στην pretend με το Μπαρμπουνάκι να κάνει χιούμορ και να ηρεμεί τα πνεύματα!

    Γιατί δεν πήρατε κάτι μεγαλύτερο για φαγητό? Γιατί δεν π΄ξγατε σ εμια τρατορία πχ αλλά πήγατε σε πανινοτέκα!
    Μη μου πεις πως δεν σου άρεσαν και τα πανίνι!

    Και όχι δα πως δεν ε΄χει καλό καφέ στην Ιταλία. Για την pasta και την pizza, θα συμφωνήσω, ούτε κι εμένα μου άρεσαν! Αλλά καφές και παγωτό, TOP!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γντουππππππππππππ...
    -οταν σηκωθω θα επανελθω με σχολιο!-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βγήκαν οι σκαλωσιές απο το Ντουόμο;! Γιούπι!
    Castello Sforza προλαβαίνετε;
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν γράφω εγώ για την Alitalia Κροτ μου, δεν μου δίνει σημασία... Καλά να πάθει με το καμμένο sandwichάκι!!! χαχαχα!

    Sunshine, μην ακούς καλέ μου που σε λέει γκρινιάρη... δίκιο έχεις, χάάάάλια η Ιταλία!!!! Μα pasta και pizza πήγες να φάς και εσύ στην Ιταλία;;;; Και να πιεις espresso???? Και περίμενες να είναι καλά ;;;; {ταπ ταπ ταπ ταπ ταπ}
    Καλά λέει όμως ... ΠΟΥ πήγατε για φαγητό ;;; ε;;;;;

    Στην pretend, όταν με το καλό έρθετε ... μπορώ να έχω κάμερα συνέχεια;;; ;;;;

    σμακ! {Ξέχνα λίγο τα παράπονα και δέξου το διαφορετικό. ΑΥΤΟ είναι, δεν χρειάζεται αν το κρίνεις, δεν θα αλλάξει, αν χαλαρώσεις λίγο μπορεί και να σου αρέσει... Η παρέα και το καινούριο είναι οι διακοπές, όχι το πόσο ταιριάζει με αυτά που εσύ έχεις στο μυαλό σου!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρέα και περιήγηση είναι αυτού του είδους οι διακοπές, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε τα χάλια τους :)

    {Σε πολλά, κλασικά, ιταλικά και όχι τουριστικά μέρη...}

    Όσο για την αλιτάλια, εγώ σου έδωσα σημασία... εξ' ου και μόνο άλλος δοκίμασε :)))

    Ο πιλότος όμως το έδωσε το ρεσιτάλ :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ, ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ, ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ!!! Φυσικά έχεις κάθε δικαίωμα να μην σου αρέσει αλλά βρε Sunshine μου, αν είναι να σε χαλάει κάθε νέο, και στο σπίτι οι διακοπές είναι ωραιότατη λύση.

    Σε λίγο (που θα περάσετε Γαλλία) περιμένω να ακούσω για τα χάλια του κρασιού! Και ΚΥΡΙΩΣ του τυριού!
    χιχιχι

    Για ρώτα τον άλλο που δοκίμασε (προσπαθώ να υπολογίσω πόσο μεγάλο πια είναι αυτό το χωράφι με τις αγκινάρες), είχε αγκινάρες το καμμένο τοστάκι????
    σμακ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο καθένας έχει το δικαίωμα σε ένα χάλια σπιτικό, το ότι του αρέσει δεν σημαίνει πως δεν είναι χάλια :)

    Ήταν μεγάλο το χωράφι τελικά....

    Το κρασί της γαλλίας είναι λίγο αραιό για τα γούστα μου αλλά υπάρχουν και ωραία και άσχημα όπως παντού...
    Το ίδιο ισχύει και για το τυρί, με εξαίρεση φυσικά αυτό που βρωμάει σαν φορεμένη κάλτσα... (για όνομα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χμμμ... δεν σταματάς να κρίνεις τα πάντα και να χαλαρώσεις, λέω εγώ που λέει και η κβούλα;;

    δες το θετικά! δεν έχεις εμένα να σου γκρινιάζω :-ppp

    calm down my dear... :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν σκοπεύω να εξαναγκαστώ να αρέσκομαι σε άνοστα και ξενέρωτα...

    Κατά τα άλλα μια χαρά χαλαρός είμαι και απολαμβάνω την εκδρομή (γιατί το φαγητό και ορισμένα άλλα... χάλια - χάλια ένα πράμα). Ποιός είπε ότι δεν την απολαμβάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι φωτογραφίες σκίζουν. Αντίστοιχα σκίζει η νεα γκελεμπία του blog. Αλλά βρε Ντάρθ, βρέ πουλάκι μου αμα είναι να ψάχνεις παπούτσι απο τον τόπο σου στα εξωτερικά..κάτσε και στο σπίτι με το freddo σου!
    Ούφ πιά αυτοί οι απαιτητικοί τουρίστες. Αλήθεια σε πιάνει ύπνος ή όχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...