Δευτέρα 16 Ιουλίου 2007

Βραδινά τηλεφωνήματα…

Το όνομα στην οθόνη με παραξένεψε. Δεν μπορεί, ξανά; Προσεκτική διερεύνηση του αριθμού από κάτω. Κλήση από Γερμανία. Είπα κι εγώ. Μια γρήγορη ανασκόπηση της επαγγελματικής πρότασης για δουλειά εκεί. Η πρόταση έχει γίνει από το μεσημέρι. Ξέρει πως, πάνω κάτω, για τους ίδιους λόγους που το μπαρμπουνάκι επιλέγει να επιστρέψει, προφανώς εγώ δεν ενδιαφέρομαι (μην ξεχνάμε και ότι «δένω με την ατμόσφαιρα» ένα πράμα...), συν του ότι αντιλαμβάνεται πως μια τέτοια αποδοχή σημαίνει πως θα αναιρέσω όλους τους κόπους και τις θυσίες που έχω κάνει 15 χρόνια τώρα για να πετύχω έναν και μοναδικό στόχο, στόχο που είχα βάλει εξ αρχής και παρέμεινε σταθερός και αναλλοίωτος με τα χρόνια. Παρόλ’ αυτά θέλει να την κάνει. Φυσικά και θα μπορούσα, δεδομένης της κατάστασης να παίξω εκ του ασφαλούς, αλλά αυτό σημαίνει πως διακινδυνεύω να τον εκθέσω και δεν το θέλω.
Ο καρντάσης, παρότι μερικές χώρες μακριά, καταφέρνει να βρίσκεται πάντα πολύ κοντά. Αλήθεια, συνήθως καταφέρνει να συνδέει την μνήμη μου με το παρελθόν, ακόμα και όταν δεν αναφέρεται τίποτε από τις συζητήσεις μας σε αυτό. Όλα επιστρέφουν γρήγορα, τόσο νωπά παρά τα χρόνια που μας χωρίζουν, και η πάνω πόλη έρχεται και πάλι στο προσκήνιο. Έχω την αίσθηση πως σε λίγο θα βγούμε στην παραλία βόλτα, ή θα πάμε στο κλασικό μας Εφήμερο για ρετσίνες και μεζέδες. Ύστερα στα κάστρα, βόλτα στα «μπαλκόνια»…
Στο θέμα λοιπόν χρήζουν περαιτέρω διευκρινίσεις και θα το σκεφτώ σοβαρά...
Οπότε περνάμε στον δεύτερο (πρώτο ίσως;) λόγο του τηλεφωνήματος. Τον Σεπτέμβρη παντρεύεται! Ζντούπ. Είσαι ακόμα εκεί… Εεε ναι, εδώ είμαι… Εμμ ναι… Πώ… Η φράση δεν προφταίνει να τελειώσει: Πλαταμώνα. Σε παίρνω από τώρα για να το σιγουρέψω (καλύτερα φυσικά γιατί ένας άλλος με είχε πάρει μόνο μία βδομάδα νωρίτερα και προφανώς δεν μπόρεσα να παρευρεθώ Χαλκιδική…), θα έρθεις και θα… μπλα μπλα μπλα…
Φυσικά η δεύτερη πρόταση γίνεται άμεσα αποδεκτή. Σχέδια για το ταξίδι… Αναμνήσεις από την πλάκα, το white bar, το μαϊάμι κτλ… Χμμ πιθανότατα τον Σεπτέμβρη θα το (ξανα)κάψουμε. :)

16 σχόλια:

  1. Η ώρα η καλή! Και για τα δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ... ταπ ... μήλα και μιμόζες ένα πράμα η σύγκριση της επαγγελματικής απόφασης και του λόγου που επιστρέφω... Να το γράψω καθαρά: Ο ΜΟΝΟΣ λόγος που δέχτηκα τη θέση είναι η μονιμότητα που την συνοδεύει. Το ότι ξαναξεκινόντας (από το απόλυτο μηδέν) θα φτιάξω κάτι που δεν θα χρειαστεί να το δώσω μετά από 3 χρόνια στον τυχαίο 4χρονο και να ξαναρχίσω και πάλι από την αρχή. Θα το φτιάξω δυσκολότερα και με βραδύτερους ρυθμούς αλλά θα είναι εκεί και δεν θα πρέπει να ξαναρχίζω από την αρχή συνέχεια. Δεν είναι εύκολο να φτιάχνεις κάτι από το μηδέν. ΔΕΝ γυρνάω όμως καλέ μου για το κλίμα και το χώρο ... Μια χαρά βρίσκω και το Κεντροευρωπαϊκό κλίμα και την Κεντροευρωπαϊκή κουλτούρα και τα διάφορα άλλα ΟΜΟΡΦΑ που τα συνοδεύουν... Αν ήταν το κλίμα που με πείραζε θα μου αγόραζα 3μηνες το χρόνο διακοπές σε επίγειους παραδείσους και θα ήμουν μια χαρά με τις επιλογές μου ... πιο φτηνά νομίζεις μου στοιχίζει τώρα η Λεβεντογέννα;;;;
    Ουφ ...
    Μόνο μπονους της επιλογής είναι ότι θα είμαι πιο κοντά σε δικούς μου ανθρώπους ΑΛΛΑ και στα 10χρόνια που λείπω ... πάλι κοντά ήμουν!

    Αλλά να πιάσουμε εσένα : "μια τέτοια αποδοχή σημαίνει πως θα αναιρέσω όλους τους κόπους και τις θυσίες που έχω κάνει 15 χρόνια τώρα για να πετύχω έναν και μοναδικό στόχο, στόχο που είχα βάλει εξ αρχής και παρέμεινε σταθερός και αναλλοίωτος με τα χρόνια." Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως βλέπεις (με ταχύτατες διαδικασίες) μία τέτοια κίνηση μόνο σαν αναίρεση, ειδικά όταν ξέρεις ότι μάλλον προϋπόθεση είναι στον χώρο που επέλεξες να είσαι ... Καταλαβαίνω απόλυτα την σοβαρότητα των στόχων σου και την θαυμάζω (γιατί εγώ ποτέ δεν ήμουν έτσι αποφασισμένη) και δεν λέω ότι η σωστή επιλογή ήταν να δεχτείς χωρίς σκέψη ... ΑΛΛΑ ... μήπως όφειλες στα 15χρόνια που επένδυσες να σκεφτείς αν οι μέχρι τώρα επιλογές σου, σου εξασφάλισαν αυτό που θέλεις ή αν είναι ώρα για αλλαγή προσέγγισης;;;;; Όχι απαραίτητα την συγκεκριμένη, κάποια....

    Ουφ... Μα γιατί με βάζεις να σκέφτομαι σοβαρά πρωϊνιάτικα;;; Αφού ξέρεις δεν μπορώ.... και έχω και μάθημα ...

    Πορτοκαλί στο πορτοκαλί ΔΕΝ φαίνεται!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχαχα

    Ούτε κι εγώ μένω για το κλίμα... Απλά μου αρέσει :)
    (Πολύ πολύ πολύ πολύ περισσότερο απ' οποιοδήποτε άλλο...)
    Είναι πάνω κάτω οι ίδιοι λόγοι (αφού ξέρεις ότι τους ξέρω όσο και αν σε δουλεύω.. τους είχαμε συζητήσει εκτενέστατα όταν έπαιρνες την απόφαση) + ένα δύο άλλοι... Το κλίμα έρχεται τελευταίο και το είπε ο ίδιος ο καρντάσης, όχι εγώ.
    Άλλωστε πιστεύεις πως μια θέση στο R&D βιομηχανίας, έστω και από τις πρωτοπόρες, είναι προϋπόθεση για τον χώρο που είμαι; :oοο
    (Και παπατρεχίδης, και μνήμη χρυσόψαρου... να το προσέξεις...)

    Χτυπήσου όσο θες, έχουμε και μίξερ, όχι όμως μήλα και μιμόζες... :)

    {Ούτε το μαύρο σε μαύρο φαινόταν, αλλά δεν το είχα κάνει θέμα :)))}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1. Oποιοδήποτε άλλο κλιμα δεν το έχεις δοκιμάσει. Δεν μιλάμε για σφηνάκι-δοκιμή.
    2. Μπα δεν μου φαίνεται ότι είναι ίδιοι λόγοι...όσο και αν θες να τους βλέπεις έτσι.
    3. Ασφαλέστερη από άλλες ανάλογα με το πόστο. Και δεν είπα να πεις ναι, είπα να σκεφτείς...
    (4. Δεν μου χρειάζεται μνήμη :))) )
    5. Ααααααλλος χτυπιέται! Και μπερδεύεται :)
    {6. Το μαύρο στο μαύρο έμπαινε επίτηδες ... Άλλο αν κάποιο έψαχναν, έτσι;;;}
    σμακ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σωστά... μπαρμπούνι πράμα τι να την κάνει την μνήμη....

    {Τα φαινόμενα πολλές φορές απατούν.. αν θυμόσουν λιγουλάκι τις συζητήσεις εκείνης της εποχής :)}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. huh ??? έκανες λάθος link ή πρέπει να κοιτάξω όλο μου το blog;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το link ήταν για να σου θυμίσει την εποχή των πολυχρωματικών συζητήσεων/μονοχρωματικών αποφάσεων...

    To log του MSN σου μάλλον πρέπει να κοιτάξεις, αν και δεν ξέρω σε ποιόν Θανάση θα έπρεπε να ανατρέξεις :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ουφ βαρέθηκα! Έχεις δίκιο!! Παραδίδομαι.

    {που δεν είπα ότι δεν έχεις δικιο, αυτό θα το κρίνουν τα γεγονότα, είπα βασικά ότι με το μουλάρωμα στο να μην θεωρείς άλλη επιλογή καλύτερη από την δική σου, ακόμα και αν έχεις δίκιο ούτε ο ίδιος δεν θα το πάρεις χαμπάρι! ΕΣΥ πέρασες στο μονοχρωματικό ΧΩΡΙΣ να ακουμπήσεις καν το πολυχρωματικο!!! }

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. {και ναι! υποστηρίζω Κβούλα....
    δαγκωτό...}

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ουφ..
    Πότε θα καταλάβεις;

    Κατ' αρχάς μετά την δεύτερη παράγραφο υπάρχει μια γραμμούλα που περιέργως αγνοείς :)

    Κατά δευτέρεις (που λέει και η Καλημέρη), όπως είπες, ούτε η άλλη είναι καλύτερη, τα γεγονότα θα κρίνουν. Απλά αυτή είναι δική μου :)

    Συν τοις άλλοις πρέπει να απαντήσω μέσα σε 10-15 μέρες. Και αυτό σημαίνει ότι αν όλα πανε κατ' ευχήν, τον Νοέμβρη θα εκθέσω τον Καρντάση. Αυτό επίσης δεν ανήκει στις επιλογές που επιτρέπω στον εαυτό μου, κι ας υπάρχουν άλλοι που (εντελώς λανθασμένα) τις επιτρέπουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 1. ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ???? έλειψα 3 μέρες και έχασα τα καλύτερα!

    2. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΑΚΙ! απολύτως (for a change δλδ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όποιος ξαναπεί μπαρμπουνάκι θα με αναγκάσει να του βρω nick στο nick!
    {επιτέλους λίγη συμπαράσταση for a change!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. άντε ρε!!!

    και στα δικά σου καμιλιέρη μου... και στα δικά σου...

    (τρέχω να κρυφτώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος17/7/07 8:45 μ.μ.

    Τι κάνει μια πρόσκληση σε γάμο τελικά ε;
    Αν μη τι άλλο προκαλεί ΓΙΑ άλλους γάμους... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μ'αρέσουν οι γάμοι... η ώρα η καλή! :)))))))

    υγ: μ'αρέσει επίσης η αλλαγή στο μπλογκ... να προσέχεις όμως το πορτοκαλί στο πορτοκαλί όπως λέει η ΚΒούλα.

    υγ2: θα μίλαγα και για το δεύτερο θέμα που αναπτύχθηκε αλλά είμαι πολύ biased και ακόμη δεν έχω μια καθαρή άποψη επ'αυτού (κι ας είμαι 18 χρόνια στο εξωτερικό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τωρα εχω ξεχασσσσσει...
    σε μιλαω ή οχι;;;;;
    ;pppppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...