Παρασκευή 7 Απριλίου 2006

Μέσα – έξω…

Αυτό δεν είναι άνοιξη, χρειάζεσαι πλέον αστρική και όχι μετεωρολογική πρόβλεψη για να δεις αν θα έχει ήλιο ή συννεφιά τα επόμενα πέντε λεπτά. Και να έχεις και τους συνεταίρους να σου μιλάνε για Ρία και για ντεΤζανέιρα και Ρίο-Αντίρριο με σχεδία…

Α τώρα βγήκε ο ήλιος, δεν αγχώνομαι, θα ξαναμπεί! Άντε γιατί έρχεται Πάσχα και πρέπει να κάνουμε και το πρώτο μας μπάνιο, (ξαναμπήκε.. ο ήλιος εννοώ) αλλά δεν το βλέπω με τέτοιο καιρό. Τι καλά στην όαση που έχει πάντα ήλιο και νεράκι για μπανάκι με την αλεπουδίτσα…

Περιέργως από το πρωί σήμερα οι συζητήσεις είναι περί χρόνου. Τα παιδιά λέει δεν έχουν καθόλου ελεύθερο χρόνο και έχουν καταντήσει οι «σκληρότεροι εργαζόμενοι» όλων. Σχολείο – διάβασμα – φροντιστήρια, χορό/εκδηλώσεις κτλ. Εγώ πότε θα παίξω μαμά; Λογικό είναι η ψυχολογική τους κατάσταση να είναι διαλυμένη, από μικρά, αφού αισθάνονται να είναι ρομποτάκια. Ενώ οι μεγάλοι ε; Κάποτε η οικογένεια έτρωγε το μεσημεριανό της και είχε τον χρόνο της να ασχοληθεί με τα παιδιά, με την επικοινωνία, με τα πάντα. Τώρα μέχρι τις έξι το απόγευμα τρέχουν όλοι και δεν φτάνουν. Πτώματα γυρνούν σπίτι, πού ν’ ασχοληθούν με τα οικογενειακά; Κούραση τους καταβάλει, αυξημένη κούραση λόγω άγχους για το μέλλον και την οικονομική αβεβαιότητα, αυξημένη κούραση λόγω του ανθυγιεινού περιβάλλοντος που έχουμε δημιουργήσει στην πόλη. Βαριεστιμάρα. Ναι βαριεστιμάρα γιατί όταν αισθάνεσαι ότι δεν έχεις κάτι σοβαρό να κάνεις και ότι (καλή μεν η δουλειά, αλλά) το μόνο που έχεις στην ζωή σου είναι να δουλεύεις σαν είλωτας για να εξασφαλίσεις το προς το ζην, αλλά καταλαβαίνεις ότι ο καιρός περνά και το μόνο που έχεις να θυμάσαι είναι η δουλειά, ε γιατί να συνεχίσεις να προσπαθείς; Ας μην αναρωτιόμαστε γιατί πλέον η μισή Αθήνα (για να μην πω η μισή ανθρωπότητα ή μάλλον η μισή ανθρωπότητα που ζει με το «δυτικό τρόπο ζωής») βρίσκεται ξαπλωμένη στους καναπέδες και μιλάει στους ψυχιάτρους (πριν 3 χρόνια είχε γίνει και σλόγκαν ότι η μισή Αθήνα είναι ξαπλωμένη σε έναν καναπέ και μιλάει στην άλλη μισή!). Όταν όμως καταργείς την παραγωγή και στρέφεσαι στο να προσφέρεις υπηρεσίες έτσι είναι. Οι υπηρεσίες δεν έχουν ώρα, σε θέλουν 24-365 απίκο να περιμένεις πότε θα σε χρειαστούν!

Ένας φίλος πήρε από τα παλιά. Τον λέγαμε τότε Altaiir. Ο Sadus παντρεύεται άντε με το καλό. Μας έβγαλε την πίστη 15 χρόνια. Οι παρέες διαλύθηκαν λέει κι εκεί στην ΠανωΠόλη. Μου θύμισε τα παλιά. Όντως κάθε φέτος και χειρότερα. Οι γονείς μας ζήσαν το αντίθετο. Εμείς;

Εμείς τελικά τρέχουμε και δεν φτάνουμε με την ελπίδα ότι μια μέρα ίσως ζήσουμε και κάνουμε και κάτι ευχάριστο, με την ελπίδα ότι θα κατανοήσουμε την ζωή μας, με την ελπίδα ότι όταν γυρίσουμε πίσω και κοιτάξουμε, θα δούμε πράγματα να είμαστε ευχαριστημένοι που τα κάναμε και δεν θα χρειαστεί να τα ψάχνουμε μέσα στις ατελείωτες ώρες δουλειάς. Οι γονείς μας το είχαν αυτό το προνόμιο. Για εμάς δεν είμαι καθόλου σίγουρος. Δεν ξέρω αν στο τέλος θα συνειδητοποιήσουμε ότι ζήσαμε πολύ λιγότερα από αυτούς. Και αν ναι, τότε θα είναι πολύ άδικο. Γιατί αναπτύξαμε την τεχνολογία και τις επιστήμες για να ελευθερώσουμε τον άνθρωπο και να του προσφέρουμε καλύτερη ποιότητα ζωής. Ποιος την έκλεψε όμως αυτή την ποιότητα; Γιατί δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι να έχω καλύτερη ποιότητα ζωής από τους γονείς μου. Χειρότερη έχω. Γιατί η ποιότητα ζωής δεν μετριέται με τις παροχές, μετριέται με τα συναισθήματα. Και αν είναι έτσι… καλύτερα στη όαση με το μποστάνι και τις αντιλόπες… Δεν γίνεται κάθε πέρσι και καλύτερα, πρέπει να ξαναγίνει κάθε φέτος και καλύτερα. Και πρέπει όλοι μας να δουλέψουμε γι’ αυτό.

Για την ώρα 6 και σήμερα. 6 και σήμερα γιατί εγώ δεν συμβιβάζομαι με αυτόν τον τρόπο ζωής. Μου είναι αδύνατο. Θέλω να γυρνάω σπίτι μου και να έχω το χρόνο να ασχοληθώ με τα παιδιά μου και με την ζωή μου και με την αλεπού μου και με όλα. 6 και σήμερα για να δώσω μια μούτζα σε έναν από τους εκπροσώπους επιβολής αυτού του τρόπου ζωής. Και σε αυτόν αλλά και σε όλη του την φατρία. Του το έχω πει ήδη κατάμουτρα, θα του την δώσω κι όλας. Και τώρα, αλλά και σε ένα χρόνο, γιατί η εκδίκηση είναι ως γνωστών κρύο πιάτο.

Εγώ πότε θα ζήσω μαμά;
Έξι και σήμερα

41 σχόλια:

  1. αστα βραστα, καμηλιερη....
    σωστος περα ως περα....
    και σου ευχομαι ολοψυχα να μπορεις παντα να δινεις τις μουτζες σου.....
    εξι και σημερα, λοιπον!!!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7/4/06 1:32 μ.μ.

    ΟΥΠΣ!!!!

    αρχιζω να καταλαβαινω το count down του καμηλιερη κια υτο δε μαρεσει, δε μ αρεσει καθολου!

    ΑΛΕΠΟΥΔΙΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    τρεχα!

    εχουμε ραντεβου στην Αγια Παρασκευη την αλλη εβδομαδα....


    γλκουπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ;) τράβα, καμηλιέρη τράβα, να πάμε λίγο πιο πέρα, λίγο ακόμα... πότε πας τελικά στην Πάνω Πόλη;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μοργκάνα μου...τρέχω, τρέχω...

    κάνω και τίποτα άλλο;; πάνω που μπήκα στην όαση, θα πρέπει να πάω στην Αγία Παρασκευή...

    αλλά...καμηλιέρης είναι αυτός!!
    :-)))

    Καμηλιέρη μου: Θίγεις ένα εξαιρετικής σημασίας πρόβλημα με απίστευτα δύσκολη λύση.... :-(

    Αλεπουδοκαλημερούδιααα! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και by the way...

    αυτό το "να ΜΠΟΡΕΙΣ να δίνεις τις μούτζες σου" της Βασιλικής είναι και η λέξη κλειδί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν όλοι αποφασίζαμε να την δώσουμε μαζί, τότε ΟΛΟΙ θα μπορούσαμε να της ρίξουμε. Αυτό είναι το κλειδί. Αυτό είναι που ήξεραν οι γονείς μας και δεν καταλαβαίνουμε εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το κάθε πέρυσι και καλύτερα δεν το δέχομαι Ντάρθ. Οι γονείς μας δούλευαν ίσως με άλλους ρυθμούς αλλά είχαν και λιγότερες απαιτήσεις απο τη ζωή τους. Εμείς δουλεύουμε με τέτοιους ρυθμούς γιατί θέλουμε να αποκτήσουμε πολλά αγαθά, πολύ περισσότερα απο τους παλιούς. Θέλουμε και την ηρεμία μας, και τους μισθούς μας, και την οικογένεια και την αγάπη, τα gadgets, αυτοκίνητο, σπίτι, γενικά τα θέλουμε όλα στο πιάτο. Ομως το πιάτο μας δεν έχει πάντα τις διαστάσεις των ονείρων μας. Οπότε? Χρειάζεται σωστη επιλογή των προτεραιοτήτων μας, σωστός προγραμματισμός και μικρά αλλά σταθερά βηματάκια πρός τον στόχο.
    Δεν θα τα πετύχουμε όλα, κάτι θα αφήσουμε στο δρόμο. Απλά μένει να εστιαστούμε σε αυτά που πετύχαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε βρε βρε καλώς το το γκρινιάρικο!!!

    Καλέ μου συνέταιρε, δεν είναι θέμα μούτζας ούτε αλλαγής επιπέδου ζωης (pleeeeease), είναι θέμα απόφασης και στάσης. You win some, you lose some. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα όπως τόσο καιρό μου φωνάζεις και εσύ! Αν θέλω ΚΑΙ το Ρίο και τα υπόλοιπα ταξίδια ΚΑΙ τον μισθό μου ΚΑΙ την άνεσή μου και και και ... κάθομαι εδώ. Αν θέλω την οικογένεια και τους φίλους και τα βατραχοπέδιλα στην πόρτα του γραφείου μου και τον φραπέ μου παγωμένο έρχομαι εκεί, έτσι δεν λές;;; Σε κάθε περίπτωση κάτι χάνουμε ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ! (Αν το σκεφτείς έτσι μήπως σκάσει χαμόγελο;;;;) Δώσε την μουτζίτσα σου -επαγγελματικά- και κοίτα μπροστά ! Δες το όλο σαν μία καινούρια αρχή

    Μάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σε φιλήσω irene μου...

    KVούλα μου δεν είπα ότι τα θέλω όλα, την ηρεμία μου θέλω. Την δουλειά μου την ώρα που πρέπει και τον χρόνο μου με την οικογένειά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Darth καλέ μου, ξέρεις ότι μερικές δουλειές δεν είναι απαραίτητα όσο ήρεμες είναι οι υπόλοιπες ... ούτε όσο σταθερές ή προβλέψιμες. Θέλεις την ηρεμία σου αλλά θέλεις και τον σκύλο χορτάτο (όπως όλοι μας)... Για αυτό μίλησα (και στη δική μου και στη δική σου περίπτωση) για επιλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οπότε πιστεύεις ότι αν το απαιτήσουμε συλλογικά και μουτζώσουμε τους κυρίους κυρίους που αναφέρει η irene συλλογικά, δεν θα υπάρξει αποτέλεσμα;

    Και αν ήθελα το σκύλο χορτάτο θα μπορούσα να μην μετράω το countdown, την είχα την επιλογή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος7/4/06 5:19 μ.μ.

    Τα πάντα είναι θέμα ισορροπίας. Κοιτάμε τον ελεύθερο χρόνο που απολάμβαναν κάποιοι πριν 50-100 χρόνια, δεν κοιτάμε τι είχαν να κάνουν με τον ελεύθερο χρόνο τους. Κοιτάμε πόσο δουλέυανε τότε αλλά δεν κοιτάμε τι κάνανε με τα λεφτά τους. Κοιτάμε τα παιδιά μας να μοχθούν να πάνε/γίνουν κάτι, δεν κοιτάμε που πάνε και τι θα γίνουν.

    Η ηρεμία είναι εύκολη αν ζητάμε μόνο ένα σπίτι και μια οικογένεια. Το θέμα αρχίζει και δυσκολεύει ότι θέλουμε κιάλλα πράγματα, και όσο πιο πολλά θέλουμε, τόσο πιο δύσκολο γίνεται. Χρειάζεσαι 50 διαφορετικά πουκάμισα ή 50 διαφορετικά φορέματα; Χρειάζεσαι το home cinema; Χρειαζεσαι το ακριβό αυτοκίνητο;

    Η μήπως και εσύ έχεις πέσει στον κύκλο των ανθρώπων που κρίνουν την επιτυχία σου σύμφωνα με τι υλικά αγαθά έχεις; Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις κύκλο; Ή μήπως ήρθε η ώρα να καταλάβεις ότι μόνο εσύ μπορεις να καθορίσεις τα όρια του εαυτού σου και το τι σημαίνει για 'σένα επιτυχημένος;

    Είμαστε υπεύθυνοι για τον εαυτό μας, είμαστε υπεύθυνοι για ένα μέρος της ανατροφής των παιδιών μας και εκεί σταματάει η ιστορία. Αν θες πολλά, θα θυσιάσεις πολλά, και αυτό δεν ειναι αντικειμενικό κριτίριο. Πλέον πολλοί έχουν πολλά, αλλά βλέπουμε τι έχουν θυσιάσει. Αν δεν θες να κάνεις τις ίδιες θυσίες, δεν θα έχεις τα πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος7/4/06 5:22 μ.μ.

    [...] και αυτό δεν ειναι αντικειμενικό κριτίριο [...]

    Διώρθωση:
    [...] και αυτό δεν ειναι υποκειμενικό κριτίριο [...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ακριβώωωως

    Με την διαφορά ότι δεν μου δίνουν επιλογή.
    Δεν καθορίζω εγώ το 9-5 και την εξωγενή κούραση που μου επιβάλει όχι η δουλειά, αλλά ο τρόπος του διαφημιζόμενου lifestyle και το μυαλό του κάθε τυχάρπαστου που θεωρεί τους εργαζόμενους «ρομπότ των ορέξεών του» και όχι ανθρώπους, ενώ δεν αποτιμούν αυτά που προσφέρω με τα ίδια μέτρα και σταθμά με αυτά που μου προσφέρουν. Αν αυτό δεν είναι ολιγαρχία, τότε τι είναι;

    Δεν συγκρίνω φυσικά τις εποχές. Συγκρίνω μόνο την πληρότητα και την σφαιρικότητα της ζωής των ανθρώπων, η οποία συνεχίζει να αποτιμάται σε συναισθήματα και χρόνο για προσωπική ανάπτυξη.

    Δεν υπάρχει μια σφαιρική κοινωνία που να αποδέχεται όλα τα μέλη της, αλλά μια κοινωνία καθοριζόμενη από όσους προαναφέρθηκαν, η οποία φασιστικά αρνείται να δεχθεί οποιονδήποτε θέλει να ζήσει με διαφορετικό τρόπο (να αναφέρω το ακραίο παράδειγμα της επιβολής του lifestyle σε ανθρώπους που δεν το θέλουν – στην Ασία πχ, μόνο και μόνο για να αυξηθεί η κατανάλωση;), οποιονδήποτε προσπαθεί να βελτιώσει την ποιότητα ζωής του και να μην την περάσει ολόκληρη εργαζόμενος ώστε να επωφελούνται μόνο οι άλλοι, μόνο και μόνο μήπως αποδειχθεί πόσο «τζούφια» είναι. Ή όπως θέλουμε εμείς, ή στην όασή σου.

    Θα σου προσφέρω, αλλά κι εσύ θα αναγνωρίσεις ότι πρέπει να ζήσω, όχι ότι πρέπει μόνο να προσφέρω.
    Όσο οι ειδήσεις του Star θα έχουν ακροαματικότητα η κοινωνία θα είναι καταδικασμένη να άγεται και να φέρεται μέσα στην δήθεν εικονική ελευθερία που της πουλάνε.

    Το matrix δεν ήταν φαντασία, ήταν αλληγορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η μισή ανθρωπότητα που ακολουθεί τον δυτικό τρόπο ζωής, ποτέ δεν την είχε καλύτερα. Γιατί ξέρεις πολύ καλά τι δικαιώματα, ελευθερίες, ευκαιρίες και επιλογές έχει η άλλη μισή ανθρωπότητα. Χώρια που η Ελλάδα του σήμερα είναι πολύ καλύτερη απ' την Ελλάδα πριν από 30 χρόνια, για να μην πάω πιο πίσω, πάλι είναι θέμα ευκαιριών και επιλογών. Η ποιότητα ζωής μας είναι πολύ καλύτερη απ' των γονιών μας. Γιατί οι ευκαιρίες που μας δίνονται, οι επιλογές που έχουμε είναι τόσες πολλές, που μπορούμε και διαλέγουμε. Και γιατί οι απαιτήσεις μας απ' την ζωή είναι πολύ μεγαλύτερες.

    Ναι, επιλέγεις, συμβιβάζεσαι σε ένα βαθμό. Προτιμώ το σημερινό μοντέλο ζωής και ας συνοδεύεται από τις ειδήσεις του Σταρ. Δεν έχω δικαίωμα ούτε να επιλέξω τι θα δει ο άλλος, ούτε να τον κατακρίνω για την επιλογή του, ούτε να τον αναγκάσω να το αλλάξει. Όλα αυτά είναι τρομοκρατία και ρατσισμός.

    Όλοι μας, κάποια στιγμή, γινόμαστε trainspotters. We chose life. Και εσύ αυτό κάνεις τώρα, και αν η επιλογή σου σε κάνει ευτυχισμένο, μπράβο, και χαίρομαι ειλικρινά, πολύ. Αλλά μην κατακρίνεις τις επιλογές των άλλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ούτε τον δυτικό τρόπο ζωής κατέκρινα (μάλιστα τον ακολουθώ) ούτε αμφισβήτησα τις ελευθερίες που έδωσε στον άνθρωπο η ανάπτυξη του πνεύματος, ούτε συνέκρινα τις εποχές. Ούτε απαγόρευσα τις ειδήσεις του Star σε κανέναν. Διατύπωσα άποψη η οποία φυσικά και δεν είναι τρομοκρατία γιατί δεν τρομακράτησα κανέναν σε αντίθεση βέβαια με την τρομοκρατία που ασκούν διάφορες εταιρείες στον ανατολικό κόσμο, ή ακόμα και σε εμάς. για να ακολουθήσουμε το "πρότυπο" (εκτός και αν θες να παίξουμε το παιχνιδάκι του βρες τον μεγαλύτερο τρομοκράτη ανάμεσα στους Μπους και Λάντεν). Κατέκρινα τον χειρισμό της εξουσίας και τα μέτρα και τα σταθμά της, τα οποία είναι φασιστικά και την επιβολή του lifestyle μέσω πλήσης εγκεφάλου. Δηλαδή εντελώς άλλο πράγμα από αυτά που αναφέρεις. Ας μην ξεφύγουμε από το ζητούμενο καλή μου Δέσποινα.

    Σε τελευταία ανάλυση έχεις ήδη "καταδικάσει" κατά κάποιο τρόπο την Ελλάδα και δεν ζεις σε αυτή και μάλιστα ενθυμούμαι ότι για τα μέτρα και τα σταθμά αυτά το έκανες. Η πείρα σου όμως από την ζωή εδώ είναι διστυχώς πολύ μικρή (όπως και η δική μου για άλλες χώρες), ακόμα και αν είσαι σε συνεχή επαφή με τους κατοίκους της.

    Ας επανέλθουμε λοιπόν στο ζητούμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προφανώς, κατάλαβα άλλα πράγματα απ' το ποστ σου; Δεν νομίζω ακριβώς.
    Βρε Darth, δεν σημαίνει ότι όλα αυτά που έγραψα ισχύουν προσωπικά για σένα.

    Όσο για το αν έχω καταδικάσει την Ελλάδα, και πόση πείρα ζωής έχω στη συγκεκριμένη χώρα, Darth, καλέ μου, άποψη σου, αλλά βγάζεις συμπεράσματα αβίαστα. Δεν στο συνιστώ αυτό. Ούτε και σε μένα φυσικά το συνιστώ αυτό!

    Αλλά διαφωνώ κατά κράτος με τις γενικούρες του στιλ, φταίει στο σύστημα, οι καπιταλιστές, οι καναλάρχες, οι τρεντσέτερς, οι μοντέλες, οι Χριστοδουλόπουλοι, και οι Χριστόδουλοι. Όλοι αυτοί, επιλογές προσφέρουν. Αν κάποιος επιλέγει να τις ασπαστεί, μαγκιά του, και δεν μου πέφτει λόγος, ανεξάρτητα από τι πιστεύω εγώ. Δεν υπάρχει σωστός και λάθος τρόπος ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Επιλογές προσφέρουν. Όπως επίσης και πλύση εγκεφάλου για να σε εξαναγκάσουν να θεωρήσεις ότι είσαι ελεύθερος να επιλέξεις τον μόνο σωστό τρόπο. αυτόν που τους βολεύει.

    Αλλά συνεχίζω να λέω ότι έχω κάθε δικαίωμα να θεωρώ προσηλιτισμό και αποχαύνωση, και όχι ενημέρωση τις ειδήσεις του Star και ότι Έχουμε καταντήσει ψυχικά διαταραγμένα άτομα όλοι μας γιατί δεν μας επιτρέπουν καν να ασχοληθούμε με τον εαυτό μας. Δεν με ενδιαφέρει λοιπόν ο δικός σου (ο κάθε δικός σου) τρόπος ζωής, ακολούθα όποιο μονοπάτι θες. Με ενδιαφέρει η ελευθερία που δεν έχω, γιατί δεν με κρίνεις όπως θα έπρεπε, να κάνω την ζωή μου όπως την θέλω εγώ. Με ενδιαφέρει ότι δεν μου δίνεις την ικανότητα καν να επιβιώσω αν δεν χτυπιέμαι σαν σκυλί όλη μέρα για να σου εξασφαλίσω αύξηση κερδών 8% και να θεωρείς ότι 3% αύξηση μισθού (όχι κερδών για την δική μου περίπτωση, τί είπα;;; κερδών;;; ποιός είμαι εγώ να κερδίσω) είναι μεγάλη. Με ενδιαφέρει ότι δεν μου δίνεις την ικανότητα να κάνω μια σωστά δομημένη και σφαιρική ζωή. Αυτή είναι η πραγματικότητα της Ελλάδας αλλά και μεγάλου μέρους του κόσμου μας σήμερα.

    Για να μην σχολιάσω το γεγονός ότι το 3% αύξηση είναι στην πραγματικότητα 9% μείωση... ενώ το 8% αντίστοιχα είναι πραγματική αύξηση, διατυπωμένη από την στατιστική υπηρεσία...

    Αλλά τώρα ξέφυγα εγώ από το θέμα κατά κάποιο τρόπο, αν και το τελευταίο συνδέεται άρηκτα με τον ελεύθερο χρόνο για προσωπική ανάπτυξη. Γιατί δυστυχώς έχει πολύ μεγάλα παρακλάδια το θέμα...

    Το θέμα είναι πάντως ότι κατέκρινα κατ' αρχάς εμάς που τους επιτρέπουμε να μας εκμεταλλεύονται και μετά αυτούς που ανήθικα μας κάνουν πλύση εγκεφάλου. Όχι τον καθένα που παρακολουθεί το Star ή το κάθε Star...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και σαν απάντηση, σε παραπέμπω στα σχόλια της Μαρίνας και της Κέλλυς, με τα οποία συνφωνώ απόλυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το matrix δεν ήταν φαντασία, ήταν αλληγορία.

    Νομίζω οτι αυτό αρκεί - και φυσικά συμφωνώ απολύτως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος7/4/06 11:13 μ.μ.

    Που υπάρχει όμως η ευθύνη της επιλογής; Αν δώσω σε έναν ηλίθιο την ελευθερία δια διαλέξει μεταξύ να παραμείνει ηλίθιος βλέπωντας το οποιοδήποτε STAR ή να κουραστεί και να μάθει τι γίνεται από διάφορες πλευρές, τι νομίζεις θα διαλέξει;

    Δεν λέω ότι πρέπει να απαγορέψουμε το οποιοδήποτε Star. Δεν έχουμε το δικαίωμα. Το θέμα είναι πως θα κάνουμε την πλειοψηφία να μην ΘΕΛΕΙ να δει τέτοια προγράμματα, και μόνο μέσω αληθινής εκπαίδευσης και ανατροφής γίνεται αυτό. Το τώρα δεν αλλάζει, ας κάνουμε κάτι για το αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι μετράμε; Εχω χάσει πολλά επισόδια ρε γμτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλημερα εγω να πω????
    ή θα φαω καμια μπουφλα????
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα...
    Δίκιο έχεις... Δυστυχώς το βιωτικό μας επίπεδο έχει υποβαθμιστεί... Εχουμε βάλει τα χέρια μας και έχουμε βγάλει τα μάτια μας...
    Σου εύχομαι πάντως να μπορέσεις να πραγματοποιήσεις τα όνειρα που έχεις για την οικογένειά σου και να στρέψεις τις μούτζες σου στη σωστή κατέυθυνση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Με την διαφορά ότι αυτός το επέλεξε ενώ εμένα μου το επιβάλλει μέσω πλήσεως εγκεφάλου...
    Ενώ εγώ δεν επέβαλα τίποτε σε κανέναν, ούτε σε αυτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος8/4/06 6:23 μ.μ.

    Η πλύση εγκεφάλου είναι σαν την τρέλα: αν "ξέρεις" ότι είσαι τρελός, τότε δεν είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. δεν ξέρω αν μπορείς να βγεις από το σύστημα. ισως όμως να μπορείς να κάνεις την προσπαθειά σου.

    Παραιτήθηκα την Παρασκευή. Λόγω απίστευτης πίεσης και λοιπών περιστατικών.

    Για Τετάρτη, έχω μια καλή πρόταση για δουλειά σε μεγάλο κανάλι στο τμήμα επικοινωνίας.

    Από σήμερα το μεσημέρι σκέφτομαι να μην πάω.

    Να κάνω μαθήματα μουσικής σε μικρά παιδιά. Αυτό θα ήθελα. Και το σκέφτομαι πολύ σοβαρά.
    Ισως τελικά να μπορείς να το παλέψεις λίγο. Να κάνεις το όνειρο πραγματικότητα. Αν όχι ολόκληρο, τουλάχιστον ένα μέρος του.

    Σας φιλώ. Καλό σκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νταρθ, διακρίνω μεγάλη πίκρα και οργή στα κείμενά σου. Οταν η εργασία δεν προσφέρει το ζητούμενο αντίθετα προσθέτει αρνητικά συναισθήματα, έχασε το παιχνίδι. Εχεις σπουδάσει κάποια χρόνια, έχεις δώσει τον καλύτερο εαυτό σου στη δουλειά και τώρα παίρνεις μιά ροχάλα. Επαναστατείς και θυμώνεις. Ο περισσότερος κόσμος θα συμβιβαστεί μετά απο αυτό το σημείο..θα γίνει ένας γκρινιάρης κακιασμένος "εργαζόμενος". Εσύ δεν θέλεις να καταντήσεις έτσι.
    Ετσι έκανες αυτό που σου λέει η καρδιά σου.
    Να ξέρεις ότι σε θαυμάζω ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ.
    Σου βγάζω το καπέλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλημερα εγω να πω και σημερααα????
    ή θα φαω καμια μπουφλα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος9/4/06 7:22 μ.μ.

    παμε κανενα σινεμα να πανε τα φαρμακια κατω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Άντε, παιδιά, εμπρός όλοι μαζί στο δρόμο που χάραξε ο έτσι:
    ΝΑ! ΝΑ! ΝΑ ΡΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΝΑ ΡΕ ΝΑ!!!!

    (αν και δε συνηθίζω να ακολουθώ εντολές της ΝΤΟΛΥ)

    Μη μασάς τίποτα, με τ΄τοια μουσική τους έχεις χεσμένους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. φαω δεν φαω μπουφλα.....
    εγω θα την πω την καλημερα μου!!!
    και ποσες ειναι σημεραααα???
    γιατι τον εχασα τον λογαριασμο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρααααααα!!! :-))

    Βασιλικούλα μου: 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ρε αλεπουδελι....
    μα πως ειναι ΔΥΝΑΤΟΝ??????
    να μειναν 5????
    στις 07/04 μας ειπε 6...
    αρα...
    08/04 6-1=5
    09/04 5-1=4
    10/04 4-1=3....?????!!!!!!

    (ζωγραφια ειμαι η ατιμη ή οχι????....φτου μου μην με βασκανω.....!!!)

    εεεεεεε??????
    αρα μειναν 3....
    μην με δινεται λαθος δεδομενααααα...
    θα μου καει το ολοκληρωμενο!!!!!
    ;PPPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είναι θέμα συστήματος αναφοράς :ppp

    (αμάν... το κάνατε θέμα τώρα για ένα μικρό μαθηματικό λαθάκι.... 7 και σήμερα έπρεπε να πω αλλά βιάζομαι και ήλπιζα.....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Συνέταιρε να τα αφήσεις αυτά και να ασχοληθείς με την εταιρία μας !

    Καλημέρα, Καλή Εβδομάδα
    μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος10/4/06 2:10 μ.μ.

    θελω μενιρ σε αποχρωση φουξια/ροζ και σχημα διαμαντιου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αυτό καμάρι μου δεν είναι menhir...
    Ο Ροζ πάνθηρας σε νέες περιπέτειες είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...