Δευτέρα 10 Απριλίου 2006

Vive la France

Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα κάποιοι οι οποίοι γνωρίζουν ποιος έχει την πραγματική δύναμη σε αυτή την κοινωνία. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα άνθρωποι οι οποίοι καταλαβαίνουν ότι η ελευθερία και τα δικαιώματα κερδίζονται με αγώνα και θυσίες και όχι μέσα από τα σαλόνια και με υποχωρήσεις για να μην στενοχωρηθούν οι κατέχοντες την εξουσία, ώστε να τους δώσουν μερικά ψιχουλάκια, δώρο για να «πουλήσουν την ψυχή τους» στο όνομα της ολιγαρχίας.
Η ομόψυχη αντίδραση των Γάλλων ανάγκασε τον Ντε Βιλπέν να πάρει πίσω κακήν κακώς το νομοσχέδιό του. Τώρα τουλάχιστον όμως ξέρει. Γνωρίζει ότι ο κόσμος δεν δέχεται την πλήρη εκμετάλλευση. Γνωρίζει ότι ο λαός, όταν δεν θέλει να του επιβάλλεις κάτι, μπορεί να μην το αποδεχθεί. Αρκεί να αποφασίσει να αντιταχθεί ομόψυχα.
Εμείς πότε θα το μάθουμε επιτέλους; Πότε θα σταματήσουμε να κρυβόμαστε πίσω από τον φόβο; Θα καταλάβουμε άραγε κάποτε το μάθημα που έδωσε η νεολαία της Γαλλίας; Ή θα συνεχίσουμε να βιώνουμε την ακρίβεια και την εκμετάλλευση από τα σαλόνια μας, με την δικαιολογία ότι «δεν αλλάζει τίποτε» μόνο και μόνο για να μην ξεβολευτούμε;
Χρειάστηκαν μόνο δύο μήνες καταλήψεων και διαδηλώσεων και αντιδράσεων για να τραπεί άτακτα σε φυγή ένας πρωθυπουργός, που με την υποστήριξη του προέδρου του, δήλωνε ότι ο νόμος του θα εφαρμοσθεί ασυζητητί. Ο νόμος δεν θα εφαρμοσθεί. Ασυζητητί.

Εμείς ξεχάσαμε τις διδαχές των πατεράδων μας. Κάποιοι άλλοι ευτυχώς δεν τις ξέχασαν και μας δείχνουν τον δρόμο. Ελπίζω μόνο να μην τις θυμηθούμε (γιατί θα τις θυμηθούμε) όταν θα πρέπει να χυθεί αίμα για να πάρουμε πίσω αυτά που δικαιούμαστε, που οι γονείς μας κέρδισαν για λογαριασμό μας με το αίμα τους και που εν μία νυκτί παραδώσαμε πίσω, μόνο και μόνο για να μην κουραστούμε και ξεβολευτούμε.

Η ομοψυχία πάντα κερδίζει. Το έθνος μας το γνωρίζει καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο. Ας (ξανα-)μάθουμε επιτέλους πώς πρέπει να διεκδικούμε. Ας ξυπνήσουμε από τη εικονική πραγματικότητα που μας προμηθεύουν.

Ζήτω ο Γαλλικός λαός. Χαίρομαι για λογαριασμό του!

100 σχόλια:

  1. και 'γω χαιρομαι που χαιρεσαι....
    :)
    ενα μπορζολε....
    ή ενα σαρντονε να ανοιξω????....
    οτι θε....
    ;PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γαμώτο, για κάποιους μυστηριώδεις και ανεξήγητους λόγους, εξακολουθώ να ελπίζω σ' αυτό το λαό (τον δικό μας εννοώ)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος10/4/06 11:30 μ.μ.

    viva la revolution ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν μπορεί κάποια στιγμή θα ξυπνήσουμε κι εμείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οι γάλλοι φημίζονται για το επαναστατικό τους πνεύμα, που θα πάει θα ξεσικώσουν κι αλλο κόσμο. Πάντως αυτό που θέλουν θα το καταφέρουν στο τέλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και δεν τους πήγαινα καθόλου ως λαό (πάντα μετά τους ακατανόμαστους). Τώρα ανέβηκαν κατακόρυφα στην εκτίμηση μου και όχι μόνο βέβαια.

    Τις καλημέρες μου και τα φιλιά μου

    (η αποκάτω φώτο είναι εκπληκτική)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χικκκκ.....χικκκκκ....
    κ α λ η μ ε ρ ααααααα....
    το μπορζολε....χικ....ηταν πολυ καλο μιλαμε.....
    χικ...
    ;PPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εύχομαι και εγώ σε μια τόσο κρίσιμη κατάσταση να φανούμε αντάξιοί τους!!!
    Και πάλι μπράβο στην Γαλλική νεολαία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δύσκολο το θέμα. Θετικό κατ' αρχήν το μύνημα, οτι ενωμένη μια ομάδα ανθρώπων με κοινά συμφέροντα μπορεί να ανατρέψει έναν νόμο. Σε αντιδιαστολή με το βόλεμα στον καναπέ και τον ωχαδερφισμό είναι καλό σημάδι.
    Τι θα λέτε όμως όταν οι αγρότες (ξανα-)κλείσουν με τα τρακτέρ την εθνική; Τι θα λέτε όταν απεργήσει η επόμενη κλίκα προνομιούχων (Ολυμπιακή, ΔΕΗ, ΟΤΕ, τραπεζες κλπ.); Και αυτοί είναι ομάδες ανθρώπων με κοινά συμφέροντα που προσπαθούν να ανατρέψουν κυβερνητικές αποφάσεις.

    Είναι τελικά όλες οι διαμαρτυρίες εξ ορισμού δίκαιες; Είναι όλες οι κυβερνητικές αποφάσεις εξ ορισμού για τα μπάζα;

    Πιστεύω πως οχι. Αρα - πριν πανυγηρίσουμε για την γαλλική νεολαία - πρέπει να αποφασίσουμε αν η διαμαρτυρία τους ήταν "σωστή" ή όχι. Προσωπικά δηλώνω άγνοια. Εδω και χρόνια ενημερώνομαι σαν πολίτης για το εργασιακό / ασφαλιστικό πρόβλημα της Γερμανίας και ακόμα δεν ξέρω τι είναι σωστό. Πόσο μάλλον για μια ξένη χώρα (Γαλλία) με τελείως διαφορετικές συνθήκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Oνομάζεται "συμβόλαιο απασχόλησης για νέους έως 26 ετων" και προβλέπει την ελεύθερη απόλυση όλων των νέων έως 26 χρόνων χωρίς υποχρεώσεις (αποζημίωση και ασφάλιση) από πλευράς αφεντικών...

    Ισότητα εργασίας, περισσότερα χρήματα, εξασφάλιση εργασίας, ανθρώπινη διαβίωση και αντιμετώπιση: αποτελούν πάντα δίκαια αιτήματα.

    To μπορζολέ να είναι Αγ. Γεωργίου. Το καλύτερο για τον εορτασμό!
    Και συνεχίζω να ελπίζω κι εγώ σ' αυτό το λαό, αν και ο ίδιος φαίνεται να αδιαφορεί για τον εαυτό του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να ζήσει η Ζιζέλ, και η Βανέσα Παραντί που κάνουν γαάτες επαναστάσεις τα μωρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χικ...χικ....
    και του Αγιου Ποταπιου να ειναι εγω το πινωωωω....
    χικ...χικ.....
    ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος11/4/06 1:45 μ.μ.

    Ας μην ήταν εδώ το ΚΚΕ να καπελώνει κάθε λαϊκή κίνηση, και θα έβλεπες αντίστοιχα φαινόμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ Darthiir, τουλάχιστον τα βασικά περί του νομοσχεδίου τα ήξερα (ας είναι καλά η μπλογκόσφαιρα). Αλλά η γαλλική κυβέρνηση υποστήριζε οτι ο νόμος αυτός θα ωφελήσει τους νέους. Τελικά ποιά πλευρά είχε δίκιο;
    Εδώ δεν ξέρω (μετά απο ενημέρωση και επιχειρηματολογία χρόνων) τι θα ωφελούσε την "δικιά μου" αγορά εργασίας, πόσο μάλλον να ξέρω για την γαλλική.

    Εσείς είστε πιο ενημερωμένοι απο μένα και ξέρετε τι είναι καλό για τους νέους της Γαλλίας - ξέρετε τι θα έλυνε το πρόβλημα της ανεργίας μιας ξένης χώρας. Γι' αυτό και χαίρεστε που υπερίσχυσε η σωστή άποψη.
    Μπράβο παιδιά, και 'γω μαζι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επειδή δεν θα ήθελα να δω να εφαρμόζεται για τα παιδιά μου,
    επειδή παραλίγο να το προτείνουν (ελπίζω στην σύνεσή τους τώρα) και εδώ,
    επειδή καταστρατηγεί την ισότητα εργασίας,
    επειδή σε τελευταία ανάλυση ένας ολόκληρος λαός (όχι μόνο οι νέοι) δεν το ήθελε,
    αφού ζεί σε δημοκρατική χώρα θα έπρεπε να εισακουστεί.

    Παρεπιπτόντως οι εύκολες απολύσεις δεν αυξάνουν τις θέσεις εργασίας. Άρα δεν ελαττώνουν και το ποσοστό ανεργίας. Απλή επαγωγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος11/4/06 2:14 μ.μ.

    αν πω τρεις φορες ζητω, τι κερδιζω????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χικ....χικ....
    σις?....
    ε να μ πο ρζ ο λεεεεε....κ ερδ ι ζειςςςς......
    χικ..χικ...
    ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος11/4/06 3:42 μ.μ.

    Η δημοκρατία είναι δημοκρατία, δεν έχει να κάνει με "σωστό" ή "λάθος". Ο ορισμός της δημοκρατίας δεν έχει να κάνει με ηθικές αρχές, είναι απλά ο κανόνας της πληοψηφίας.

    Από την άλλη, δεν ξέρω πλέον αν ακολουθείτε αυτός ο ορισμός. Μάλλον ο ορισμός έχει περάσει από "κυβέρνηση της πληοψηφίας" σε "κυβέρνηση του μικρότερου πολιτικού κόστους".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Darth μου, είσαι σίγουρος καλέ μου ότι οι Γάλλοι επαναστάτες το βλέπουν τα πράγματα όσο ιδεαλιστικά και ρομαντικά τα βλέπεις εσύ;;;;;

    Καλησπέρες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είμαι σίγουρος ότι αυτό που ήθελαν το απαίτησαν ομαδικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ομαδική απαίτηση δεν σημαίνει αυτομάτως "έχω δίκιο". Πολλές φορές το δίκιο δεν συμβαδίζει καν με την πλειοψηφία [*][**]
    Αν οι νέοι ήταν πλειοψηφία και αν υπερασπίστηκαν μια σωστή άποψη, χαίρομαι ειλικρινά μαζί τους (και μαζί σας).

    [*] προφανώς η πλειοψηφία πρέπει να εφαρμόζει την άποψη της
    [**] πως θα αντιδρούσαν οι νέοι, αν η πλειοψηφία των πολιτών - στο σύνολο των ψηφοφόρων - αποφάσιζε μέσω δημοψηφίσματος οτι το νομοσχέδιο είναι ΟΚ και πρέπει να εφαρμοστεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. η αλήθεια είανι ότι οι γάλλοι πολύ συχνά βγαίνουν στους δρόμους, κι αυτό τους τιμά.

    εμείς συνήθως δεν ξέρουμε τι γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οπότε πού βρίσκεται λοιπόν όλη αυτή η «αντίπαλη τάξη» που θα ψήφιζε θετικά στο δημοψήφισμα; Γιατί δεν βρίσκεται στους δρόμους τώρα που ο νόμος αναιρέθη;

    - Μήπως γιατί δεν ξέρει να διεκδικεί; Έχει πολλά τότε να μάθει.
    - Μήπως γιατί δεν την νοιάζει, δεν την επηρεάζει; Τότε καλώς και έχουν δίκιο οι υπόλοιποι που τους επηρεάζει και δεν θέλουν.
    - Μήπως γιατί παραπληροφορήθηκε από όσους ήταν στους δρόμους και δεν άκουσε τον «πεφωτισμένο ηγέτη»; Ας είχε ανοιχτά τ’ αυτιά της.

    Οι άνθρωποι που κατέβηκαν στους δρόμους και παρέλυσαν την Γαλλία δύο ολόκληρους μήνες σίγουρα δεν είναι η μειοψηφία. Δεν είναι καν η μία τάξη που έχει δίκιο και οι υπόλοιποι, όχι γιατί θεωρούν ότι η συγκεκριμένη τάξη έχει άδικο, αλλά για να μην ξεβολευτούν, δεν τους συμπαραστάθηκε. Ήταν το πλήθος των νέων που θεωρούν το νόμο άδικο προς αυτούς και των πατεράδων που γνωρίζουν ότι τα παιδιά τους δεν θα βρουν δουλειά. Ήταν το σύνολο της Γαλλίας που τους συμπαραστάθηκε ακόμα και όταν έκλειναν τους δρόμους και έκαναν καθιστική διαμαρτυρία μπροστά στα τραίνα, χωρίς να τα αφήνουν να κινηθούν. Άλλωστε ο Βιλπέν τον έκανε μέγα θέμα τον συγκεκριμένο νόμο. Μετά από τόση αυταρχική επιμονή να τον επιβάλλει, αν θεωρούσε ότι μπορεί και να κέρδιζε σε ένα δημοψήφισμα θα το ζητούσε. Άλλωστε εκτός του ότι οι Γάλλοι βγαίνουν συχνά στους δρόμους διεκδικώντας (χωρίς τους βολεψάκιδες να φωνάζουν για επιστράτευση) έχουν και μια παράδοση στο να κάνουν δημοψηφίσματα. Δεν το έκανε όμως. Και οι Γάλλοι, ευτυχώς, παραμένουν εν αναμονή για να μην περάσει νύχτα ο νόμος (όπως σε άλλα κράτη), ούτε να επανέλθει σε άλλη πιο εξευγενισμένη μορφή.

    Ο λαός αυτός ξέρει να διεκδικεί.

    Υπάρχουν στον κόσμο δύο ειδών άνθρωποι. Αυτοί που θέλουν όλος ο κόσμος να «την περνά καλά» και αυτοί που ενδιαφέρονται μόνο για τον εαυτό τους. Αυτοί που κινούνται από τις ιδέες και αυτοί που κινούνται από το συμφέρον. Οι μεν δημιουργούν τις πραγματικές μεταρρυθμίσεις, οι δε τις πλασματικές μεταρρυθμίσεις επωφελούμενοι όμως πάντα από αυτές των πρώτων, χωρίς να τους δίνουν ποτέ τα εύσημα που τους αξίζουν. Οι μεν είναι ευχαριστημένοι και χωρίς αυτά. Οι δε δεν θα πείσουν ποτέ τους μεν να σωπάσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Darth μου, δεν βρίσκεις παράξενη και επίκαιρη την αντίδραση του "λαού" (που στην πλειοψηφία του ήταν παιδιά;;;)
    Μακάρι να ήταν τόσο ιδεαλιστές ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Για να μην εκληφθώ ως κατάπτυστος φιλελευθεριστής (που δεν είμαι): καλότατα έπραξαν οι γάλλοι που ξεσηκώθηκαν ενάντια σε έναν άδικο νόμο.
    Συμφωνούμε οτι η εξέγερση είναι επιβεβλημένη όταν έχεις δίκιο.
    Συμφωνούμε οτι οι γάλλοι νεολαίοι έχουν δίκιο (δήλωσα άγνοια μεν, ασπάζομαι τα επιχειρήματα σου δε).

    Διαφωνούμε (;) στο τι είναι χειρότερο για την δική μας χώρα. Εγω πιστεύω οτι το να κατεβαίνει κάθε συντεχνία στους δρόμους και να υπερασπίζει τα προνόμια της μας έχει κάνει τα τελευταία 25 χρόνια μεγαλύτερη ζημιά από τις 10 χειρότερες κυβερνητικές αποφάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όπως συμβαίνει πάντα στις κομματικές αντιπαραθέσεις, ο κάθε Σαρκοζί θα έβρισκε επιχειρήματα στην υποχώρηση του κάθε Βιλπέν. Επαγγελματίες πολιτικοί είναι και οι δύο. Δεν είναι ιδεολόγοι ηγεμόνες. Αυτό όμως δεν μειώνει σε τίποτε την αντίδραση και το δικαίωμα, ακόμα και το δίκαιο των ανθρώπων που πάλεψαν για να υποχωρήσει ο κάθε Βιλπέν.
    Αυτή είναι στην ουσία και η απαρχή της δημαγώγησης και εκμετάλλευσης του λαού. Όπως κρίνουμε τους συμπολίτες μας όμως, πρέπει να κρίνουμε και την ουσία των λόγων αυτών που ηγούνται τις κομματικές παρατάξεις που ακολουθούμε.

    Άλλωστε κι εγώ όταν αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας, ο δικηγόρος μου θα καπηλευθεί την νίκη μου προς όφελός του. Αυτό δεν σημαίνει ότι εγώ τελικά είμαι ελέφαντας.

    Όσον αφορά στις συντεχνίες, είναι τόσο άδικο αυτές να κρατούν όμηρο ένα κράτος, όσο άδικο είναι ένα κράτος να τις εκμεταλλεύεται στο έπακρο για το συμφέρον των ολίγων. Ας βάλουν λίγο μυαλό και οι έχοντες και κατέχοντες, που αναγνωρισμένα αδιαφορούν πλήρως για την ζωή των εργαζομένων τους και την ποιότητά της και ζητούν πάντα οι συντεχνίες να σιωπούν και να κάνουν το κέφι τους, και οι συντεχνίες θα σταματήσουν να κρατούν όμηρο το κράτος. Γιατί απλά, για το συμφέρον των ολίγων των συντεχνιών (μικρογραφία της κοινωνίας είναι άλλωστε και αυτές) δεν θα έχουν διάθεση οι πολλοί να αγωνιστούν. Αγωνίζονται γιατί το συμφέρον είναι όλων.

    Και κάποτε ας καταλάβουμε ότι αυτός είναι ο λόγος που το κράτος πλήττει την κάθε συντεχνία μεμονωμένα και όχι όλες μαζί. Για να μη αντιλαμβανόμαστε ότι το πρόβλημα θα έρθει και στην δική μας πόρτα (όσο το πρόβλημα είναι στην πόρτα του άλλου αδιαφορούμε, εμείς είμαστε βολεμένοι) και να αντιδρούμε στις αντιδράσεις της κάθε μεμονωμένης συντεχνίας. Άλλωστε γιατί το ασφαλιστικό που πρέπει να λυθεί εδώ και χρόνια (20 χρόνια κοντά το ακούω;) καμιά κυβέρνηση δεν το αγγίζει γιατί κάνει «τζίζ»; Γιατί πλήττει όλες τις συντεχνίες ταυτόχρονα.

    Βρίσκω επικαιρότατη την αντίδραση KVούλα μου. Τώρα ήρθε ο νόμος, τώρα αντέδρασαν. Πριν δεν είχαν λόγο, μετά δεν θα είχε νόημα. Αν εννοείς κάτι άλλο μπορείς να το πεις στα ίσια. Συζήτηση δεν γίνεται με υπονοούμενα.

    Όσο εγώ δεν είμαι ελέφαντας και οι λίγοι δεν σέβονται τους πολλούς, αλλά τους δουλεύουν ασύστολα γελώντας πίσω από την πλάτη τους, όλοι μας θα τσακωνόμαστε και θα φωνάζουμε στους δρόμους. Το θέμα είναι ότι ξέρουν καλά την δουλειά τους και μας βάζουν να τσακωνόμαστε μεταξύ μας γιατί η ιστορία απέδειξε ότι η ισχύς βρίσκεται στην ένωση και φροντίζουν να το ξεχάσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος12/4/06 8:25 π.μ.

    ο oldskipper εθιξε ενα πολυ σωστο θεμα: παρτε παραδειγμα την απεργεια των καθαριστων (αυτο που λεμε λαικα ''σκουπιδιαριδες'').

    Ή τις απεργιες που καθε τρεις και λιγο λαμβανουν χωρα στη χωρα μας.

    Συμφωνω με oldskipper.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εγώ πάλι ένα πράγμα να είμαι με τους κακούς τους σκουπιδιάριδες που καταταλαιπωρούν τον κόσμο.

    Άν όμως είχες ανέβει στην σκουπιδιάρα έστω και για δίωρη αποκομιδή (πριν ρωτήσεις το έχω κάνει), όχι οκτάωρη όπως αυτοί σε καθημερινή βάση, θα ήσουν μαζί τους.

    Αλλά είπαμε σε εσένα στηρίζονται. Σε εσένα και όσους σκέφτονται έτσι.

    Μακάρι να συνεχίσουν την απεργία τους 1 μήνα, όχι μόνο 5 μέρες, μπας και βάλουν μυαλό αυτοί που πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μην είσαι τόσο ακραίος Darth...
    :-))

    Συμφώνω με την Morgana και τον Oldskipper :-)

    YΓ: Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ καρδούλα μου :-))...να είμαστε ευτυχισμένοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. αλεπουδελι μ'????
    τι βλεπω???
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ καλη μου....
    σμουτςςςς...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν είναι ακρότητα.
    Είναι ο δεύτερος κρίκος

    Αν την σταματήσουν, κανένας δεν θα τους ακούσει, αυτοί θα συνεχίσουν να "εργάζονται" ως δούλοι, και εμείς φυσικά θα ξαναπάθουμε τα ίδια στην επόμενη απεργία.

    Ενώ αν αντιθέτως εισακουστούν δεν θα έχουμε προβλήματα ξανά. Όπως όμως είπα, μας ενδιαφέρει εμείς να μην ξεβολευτούμε και άστους να κουρεύονται αυτοί. Τί μας νοιάζει; Δούλοι μας είναι. Ελπίζω πραγματικά στο να κρατήσουν ένα μήνα, άλλωστε άμα θέλει το κράτος να μην υπάρχουν σκοπουπίδια στους δρόμους μπορεί να βγάλει τον στρατό να τα μαζέψει που τον έχει "να επιτελεί κοινωνικό έργο" μέσα στα γραφεία των χαρτογιακάδων...

    Αλλά όχι, θέλει να στρέψει την κοινωνία εναντίων των σκουπιδιαρέων για να την έχει σύμφωνη με τις θέσεις του.

    Εγώ προσωπικά δεν θέλω δούλους να με υπηρετούν...

    [ΥΓ: Nά 'μαστε ματάκια μου...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ερώτηση: Το κράτος και οι εργοδόται έχουν κάθε δικαίωμα να είναι όσο ακραίοι θέλουν και οι απεργοί δεν έχουν;

    Γιατί δεν λέμε μια φορά στην άλλη πλευρά να μην είναι τόσο ακραία μπας και κυλήσουμε καλύτερα το σύστημα;

    25 χρόνια απεργιών δημιούργησε το πρόβλημα ή 25 χρόνια κρατικής αναλγησίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ποιός μίλησε για δούλους παιδάκι μου;;;;;;

    Βασιλικούλα μου: Να ΄σαι καλά!! Ματς Μουτς :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κανένας. Γιατί κανένας δεν κάθισε να σκεφτεί αν τους ανάγουμε στην ουσία σε δούλους. Κανένας δεν κάθεται να σκεφτεί ότι λίγο-λίγο αναγόμαστε όλοι σε δούλους, ανδρείκελα που άγονται και φέρονται ανάλογα με τις ορέξεις και τις κατευθύνσεις που μας περνάνε, βολεμένοι μέσα στην εικονική ελευθερία μας.

    Ένας-ένας σιγά-σιγά καταλήγουμε να λαμβάνουμε μόνο τα απαραίτητα προς το ζην και αυτά, όλο και λιγότερο. Τι άλλο είναι ο δούλος από τον άνθρωπο που ζει για να υπηρετεί και λαμβάνει μόνο το καθημερινό του φαΐ; Τι ποσοστό των Ελλήνων βρίσκονται σε αυτό το επίπεδο και ζουν υπερχρεωμένοι;

    Δεν σημαίνει ότι δεν τους ανάγουμε σε δούλους επειδή δεν τους μαστιγώνουμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ρε καμηλιερη???
    αστα αυτα και κανε κανα ποστ για το αλεπουδελι!!!!!!!
    σημερα γιορταζειςςςςς....
    εεεε???
    αντε....αντε....
    και ασχετο!
    ποσες ειναι σημερα???
    γιατι παλι μπερδευτηκα....
    χιχιχιχιχιχ
    ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Οι σκουπιδιαρέοι στον Καιάδα! Δε φτάνει που όλη μέρα κάθονται οι βολεψάκηδες, θέλουν και δικαιώματα. Τόσες εργολαβίες έχουν πάρει, τόσα λεφτά βγάλανε από μίζες, τι άλλο ζητάνε;!

    Τα σκουπίδια ανήκουν στους καταναλωτές τους! Να μας τα επιστρέψουν ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΚΟ!
    Οχι στην εξουσία των σκουπιδιαρέων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Darthiir, η κοινωνία δεν είναι ιδανική... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ας μην ξεχνάμε οτι οι σκουπιδιάρηδες είναι ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ! Εμείς είμαστε οι παραγωγοί - άμα θέλουμε, όπως οι αγρότες, πετάμε όλη την παραγωγή μας στο δρόμο!

    Αυτό βέβαια το κάνουμε καθημερινά, ασχέτως απεργιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Οπότε αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πηδάμε κάποιους για να είμαστε καλά οι υπόλοιποι;
    Σου έχω νέα... σε λίγο θα ανήκεις (και εγώ και όλοι μας) μέσα σε αυτούς τους κάποιους...

    Ιδανική δεν είναι και δεν θα γίνει. Αναίσθητη όμως επίσης δεν πρέπει να είναι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καρδούλα;;;

    ...μήπως...λέω μήπως...πρέπει να πας για πολιτικός;;;;;;;

    (και θα βάλουμε γραμματέα του γραφείου σου τον Αlombar! Ουαου, μου αρέσει!!)

    Φιλιά και στους 2 σας.
    ...και σε όλους τους υπόλοιπους...
    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. μωρέ το ξέρω ότι θα ανήκω σε αυτούς τους κάποιους...

    εγώ απλά λέω ότι η μέση οδός...η ισορροπία...είναι η καλύτερη λύση

    βέβαια όταν η μία μεριά είναι ακραία, θα γίνει και η άλλη μεριά ακραία για να επέλθει "ισορροπία" ξανά...

    Κύκλος είναι...

    αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οτιδήποτε ακραίο είναι "σωστό"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. καμηλιερη?
    το στοιχημα που εβαλες για μενα...
    μηπως να το βαζα εγω για σενα???

    και που 'σαι εχεις και 40% απο τα κερδη... μεγαλοψυχη γαρ....

    αλεπουδελι???
    κρατα τον.... δεν τον κοβω καλα σε λεωωωωω....
    ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. συν του ότι υπό normal συνθήκες, όταν κάποιος είναι ελεύθερος πολίτης και απεργεί...δεν νομίζω ότι έχει δικαίωμα να μου στερεί εμένα (στο εμένα= όλος ο κόσμος) την ελευθερία μου (δεν μιλάω συγκεκριμένα για τους σκουπιδιάρηδες)

    (Remeber: η ελευθερία μου ξεκινάει από εκεί που σταματάει η ελευθερία του άλλου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. εγώ από στοίχημα...δεν ξέρω τίποτα...αλλά άμα είναι...ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΩ...τον κρατάω :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Και ερχόμενη λοιπόν στα λόγια μου, και για να αποφύγεις να βρεθείς σε αυτή τη θέση (αφού ως γνωστών των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν), αντί να λες σε εμένα (τον κάθε εμένα) να μην γίνομαι ακραίος, πες στους άλλους να σταματήσουν να είναι ακραίοι. Γιατί η αναισθησία τους και η ακρότητά τους είναι που με κάνουν ακραίο, όχι η θέλησή μου.

    Μέχρι τότε όμως... στην πυρά.... όχι οι σκουπηδιάριδες φυσικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Λάβε υπόψη σου όμως ότι πάντα κάθε μεριά θα είναι αχόρταγη (είναι η φύση του ανθρώπου τέτοια) και κάθε μεριά θα διεκδικεί τα συμφέροντά της....οπότε εγώ προτιμώ τις διαπραγματεύεις...

    βέβαια...κάποιες φορές χρειάζονται και οι επαναστάσεις...

    εμένα όμως δεν θα με δεις ποτέ (ξέρω: μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μη λες...)να "ξεσηκώνω" τους άλλους όπως εσύ...

    πες το: διαφορετικός χαρακτήρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μήπως υπερέβεις εσύ πρώτη την δική σου απαιτώντας να μην διεκδικήσει τίποτε και πέρνοντας το μέρος αυτού που του στερεί την ελευθερία;

    Και σε τελευταία ανάλυση δεν σου στέρησε την ελευθερία, δεν σε εξανάγκασε σε τίποτε. Άμα θες πάρε τρένο αντί αεροπλάνου, αυτοκίνητο αντί τρένου, πήγαινε μόνη σου τα σκουπίδια στην χωματερή, μην στερείς εσύ την ελευθερία σου και εξαρτάσαι πλήρως από κάποιον όταν τον μετατρέπεις σε δούλο αλλά στην πράξη έχει την ελευθερία να αντιδράσει... (ποιός μίλησε για δούλους;;;)

    [αχταρμά το κάναμε με τις διπλοτριπλές απαντήσεις..]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Darthiir...λυπάμαι αλλά εγώ ΔΕΝ απαίτησα...
    είπα την γνώμη μου...

    δεν κατάλαβα πού είναι το πρόβλημα;;

    βεβαίως μόλις κατάφερες να με εκνευρίσεις

    ...πουθενά δεν είπα "απαιτώ"...

    πώς τολμάς να βάζεις τις λέξεις που θέλεις εσύ στο στόμα μου :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ε, παιδες?
    εγω παιρνω το μπορζολε μ' και την κανω....
    γιατι αν μεινω ολο και καμια μπουφλα θα την φαωωωωω....
    ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. όχι βασιλική μου, μην ανησυχείς...το κόβουμε...

    ένα μπορζολέ θα μας κάνει καλό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Όταν είσαι υπέρ της επιστράτευσης, απαιτείς να μην διεκδικήσει, όσο και αν θες να το ωραιοπoιήσεις. Οι πράξεις σου και οι λέξεις σου έχουν αντίκτυπο, ακόμα και αν δεν θες να το δείς γιατί δεν θα ήθελες να έχουν αυτόν τον αντίκτυπο.

    Το γεγονός ότι οι πλευρές είναι αχόρταγες είναι γνωστό. Αλλά επίσης για να κάνεις διαπραγματεύσεις πρέπει να συζητάς σεβόμενος τον συνομιλητή σου. Στην αντίθετη περίπτωση που είναι και αυτό που συμβαίνει σήμερα.. ο διάλογος πάει κατά διαόλου.

    Δεν χρειάζεται να ξεσηκώσεις κανέναν. Απλά μην αδικείς τον εαυτό σου βάζοντάς τον από τώρα να ανήκει σε αυτούς που θα "στήνονται".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. [Μην ανησυχείς Βασιλική μου... δεν ρίχνω μπούφλες...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. και νομίζω ότι παντού μίλησα για μέτρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εσύ μιλας για μέτρο, το θέμα είναι ότι το ζητάς μονόπλευρα. Ποτέ δεν γύρισες στην άλλη πλευρά να πεις ότι θες μέτρο.

    Ζήτα το λοιπόν αμφίπλευρα και γνώριζε εκ των προτέρων ότι όσο η μία πλευρά δεν έχει μέτρο, δεν θα έχει και η άλλη. Δεν μπορείς να κάνεις διάλογο με όσους δεν έχουν μέτρο. Πρέπει να υιοθετήσεις την ίδια τακτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Να πω ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ/ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ/ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ, ήήήήή ενοχλώ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. και δεν νομίζω ότι λέω κάτι διαφορετικό από αυτό που ανέφερες μόλις τώρα...

    ποτέ δεν είπα ότι το μέτρο ισχύει για μια μόνο πλευρά εκ των δύο...
    αυτό που λες εσύ...ΔΕΝ είναι μέτρο...

    όταν λέμε μέτρο...εννοούμε στην μέση...χρυσή τομή...
    το μέτρο δεν μπορεί να είναι μονόπλευρο... και αυτό δεν φαντάστηκα ότι θα έπρεπε να το εξηγήσω

    το ότι όσο η μία πλευρά δεν έχει μέτρο τόσο και η άλλη δεν θα έχει το δήλωσα και σε προηγούμενο comment μου...απλά διαφωνώ με το όλο concept...όσο γίνεται περισσότερο θα προτιμώ τις διαπραγματεύσεις και όχι ακραία σενάρια...

    και αν εσύ δεν είχες τσαντιστεί επειδή έχω αντίθετη άποψη με εσένα θα είχες δει ότι αυτά που σου γράφω τώρα στα έχω ξαναγράψει πιο πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Γειά σου Βασιλική !! :-))

    ΚV καλημέρααααααααααααααααα!!!
    Δεν ενοχλείς καθόλου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. A! και KV: σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. KV: Να μας πείς να μας πείς!

    Καμάρι μου ξέρω αυτά που λες, η ερώτηση είναι "πότε ζήτησες μέτρο από την άλλη πλευρά και με ποιόν τρόπο το ζήτησες;". Γιατί από την μία πλευρά το ζητάς δικαιώνωντας την σπιστράτευση. Από την άλλη πώς το ζητάς; Στα λόγια όλοι μας θέλουμε το μέτρο. Το θέμα είναι αν οι πράξεις μας το πρεσβεύουν...

    Αφού λοιπόν η μία πλευρά πάει εξ' αρχής στα άκρα, δικαιούται και η άλλη να πάει στα άκρα. Η πρώτη της έδωσε το δικαίωμα αυτό. Άλλωστε ισορροπία μπορεί να επιτευχθεί μόνο όταν τα δύο σώματα ισαπέχουν από το κέντρο του ζυγού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. γιατί ρε συ Νταρθ;

    πότε είπα ότι οι απεργοί δεν έχουν δίκαια αιτήματα;;

    αυτό δεν σημαίνει από μόνο του ότι η άλλη πλευρά έχει άδικο;;

    και άρα πρέπει να βρεθεί λύση υπέρ των απεργών;

    οι απεργοί καλά κάνουν και απεργούν ...και εγώ μαζί τους!

    ...αλλά αυτό που είχα πει στην επιστράτευση ήταν ότι τα νησιά δεν έφταιγαν σε τίποτα και αν οι απεργοί ήθελαν να είναι σωστοί...ας τροφοδοτούσαν τα νησιά με τρόφιμα και ας συνέχιζαν την απεργία τους κανονικά...

    ήτοι, τα νησιά στην προκειμένη περίπτωση χάνουν το δικαίωμα να λαμβάνουν φάρμακα, τρόφιμα, νερό επειδή οι απεργοί ήταν υπερβολικοί (και καταπάτησαν την ελευθερία του νησιώτη...)

    από εκεί και πέρα εγώ λόγω χαρακτήρα πες, προτιμώ τη διαπραγμάτευση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ποιός είναι ο τρόπος με τον οποίο ζητάς το μέτρο από την άλλη πλευρά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ...και μάλιστα ας συνέχιζαν την απεργία τους για όσο καιρό χρειάζονταν....και ας την συνέχιζαν μόνο στα επιβατικά...θέλεις ακραίο σενάριο;;;
    ...να μην πάει κανένας διακοπές...
    ας την συνέχιζαν και μέσα στο καλοκαίρι αν χρειαζότανε, αρκεί να είχαν ενημερώσει και να μην έτρεχε ο κοσμάκης να πάει διακοπές με το εισητήριο στο χέρι...

    ...αλλά τα νησιά να τροφοδοτουνταν με τρόφιμα, και φάρμακα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. το τελευταίο comment σου δίνει ένα τρόπο, να αναγκαστεί η άλλη μεριά να μετριάσει τα συμφέροντά της;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. προσθέτω το εξής:

    ...αλλά τα νησιά να τροφοδοτουνταν με τρόφιμα, και φάρμακα...

    ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ...
    αλλά όχι καθόλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Με κινητοποίηση λοιπόν.

    Οπότε, όπως είπες κι εσύ, μιας και δεν ζούμε σε ιδανική κοινωνία, και μιας και το μόνο όπλο που έχουμε στα χέρια μας για να πείσουμε για μέτρο, είναι η κινητοποίηση, δεν μπορούμε να έχουμε και την πίτα ολόκληρη, και τον σκύλο χορτάτο.

    Παραπέμποντάς σε λοιπόν σε σχόλιο που έγινε ανωτέρω, καθώς και στο θέμα των ναυτεργατών, περί την ύπαρξης άλλων λύσεων οι οποίες δεν χρησιμοποιούνται μόνο και μόνο για να στέψουν την κοινή γνώμη εναντίων της απεργίας, του μόνου δηλαδή όπλου για μετρίαση της στάσης της άλλη πλευράς, νομίζω ότι το θέμα θεωρείται λήξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος12/4/06 1:03 μ.μ.

    @Darth: εσυ ακραιος???????????????


    ΠΟΤΕ!!!!

    εσυ εισαι η επιτομη της μεσης οδου!!!


    ...ρε αι κανε τουμπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος12/4/06 1:04 μ.μ.

    σα δε ντρεπεσαι χρονιαρα μερα να στενοχωρεις την αλεπουδιτσα σου!!!

    ΦΤΟΥ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ναι... όταν αποτυγχάνεις να διαπραγματευτείς, θα απεργήσεις...
    το έχουμε πει αυτό...

    ΑΛΛΑ...το θέμα είναι Ο ΤΡΟΠΟΣ που το κάνεις...και μέχρι πού φτάνεις...

    δεν μπορεί ο ναυτεργάτης να μην εφοδιάζει με τρόφιμα τα νησιά...
    δεν μπορεί και ο αγρότης να μην με αφήνει να πάω στη Θεσ. π.χ. που είναι άρρωστο το παιδί μου...

    ας βρει τρόπο να θίξει το κεφάλαιο και την δική μου καλοπέραση ΟΧΙ να θίξει τις ανάγκες μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλώς την Morgana...

    είδες το άτιμος;;;

    αχ! άντρες σου λέει...:-ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Αλεπουσίτσα ΟΛΕ !

    Darth η πίεση χρειάζεται ... και η λογική επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Τώρα βέβαια αν πώ εγώ ότι εν μέσω καταλήψεων της εθνικής οδού (και μάλιστα της χειρότερης αυτών) η μάνα μου ανεβοκατέβηκε 2 φορές θεσσαλονίκη και μάλιστα με αυτοκίνητο, ενώ υπήρχαν και τα αεροπλάνα και την παρακαλούσα να τα χρησιμοποιήσει δεν θα με πιστέψεις.

    Πάντα υπάρχουν λύσεις. Αρκεί να μην χάβουμε τα παραμύθια που μας πουλάνε και να είμαστε κι εμείς λίγο προσγειωμένοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Σορρυ ρε παιδιά. Τι πάθατε;

    Ελα ηρεμία παρακαλώ.

    Ποιός γιορτάζει, πεστε μου κι εμένα να πω ένα χρόνια πολλά.

    Μπαρούτι μυρίζει σήμερα. Μπαρούτι.

    Αλεπουδίτσα, αν δεν έρθει σπίτι με ένα τεράστιο μπουκέτο λουλούδια, να τον βάλεις να κοιμηθεί με την καμήλα οκ?

    άντε σας φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ok! χνούδι μου!! ό,τι πεις!! μπουκέτο λουλούδια...

    μπα...δεν μυρίζει μπαρούτι μην ανησυχείς...κάθε ένας λέει την άποψη του, κανείς μας δεν σταματάει....ε...δεν είναι τίποτα...όλα μια χαρά :-)))

    εγώ Χνουδάκι μου, έχω γενέθλια σήμερα...και σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές!

    Μάκια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος12/4/06 2:26 μ.μ.

    Νταζρθ, εισαι μονοκωματος (και οχι κομματος) οταν μουλαρωνεις και ΔΕΝ επιτρεπεις στον εαυτο σου να δει και αλλες οπτικες γωνιες.

    Η Αλεπου ως τωρα εχει μιλησει πολυ σωστα.

    να αγιασει το στομα της.

    Αλλα μολις δεις οτι συμφωνει και αλλος τον παιρνει κι αυτον ο Χαρος...

    κακως!

    Ασε να με παρει και κανενα παληκαρι της προκοπης βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. έλα τα καλά παλικάρια!

    έχουμε πρώτο πράγμα στα χέρια μας..Μοργκάνα με το όνομα! :-)))

    Ελα οι επίδοξοι νέοι...να τους περάσω από μια πρώτη συνέντευξη
    :-pppp

    Ελάτε με βιογραφικό και φωτογραφία στο χέρι! ;-))

    ΥΓ: πάντως μοργκ μου...τα καταφέραμε και συνεννοηθήκαμε!!! ουάου!!!! γιεεεεεεεε!!
    :-))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ειμαι το Νο 80!!!!!!
    γιουπιιιι.....
    χιχιχιχιχιιιι
    νικο δημου.....τρεμεεεε!!!

    και τωρα τι????
    πρεπει να υπολογισω το 40%????
    ωχ! παναια μου....
    βοηθαααααα.....
    ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Αλεπουδίτσα!!! χρόνια πολλά!!! Να σε χαίρεται ο καμηλοκαβαλάρης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. χρόνια πολλά να σας χαιρόμαστε.

    τί γιορτάζετε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος12/4/06 6:44 μ.μ.

    Ώστε όταν η μία πλευρά είναι ακραία, αυτό δίνει δικαίωμα στην άλλη να είναι επίσης ακραία;

    Και ποιος καθόρισε τα άκρα; Αυτό απαιτεί σοβαρή σκέψη. Το άκρο στους γάλλους, απο τους οποίους ξεκινήσαμε, ήταν το ΑΠΑΡΆΒΑΤΟ δικαίωμα εργασίας. Δεν νομίζω θα βρει κανένας κάποιο πταίσμα εκεί.

    Ποιο είναι το άκρο των ελλήνων απεργών; Όταν ακούει ο έλληνας για απεργία, τι σκέφτεται; "Παλι λεφτά θέλουν" θα σκεφτεί ο καθένας μας. Έχουν δίκιο; Σαφώς και μπορεί να έχουν δίκιο, αλλά πως εκφράζεται αυτό το δίκιο; Ποιο εργαλείο επιστρατεύεται ο απεργός; Την απώλεια παροχής υπηρεσιών. Ναι, ωραία... απο ποιον όμως; Πως η απεργία του πλήττει τον αποδοχέα της διαμαρτυρίας του; Ή μήπως εγώ, εσύ, o μέσος έλληνας είναι ο εργοδότης του;

    Είναι λοιπόν όλες οι απεργίες άχρηστες κατα την άποψή μου; Σαφώς και όχι. Αλλά έχω την ελαφρά εντύπωση ότι του έλληνα η διαδικασία σκέψης είναι "δεν έχω αρκετά λεφτα, τι να κάνω, ας απεργήσω".

    Πόσοι ξέρουν ότι οι αγρότες που κλέισανε την εθνική οδό διαμαρτυρόντουσαν για κάτι για το οποίο η κυβέρνυση δεν είχε ΤΙΠΟΤΑ να κάνει; Πόσοι πιστεύουν ότι οι ταξιτζίδες πληρώνονται ακριβώς όσο αξίζουν για την υπηρεσία που προσφέρουν; Πόσοι πιστεύουν στην παροιμία "Δώσε θάρρος στον χωριάτη να σ' ανέβει στο κρεβάτι"; Εγώ δεν ξέρω και δεν θα σχολιάσω το γιατί οι σκουπιδιάριδες απεργουν, όσοι το υποστηρίζουν, ξέρουν να μας πουν γιατι; Είναι σωστά τα επιχειρηματα; Έγιναν άλλες κινήσεις πριν καταφύγουν στην απεργία; Έχουν βάσιμες αποδείξεις ότι κακομεταχειρίζονται (οιμονομικά ή αλλιώς) με βάση όλον τον υπόλοιπο ελληνικό λαό; Υπάρχουν τα ανάλογα κονδίλια να υποστιρίξουν τα αιτήματά τους; Υπάρχει κάποιο σχέδιο που εξελίσσεται όσο μιλάμε το οποίο θα αναστατωθεί αν τα αιτήματα γίνουν δεκτά;

    Αυτά είναι ερωτήματα που κανένας δεν απάντησε μέχρι τώρα σε αυτή τη σειρά των comments. Το μόνο που εξετάστηκε είναι το δικαίωμα στην απεργία, χωρίς να εξεταστεί το ηθικό πλαίσιο που κάνει την απεργία δίκαιη. Καθένας έχει το δικαίωμα στην απεργία, άνθρωποι πεθάνανε για αυτό το δικαίωμα. Το δικαίωμα υπάρχει, το θέμα είναι πότε και πόσο χρησιμοποιείται. Τα ύστατα μέτρα λέγονται ύστατα γιατι όλα τα άλλα μέσα έχουν εξαντληθεί. Αυτό σημάινει άκρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος12/4/06 7:14 μ.μ.

    να μου ζησεις seepyou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Αλεπουδιτσα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
    Ευτυχισμενη.

    Συγνωμη που σου στελνω τα χρονια πολλα σε ξενο μπλογκ αλλα δεν εχεις δικο σου
    (το πιανεις το υπονουμενο, ε; ;»)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Οπότε η αποπαραπάνω κυρία (βλέπε morgana με την μεγάλην γλώτταν) γνωρίζει ότι η απεργία των σκουπιδιαρέων γίνεται για να ενταχθεί το επάγγελμά τους στα βαρέα και ανθυγιεινά, κάτι το οποίο έχει απαιτηθεί πολλάκις και για το οποίο έχουν κάνει απεργία μέχρι σήμερα 4 φορές αν θυμάμαι καλά, με αποτέλεσμα την επιστράτευσή τους. Και φυσικά θεωρεί ότι ο σκουπιδιάρης είναι ένα υγιεινότατο και ελαφρύ επάγγελμα. Λυπάμαι βέβαια που δεν μπορώ να συμφωνήσω μαζί της.

    seepyou δυστυχώς όταν αφαιρείς πλήρως κάθε άλλη εναλλακτική επιλογή μετατρέποντας τον διάλογο σε ανέκδοτο (κάτι που το έχουμε δεί πολλές φορές) και εκβιάζεις τους εργαζόμενους, τότε δεν τους αφήνεις άλλη επιλογή. Φυσικά και δεν δικαίωσα κάποια απεργία μόνο και μόνο γιατί είναι απεργία. Δικαιώνω τις απεργίες ανθρώπων οι οποίοι καλούνται να επιβιώσουν με μισθούς που τελειώνουν το πρώτο 15θήμερο, παρά την τραγική οικονομία που κάνουν. Δικαιώνω τους αγώνες ανθρώπων που εξεφτελιστικά ακούν ότι πρέπει να είναι ευχαριστημένοι με μια αύξηση του 3% όταν τα πάντα γύρω τους έχουν ανέβει γύρω στο 12% κατά μέσο όρο. Και μάλιστα το ακούν από ανθρώπους που κρατιούνται για να μην γελάσουν μπροστά στην κάμερα. Δικαιώνω τους αγώνες ανθρώπων που έχουν να πληρωθούν δύο-τρία χρόνια και ανθρώπων που τους υποσχέθηκαν διορισμούς για να καπηλευτούν την ψήφο τους και τους έχουν αδιόριστους εδώ και 7ετία με 8ετία.

    Φυσικά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να μου υποδείξεις έναν τρόπο να πλήξουν οι ναυτεργάτες τους εφοπλιστές χωρίς να πλήξουν τους πολίτες. Ή οι σκουπιδιάριδες το κράτος χωρίς να πλήξουν τους πολίτες.

    Όσο για τους αγρότες, δεν συμφωνώ με κινητοποιήσεις που γίνονται γιατί οι ίδιοι αδιαφορούν για την ζήτηση της αγοράς και βάζουν ότι προϊόν θέλουν και έχουν την απαίτηση να καταναλλωθεί. Όμως συμφωνώ απόλυτα με κινητοποιήσεις που γίνονται για φθηνό πετρέλαιο (γιατί δηλαδή οι βιομήχανοι δικαιούνται φθηνό ρεύμα και οι αγρότες δεν δικαιούνται φθηνό πετρέλαιο;) και για την εκμετάλευσή τους από μεσάζοντες και τραστ εμπόρων (που για οικονομικά συμφέροντα δεν τους βάζει φρένο το κράτος). Για πες μου με ποιόν τρόπο μπορούν οι αγρότες να πλήξουν το κράτος λοιπόν χωρίς να πλήξουν τους πολίτες;

    Γιατί στην θεωρία όλα καλά είναι, στην πράξη όμως, όπως είπε η αλεπουδίτσα δεν ζούμε σε ιδανική κοινωνία. Αυτό όμως πρέπει να αποδεχθούμε ότι δεν ισχύει μόνο για τους εργοδότες και το κράτος μας, αλλά για όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ε, εσυ?
    πεντε γουτου γουτου, ενισχυμενα παρακαλω, μπορω να εχω?....
    καλημερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Καλημερούδια σε όλους!!!

    Σε ευχαριστώ πολύ χρύσα μου!! και για σένα ό,τι καλύτερο!

    Καλώς την vasvoe...γιορτάσαμε εχθές τα γενέθλια μου! σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!!

    Oldskipper να είσαι καλά! και πάντα ευτυχισμένος! (το πιασα, το πιάσα...)

    Βασιλικούλααααα;;;;
    Να στα πω εγωωω;;
    γουτου γουτου
    γουτου γουτου
    γουτου γουτου
    γουτου γούτου
    γούτου γούτου !!!!

    Πλατιά Αλεπουδίσια Χαμόγελα σε όλους :-))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Αγαπητέ Darthiir πιάνεις πολλά θέματα μαζί και δεν βγαίνει άκρη.
    Επειδή εσύ είσαι ο μπλογκο-νοικοκύρης εδώ, θα πρότεινα να διαλέξεις για ποιό πράγμα συζητάμε. Υπενθυμίζω οτι το αρχικό σου ποστ είχε σαν θέμα τους γάλλους νεολαίους.

    Μέχρι να διαλέξεις κεντρικό σημείο στην συζήτηση, απαντάω σε μια πρόταση σου "...υποσχέθηκαν διορισμούς για να καπηλευτούν την ψήφο τους και τους έχουν αδιόριστους...".

    Ακριβώς __εκεί__ είναι και η διαφορά στις αντιλήψεις μας. Εσυ (εσεις;) θεωρείς απόλυτα φυσιολογικό, το να υπόσχεται ένας πολιτικάντης διορισμούς στο δημόσιο. Θεωρείς φυσιολογικό, ΠΟΛΙΤΕΣ να ανταλλάσσουν την ψήφο τους με ένα ρουσφέτι. Και στο τέλος θεωρείς φυσιολογικό να βγαίνουν όλοι αυτοί στους δρόμους και να απαιτούν το ρουσφετάκι τους.

    Καταλαβαίνεις γιατί η χώρα μας πάει κατά διαόλου; Οχι γιατί γίνονται τα ρουσφέτια, αλλά γιατί _ολοι_ (;) τα θεωρούν φυσιολογικά.

    Εγώ θεωρώ αυτές τις απεργίες καταστροφικές για την χώρα. Πρόσεξε: ειδικά αυτές τις απεργίες - όχι γενικά όλες.

    Πριν με πεις σκληρόκαρδο κεφαλαιοκράτη: είμαι υπέρ της πάταξης του ρουσφετιού και της γραφεικρατίας. Αυτό και μόνο θα μας έφερνε μερικά τρις. στο ταμείο.
    Μετά είμαι υπέρ της ψηλότερης φορολογίας στους υψηλόμισθους (αυτό περιλαμβάνει και μένα). Με τα λεφτά που θα μαζευτούν, είμαι υπέρ ενός αξιοπρεπούς επιδόματος ανεργίας με παράλληλα προγράμματα ένταξης των ανέργων στην αγορά.
    Σίγουρα είμαι κατά της πρακτικής, του να κατεβαίνει στο δρόμο ο καθένας για να εκβιάσει τους υπόλοιπους μέχρι να ικανοποιηθεί το ρουσφέτι του ή το προνόμιο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ειμαι το Νο90?...
    ή απλα ειμαι νουμερο???......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Oldskipper βλέπεις τα πράγματα και όσα γράφω μόνο όπως θες και σε βολεύουν. Δεν θες καν να δείς το αντίστροφο.

    Στο παράδειγμα λοιπόν που ανέφερες η δική μου οπτική γωνία είναι ότι χρησιμοποιούνται αθέμιτα μέσα (δεν ονομάζονται ρουσφέτι), πείθεται ο κόσμος ότι θα δοθεί λύση (και όχι ρουσφέτι), και φυσικά ψηφίζουν και περιμένουν την λύση, όχι το ρουσφέτι, άλλωστε οι δημαγωγοί μας (διότι δεν πρόκειται περί πολιτικών πλέον – δεν ξεχωρίζω καμία κομματική παράταξη) ξέρουν ότι παίζοντας με την ελπίδα μπορούν να κερδίσουν πολλά από έναν ανενημέρωτο και απαίδευτο λαό. Απλά λοιπόν πιάστηκες και εσύ σε μια φράση και την παρουσίασες όπως σε βόλευε, ονοματίζοντας εμένα υπέρ του ρουσφετιού, χωρίς να ξέρεις πόσο εναντίων είμαι και πόσο εναντίων του ίδιου μου του συμφέροντος έχω κινηθεί μόνο και μόνο λόγω ιδεολογίας.

    Δεν θα σε πω λοιπόν σκληρόκαρδο κεφαλαιοκράτη, αλλά, λυπάμαι, γνώστη της δημαγωγικής μεθόδου θα σε πω, όχι για άλλο λόγο αλλά γιατί χωρίς να με ξέρεις προσπάθησες να κρίνεις σε τι είμαι υπέρ και κατά, πέραν όσων εγώ ανέφερα, και έβαλες λόγια που ποτέ δεν είπα στο στόμα μου, την στιγμή που εγώ δεν σε χαρακτήρισα ούτε μία φορά, ενώ εσύ αντιθέτως έχεις εις διπλούν χαρακτηρίσει τον εαυτό σου όπως πιστεύεις ότι θα σε βόλευε να σε χαρακτηρίσω ώστε να ενισχύσεις την θέση σου.

    Το κείμενο καλώς ή κακώς από πάνω βρίσκεται... εκεί και οι αποδείξεις, εκεί και οι απαντήσεις μου σε οτιδήποτε άλλο σε ενδιαφέρει. Αντί να ξαναρωτήσεις (-σετε), κάνε το κόπο να τις ξαναδιαβάσεις ώστε να συνεχίσουμε παραπέρα χωρίς να επαναλαμβανόμαστε.

    Θα εκτιμούσα αν έλειπαν λοιπόν οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί.

    Όσο για το θέμα λοιπόν, το αρχικό θέμα ήταν ότι μόνο με ομοψυχία και αγώνα μπορούμε να πείσουμε κυβερνήσεις και εργοδότες να σταματήσουν να μας εκμεταλλεύονται γελώντας εις βάρος μας. Αυτό γιατί πολύ απλά έχουν φτάσει σε τέτοιο επίπεδο αναισθησίας που μας βλέπουν ως παραγωγικές μονάδες και όχι ως ανθρώπους και θεωρούν ότι πρέπει να υπακούμε χωρίς να έχουμε άποψη, χωρίς καν να θέλουμε να ζήσουμε, αφού θεωρούν ότι είμαστε σκέτα ρομπότ που τους υπηρετούμε. Τα υπόλοιπα απλά προέκυψαν γιατί πολύ απλά ορισμένα πράγματα γίνονται αλυσίδα.

    Λοιπόν εφόσον εσύ παρόλ' αυτά δήλωσες σε πόσα πράγματα είσαι υπέρ (ώστε να ανοίξεις πολλά θέματα κι εσύ), εγώ να δηλώσω ότι είμαι υπέρ της αυξήσεως των θέσεων εργασίας (να κόψουν τον κώλο τους πως θα τον κάνουν, γι' αυτό έχουν και τόσα οφέλη, γι’ αυτό δεχόμαστε την ύπαρξή τους και όχι για να πλουτίζουν), της ποιότητας ζωής των πολιτών (η οποία έχει φυσικά να κάνει με τους μισθούς, τα ωράρια εργασίας και την μόλυνση του περιβάλλοντος) και της σωστής ενημέρωσης και εκπαίδευσης (η οποία έχει να κάνει με το ήθος των δημοσιογράφων, των καναλαρχών και των εκπαιδευτικών).

    Είμαι εναντίων των εκβιασμών, αλλά στην σημερινή κοινωνία της Ελλάδας δεν υπάρχει δυστυχώς άλλη λύση. Όπως ακριβώς και στην Γαλλία δεν υπήρξε περιθώριο για άλλου είδους αντίδραση. Όταν σε τραβούν στα άκρα μόνο με πλήρη διαμαρτυρία και αποχή μπορείς να αντιδράσεις. Είναι ο μόνος τρόπος για να ακούσουν κάποιοι οι οποίοι όσο και να τους λες ότι δεν μπορείς να ζήσεις ή σε τελευταία ανάλυση δεν θες να ζήσεις έτσι, κλείνουν τ' αυτιά τους και λένε «δεν μας ενδιαφέρει, εμείς τον νόμο θα τον εφαρμόσουμε».

    Σε τελευταία ανάλυση όταν προσπαθεί κάποιος με το «έτσι θέλω» να σου επιβάλει κάτι που δεν θες και δεν δέχεται να οπισθοχωρήσει, αναγκαστικά μόνο στην βία μπορείς να καταφύγεις, αν δεν θες να υποστείς την επιβολή. Όπως και όταν έρχονται να σε κατακτήσουν από το παρα-διπλανό κράτος, τα όπλα παίρνεις. Αντίστοιχες καταστάσεις.

    Ας σημειωθεί ότι το ρητό που είχα πάντα σημαία μου ήταν το «Η βία είναι το τελευταίο καταφύγιο του ανίκανου». Στην πορεία όμως ανακάλυψα ότι έχει εφαρμογή μόνο μεταξύ ισότιμων και ισοδύναμων μονάδων/παρατάξεων/κρατών. Σήμερα, με τα μέσα που υπάρχουν, η δημαγωγία είναι τόσο ισχυρή που δεν υπάρχει πλέον περιθώριο για διπλωματία με ανθρώπους που απλά αδιαφορούν για την ύπαρξή σου.

    Για οποιοδήποτε άλλο θέμα σε ενδιαφέρει μπορούμε ευχαρίστως να ορίσουμε μια αρένα και να μιλήσουμε, αποφεύγοντας όμως τους χαρακτηρισμούς και την δημιουργία εντυπώσεων εκ του μη-όντως. Πέραν όλων αυτών, φυσικά να δηλώσω ότι καμία παρεξήγηση δεν υπάρχει από πλευράς μου, μιας και συνήθως δεν θεωρώ τον διάλογο και τις ιδεολογικές διαφορές πεδίο πολέμου μεταξύ των ανθρώπων, απλά πεδίο ευγενούς αντιπαράθεσης στην οποία προσπαθούμε να αναπτύξουμε επιχειρήματα και αν πείσουμε, πείσαμε. Κανένας δεν υποχρεούται να ακολουθήσει την γνώμη μου, όπως ακριβώς όμως κι εγώ δεν υποχρεούμαι να ακολουθήσω την δική σου/σας αν δεν πεισθώ. Όλα είναι θέμα οπτικής γωνίας και συνήθως οι διαφορετικές οπτικές γωνίες δίνουν διαφορετική αντίληψη για το ίδιο θέμα. Και η οπτική γωνία έχει να κάνει με τις εμπειρίες που έχει ο καθένας και δυστυχώς οι εμπειρίες δεν μεταφέρονται έτσι εύκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Darthiir συγνώμη αν στα λόγια μου φάνηκε οτι σου βάζω λόγια στο στόμα ή οτι κάνω προσωπική επίθεση εναντίον σου. Ποτέ δεν επεδίωξα κάτι τέτοιο. Είναι ο γραπτός λόγος και το γεγονός οτι δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, που οδηγούν σε παρεξηγήσεις. Λυπάμαι ειλικρινά και παίρνω πίσω ότι σε πείραξε.
    Στόχος μου είναι η ευγενική ανταλλαγή απόψεων + επιχειρημάτων, ποτέ η ενόχληση ή η προσβολή σε πρόσωπο.

    Στα θέματα (είναι και πολλά): έχουμε προ πολλού συμφωνήσει οτι είναι καλό να βγαίνεις στους δρόμους όταν έχεις δίκιο. Διαφωνούμε στο ποιός έχει δίκιο και ποιός άδικο.

    Δίνω ένα παράδειγμα: "...να δηλώσω ότι είμαι υπέρ της αυξήσεως των θέσεων εργασίας (να κόψουν τον κώλο τους πως θα τον κάνουν...".
    Υπενθυμίζω οτι οι πολιτικοί - στο ισχύον πολιτικό σύστημα - είναι διαχειριστές εξουσίας. Με άλλα λόγια: πρέπει να φτιάχνουν νόμους που ενισχύουν τις προσλήψεις (= έμμεση επέμβαση). Η κυβέρνηση - ακόμα και η καλύτερη - δεν μπορεί να αυξήσει τις θέσεις εργασίας με άμεσο τρόπο.

    Βλέπω δύο μόνο δρόμους για να αυξήσει η κυβέρνηση - άμεσα - τις θέσεις εργασίας: α) αλλαγή του πολιτικού / οικονομικού συστήματος β) αθρόες προσλήψεις στο δημόσιο.
    Επειδή δεν μου αρέσει κανείς απο αυτούς τους 2, προτιμώ την έμμεση επέμβαση (δια νομοθεσίας + διαχείρισης).
    Αλλά με αυτό το σκεπτικό η διαδήλωση των αδιόριστων που απαιτούν διορισμό, επειδή κάποιος καραγκιόζης τους το υποσχέθηκε πριν Χ χρόνια, είναι άδικη (γνώμη μου πάντα).

    Θεωρώ καταστροφέα της χώρας μας όποιον πολιτικάντη υπόσχεται ρουσφέτια για να εκλεγεί. Θεωρώ όμως και συνυπεύθυνο τον κάθε πολίτη, που εκχωρεί τα πολιτικά του δικαιώματα (ψήφος) στον ως άνω πολιτικάντη.

    Γραφεις: "Όσο για το θέμα λοιπόν, το αρχικό θέμα ήταν ότι μόνο με ομοψυχία και αγώνα μπορούμε να πείσουμε κυβερνήσεις και εργοδότες να σταματήσουν να μας εκμεταλλεύονται ...".
    Εχω διαφορετική γνώμη. Πρώτον κυβέρνηση και εργοδότες δεν είναι ένα και το αυτό. Αλλο να χτυπάς την κυβέρνηση, άλλο να χτυπάς τους εργοδότες.
    Δευτερον ομοψυχία και αγώνας απο ποιόν και εναντίον ποιού; Οσο η κοινωνία μας ήταν απλή, υπήρχαν "εμείς" και "εκείνοι". Εκει την καταλαβαίνω την ομοψυχία. Σήμερα όμως - είτε μας αρέσει είτε όχι - υπάρχουν διάφορες κοινωνικές ομάδες που έχουν τελείως διαφορετικά συμφέροντα. Ο εργάτης του δήμου π.χ. θα πάρει τα λεφτά που θα πήγαιναν στην σύνταξη του αγρότη.
    Δεν βλέπω λοιπόν στις διαδηλώσεις μια ομόψυχη αντιπαράθεση εμείς-εκείνοι αλλά μια αντιπαράθεση ανάμεσα σε ομάδες συμφερόντων.

    Ξανα-τονίζω οτι σε εκτιμώ σε προσωπικό επίπεδο (αλλιώς δεν θα συζητούσα μαζί σου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Όυπς - συγνώμη που ανέφερα την πιο πάνω λέξη "ρουσφέτι". Εννούσα τον πολιτικό που λέει οτι θα δώσει λύση σε ένα πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Εγώ τώρα να ευχηθώ να τα εκατοστήσεις τα σχόλια;;;
    Εμπρός στον δρόμο που χάραξε το γυπόσκυλο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ή οι σκουπιδιάριδες το κράτος χωρίς να πλήξουν τους πολίτες.

    ρε πιδιά, πότε θα καταλάβουμε ότι το κράτος είμαστε εμείς;; και οι πολιτικοί είναι εκεί για να υπηρετούν το κράτος, δλδ εμάς; άματις και το καταλάβουμε, μπορεί και να ξεχυθούμε σαν τσι γάλλοι στους δρόμους και να γίνει κάτι. αλλά, λειτουργούν με το διαίρει και βασίλευε στο ελλάντα οι "πολιτικοί", κι εμείς μόνο για τον κώλο μας νοιαζόμαστε, πώς αν τη βγάλουμε καθαρή και φέτος εμείς κι η πάρτη μας. εκεί είναι το θέμα, το ρουσφέτι, το λάδωμα, το βόλεμα. δεν κοιτάμε ότι για να βολευτούμε κι εμείς θα πρέπει να ξεβολευτεί κάποιος άλλος.

    @Δεν θα σε πω λοιπόν σκληρόκαρδο κεφαλαιοκράτη, αλλά, λυπάμαι, γνώστη της δημαγωγικής μεθόδου θα σε πω, όχι για άλλο λόγο αλλά γιατί χωρίς να με ξέρεις προσπάθησες να κρίνεις σε τι είμαι υπέρ και κατά, πέραν όσων εγώ ανέφερα, και έβαλες λόγια που ποτέ δεν είπα στο στόμα μου, την στιγμή που εγώ δεν σε χαρακτήρισα ούτε μία φορά, ενώ εσύ αντιθέτως έχεις εις διπλούν χαρακτηρίσει τον εαυτό σου όπως πιστεύεις ότι θα σε βόλευε να σε χαρακτηρίσω ώστε να ενισχύσεις την θέση σου.@

    πω πω καμηλιέρη την κεντάς τη δαντέλα όχι αστεία...

    πάντως έχω μια εντύπωση ότι με τον σκίπερ δεν διαφωνείτε ουσιαστικώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. μμμ...
    και εγώ την ίδια εντύπωση έχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Βασιλικηηηηηηη !!!!

    τί λες;; βοηθάς λίγο;;;
    σε λίγο θα κλείσουμε 100!!

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Μπορώ να πω ότι βρίσκω τις παραπάνω αντιπαραθέσεις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες. Και με χαρά μου διαπιστώνω ότι υπάρχουν και άνθρωποι που σκέπτονται(μερικές φορές έχω την αίσθηση ότι είναι ένα είδος προς εξαφάνιση).

    Χρόνια πολλά για χθες αλεπουδίτσα(και πάντα έτσι δυναμική!!!μααα να σου τη λέει έτσι ημέρα γιορτής!!:ρ)

    Στο θέμα της Γαλλίας: Φυσικά και μου άρεσε που βγήκαν στο δρόμο και απαίτησαν όλοι μαζί τα δικαιώματα τους...θύμισε κάτι από μία άλλη θρυλική εποχή της δεκαετίας του '60.
    Και θα ήθελα και στην Ελλάδα κάποια στιγμή να αφήσουμε τα μπαράκια και να κάνουμε κάτι.
    Από εκεί και πέρα όμως το σχετικό νομοσχέδιο όσο και αν το στείλαμε στο πυρ το εξώτερο έχει και τα θετικά του...θετικά όμως που βλέπει κανείς μόνο αφού έχει αποδεχτεί την τάξη πραγμάτων ως έχει. Δίνει την ευκαιρία να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας -που οι εργοδότες δεν θα δημιουργούσαν φοβόμενοι χαλεπούς καιρούς-...αν ξέρουν πως σε ώρα ανάγκης δεν είναι υποχρεωμένοι να κρατήσουν τον υπάλληλο.Δίνει την ευκαιρία να πιάσει πιο εύκολα δουλειά ένας νέος χωρίς προϋπηρεσία, δίνει την ευκαιρία να δείξει ο καθένας τι αξίζει σε μία θέση εργασίας...αφού έτσι θα τον απορροφήσει μια εταιρία πιο εύκολα. Από εκεί και πέρα θα μου πεις...και αν αρχίσουν να τους διώχνουν μετα τα 26 και να παίρνουν άλλους; (όπως κάνουν πάνω κάτω εδώ με τους ασφαλισμένους στο ΙΚΑ...που διώχνουν για μία μέρα και ξαναπροσλαμβάνουν την επόμενη;;;)Εκεί θα πρέπει ο νόμος να γίνει πιο λεπτομερής και φυσικά ο εργοδότης πιο σωστός (Ουτοπία;;) Από την άλλη αν το σκεφτούμε...ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση τουλάχιστον ο νέος έχει δουλέψει(και δεν κάθεται να περιμένει τη δουλειά απο τον ουρανό...ή τον πολιτικό) έχει μία προϋπηρεσία, μία εμπειρία...και ανεξαρτησία(ίσως όχι ασφάλιση αλλά και ως άνεργος δεν την έχει!). Επαναλαμβάνω ότι πιο καλά θα ήταν μία διαφορετική τάξη πραγμάτων...αν όμως αποδεχτούμε (θέλουμε δεν θέλουμε!)πως έτσι έχουν τα πράγματα...ίσως μπορέσουμε να δούμε και αυτές τις πτυχές.

    Για την Ελλάδα και τις απεργίες...έχω μόνο να πω ότι φυσικά και έχουν όλοι δικαίωμα στο να απεργούν...αρκεί να μην υπάρχουν δυνάμεις που να καπηλεύονται αυτόν τον αγώνα. Γιατί φοβάμαι πως γίνεται.

    Και μην ξεχνάμε...υπάρχει και η επανάσταση εκ των έσω...ίσως πιο κατάλληλη για την εποχή μας.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ευχαριστώ πολύ Giramondo μου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Darth ώρα για καινούριο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...