Τρίτη, 4 Απριλίου 2006

Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε ο καιρός! :(

Μόλις επέστρεψα από το γαλατικό χωριό, έχοντας στα χέρια μου την συμφωνία αποκλειστικής διάθεσης του custom made menhir®. Και τι βρήκα; Χειμώνα πάλι! Για όνομα αυτός ο καιρός. Τι πράμα είναι αυτό; Μα τις χίλιες πιπίλες του Horus. Εγώ περίμενα ότι θα γυρίσω και θα βρω άνοιξη, και έχω πήξει στη μουντίλα και την βροχή!
Βλέπω ότι οι παραγγελίες καλά κρατούν! Μπράβο-μπράβο! Κάτι ξέραμε που το Σάββατο, μετά την υπογραφή της συμφωνίας, κάναμε τρικούβερτο γλέντι! Άφθονο φαΐ, άφθονο κρασί (πόσο ήπιαμε ρε παιδιά;;;), άφθονο τραγούδι και κέφι! Ο alοmbar ήταν εκεί, υπεύθυνος των διασυνδέσεων και του δικτύου υποστήριξης, το κουρκουμπίνι, για να προσφέρει ιδέες και σχέδια ως εξωτερικός συνεργάτης, η morgana μπας και καταφέρει να κουνήσει καμιά φορά το ραβδάκι της και μας βοηθήσει στην μεταφορά (αλλιώς την βλέπω εγώ την δουλειά, θα πάω στο σουσάμι να πάρω το ιπτάμενο χαλί να τελειώνουμε) και φυσικά η αλεπουδίτσα η οποία έχει αναλάβει το εμπορικό τμήμα της επιχείρησης! Η KV δεν παρέστη λόγω μετακόμισης, αλλά επικοινώνησε μαζί μας να μας πει ότι έχει πρασινίσει από την ζήλεια της! Γι’ αυτό και εμείς υποσχεθήκαμε να επαναλάβουμε το γλέντι με την πρώτη παραλαβή και την επίσημη έναρξη λειτουργίας των καταστημάτων μας.

Αλλά αυτός ο καιρός ρε παιδί μου. Με χειμώνα έφυγα, με χειμώνα επέστρεψα;;; Δεν είναι δυνατόν δηλαδή…
ΟΥΦ…
Άντε… 10 και σήμερα…
Άντε άντε…