Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

Αθλητική κάλτσα

Η διάθεση εκλείπει γενικότερα. Η δουλειά πάλι όχι. Δύο προτάσεις με καταληκτική στις 21, φυντάνια στο ενδιάμεσο, άντε να λογαριάσεις πώς να φέρεις βόλτα και εορταστικές εκδηλώσεις (καταληψούλα;). Να ξεκουραστώ είπαμε;
Το ότι θα λασκάριζε το λάστιχο της κάλτσας δεν ήταν προβλέψιμο. Το να σηκωθεί η κάλτσα στη θέση της δεν ήταν προγραμματισμένο. Το να μείνεις στη μέση του δρόμου από μέση, να γυρίσεις κακήν κακώς στο σπίτι (να ‘ναι καλά τα καγκελάκια στις σκάλες) και να μην μπορείς πλέον να σηκωθείς από το κρεβάτι σίγουρα δεν ήταν ευκταίο. Όχι μόνο για σήμερα αλλά γενικότερα. Εξαναγκαστική ξεκούραση. Μαύρη ξεκούραση μέσα στον πόνο… γρουμφφφφ
Η χειρότερη μέχρι τώρα κρίση. Η αίσθηση της αδυναμίας αυτοσυντήρησης τραγική. Πλήρης παράλυση από τον πόνο κι ας έχω πλακωθεί στα χάπια και τις ενέσεις (μέσος ρυθμός 0,5/h). Η μανούλα βρήκε λόγο να τριγυρνά όλη μέρα στα πόδια μου. Και ο πατερούλης…
Τα φυντάνια χαρούμενα σήμερα θαρρώ θα ήπιαν πολλούς καφέδες. Η καταληκτική αμείλικτη χαμογελά με κακεντρέχεια. Έβαλε ύπουλα μέσα για να νικήσει και πιθανών θα το πετύχει αυτή τη φορά, αλλά δεδομένης της κατάστασης δε μου καίγεται καρφάκι. Αν και στενοχωριέμαι για την μέχρι τώρα δουλειά και για όσους θα στενοχωρηθούν.
Δυνατότητες πληκτρολόγησης μικρές. Αδύνατο να καθίσω για πολύ σε καρέκλα, ακόμα και να κρατήσω τον τούρκο στα πόδια ξαπλωμένος. Καταραμένη κάλτσα. Το 37ο λες να συνεχίσει έτσι; Ελπίζω να μην είναι σημαδιακό.

30 σχόλια:

  1. XAXAXA, ενώ αν φορούσες καλτσόν, δεν θα χρειαζόταν να σκύψεις και να κοψομεσιαστείς (χμ.. μήπως να σκεφτείς και τις ζαρτιέρες??? Κι εκεί αποφεύγεις το σκύψιμο..)!! Βρε, μην σε νοιάζει τίποτα, υγεία και καλή καρδιά uber alles!!! Να σου πω, τώρα που είσαι χαπακωμένος, και έχεις και το καινούριο μπλιμπλίκι, για να δούμε και το επόμενο επεισόδιο της Darthiirιάδας με το εφεδάκι της χημείας στον οργανισμό σου... Γιατί βλέπω μεγάλη χαλάρωση, και όχι μόνο του λαστίχου της κάλτσας!!! Άντε παιδί μου να φυσήξεις κανένα κεράκι (με φυσερό, γιατί βλέπω να ξαναπιάνεσαι) να βάλεις λίγη σοκολάτα στον οργανισμό σου!!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπουνταλοβδομάδα είναι η επιστημονική ορολογία για περιπτώσεις σαν τη δική σου.

    κουράγιο, θα περάσει.κάποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κεράκι θέλω να δω κι εγώ!
    :p

    Περαστικά Καμηλιέρη παιδί μου
    Σμακ!

    (ο Άκης λέει, φυσάει εκείνος το κεράκι αν δεν μπορείς..! ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικούλια και Χιλιόχρονος! ό,τι επιθυμείς!
    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευτυχώς που εφόσον δεν μπορώ να γράψω προτάσεις, δεν μπορώ να γράψω και νταρδιριάδα… Γιατί ξέρεις τι λένε Σοφία μου ε; Το μόνο πράγμα που δε θες ν’ ακούσεις από τα χείλη ενός μάγου είναι η λέξη «Ουπς!»…

    Μπουνταλοβδομάδα ε; Χμφφφτττ… Θα μου πεις, τα πρώτα 100 χρόνια είναι δύσκολα αθηνόβιά μου, μετά όλα περνάνε. Υπομονή λοιπόν…

    Μανούλα, άμα το δεις, πες μου κι εμένα να κοιτάξω!

    Μερσί σύντεκνε, να ‘σαι καλά (να πηγαίνεις στα βουνά να τρως να ζηλεύουμε… γρουμφ….)

    Ευχαριστώ σας, σμακ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χοχο, εκτός αν είναι αντίπαλός σου!!! Τότε μάλλον θα θες!!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος12/11/08 11:50 π.μ.

    ...και καλα ολα τα αλλα, ο τουρκος....πoιος ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. βρε ερημιο ..τι επαθες παλι αχαχ
    αντε περαστικα αλλα εγω θελω ο μαγος να πει και ουπς..και φλιτς και τσικι τσικι φτου..

    θα εχει πλακααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγώ στα είπα και από το τηλέφωνο... γέρασες, φίλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος12/11/08 4:47 μ.μ.

    Τεκνό μου εσύ :))
    Χρόνια καλά βρε!
    (κι ας είναι και πολλά )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γκρινιάρη! Με το πρώτο πονάκι (λόγω ηλικίας) ήρθαν οι μαμά-μπαμπάς να βοηθήσουν. Και στο κρεββατάκι σου σε έβαλαν, και το αχούρι (συγνώμη το σπίτι σου εννοούσα) σου πάστρεψαν και φαγί σου ετοίμασαν και βεντούζες-χάπια-ενέσεις σου παρείχαν..τι μένει, τι μένει..Ααααα! Ενα καλτσόβρακο, ξέρεις, απο εκείνα τα ενιαία, για να λυθεί το θέμα ζαρτιέρας.
    (Παντρέψου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ααααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    ωχχχ σορρυ αλλα θα ηταν πολυ φανυ η σκηνη με την καλτσα.
    και μετα κατηγορω τους Γερμανους που φορανε καλτσοδετα
    αααααααααχαχαχαχαχαχαχαχα
    αχχχχ εσκασα στο γελιο,
    νασε καλα (εε σχετικο ειναι αυτο) και χρονια πολλα χωρις αθριτικα. γιατι αυτα ειναι της ηλικιας καμηλιερη μου.
    αντε μεχρι να ρθει το καλοκαιρακι θα γιανεις για να κανεις σανιδα .
    Χρονιαααααααααααα
    Πολλαααααααααααααα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βασικά και από τον αντίπαλό σου δε θα ήθελες να το ακούσεις… Πίστεψέ με Σοφάκι :)

    Ξωματιάρα μου σου λείπουν επεισόδια; Το λαπτόπι! :p

    Αθηνόβιά μου, δεν τη βλέπω να μας λέει…

    Πλάκα θα έχει σκώληξ μου, αλλά μπορεί να είναι και ταφόπλακα οπότε να το προσέξουμε λίγο :p

    Αλλά μυαλό δεν έβαλα τελσονάκο ;)

    Μερσώ σας κάπτεϊν ;)

    Έτσι είναι Μαρίνα μου, γονείς είν’ αυτοί, ψάχνουν πάντα αφορμή.
    (Βρε μανία με την αποκατάστασή μου… σου έχω κάνει κάτι βρε;)

    Αλίκη μου ου γαρ έρχεται μόνο λέμε, αν είναι όμως να κρατήσει μέχρι ο καλοκαίρι θα σε φωνάξω να σκατζάρεις τους γονείς μου! :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θελω να αναφερω πως ο γαμος ουδεμια λυση προσφερει στο προβλημα, αντιθετως.. το επιδεινωνει..

    λοιποοον..

    περαστικα βρε.. θαναι και το ξερεις αλλά δεν αντεχεται και το ξερω... γι αυτο παω να φυγω πριν με πιασει εξ επαγωγης κι εμενα.. (διδασκω ηλεκτριση σωματων.. χαλια.. χάλια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια σου πολλά
    http://www.youtube.com/watch?v=YF5IOE0aLmw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι εγώ βρε Ωρέλια μου το ίδιο ψυχανεμίζομαι, ο γάμος λογικά αυξάνει τις πιθανότητες για λουμπάγκο…

    Χαχαχα
    Μαρίνα μου ευχαριστώ πολύ! Να ‘σαι καλά (Ορέ υπομονή οι τύποι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος13/11/08 11:24 π.μ.

    ε, δε σε πιστευω! το λαπτοπι ωρε ειναι ο Τουρκος?

    ......ειναι οχρτος? θελεις να ερθω να σε βοηθησω να το πεταξουμε απο τα τουρκοβουνια ψηλα? ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τί ήταν αυτό που σε βρήκε παιδάκιμ;
    Δε σούχω πεί να μη σκύβεις ποτές απροειδοποίητα;
    Αντε περαστικά, άν και αυτά τα καλτσάτα είναι πολύ ζόρικα.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Darthiir
    Υπομονη και κουραγιο, θα περασει ο πολυς ο πονος!
    Ο μισος πληθυσμος της Ελλαδας απο μεση πασχει, την αρχη και το τελος την εχει βρει! :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σε μάτιασαν.
    Ολοφάνερο.
    ΜΗ ΜΑΣΑΣ ΚΑΜΗΛΙΕΡΗ!

    [χρόνια πολλά γόη μας:-]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τούρκος γέννημα θρέμμα ξωματιάρα μου. Τι να κάνω, είπα να μην πάρω Ευρωπαίο :ppp

    Μα;;; Δεν έσκυψα μωρ’ δημητρούλα μ’ :(

    Κι ο άλλος μισός δηλαδή από τι πάσχει βρε αερικό μου; Όχι άμα είναι δηλαδή μπας και διαλέξω ν’ αλλαξοπιστήσω :p
    (Τσατσιλίκια :ppp)

    Εκδότα μου λένε πως οι Σαββατογεννημένοι δε ματιάζονται. Το ίδιο και όσοι δεν πιστεύουν σε μαγγανείες. Πώς τα κατάφεραν με εμένα λοιπόν;;;
    Δεν μασάω πάντως, το πρόβλημα όμως είναι πως δεν περπατάω κι όλας… :’(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καμηλιέρη μου, η μανούλα δεν σου είπε ποτέ ότι το σκύψιμο είναι επικίνδυνο; Ασε που σέρνονται και κωλομπαράδες(πιπέρι στο στόμα, αλλά δεν κρατήθηκα!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ούυυυιιιιιι
    τί έκανες ζαλιάρκο;
    Το ποδάρ σήκωσες μαρε;
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!1

    Για τη μανούλα μη μιλάς καθόλου!
    Όταν είχα κάνει την εγχείρηση και για τρεις μήνες έπρεπε μέχρι και να με κάνουν μπάνιο, μία φίλη μου που η μαμά της είναι κατάκοιτη αναρωτιόταν ποιός θα τη φρόντιζε έτσι σε παρόμοια περίπτωση...

    ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το γόνα δημητρούλα μ', το γόνα... :s

    Ουδέποτε διαφώνησα πατσιουράκι μου... και για τη μανούλα και για τον πατερούλη :)
    (Αλλά όταν βρίσκουν ευκαιρία... την εκμεταλλεύονται κανονικά και εσύ δεν μπορείς και ν’ αντιδράσεις :ppp)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. περαστικα...αν και αργοπορησα να ευχηθω...αι μπορει να εισαι καλα τωρα που σου γραφω....εγω την υποχρεωση την εκανα...μιας και εισαι καμηλα...και δεν ξεχνας ευκολα.....ζητω η αναρωση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Dart μου
    για να ερθω κομματακι δυσκολο το βρισκω, αλλα εχω μια καλη προταση να σου κανω.
    οπως λεμε Παιδοτοπος καπως ετσι σκεφτηκα να κανω ενα Γεροτοπο. και θα εξηγησω γιατι. εχω τον πατερα μου που ειναι 84, θα ερθει η ξαδελφη του που ειναι πιο μεγαλη, οποτε ειπα συμφερει να κανω ενα Γεροτοπο και να τους μαζεψω ολους εκει.
    τι λες ? ψηνεσαι? αν οχι για τωρα τουλαχιστον κανεις μια αιτησουλα ;Ρ
    φιλια και ελπιζω να εγινες καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χμφφττ
    Καλύτερα είμαι ίσσαλέ μου, αλλά καλά όχι, θα κρατήσει καιρό η κολόνια :(
    Τουλάχιστον μπορώ να κάθομαι ολίγο σε καρέκλα και να δουλεύω πριν αρχίσω να πιάνομαι και να πηγαίνω (διαδηλώνοντας εναντίων της δουλειάς) στον καναπέ μου.

    Αλίκη μου στείλε μου το τηλέφωνο για κρατήσεις ;)
    Αλλά θέλω μπαλκόνι με θέα, ε; :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. απαπαππαπα..

    περασα να πω μια καλησπερα αλλα πατησα σε μια κουραδιτσα της καμηλας και αποχωρω ..

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...