Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2005

Ναύπλιο

Ο καιρός ήταν πολύ καλός, δεν ξέρω τι έκανε στα άλλα μέρη της Ελλάδας, μιας και με είχαν προειδοποιήσει λέει ότι θα έχει κακοκαιρία, αλλά φαίνεται ότι οι κακές γλώσσες που ήθελαν να πιστεύουν ότι μπορούν να μας φτύνουν συνέχεια και να μην μπορούμε να σταυρώσουμε μια εκδρομή την πάτησαν! Εγώ είχα δηλώσει ότι κρατώ ομπρέλα!
Ηλιοφάνεια λοιπόν και ζεστούλα. Για την ακρίβεια στενοχωρήθηκα που δεν έκανα και μπάνιο! Η θάλασσα ήταν υπέροχη και ο πειρασμός μεγάλος, αλλά μιας και είχα 39 πυρετό την προηγούμενη, είπα να σε ακούσω και να μην βουτήξω, παρόλο που ο πειρασμός ήταν μεγάλος!
Η παραλία το μεσημέρι κατάμεστη από κόσμο να κάνει βόλτα, ενώ η διαδρομή στον πεζόδρομο πίσω από την Ακροναυπλία ήταν υπέροχη, με τον ήλιο να μας ζεσταίνει και να δίνει υπέροχους χρωματισμούς στην θάλασσα! Η διαδρομή για τους λάτρες του περιπάτου συνεχίζει και κάτω από το Παλαμίδι και απομακρύνεται από το Ναύπλιο, αλλά παραμένει υπέροχη η βόλτα δίπλα στην θάλασσα, στους πρόποδες του βουνού.
Ένα καφεδάκι στην παραλία απέναντι από το Μπούρτζι χαλαρώνει και ξεκουράζει. Το βράδυ βέβαια φωτισμένο σε προκαλεί να πιεις ένα ποτό στο ίδιο σημείο, μέσα στην ρομαντική ατμόσφαιρα που φωτίζεται μόνο από τα κεριά και το κίτρινο φως που φωτίζει το ενετικό φρούριο!
Η παλιά πόλη φαίνεται πολύ όμορφη πάνω από το Παλαμίδι, ενώ από την πίσω πλευρά του κάστρου μπορείς να αγναντέψεις την απέραντη θάλασσα. Ο Κολοκοτρώνης θα πρέπει να αισθανόταν πολύ άσχημα στη κάμαρα 3x3 όπου τον είχαν φυλακίσει, χωρίς παράθυρα και με μια μικρή σήραγγα για είσοδο, κάτι σαν τάφος ένα πράμα. Η απόλυτη αντίθεση από την πανοραμική θέα που έχει το κάστρο.
Απολαυστικό φαγητό στα ταβερνάκια που είναι στην δεύτερη παράλληλο από την παραλία (δεν λέμε ονόματα για να μην κατηγορηθούμε για διαφήμιση και γιατί φυσικά δεν έχουμε πληρωθεί ακόμα :p όποιος όμως θέλει ρωτάει, ειδικά ένα από αυτά είμαι ΠΟΛΥ MUST!) και απολαυστικές βόλτες στην παραλία πρωί, απόγευμα, βράδυ!
Απαραίτητη βέβαια και μια βολτίτσα από την ακρόπολη των Μηκυνών, να θυμηθούμε και ένα κομμάτι του αρχαίου πολιτισμού μας και να κάνουμε μια βόλτα στο παρελθόν. Μάλιστα, έχουν ανοίξει κάποια νέα τμήματα και έχουν βάλει πλάκες που εξηγούν τι βλέπεις μπροστά σου και μπορώ να πω ότι άξιζε η επίσκεψη γιατί είδα καινούργια πράγματα, παρόλο που έχω πάει τέσσερεις-πέντε φορές!

Το πιο απολαυστικό μέρος του ταξιδιού όμως, ήταν η παρουσία της καλύτερης παρέας και συντροφιάς που θα μπορούσα να έχω! Η εκδρομή δεν θα μπορούσε να είναι πιο όμορφη απ’ ότι ήταν!

11 σχόλια:

  1. Πάλι χάλια πέρασες βρε μπαγάσα!
    Παρεούλα , Ναυπλιο τι άλλο θες.

    Μου φαίνεται οτι τελικά θα αφήσεις τις καμήλες
    και το μαύρο χρυσό και θα περιφέρεσε
    με ελληνικό γαιδουράκι στο ellada

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχω αρχίσει και σε φθονώ φίλτατε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελικά η τόση γκρίνια για το πολυπόθητο ταξίδι βλέπω οτι άξιζε την προσμονή....
    πάντα τέτοια!
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραίαααα ... όμορφο μέρος για να περάσεις ένα ευχάριστο σκ ....
    περιμένουμε φωτο από την καινούργια σου εξόρμηση.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άν κρίνω απο τις φωτογραφίες, πέρασες θαυμάσια και χαίρομαι γιατί σου άξιζε μετά απο τα βάσανα του γραφείου.
    Συγνώμη που ρωτάω...αλλά είμαι περίεργη, πώς να γίνει..σε ποιό ταβερνάκι φάγατε? Στο "Λάθος" για ποτό πήγατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μπορώ να καταλάβω την μανία σου να αφήσω τον Μάυρο Χρυσό.
    Κατ΄ αρχάς δεν τον κουβαλάω πάντα μαζί μου! Για την ακρίβεια δεν τον κουβαλαώ ποτέ μαζί μου. Απλά τον βγάζω και τον πουλάω!

    Κατα δεύτερο, αν τον αφήσω τότε πώς θα γυρνάω; Περιοδία με το ντέφι θα κάνω; Η ΜΛ δεν είναι αρκούδα ξέρεις!

    Και δεν γκρίνιαξα. Αυτό το πάντα τέτοια όμως το κυνηγάω...:p Μετά το χούφταλο, κυκλοφορώ και σε γκρινιάρης... να δώ τί άλλο θ' ακούσω... Ξεφτέρης, Χαχανούλης, έστω και Χουζούρης... Στρουμφίτα μόνο μην ακούσω γιατί θα σας στρουμφίσω την καλημέρα!!!

    Η επόμενη εξόρμηση λοιπόν βουνό. Και φυσικά θα έχει κι εκεί συλογή φωτογραφιών...
    Και ας εγείρω μίση! Εγώ σας αγαπάω και φροντίζω να μαθαίνετε που αξίζει να πηγαίνετε!

    Οπότε άντε έστω (μιας και συνεννοήθηκα και θα μου βάλουν λεφτά στο λογαριασμό μου)...

    Τα ταβερνάκια που μας άρεσαν πολύ ήταν τα Αίολος και Όμορφο ταβερνάκι. Must είναι το πρώτο.
    Το Λάθος δεν ξέρω πού είναι οπότε και δεν πήγα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια χαρά πέρασες βλέπω (και διαβάζω)!!!Darthhir έχεις σκεφτείς να παντερυτείς με αυτή την κοπέλα που σε κάνει να νιώθεις έτσι????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και που το έγραψες 10 φορές σωστά την Παρασκευή... Πάλι το σκότωσες! Τί να πεί κανείς...

    Νόμιζα ότι ήταν φανερό, από παλιότερο σχόλιό μου, ότι της το έχω ζητήσει κι όλας Χρύσα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα!
    Είδα την μπουκαμβίλια στο ασπρισμένο σπίτι και άνοιξε η καρδιά μου! Αααχ, Ελλαδίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μπράβο darthiir πήγες σ'ένα από τα αγαπημένα μου μέρη... νομίζω πως έχω πάει και στα δύο αυτά τα ταβερνάκια... και το ένα είχε φοβερό φαγητό αλλά δεν θυμάμαι πιο από τα δύο... πάντα τέτοια... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Darthiir μου διέφυγε... Μπράβο σου, σοφή απόφαση την στιγμή που νιώθεις έτσι!!! Σε παραδέχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...