Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008

Αγάλι αγάλι...


33 σχόλια:

  1. XAXAXA!! Θύμισέ μου να σου δώσω ένα ανάλογο του θεϊκού Garfield που έχω στο δωμάτιο!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπεροχοτατος δεν ειναι; ειναι!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καμμιά φορά σκέφτομαι πως και δεν έχω σκεφτεί τέτοια αστεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω κι εγώώώώώώώώώ να το κάνω αυτό!!!!

    Τέλειο
    :)

    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βρε!
    μην θες να καταλαβουμε πως, ακομη, τα φυντανακια σου κανουν παρτυ....;
    ε;
    λεω...
    εισαι καλα?
    οκ! διαβασα τοπροηγουμενο, αλλά ποτε δε ξερ'ς! ξερ'ς;;;
    ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφία, να μου δώσεις ένα ανάλογο του θεϊκού Garfield που έχεις στο δωμάτιο!!

    Πηνελόπη μου μάλλον είναι γιατί αναλώνεσαι να ψάχνεις εκείνη την κάλτσα που σου λείπει ;)

    Μπα; Γιατί μανούλα; Τελείωσες αυτό που έκανες εσύ χτες για να ξεκινήσεις κάτι άλλο;

    Ωρέλια μου, τη βδομάδα που μας έρχεται τα φυντανάκια θα ελαττώσουν τους καφέδες. Μην ανησυχείς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. XA! Τι σόι υπενθύμιση είναι αυτή?? Ούτε μπιπ μπιπ κάνει, ούτε αναβοσβύνει και είναι φωσφοριζέ... Τςτςτςτςτςτς....
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σνίφ!
    Δεν έπεσε σε καλή μέρα!
    ΤΟΝ ΖΗΛΕΥΩ ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι καλά θα ήταν να μπορούσα να το κάνω κι εγώ αυτό. Χμφφφφφ.

    Καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό σημαίνει ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ!
    [θα μας ξεκάνεις βρε- λολολολ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κοίτα ρε παιδάκι μου, μοντέλο ορθοπεδικής ζώνης που φοράει ο ξάπλας.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τι ζηλιάρικο πατσιουρί που είσαι;

    Ποτέ δεν θα μπορέσεις, αν δε το δοκιμάσεις πρώτα θαλασσομπερδεμένη μου :p

    Η σημασία στη λεπτομέρεια διακρίνει τον επαγγελματία εκδότα μου (τώρα καταλαβαίνεις γιατί δεν έχεις υλικό να εκδόσεις :ppp)

    Έτσι είναι δημητρούλα μ’, αν είναι να κάνεις κάτι, να το κάνεις με στυλ και με όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ ;)

    Πεινάς βιολιστή μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kαλημέρα είναι μια κατάσταση περίεργη. όλοι θέλουμε να είμαστε και λίγο έτσι όταν έχουμε δουλειά αλλά όταν είμαστε έτσι προτιμούμε μια δουλειά και ας είναι να δουλεύουμε πολλές ώρες.
    Πολύ βροχή, αέρα και κρύ σήμερα στην Ηπείρο παιδιά. καλο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. E κάποια στιγμή θα τελείωσει και αυτός!!!! lol Καλα να περνάς και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος24/11/08 2:37 μ.μ.

    κι αν μου κατσει? κι αν βρεθω να μην κανω τιποτα το τιποτα? μπα....ειναι αστειο οκ...γελασα τρελα, αλλα χωρις να το θελω σκεφτομαι οτι μαλλον για καλο δεν ειναι αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. axaxax ..αγαλι κα εγω αλλα με λιγο πιο πολυ φόρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μεγάλε Johny δουλειά είναι και αυτό και την επαγγέλλονται πολλοί!! (Κυκλοφορεί και σε ποτό!)
    [Έμαθα ότι τα βουνά έχουν και χιόνια στην κορφή εκεί στην Ήπειρο]

    Αργά, σταθερά και με προσοχή και ευλάβεια για να σιγουρευτούμε πως θα γίνει σωστά όμως Ηλία μου ;)

    Ξωματιάρα μου αν βαρεθείς, ξάπλωσε, θα σου περάσει! :p

    Κοίτα μην σκουντουφλήσεις στην πέτρα σκώληξ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. οχι αδελφε προσεχω νταξ..
    μην ανησυχεις εχω και τα χαζαπλαστ μαζι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πΣιιΙιιΤττΤτττ!
    τι θα γινει με σενα βρε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ε κάτσε να τελειώσω βρε Ωρέλια μου, μη με αγχώνεις και δε δώσω τη δέουσα προσοχή στο θέμα ;)

    Σκώληξ μου, στη συγκεκριμένη πρίπτωση μάλλον θα σου χρειαστεί και πάγος! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό που κάνει ο τυπάς λέγεται διατριβή. Και δεν τελειώνει έτσι εύκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλααααααααααααααααα
    θα σε κρεμασω να ησυχασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. θεμα; ποιο θεμα;
    να σου πω εγω ενα θεμα;
    ειναι η ακινησια κινηση ευθυγραμμη ομαλη με ταχυτητα μηδεν;
    πες μου, παρακαλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος27/11/08 4:04 μ.μ.

    η απουπανου εχει ενα δικιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δε λες τίποτε island…
    Και που να ξεκινήσει να μελετάει και την επαναληψημότητα δηλαδή!

    Πολλές προσπάθησαν σκώληξ μου. Μάντεψε, καμία δεν πέτυχε!

    Όχι Ωρέλια μου γιατί το άνυσμα μπορεί να έχει ταυτόχρονα περισσότερες από μία διευθύνσεις!

    Κι εσύ βρε ξωματιάρα μου πού βρήκες μάτια και το είδες; Σαν τη δικαιοσύνη είσαι κι εσύ;;;; Οϊμέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πού; Πως; Πότε;
    Πάλι ονειρεύεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος28/11/08 11:24 π.μ.

    ολα τα βλεπω ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω. ειμαι μοναχη εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εξαιρετικό το βρίσκω το σκεπτικό του καθήμενου "φιλοσόφου".
    Ο άλλος απλά ζηλεύει, είναι ηλίου φαεινότερον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έχω την αίσθηση ότι ο τύπος της γελοιογραφίας είναι "ψεύτικος".
    Μα να απαντά αμέσως σε τόσες ερωτήσεις;
    :)

    Sotiris K.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. στο δεντρο καλε που φτιαχνωωωωω σου εβαλα και συνδετηρα αχχχαχχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καμιά λιμνούλα βλέπεις ξωματιάρα μου; Να κάμουμε δουλειά τουλάχιστον ;)

    Έτσι είναι Juanita μου, μη δουν άνθρωπο να προοδεύσει, αμέσως να του βγάλουν το μάτι!

    Μαγνητοφωνημένες είναι οι απαντήσεις ΜαρκοΣωτοΚ! Ένα κουμπάκι πατάει μόνο ;)

    Ελπίζω όχι χαλασμένο, έτσι σκώληξ μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...