Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2005

IQ-ραδικιού

Αργά-αργά, βασανιστικά, κυλούν οι τελευταίες ώρες της εργάσιμης εβδομάδος. Πρέπει να ομολογήσω ότι τουλάχιστον στον δρόμο μου προς το γραφείο είμαι από τους προνομιούχους. Δεν «πατάω» κανέναν από τους κεντρικούς δρόμους. Δεν συναντάω κίνηση παρά για 150 μέτρα και ακόμα και αυτή είναι στρωτή ροή. Συνεπώς ευτυχώς ποτέ δεν φτάνω στο γραφείο με νεύρα. Εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων όπου θα συναντήσω έναν παππού ή έναν Ν(έο) οδηγό στα στενά του Χολαργού και θα με πιάσουν τα διαόλια μου! Αλλά ευτυχώς και αυτά περνάνε άμεσα…
Αυτό είναι πολύ καλό. Γιατί έτσι λοιπόν φτάνω με κέφι στο γραφείο. Και ξεκινάω φυσικά την δουλειά με χαρά και αφοσίωση, ως καλός επαγγελματίας… Και σήμερα έχω να μαζέψω τα στοιχεία που έχω ζητήσει εδώ και μία εβδομάδα από τρεις ελληνικές εταιρίες, και τους έχω πει ότι πρέπει να είναι έτοιμα σήμερα, ώστε να τους τα στείλω την Δευτέρα για υπογραφές. Παίρνω την πρώτη εταιρία Α1. Καλημέρα σας. Τον κύριο τάδε1 θα ήθελα. Δεν είναι εδώ, ποιος τον ζητεί; Εδώ Darthiir (μια παύση από την άλλη γραμμή, πάντα το όνομά μου δημιουργούσε ένα δέος… άλλωστε ως γνωστόν τα έχω καλά και με τον ΑποΚάτω). Προσπαθώ να τον βρω τρεις μέρες και όλο λείπει. Ελπίζω κάποιος να συλλέγει τα στοιχεία που ζήτησα. Θα δω τι γίνεται κύριε και θα σας πω. Μετά από λίγο με παίρνει τηλέφωνο και μου εξηγεί ότι δεν ξέρει τι γίνεται και ότι έχει συνεννοηθεί η γυναίκα του κύριου τάδε1 να περάσει να μου φέρει τα στοιχεία. Ή μάλλον για την ακρίβεια να τα φέρει στον «δικό μου» αφού συνεννοήθηκε μαζί του. ΜΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ, όχι εκτυπωμένα αυτά που θέλει ο ΝΚ. Δεν ξέρω κύριε, εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Το ξέρω, αλλά μπορείς. Μπορείς να πείς απλά στον κύριο τάδε1 ότι αν εγώ δεν έχω τα στοιχεία που ζήτησα εγώ σήμερα το απόγευμα, αυτός δεν θα έχει την Δευτέρα την πρόταση για να την υπογράψει. Και συνεπώς επειδή εμείς θέλουμε να κατεβάσουμε την πρόταση, απλά θα σας βγάλουμε εκτός. Δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς!
Συνεχίζω λοιπόν παίρνοντας τηλέφωνο την εταιρία Α2. Μια από τα ίδια:
Καλημέρα σας, την τάδε2 θα ήθελα (εδώ έχουμε προχωρήσει παραπέρα γιατί έχω μιλήσει με τον υπεύθυνο και έχει αναθέσει την δουλειά σε μια κοπέλα του λογιστηρίου οπότε υποτίθεται ότι έχει ξεκινήσει να κάνει αυτά που ζήτησα). Καλημέρα τάδε2, πώς πάει η συμπλήρωση των πινάκων; Καλά πάει. Αλλά δεν έχω τελειώσει το ιστορικό της Α2 γιατί πρέπει να το δω με μια άλλη κοπέλα. Κοίταξε να δεις, αν δεν έχω εγώ τα στοιχεία σήμερα, πως θα έχεις εσύ το κείμενο την Δευτέρα, να βρείς τον διευθυντή σου να το υπογράψει; … (κενό σύνολο) … Μίλησα με τον ΝΚ. Και μου είπε ότι θα περάσει την Δευτέρα να πάρει τα έγγραφα. ΠΟΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΚΟΠΕΛΑ;;; ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ, όχι ότι σας ζήτησε ο ΝΚ. Αν δεν τα στείλετε μέχρι το απόγευμα, πρόταση γιοκ. Α καλά, θα δω τι μπορώ να κάνω… Για το άλλο που μίλησα με τον ΝΚ… Εκεί την κόβω απότομα: Ότι είπες με τον ΝΚ κανόνισέ το με τον ΝΚ. Ότι είπες με εμένα, θα το κανονίσεις μόνο με εμένα και κανέναν άλλο. Αυτά που ζήτησα εγώ λοιπόν φρόντισε να μου τα στείλεις σήμερα. Ευχαριστώ.
Και περνάμε στην Α3… Την μεγάλη επιχείρηση! Τιτιτιτιτιτιτι… Ντρίν ντρίν… Μάλιστα; Ο κος τάδε3; Ο ίδιος. Είμαι ο Darthiir (και εδώ έχουμε ξεπεράσει το στάδιο γνωριμίας και έχουμε ξεκινήσει την καταγραφή). Τι κάνετε; Καλά; Καλά, εσείς; Καλά (έχουμε και κοινωνικότητα…) Είναι έτοιμη η φόρμα; … εεε την ετοιμάζω (μα δεν καταλαβαίνω το «την ετοιμάζω». Είναι 6 πίνακες με απλές ερωτησούλες του στυλ: Το όνομα του υπεύθυνου, το όνομά σας, το όνομα όσων θα συμμετάσχουν, τα στοιχεία της εταιρίας σας, τα παλιότερα προγράμματα που συμμετείχατε, ποιος σας χρηματοδότησε, πόσα πήρατε, τι του δώσατε… απλά πράματα… την οικονομική μελέτη την κάναμε μόνοι μας για λογαριασμό τους χωρίς καν να τους ρωτήσουμε!!!). Μάλιστα, έχετε κάποιο πρόβλημα; Εε να δούμε τα στοιχεία μαζί; (Πάλι; Προχτές τα είδαμε) Να τα δούμε. Πίνακας 1. Εκεί θα βάλετε την διεύθυνσή σας, το τηλέφωνό σας και τον δήμο που βρίσκεται η εταιρία σας. Μάλιστα. Πίνακας 2 Θα βάλετε το όνομα, τηλέφωνο κτλ. του υπεύθυνου. Μάλιστα. Πίνακας 3. Αυτό δεν ξέρω να σας πω εγώ τι είστε εσείς. Βρείτε το καταστατικό σας και δείτε τι δηλώνετε εκεί! Μάλιστα… δηλαδή;;;;; (….) Δηλαδή βρείτε το καταστατικό και δείτε τι δηλώνετε εκεί. Α καλά… (ΟΥΦ). Το σύντομο ιστορικό δεν το έχω στείλει για υπογραφή… να σας στείλω το κείμενο του word;;; Μα δεν θέλω υπογραφή ούτε θέλω 30 σελίδες κείμενο. Θέλω μια περίληψη 10 γραμμών. Μα τόσες είναι. Ε κάντε ‘τες copy/paste στον πίνακα. Να σας στείλω το κείμενο; Στείλτε μου το κείμενο… (ραδικιού είπα; αμοιβάδας μάλλον! τα ραδίκια έχουν και ένα στάτους….). Τα έργα δεν τα έχω ανά φορέα χρηματοδότησης. Ρωτήστε το λογιστήριό σας, θα ξέρουν (μα στο λογιστήριο είναι και αυτός….)
Με αυτά και με αυτά πέρασαν αργά και βασανιστικά μερικές από τις ώρες που απομένουν για το επόμενο ΣΚ. Και μετά εσύ KV μου, γκρινιάζεις για το Γαλλόδι σου. Μια χαρά περνάς εκεί που είσαι με το Γαλλοδάκι. Εκτός κι αν θες καμιά σκάτζα…. Κανονίζεται, αλλά μετά μην γκρινιάζεις κι εδώ…
Καλά που δεν με πιάνουνε εύκολα τα νεύρα μου…

Καλή σας ημέρα.

Ερώτηση της ημέρας: Ο Γύπας κινδυνεύει από την γρίπη των πουλερικών;

16 σχόλια:

  1. Αχ βρε Darth τι περνάς και εσύ!!!
    Κουράγιο!!!!
    Το χειρότερό μου είναι να κρύβουν οι άνθρωποι την τεμπελιά τους και την βαρεμάρα τους προβάλλοντας την ηλιθιότητά τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η ανοργανωσιά ή η τεμπελιά είναι πρωταθλήτριες στην ελλάδα; ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αααχχχ κουράγιο καβαλάρη..



    ε, όχι και πουλερικό ολόκληρος γύπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κουράγιο , υπομονή και έρχεται... το σκ.

    ο γύπας δεν κινδυνεύει απο τη γρίπη είναι ο ίδιος η γρίπη που μεταδίδεται ενώ μιλάμε...
    καθότι και απο κανάρα σε κανάρα πετάει... δεν θέλει πολύ να γίνει το κακό!(οχι μόνο εσύ θα βάζεις φυτιλιές κυρ-γύπα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :ο)
    Ευτυχώς που δεν είσαι νευρικός καμηλιέρη μου !!! χα χα χααααα και εδώ τα έχουμε αυτά. Ειδικά όταν πρόκειται για Γαλλόφωνη εταιρεία (ούτε καν Γαλλική δεν χρειάζεται να είναι) ΔΕΝ ΤΗΛΕΦΩΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ή ΔΕΥΤΕΡΑ και ας περιμένεις 2-3 μήνες ήδη... Αλλιώς είσαι και αγενής!

    Όσο για τα παράπονά μου και το Γαλλόδι ... επιμένω, ευχαρίστως να κάνουμε μια σκάτζα βάρδια!

    Γέλασα πολύ με την γρίπη του Γύπα ... πάω να δω αν είναι καλά ... Βρήκατε την γαλοπούλα;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα φυσικά τηλεφώνησα και χτες, και προχτές και προπροχτές και κάθε μέρα και 2 φορές την ημέρα και τώρα ετοιμάζομαι για την δεύτερη γύρα τηλεφωνημάτων!

    Και στο ξαναρωτάω: Είσαι σίγουρη ότι θες να κάνεις σκάτζα και να έχεις από πάνω τον "δικό μου" και γύρω σου όλους αυτούς;

    Η γαλοπούλα επέστρεψε. Μην ανησυχείς! Είχε πάει για εξετάσεις στο εξωτερικό και την βρήκανε υγειή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. NAI α π ό λ υ τ α !!! Εσύ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θυμάμαι να έχω αφήσει comment earlier in the morning... Η κάτι έκανα λάθος, η με έσβησες...

    Αναρωτιέμαι τι να έκανα λάθος;

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όχι, δεν σε έσβυσα... άδικα με κατηγορείς.... :(

    KV μου να είσαι σίγουρη ότι ΔΕΝ ξέρεις ΤΙ ζητάς.
    Όποτε θες λοιπόν κάνε μια βόλτα από εδώ και τα λέμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 2 weeks left, ετοιμάσου για ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ θα σχολιάσω μόνο την τελευταία
    ερώτηση για το γύπα. Το σχόλιο μου
    είναι ότι πέθανα στα γέλια.χαχαχα

    Οσο για τα υπόλοιπα θα πώ μόνο μια
    λέξη ΓΚΡΙΚ ΜΠΙΖΝΕΣ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος22/10/05 6:59 μ.μ.

    Συγχαρητηρια σε όλους ο σημερινός τίτλος σας χαρακτηριζει απόλυτα.
    Ελπίζω να μην ψηφίζει κανενας σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. O κος συνδετήρας πώς θα χαρακτήριζε λοιπόν το δικό του IQ;
    Ανώτερο του τάδε3;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...