Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Γράφω…

…γράφω, γράφω, δε σβήνω (μα γιατί πρέπει να σβήνεις κι όλας βρε σύντεκνε;) και τελειωμό δεν έχω. Με αυτά τα χρωμικά τελικά τον καρκίνο θα βγάλω…
Στατιστική υπηρεσία, δήμοι, ενορίες και τα συναφή. Έχω την αίσθηση πάντως ότι η κίνηση στους δρόμους έχει πέσει λίγο, έχει γίνει και λίγο πιο χαλαρή, οι περισσότεροι δεν τρέχουν σαν παλαβοί, αφήνουν τα αυτοκίνητα τα «ρολάρουν». Τώρα, αυτό μπορεί να είναι απλή αίσθηση, και όχι πραγματικότητα, αλλά αν είναι αλήθεια, είναι πολύ καλό! Όχι ότι δεν υπάρχουν και παλαβοί δηλαδή, αρκετοί κάνουν κόντρα μεταξύ ταχύμετρου και στροφόμετρου, σηκώνουν τα μουγκρητά στα ύψη, στο δρόμο, στο βουνό, αλλά τί, ποιος περιμένει η βλακεία να εξαλειφθεί εντελώς;
Πάντως η κίνηση, για καθημερινή πρωί, ήταν άνετη. Στοιχεία ευρέθησαν, καφές στο φλιτζάνι και επιστροφή στη γκέισα. Τώρα γιατί σε αυτή έναντι του επιτραπέζιου; Έλα μου ντε, ίσως είναι πιο τσαλιμάτη ένα πράμα με τα ωραία αμυγδαλωτά μάτια της; (Συνγκεντρώσου….) Ή είναι που έρχεσαι πιο κοντά στα δεδομένα; (Κυριολεκτικά όμως!)
Χάος…
Και καλά τα τεχνικά, αυτά είναι τα εύκολα, όταν μπλέκεις μετέπειτα με την πολιτική και τους στόχους αρχίζει να ζορίζει το ζήτημα. Διότι άλλο να αερολογείς περί πολιτικής και άλλο να εξειδικεύεις την μεθοδολογία με την οποία θα εφαρμοστεί. Για να μην προκύψει κι εκεί χάος δηλαδή, όπως γίνεται χρόνια τώρα στον τόπο τούτο (και όχι μόνο), που ασχολούμαστε όλη μέρα με ωραία λόγια και αφήνουμε τα πάντα στην τύχη τους…
Να είχε βελτιωθεί λίγο και το θέμα του ύπνου πάντως και όλα θα ήταν καλύτερα. Αλλά αυτό το καθημερινό ξύπνημα, συγκεκριμένη ώρα της μαύρης νύχτας, είναι πολύ εκνευριστικό. Δεν μπορεί, αυτή η επαναληψιμότητα, με μηδενική σχεδόν διασπορά, κάτι πρέπει να υποδηλώνει. Για το φαινόμενο υπάρχουν σενάρια αποτίμησης, διόλου ευχάριστα, ή αισιόδοξα, είν’ η αλήθεια, αλλά τέτοια χρονική ακρίβεια πια καταντά εκνευριστική…
Κάπου πρέπει να έχασα και μία πανσέληνο λέει;

11 σχόλια:

  1. Χμ... το ρολόι του ύπνου σου ζει σε άλλη χώρα, σε το έχω πει...
    ;-Ρ

    Καλά, μεθοδολογία στην πολιτική? Εφαρμογή της?? ΑΧΑΧΑ (ναι, για να δούμε, λοιπόν...)

    (Ψιτ, ψιτ, no worries, η πανσέληνος ευρέθη και εκτιμήθηκε δεόντως!
    ;-ΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ώρα "χτυπάει" το ρολόι του ύπνου, Καμηλιέρη παιδί μου;
    μήπως να αρχίσεις να τρέχεις κι εσύ, παρέα μου; ε;
    :p

    Καλό μήνα, καλά κουράγια
    (γενικώς)
    (και... γιατί δε σβήνεις; Ξέρεις τι ανακουφιστικό είναι; :P)
    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμμμ…
    Μεθοδολογία εφαρμογής της πολιτικής. Η ίδια η πολιτική δεν έχει, η μεθοδολογία εφαρμογής της όμως είναι αυτή που την καθορίζει και είναι και προαπαιτούμενη…
    (πχ: "πολιτική" είναι να λέω ότι είμαι σοσιαλιστής, "μεθοδολογία" είναι το αν αυξάνω το ΦΠΑ ή αν αυξάνω την φορολογία εσόδων...)
    [Να την επιστρέψεις πάραυτα την πανσέληνο, τ’ ακούς;;;]

    Αν σηκώνεσαι να τρέξεις την ώρα που βαράει το ρολόι μου μανούλα, μάλλον πρέπει να επισκεφθείς ψυχίατρο!!!
    Καλό μήνα;;;
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ;;;;
    ΧΜΦΦΦΦΤΤΤΤΤ
    (Μα τι λες τώρα… μαζόχα είμαι να σβήνω ότι γράφω;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τόσο φτύσιμο, πίνεις τουλάχιστον λίγο νεράκι (όσο πίνεται ακόμα) για να μην κορακιάσεις από τη δίψα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν σου πω ότι τώρα τελευταία πίνω γύρω στα 4 λίτρα τη μέρα θα με πιστέψεις;;;
    (Υδροβόρος έχω καταντήσει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλο μηνα !!

    η πολιτικη πλεον ειναι ητυπικη σαβουρα που εχουμε σε καποια ντουλαπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα γλυκέ μου Darthiir. Παίρνω τη πρωτοβουλία να σου γράψω σχόλιο, ΧΩΡΙΣ να έχω διαβάσει το άρθρο σου. Καλό ε;

    Αποφάσισα να κλείσω το μπλόγκ μου (εχω γράψει σχετικά) και πέρασα να σε ευχαριστήσω προσωπικά.

    Να σε ευχαριστήσω που τότε με τα γεγονότα του άτυχου Γρηγορόπουλου, μου τα έχωσες χοντρά. Για το βλακώδες άρθρο που είχα γράψει. Ομως ο θάνατος του αγοριού ξύπνησε σε μένα το θάνατο ενός κοριτσιού, ενός άλλου κοριτσιού που στα 5 του χρόνια πέθανε απο τροχαίο. Της κόρης μου.

    Εσύ δεν το ήξερες βέβαια αυτό και μου έκανες κατα μέτωπον επίθεση. Στη πορεία, γιατί αντιστεκόμουνα βλέπεις, με έκανες σκουπίδι και το άξιζα. Τώρα καταλαβαίνω ότι το άξιζα.

    Οπότε θέλω προσωπικά να σε ευχαριστήσω μέσα απο στο ίδιο σου το μπλόγκ γιατί με βοήθησες.

    Απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου τους ανθρώπους που μου χάϊδευαν τα αυτιά, τους υποψιαζόμουνα. Μου φαινόντουσαν υποκριτές ή μπαγαπόντες γιατί αυτός που είναι καλός δεν χρειάζεται έξτρα διαφήμιση, φαίνεται. Προτιμούσα αυτους που είχαν αντίθετη γνώμη απο μένα, έίτε για να κάνουμε διάλογο είτε για να τσακωθούμε.

    Δεν ξέρω πως μοιάζεις στη πραγματική ζωή, ούτε τι άνθρωπος είσαι. Στη μπλογκοσφαιρα για το μόνο που έγραφες ήταν τα χαμένα όνειρα της Ελλάδος, του ανθρώπου γενικά, της ατομιστικής εποχής που ζούμε. Δεν ξέρω αν είσαι ρήτωρ, όπως ο Τσίπρας, αλλά στο γράψιμο "μιλάς".
    Τιμή μου που σε γνώρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καμηλιέρη καιρός ήταν να χτυπήσει το ξυπνητήρι σου και εσένα πριν το κοκόρι! :p Ε-μα πια!!!! Καλημερούδια!

    Α και μπράβο βρε που "δεν σβήνεις"! Φοβερό και τρομερό (μπορεί και να είσαι ο πρώτος που γνώρισα έβερ που δεν σβήνει). Εγώ πάλι, μόνο στο παρά πέντε δεν σβήνω πια (και τότε, αν είχα χρόνο πάλι θα έσβηνα). Ιδιότροπα νευρώνια ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σουρεαλιστικό... Βάζεις τόσα θέματα, τόσο συνειρμικά που δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω...

    Ο αυτόματος πιλότος έχει βγει. Τώρα μας βιάζουν χωρίς πιλότο. Φοβάμαι ότι σε λίγο τίποτα δε θα προχωρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ σκώληξ μου, η πολιτική δεν είναι σαβούρα, ο άνθρωπος είναι πολιτικό ον, ακόμα και στην καθημερινότητά που, ο καθένας μας, μια πολιτική έχει χαράξει και ακολουθεί. Μπορεί να είναι σαβούρα ορισμένες φορές, αλλά στην ντουλάπα μας δεν είναι, την φοράμε καθημερινά.

    Κοίτα να δεις Μαρίνα μου, ο Τσίπρας δεν είμαι. Επίσης δεν γνωρίζω αρκετά για να ξέρω αν ο Τσίπρας είναι ρήτορας, ή ο,τιδήποτε άλλο. Εγώ πάντως είμαι απλά ο καμηλιέρης, κι αυτό θα είμαι, όποια ιδιότητα και αν αποκτήσω στο μέλλον. Χάρηκα που σε γνώρισα, και ας τσακωθήκαμε, και να ξέρεις ότι υπάρχουν άνθρωποι με τους οποίους «τσακώθηκα» και για τους οποίους δεν χάρηκα καθόλου που τους γνώρισα, αν σου λέει κάτι αυτό. Καλή συνέχεια λοιπόν και οι γκαμήλες όλο και κάπου εδώ γύρω θα βρίσκονται αν τις χρειαστείς :)

    Σύντεκνε, πρόσεξέ με, πουθενά δεν ανέφερα ότι έκανα το λάθος να σηκωθώ κι όλας, έτσι;;; :ppp
    Να τα μαλώσεις αυτά τα νευρώνια!

    Δείμο μου, τα πάντα θα προχωρήσουν, τα πάντα ρει όπως γνωρίζεις. Απλά ίσως δεν προχωρήσουν όπως νομίζουμε/θέλουμε/μας αρέσει/μας συμφέρει. Είναι νόμος της φύσης και η μεγαλύτερη ονειροφαντασία του ανθρώπου είναι ότι την έχει δαμάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι υπέροχη μουσική, είναι αυτή που έβαλες εδώ..γυρίζω ξανά και ξανά για να την ακούω..
    Αχ βρε καμηλιέρη. Αχ! Υπήρξες ΔΑΣΚΑΛΟΣ για μένα. Σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...