Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2005

Αποτυχία... :(

… και δεν με νοιάζει καθόλου μα καθόλου που δεν πήραμε το IP. Ούτως ή άλλως είναι θέμα γνωριμιών και κύρους και όχι περιεχομένου και προσπάθειας. Και για κάτι τόσο μεγαλεπήβολο όπως το συγκεκριμένο IP, μόνο με πολλές γνωριμίες γινόταν! Με νοιάζει όμως που ενώ περίμενα να το πάρουμε, γιατί σε τελευταία ανάλυση δεν ήξερα καν πώς γίνεται και έμαθα μέσα σε 2 μήνες – για κάτι τόσο largescale που περιλαμβάνει 4 NoE’s ήθελα τουλάχιστον 6 μήνες για να καταλάβω και να κάνω κάτι – και τελικά περιέργως βγήκε κάτι καλό, με περιεχόμενο και με εξέπληξε κι εμένα τον ίδιο,........ με νοιάζει που μου έσπασε τα’ @@ και μου φώναζε ένας άνθρωπος που δεν μπορούσε να κάνει ούτε μια γραμμή από τις 60 σελίδες σωστή.

Ευτυχώς τουλάχιστον απλά ήρθε με κατεβασμένο το κεφάλι και είπε ότι «είμαστε έξω» και έφυγε. Γιατί αν τολμούσε να κάνει έστω και μια νύξη ότι φταίμε – ομολογώ ότι γενικώς είπε στους συνεργάτες ότι τρελαθήκαμε στην δουλειά – δεν θα τον ξέπλενε ούτε κι ο ιερός ποταμός! Μα τον Seth δηλαδή. Θα τον έκανα 13 κομμάτια και θα τον έσπερνα σε όλο τον Νείλο! Και δεν θα βρήσκαν κανένα από τα 13 του, όχι μόνο το ένα!!!!

Ασ’ τον τώρα να πάει να κλάψει (απλά αυτό σημαίνει ότι όντως θα μου βγάλει την πίστη για τα ΠΕΠ που τελειώνουν στις 27)! Εγώ πάντως ετοιμάζω τα πραματάκια μου και πάω να κάνω το μάθημά μου! Ναι, σήμερα επισήμως αρχίζει το νέο ακαδημαϊκό έτος! Δηλαδή είχε αρχίσει από την προηγούμενη βδομάδα αλλά… οι φοιτητές είχαν κατάληψη :p Πάντα τέτοια βρε πάντα τέτοια (να μην κάνω και τόσα χιλιόμετρα)! Πάντως μην νομίζετε ότι θα γλυτώσετε την εξεταστική! Το πολύ-πολύ να σας παραδώσουμε όλο το βιβλίο σε ένα μάθημα!!!

Καλή ακαδημαϊκή χρονιά!

11 σχόλια:

  1. πολλές άγνωστες λέξεις έχω βρε darth....

    πάντως κατάλαβα οτι ο κόπος σου πήγε χαμένος και αυτό είναι κρίμα.
    τουλάχιστον κάνατε οτι περισσότερο μπορούσατε και δεν σας ρίξανε το τέλος την ευθύνη πάνω σας, γιατί κάτι τέτοιες μεταθέσεις ευθυνών πολλοί τις συνηθίζουνε...


    τα καημένα τα παιδάκια σήμερα σκέφτομαι που θα πας φορτισμένος στο μάθημα και θα την πληρώσουνε εκείνα στο τέλος! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καμηλιέρη τα παιδιά και τα μάτια σου.. αύριο εσύ θα τους λουστείς σαν συνεργάτες εάν δεν προσέξεις ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρώτη μέρα στο σχολείο Darthiir???
    Μόνο που τώρα είσαι από την άλλη μεριά της όχθης!!!
    Καλή αρχή και με το μαλακό... Φοιτητές είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σκίστους κάψτους, πελέκησέ τους :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καμηλιέρη μου, next one will be the "lucky" one ... όπως σοφά λες ΕΜΑΘΕΣ ! Και νομίζω ότι έμαθαν και οι άλλοι μαζί σου (όχι απαραίτητα πως να γράφουν...)

    Καλή Χρονιά!!!! Ελπίζω να σου αρέσει και εσένα το μάθημα !!! Εγώ το λατρεύω.

    ΥΓ. Κασετίνα, χαρακάκια, ξυλομπογιές να μην ξεχάσεις (i.e. laptop, memory stick, pointer) αν και σαν την κιμωλία - τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Shit happens, μην μου στεναχωριέσαι! Θα πάρετε άλλα καλύτερα, χώρια που τουλάχιστον τους προσωπικούς σου στόχους τους πέτυχες. Όσο για τα φοιτητάκια, δως τους να καταλάβουν. Προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν είναι άνθρωποι, αλλά, the spawns of the devil!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εντάξει βρε παιδιά, λογικά πράγματα! Οι φοιτητές που ενδιαφέρονται θα τύχουν της αμέριστης συμπαράστασής μου. Οι αδιάφοροι θα τύχουν της αυστηρής κριτικής μου.

    Όσοι γνωρίζουν θα περάσουν, όσοι δεν γνωρίζουν θα τα ξαναπούμε του χρόνου! Έτσι έκανα πάντα!!!

    Βέβαια καλού κακού, έξω από την αίθουσα έχω στήσει μια γκιλοτίνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κρίμα που δεν πέτυχες το ΙΡ, ότι και αν είναι αυτό..αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου. Εσύ έκανες ότι καλύτερο μπορούσες..σκοτώθηκες κυριολεκτικά στη δουλειά..

    Οσο για τους νέους μαθητές σου, πνίχτους απο την πρώτη μέρα, κόφτους το βήχα, με το απουσιολόγιο στο χέρι μή σε ρίξουν απο τη καμήλα, την πάρουν και φύγουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. στείλε τους στη έρημο της γνώσης με μπόλικη δόση χιούμορ για όαση... ;) αν δεν πιάσει άκου τον esterian...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. To χιούμορ δεν μας λείπει...
    Αλλά ορισμένες φορές γίνονται υπερβολικοί...
    Θα στρώσουν όμως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...