Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2005

Ήχοι και χρώματα!

Κυριακή μεσημέρι και η εξόρμηση στο Αττικό Πάρκο ξεκινά. Είναι ένας ζωολογικός κήπος, λίγο διαφορετικός όμως απ’ ότι έχουμε συνηθίσει. Τα ζώα βρίσκονται σε μεγάλες περιοχές, οι οποίες προσομοιώνουν το φυσικό περιβάλλον τους, όχι σε κλουβιά, όπως στους μέχρι τώρα ζωολογικούς κήπους. Η βόλτα μέσα στα δρομάκια, ανάμεσα στις περιοχές όπου ζουν ζώα της σαβάνας, αλιγάτορες, τίγρεις, καμηλοπαρδάλεις και άλλα θηλαστικά και τρωκτικά είναι πολύ όμορφη. Σε μερικές περιοχές μπορείς να μπεις μέσα στο «κλουβί» και να περπατήσεις με τα ζώα!

Αποκάλυψη ήταν το κλουβί με τα μικρά μαϊμουδάκια! Τα βλέπεις να τρέχουν γύρω σου και φυσικά, όπως και τα περισσότερα από τα «ήμερα» ζώα του πάρκου, δεν σε φοβούνται καθόλου! Μάλιστα έρχονται και παίρνουν πράγματα από τα χέρια σου, παίζουν μπροστά σου και ανεβαίνουν ακόμα και επάνω σου! Δεν το περίμενα, αλλά το μαϊμουδάκι είναι ελαφρύ και το πάτημά του απαλό! Δεν «γαντζώθηκε» επάνω μου! Απλά περπάτησε ανάλαφρα στους ώμους μου!!!
Στην συνέχεια έρχονται οι αρκούδες. Νωχελικές και «οικογενειακές» είτε θα κοιμούνται όλες μαζί, είτε θα παίζουν τα παιδιά όλα μαζί, σου δίνουν την αίσθηση μιας εντελώς ανθρώπινης συμπεριφοράς. Οξύμωρο ίσως βέβαια. Ίσως θα έπρεπε να πούμε ότι ο άνθρωπος ορισμένες φορές συμπεριφέρεται «φυσικά» και προσομοιώνει αυτές τις συμπεριφορές… Η φύση είναι μία και ίδια παντού, σε όλα τα είδη της. Συνεπώς οι συμπεριφορές αυτές είναι αναμενόμενες. Απλά εμάς μας γεμίζει δέος το γεγονός γιατί έχουμε μάθει να βλέπουμε τα πράγματα διαχωρισμένα, οι άνθρωποι και τα ζώα, όχι τα είδη της φύσης που είναι παρόμοια αλλά απλά ο άνθρωπος έχει εξελιχθεί πνευματικά και βιολογικά περισσότερα από τα άλλα.

Τέλος έρχονται τα πουλιά. Όπως είπες μωρό μου, η φύση είναι ο καλύτερος δάσκαλος για τους καλλιτέχνες. Τα χρώματα των πουλιών είναι υπέροχα! Τι ροζ ανεπαίσθητες αποχρώσεις μέσα στα λευκά, φτερά, τι λαμπερά μπλε και μωβ χρώματα, τι αναμίξεις όμορφων αποχρώσεων του κόκκινου του κίτρινου και του πράσινου! Είδαμε και κάτι παπιά Αφρικής, υπέροχα, με τέλειες καφέ αποχρώσεις και το φτέρωμά τους δημιουργούσε «τείχος» δεξιά και αριστερά από την πλάτη τους! Είναι φανερό ότι ορισμένα από τα «άρματα» που μετέφεραν τους φαραώ είναι εμπνευσμένα από αυτό το είδος πάπιας!
Υπάρχουν επίσης ορισμένοι χώροι με πουλιά Ασίας, Αφρικής και Αμερικής που μπαίνεις μέσα στο κλουβί, το οποίο είναι τεράστιο φυσικά, και περπατάς μέσα στην «φύση» της αντίστοιχης «ζούγκλας», και βλέπεις τα πουλιά να πετάνε γύρω σου και να κάθονται σε κλαδιά από πάνω σου. Αισθάνεσαι πολλές φορές ότι όντως είσαι μέσα σε μια ζούγκλα, κάπου μακριά, και κάνεις βόλτα στον Αμαζόνιο, ή στον Γάγγη ή στον Νείλο… Το ξέρατε ότι στην Αφρική υπάρχουν πιγκουίνοι;;; Μάθετέ το!

Πάπια να ερωτοτροπεί με το χέρι σας έχετε δεί; Η συγκεκριμένη μπορούσε να κάθεται να σου τσιμπολογάει το δάχτυλο και να το γλύφει με τις ώρες! Το ράμφος της ήταν πολύ μαλακό και δεν σε πονούσε καθόλου! Ήταν σαν να σου έδινε φιλάκια!

Ο άνθρωπος αντιγράφει την φύση! Και πάντα θα την αντιγράφει γιατί είναι τμήμα της, όσο και αν δεν θέλει να το παραδεχτεί και προσπαθεί, βλάσφημα, να θεωρήσει και να αποδείξει ότι είναι υπέρ άνω της φύσης!

Μια ευχάριστη απόδραση δίπλα στην Αθήνα. Μια ευχάριστη εκδρομή, μια ευχάριστη ανάπαυλα από την καθημερινότητα. Μια εκδρομή που μπορεί να την κάνει εύκολα ο καθένας. Ένα μέρος που σίγουρα άξιζε που το επισκεφθήκαμε!

Καμιά καμήλα όμως δεν έχετε βρε παιδιά; Τι έγινε; Στην απ’ έξω οι καμηλίτσες μου;;;

Σχετικά με το προχτεσινή ερώτηση της ημέρας: Μάλλον ο Γύπας ή αρρώστησε, ή τον κλείσαν σε καραντίνα! Σας έλεγα εγώ ότι είναι ομάδα υψηλού κινδύνου! Έχει να γράψει από τότε που εμφανίστηκε η νόσος των πουλερικών!!!

ΥΓ: Όπως καταλαβαίνετε, μετά από τόσα ζώα και τόσο περπάτημα, η μέρα, μάλλον το απόγευμα, πρόσταζε ένα καλό φαΐ! Οπότε πήγαμε και φάγαμε κάτι παϊδάκια… μα κάτι παϊδάκια…

19 σχόλια:

  1. Θέλω και εγώ πολύ να πάω!!! Πέρασες ωραία Κυριακή βλέπω!!! Πήρες δυνάμεις για την βδομάδα!!!!
    Τα καλύτερα παϊδάκια τα έχει στην κεντρική πλατεία της Μάνδρας και στα Βίλλια. Πήγαινε και δεν θα χάσεις!!! Ειδικά στα Βίλλια τον χειμώνα είναι υπέροχα!!! Έχει και ωραίο γαλακτομπούρεκο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ εσύ κυκλοφορείς λυτή και αναρωτιέσαι γιατί είμαι εγώ έξω σκορπίνα μου;;;;

    Να πας Χρύσα, να πας. Και θα δοκιμάσω τα παϊδάκια και εκεί που προτείνεις. Βίλλια... χμμμ και το γαλακτομπούρεκο φρέσκο και ζεστό;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γαμάτο!!!! Γιατι μας αποκρύπτεις
    το όνομα του πάρκου βρε καμηλιέρη;

    Μήπως φοβάσαι μην σας κλείσουμε σε
    κλουβιά εσένα και την scorpina;

    Μάλλον εσένα σε κλουβί και την
    scorpina σε γυάλα.

    Χιχιχιχι (σατανικό χαμόγελο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν δεν κάνω λάθος, η 7μη και η 8η λέξεις του pοst ΕΙΝΑΙ το όνομα του πάρκου. Αττικό Πάρκο δηλαδή! Αλλά βέβαια ήταν λίγο δύσκολο να το προσέξεις...

    Η σκορπίνα έχει κλειστεί από μόνη της σε γυάλα, δεν χρειάζεται βοήθεια, τώρα εμένα σε κλουβί... χμμμ.. μπαααα... δεν το βλέπω.... χλωμό έως και διαφανές μπορώ να σου πώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αστα αυτά.Μας μπερδέεις βρε καμηλιέρη.
    Εκρυψες το όνομα ανάμεσα στις
    δυο φωτογραφίες (ετσι φαίνεται
    στην οθόνη μου), επίτηδες. Κάλυψη - απόκρυψη δηλαδή ή για να έχεις άλλοθι.

    Πάντως μου άνοιξες την ορεξη
    και μου φαίνεται ότι θα το επισκευτώ
    σύντομα το πάρκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντε καλή καραντίνα! Δεν είπαμε να μην χαϊδεύουμε τα πουλιά του ουρανού (πόσο μάλλον να μας φιλάνε τα χέρια) λόγω της γρίππης που σκοτώνει?...
    Τς, τσ..πώς το ξέχασες βρε παιδί μου και άφησες τις πάπιες να σου πάρουν τον αέρα?

    Τι θα σε κάνουμε τώρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δηλαδή johny μου να υποθέσω ότι δεν είδες καθόλου την πρώτη πρόταση εεε; Είδες βρε παιδί μου τί καλά που κρύβονται οι προτάσεις μου;

    Μαρινάκι μου δεν έχω πρόβλημα. Ύστερα από την υπερβολική έκθεσή μου στο περιβάλλον της σκορπίνας έχω πάθει ανοσία σε πάσα νόσο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να πας Κυριακή και αφού φας τα παϊδάκια (Ζιγούρι να φας) θα πας σε κάτι ζαχαροπλαστεία και θα φας φρεσκότατο (και ζεστό-ζεστό) γαλακτομπούρεκο με φύλλο ή με καταϊφι. Μετά θα σταματήσεις σε ένα φούρνο και θα πάρεις ζυμωτό ψωμί για να το φας εσύ και η αγαπημένη σου το επόμενο πρωί με βούτυρο και μέλι θυμαρίσιο!!!!
    σλουρπ!!! Ήδη μου πέφτουν τα σάλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καμηλιέρη καμηλιέρη ... Εδώ ο κόσμος καίγεται, ο γύπας αγνοείται, η γαλοπούλα άφαντη ΚΑΙ κρυωμένη, τα κοτόπουλα καταδιώκονται από παντού (plus ο πατέρας μου ζήτησε στην καρδερίνα να μην κελαϊδάει και μας πάρει κανείς χαμπάρι)

    και εσύ

    ΠΗΓΕΣ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΠΑΓΩΝΙΑ ;;;;

    ε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. KAI ακούμπησες και πάπια ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εδώ σφυρί, καλώ δρεπάνι....
    Παρακαλώ για την ημέρα που θα το χαμπαριάσει και θα αποφασίσει να την σπάσει :p

    KV μου σιγά μην κάτσω ν' αγχωθώ για μια παλιογριπούλα! Ο γύπας πάλι που ανήκει στο είδος όπως βλέπεις έχει κλειστεί σε καραντίνα!

    Και δεν ακούμπησα πάπια.. η άτιμη δεν με άφησε να την ακουμπήσω. Απλά της άρεσε να κάθεται να πιπιλάει το δάχτυλό μου με τις ώρες.. άμα πήγαινες να την χαϊδέψεις απομακυνόταν ακριβώς όσο χρειαζόταν ώστε να μην την φτάνεις για 2-3 εκατοστά!!! Σου λέω παλαβά πράματα!!!!

    Ρε παιδιά... γιατί τα σχόλιά σας εμφανίστηκαν τώρα το βράδυ;;;
    Κάτι δεν παέι καλά...
    Η Γρίπη χτύπησε ΚΑΙ το blogspot :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καμηλιέρη τις είχες πάντα αυτές τις 3D καμήλες;;;; πως δεν τις πρόσεξα ;;; 3D AlDente που θα βρούμε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. η φωτο με τα αρκουδάκια είανι τόοοοοσο γλυκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όχι καλή μου KV, είναι οι καινούργιες καμήπες που γεννήθηκαν στο κοπάδι μου! Τώρα για 3D AlDente, δεν ξέρω, δεν γεννήθηκε ακόμα τέτοιο στο κοπάδι μου να σου δώσω...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είσαι τρελός;;;;
    Τόσο καιρό προσπαθούν να μας κλείσουν απ' έξω, τώρα που τα κατάφεραν να τους το χαλάσουμε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όμορφε καμηλιέρη το blog σου είναι το πρώτο που μπαίνω για να σχολιάσω ύστερα από την περιπέτεια που είχα στο κτηνιατρικό εργαστήριο Θεσ/νίκης! Αυτό για να μην λες οτί δεν σε έχω ΨΗΛΑ!

    jojo με βρήκες άρρωστο και βαράς έτσι... Παραταυτά παραδέχομαι οτι ψηλοκοπροσκυλιάζω λίγο τον τελευταίο καιρό ω! ναι! αλλά η καρδιά μου ανήκει σε μια και το ξες!

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΩ ΕΠΙΣΗΜΑ ΟΤΙ ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΚΑΤΕΒΩ 12 ΕΩΣ 16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

    Φιλιά στους σκίουρους και χαιρετίσματα στις αλεπούδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά έλεγα εγώ ότι είσαι καραντίνα...
    Ευτυχώς λοιπόν που τις ίδιες ημερομηνίες εγώ θα είμαι Θεσσαλονίκη για έναν γάμο οπότε δεν θα κινδυνέψω να κολλήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...