Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Ορεινή Αρκαδία

Μπορεί εν τέλει η πολυαναμενόμενη, κλασική τα τελευταία χρόνια, Πασχαλινή απόδραση στην νυφούλα του Ιονίου να μην πραγματοποιήθηκε, ευτυχώς βέβαια οι γείτονες φρόντισαν να μην λείψουν τα παρελκόμενα, η προδιαγεγραμμένη όμως εξόρμηση στην ορεινή Αρκαδία έλαβε χώρα κανονικά και η «κατάβαση» του ποταμού Λούσιου εστέφθη με απόλυτη επιτυχία.
Ανήμερα της εθνικής εορτής η ομάδα έφτασε στο ελληνικό Τολέδο (χμφφφφττττττ…) και συνέφαγε μαζί με τους κύκνους της περιοχής, οι οποίοι δήλωσαν περιχαρείς για τους υψηλούς επισκέπτες τους (μπουαχαχαχαχαχαχα), οι οποίοι φυσικά και τους έδωσαν την δέουσα προσοχή!
Η άνοιξη τελικά είχε όντως μπει για τα καλά, αφού τα έντομα είχαν ήδη αρχίσει τα ζουζουνίσματα γύρω από τα άνθη.
Η εκδρομή πήρε φυσικά και «εκπαιδευτικό χαρακτήρα», με επίσκεψη στους μπαρουτόμυλους, όπου σε υποδέχεται μια πινακίδα που αναφέρει αρκετά λιτά αλλά ολοκληρωμένα την όλη δομή του ενεργειακού συστήματος του πλανήτη. Τελικά πληροφορίες υπάρχουν παντού, αισθητήρια όργανα μάλλον δεν υπάρχουν για να τις παραλάβουν…
Στη συνέχεια ακολούθησαν οι απαραίτητες περιηγήσεις σε λαγκάδια, βουνά και κρυμμένα μοναστήρια, και φυσικά στα «αποτυπώματα» των αρχαίων προγόνων (λιθαράκι για λιθαράκι δεν έμεινε :p)
Η κατάβαση του ποταμού ευχάριστη και αναζωογονητική, όπως κάθε δραστηριότητα κοντά στη φύση. Η διαδρομή περιελάμβανε περάσματα, μικρούς «καταρράκτες» (τζιιι…) και μπόλικες παιγνιδιάρικες πιρουέτες! Η κατάληξη ήταν στο «στόμα του δράκου», το οποίο η ομάδα ξέφυγε με επιτυχία!
Κυριακή των Βαΐων και αναχώρηση από το «Τολέδο» (χμπφφφφφ!!!! :p)

Ξεκινούσε η εβδομάδα των παθών και ακόμα τελικά δεν είναι γνωστό πότε θα ξεμπλέξουμε…

18 σχόλια:

  1. Μπράβο, πάντα τέτοια.
    Πάντως και καμηλιέρης καλά το πας το βαρκάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό θα πει συγχρονισμός κουπιών!!!! ;-D
    Υπάρχει πολύ ομορφιά γύρω μας, και η φύση μας διδάσκει πολλά, όταν την αφουγκραζόμαστε και όταν την απολαμβάνουμε....
    Ψηφίζω πολλά καταρρακτάκια και πιρουέτες, και ΝΑΙΙΙΙΙ το στόμα του δράκου!!
    ;-)

    Ένα ατελείωτο carcassonne γύρω παντού...
    :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως έχω αποδείξει αθηνόβιά μου, είμαι παντός σπορ!

    Θα το σκεφτούμε Σοφία μου, εξαρτάται από το αν θα κάνεις κουπί ή αν θα ποζάρεις στη μηχανή!
    >:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χεχεχεχεχε... όπως είδες, είμαι πολύ καλά εξοπλισμένη (και γρήγορη)... Όσο για το κουπί, τραβάω ακόμα και όταν δεν φαίνεται ότι τραβάω!!
    ;-ΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με κούρασε πολύ η ανάρτηση σου, Καμηλιέρη. Προσπαθούσα για 20'' να καταλάβω ποια είναι η νύφη του "Ιουνίου"...

    υγ. θέλω και γω να κάνω rafting!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και εγώ θέλω rafting ... !!!! έχω μάλιστα την εντύπωση ότι θα έχω και ταλέντο στο rafting (όπως είχα την εντύπωση ότι έχω ταλέντο και στο σχέδιο... ταπ!)
    Nice! 'Σπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας υποδέχτηκε όμως με τα καλύτερά της ε; Αυτό δεν μπορείς να το αρνηθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο που τα κατάφερες και στο νερό και δεν βούλιαξες..αντί για την έρημο!

    Ελπίζω να πήγατε και στο Μουσείο της Μπαρούτης της Δημητσάνας όπου λές και μπαίνεις σε έναν άλλο κόσμο..

    Αντε και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κρίνοντας από τον κόκκορα, μάλλον στο ελληνικό Obidos (της κεντρικής Πορτογαλίας) τραβούσατε κουπί και όχι στο Τολέδο (χμφφφφττττττ…).
    Και του χρόνου! Χωρίς νοσοκομειακές περιπέτειες, μόνο με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. για να μας εντυπωσιασεις τα κανεις αυτα οκ ξερουμε εισαι γεροδεμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Tί λες τώρα..
    Τέλεια και στην Αρκαδία!!!
    Και του χρόνου,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εντάξει, ζηλέψαμε αρκετά- πίσω στην έρημο τώρα!
    (Τουλάχιστον αποζημιωθήκατε για την ταλαιπωρία των προηγούμενων ημερών. Πάντα τέτοια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άσε ρε Σοφία, σε πήραμε χαμπάρι ρεεεεεεε
    Λουφαδόρε!

    Μάνο μου θα σε μαλώσω. Βρε! Δε σου έχει πει ο σύντεκνος ότι πρέπει να κοιτάξεις λίγη βιβλιογραφία για να μάθεις την ορολογία;;;
    Ε-μα! Πχ, δες εδώ φώτος μπας και βγάλεις άκρη :p
    Με τη σωστή αναζήτηση θα πέσεις και σε άλλες αναφορές και ετεροαναφορές!

    Ταλαντούχε μου σύντεκνε εσύ!
    Μην μπερδεύεσαι, τάλαντα έχεις, όχι ταλέντα! :ppp
    Ποιος σου είπε να πας στον εξωτικό νότο; Ε; Ποιόοοος;

    Να πέσει φωτιά να με κάψει κιτσομήτσε μου!

    Δε σε καταλαβαίνω Μαρίνα μου, ορίζω όλα τα πλοία εγώ – αποδεδειγμένα!

    Δεν ξέρω ξηροκαρπήτα μου, στο κέντρο του χωριού ήταν μια τεράστια επιγραφή που έλεγε «Τολέδο», λες να μου λέγαν ψέματα;;;
    (Μα τόσο κοντά είναι η Πορτογαλία;)

    Μα πως με κατάλαβες βρε σκώληξ μου; Τγομεγόοοο
    (Έχω και windsurf, πάμε μια βόλτα; :p)

    Του χρόνου; Γιατί του χρόνου γλαρένια μου;;;
    Έχει και φέτος ξανά!!! ;)

    Μην νομίζεις θεία, όπου κι αν πήγα, από την έρημο… ποτέ δεν έφυγα…
    (Ναι ναι, αποζημιωθήκαμε εκ των προτέρων και ελπίζουμε και εκ των υστέρων, όταν με το καλό…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΓΩ?????? Πάρε, ρε, το κουπί σου και έλα να το πεις ξανά αυτό!!!
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ομορφιές είναι αυτές μαννούλα μουυυυυυυυ.
    Δε θέλω πολλά, το καλύτερο κουπί , μία το διεκδικεί.Άντε.
    (το επόμενο ράφτινγκ να το κάνουμε στο γεφύρι της πλάκας)Εγγυημένο χωρίς μπανταρίζματα και με καλά κουπιά.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γαμώ τις φωτογραφίες. Εξαιρετικό τοπίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ε ναι
    κι εγώ που έχω πολλά ταλέντα, αλλά όχι στο rafting -στο ράβειν, πάλι... χα! (άσε το σύντεκνο ήσυχο, ορίστε μας! :p)
    μου αρέσει πολύ η Ορεινή Αρκαδία
    έχω πολλά αγαπημένα χωριά, και πολλές όμορφες μέρες που πέρασα εκεί -μάλλον πρέπει να οργανώσω καμιά απόδραση, τώρα που μπήκε η Άνοιξη :)

    Καμηλιέρη παιδί μου, ωραίες φωτογραφίες πάλι!
    Άντε, και στην επόμενη
    ;)
    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ δημητρούλα μ’ θέλω να κατέβω καλαρυτικό άραχθο, αλλά δεν βρίσκω παρέα… ακόμα… :(
    (Για πες ποιά διεκδικεί το κουπί!!!)

    Είναι όντως τα ωραία τοπία αυτά δείμο μου, όπου ο άνθρωπος έχει περιορισμένη πρόσβαση η φύση παραμένει ακόμα «γλαφυρή»!

    Μαζευτήκατε πολλές «ταλαντούχες» βλέπω μανούλα!!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...