Τρίτη 4 Απριλίου 2006

Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε ο καιρός! :(

Μόλις επέστρεψα από το γαλατικό χωριό, έχοντας στα χέρια μου την συμφωνία αποκλειστικής διάθεσης του custom made menhir®. Και τι βρήκα; Χειμώνα πάλι! Για όνομα αυτός ο καιρός. Τι πράμα είναι αυτό; Μα τις χίλιες πιπίλες του Horus. Εγώ περίμενα ότι θα γυρίσω και θα βρω άνοιξη, και έχω πήξει στη μουντίλα και την βροχή!
Βλέπω ότι οι παραγγελίες καλά κρατούν! Μπράβο-μπράβο! Κάτι ξέραμε που το Σάββατο, μετά την υπογραφή της συμφωνίας, κάναμε τρικούβερτο γλέντι! Άφθονο φαΐ, άφθονο κρασί (πόσο ήπιαμε ρε παιδιά;;;), άφθονο τραγούδι και κέφι! Ο alοmbar ήταν εκεί, υπεύθυνος των διασυνδέσεων και του δικτύου υποστήριξης, το κουρκουμπίνι, για να προσφέρει ιδέες και σχέδια ως εξωτερικός συνεργάτης, η morgana μπας και καταφέρει να κουνήσει καμιά φορά το ραβδάκι της και μας βοηθήσει στην μεταφορά (αλλιώς την βλέπω εγώ την δουλειά, θα πάω στο σουσάμι να πάρω το ιπτάμενο χαλί να τελειώνουμε) και φυσικά η αλεπουδίτσα η οποία έχει αναλάβει το εμπορικό τμήμα της επιχείρησης! Η KV δεν παρέστη λόγω μετακόμισης, αλλά επικοινώνησε μαζί μας να μας πει ότι έχει πρασινίσει από την ζήλεια της! Γι’ αυτό και εμείς υποσχεθήκαμε να επαναλάβουμε το γλέντι με την πρώτη παραλαβή και την επίσημη έναρξη λειτουργίας των καταστημάτων μας.

Αλλά αυτός ο καιρός ρε παιδί μου. Με χειμώνα έφυγα, με χειμώνα επέστρεψα;;; Δεν είναι δυνατόν δηλαδή…
ΟΥΦ…
Άντε… 10 και σήμερα…
Άντε άντε…

47 σχόλια:

  1. εχω αποριες κυριε...κυριε????
    που εισασταν???
    και το σπουδαιοτερο...
    γιατι γυρισατε?????
    ;PPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα εγώ να σχολιάσω το γεγονός ότι δεν παρευρισκόμουν? Ας το αφήσω ασχολίαστο.....

    (Αν και κάποιος σας έδωσε, και μου είπε ποιός ΔΕΝ με ήθελε...)

    :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι ακουν τα αυτια μου???
    τι βλεπουν τα ματια μου???
    ΔΕΝ θελατε την κουκλααααα????
    τςτςτςτςτς
    .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ψιτ...
    Κοπελιά...
    Εσύ με το babydoll...
    Άσε τα σάπια...
    Εσύ δήλωσες ευθαρσώς ότι δεν αντέχεις να βλέπεις τον Αλ να χορεύει τσιφτετέλι.
    Εμείς ποτέ δεν είπαμε τίποτε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος4/4/06 2:58 μ.μ.

    ημουν και γω εκει?

    και γιατι δε θυμαμαι τιποτα?

    τι μου βαλατε στην περτικαλαδα μου????

    ε?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γιατι εγω που ημανε νομιζεις θυμαμε?????....
    ;PPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και ασχετο!
    εμενα κε darth γιατι δεν μου μιλατε????.....
    επειδη πηρα το μεμοριστικομενιρ απο την συνεταιρισσαααα????.....
    ;PPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αλεπουδιτσααααα....
    κανε κατι σωσε την καλη χιονατη!!!
    μιλα μου εσυ τουλαχιστον....
    σνιφφφ...σνιφφφφφ....
    :S))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χιονατούλα μου!!! όχι..μην κλαις! ήρθα να σε σωσω! (οάου!)

    ήσουν η πρώτη (!) παράδοση...ναι...ναι...μας έκανες σεφτέ...

    και...να θου πωωωωω....πώς θα τον ξαναδιώξουμε;;;;

    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα τί να σου πω βρε βασιλικούλα μου; Το πού ήμασταν είναι φανερό από την φώτο, το γιατί γυρίσαμε... μα εσείς δεν ρωτήσατε πού είμαι, στο προηγούμενο post;;;

    Το πότε και πως θα ξαναφύγω....
    Εύκολο..
    Πά να την πέσω στην όασή μου και να σας αφσω να βράζετε στο ζμί σας αν θέτε... εγώ δεν προβληματίζομαι...
    Να δώ τί θα κάνετε μετά χωρίς καμηλιέρη και χωρίς menhir...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κοιτα τα μαγικα στην οικογενεια τα κανει το σιστερινι...
    παω να το φωναξω ( ειναι στον κηπο και κανει κουνια... ) να 'ρθει απο δω μια βολτα και να καταστρωσουμε σχεδιο....
    χιχιχιχιχι
    με αρεσουν τα καταχθονιααααα!!!
    ;PPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εεεεε??????........
    δεν καταλαβα γρι!
    αλεπουδιτσα εγω τωρα τι κανωωωω?
    :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπορείς να δοκιμάσεις να ξεκινήσεις με δύο ορθές και μία ανάποδη τούμπα και μόλις τελειώσεις (γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε και την ηλικία σου βεβαίως βεβαίως) βλέπουμε.... :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Vasiliki μου: αγνοείς το θέμα...

    (να δω τι θα κάνει χωρίς KV, Morgana, Alobar, Kourkoubini, compo doll, εσένα, εμένα...κλπ...κλπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. φτου....διόρθωση!
    ...alombar...
    sorry Αλ...όποιος βιάζεται, σκοντάφτει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προσεχώς:

    Αλεπού εθεάθει να ταξιδεύει μόνη στην έρημο μυρίζοντας επισταμένα τον αέρα...

    Τί να ψάχνει άραγες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τον Νταρθ να τον ρωτήσει αν θέλει πίσω την πιστωτική του :-pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όχι, κύριε, όχι!!!
    Δεν με θέλατε!!!
    :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Γι’ αυτό και εμείς υποσχεθήκαμε να επαναλάβουμε το γλέντι με την πρώτη παραλαβή και την επίσημη έναρξη λειτουργίας των καταστημάτων μας."

    Κάτι ξέχασες ... κάτι ξέχασες .... θα ξαναπρασινήσω ... ταπ ταπ

    {2 ακόμα}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος4/4/06 4:55 μ.μ.

    εμένα η μοργκάνα κάτι μου θυμίζει.... να σας πω, στο πάρτυ θα πάμε εμείς???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ πάντως μετά απ'όλα αυτά, έχω να πω οτι αντί για "Βγάλε κι εσύ τα εσώψυχά σου!" - που γράφει ο Darth για να προσθέσουμε ψομεντ, διάβασα: "Βγάλε κι εσύ τα εσώρουχά σου!"...
    ...να'ταν το κρασί; να'ταν τα μάγια της διπλανής ή η μπάσα φωνή του διπλανού; να'ταν μήπως το μενίρ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κυρ darth????....
    η τρομοκρατια δεν θα περασει!!!
    αλεπουδιτσα?....
    μην μασας καλη μου....
    μα που ειναι το σιστερινι μου??? λες να πεσε απο την κουνιααα????
    ;PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ να ρωτήσω τι θα γίνει σε 10 μέρες ή χάνω το χρόνο μου;
    :-ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τό 'ξερα... Τό 'ξερα αλεπουδίτσα.... μόνο για την πιστωτική με θες... Αλλά σου έχω μια έκπληξη! Δεν είναι κανονική :p

    Εσύ με το babydoll ακόμα τραγουδάς;;;

    Κλαψολεπίδα μου, το πάρτυ ακυρώνεται. Όπως είδες με διώχνουν.

    Γιαγιάκα.... Σου γυρνώ επιδεικτικά την πλάτη.... στην έχω γυρισμένη τώρα.. νταξ;;;;

    Δεσποινάκι το αντίστοιχο έργο το ξέρεις;;;

    Συνεταιράκι... ΤΙ ξεχνάω πάλι;;; Ότι δήλωσα δήλωσα. Εγώ δεν αθετώ ποτέ τον λόγο μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλα τωρα με γυρνας την πλατη????
    τωρα που καταφερα να κανω τις δυο ορθες και μια αναποδη τουμπαααα????
    γιατιιιιι??????......
    ;PPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ε καλά, κανονίζετε, συναντιέστε, μια χαρά σας βλέπω βρε. Κι εδώ ούτε κουβέντα. Σαν δε ντρεπεστε αλητήριοι που δεν προσπαθήτε να διασκεδάσετε μια ανάπηρη γυναίκα.
    Φτου σας. :-Ρ
    (αυτα για τον Darth).

    Για την Αλεπουδίτσα τώρα.

    Που είναι καλό μου κοριτσάκι το blog??? Eτοιμάστηκα κι εγώ, πήρα και τις παστούλες μου να έρθω επίσκεψη κι έφαγα πόρτα. Γιατί;;;;

    :-ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είναι προφανες. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΝΟΣ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΕΞΟΣΥΜΒΟΛΟΥ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΚΟ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΜΟΝΑΧΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ναι, Λαμπρούκε, ναι! Γι αυτό δεν με ήθελε!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος4/4/06 9:14 μ.μ.

    εχουμε λαλησει ομαδικως βλεπω σ αυτο το μπλογκ....

    Μ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!

    ΜΠΟΥ ΧΑ ΧΑ ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. σιστερινιιιιι μουυυυυ!!!!!
    χιχιχιιχιχιχιχι
    ;PPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. "Γι’ αυτό και εμείς υποσχεθήκαμε να επαναλάβουμε το γλέντι όταν έρθει η KV στην Ελλάδα για την πρώτη παραλαβή και την επίσημη έναρξη λειτουργίας των καταστημάτων μας."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το είπαμε και το εννοούσαμε συνέταιρε, δεν χρειαζόταν η επιπλέον διευκρίνιση αφού το υποσχεθήκαμε σε εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. AAAAAAAAAαααααααααααα, οι καλοί λογαριασμοί κάνουν και τους καλούς φίλους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Όταν θα είστε στην όαση αγαπητέ καμηλιέρη, ζητήστε και ένα extra special καθαρισμό μέσα-έξω στην καμήλα, γιατί μας έχει γεμίσει ψειρίτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλά όοολα αυτά.. ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΗΡΑΤΕ ΜΑΖΙ?????
    Δεν θα το ξεπεράσω ποτέ.....
    :(((((((((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. κου...κου....τζα!!!
    καλημερουδιααα σε ουλουνουςςςςς
    ακομα και σε σενααα, εεεε σε σενα μιλαω με την γυρισμενη πλατηηηη!!!
    ;PPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Vasilikoula: Κρατάω γερά!! :-))

    Darthourini: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΑ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ;;;;
    ΚΛΑΠΣ :-((((((((((((
    AIΣΧΟΣ! :-PP

    Χνουδάκι: οι παστούλες είναι με σοκολάτα;;; να ανοίξω βρε διάπλατα τις πόρτες! (μυστικό: με κυνηγάει και ο Αλ για το ίδιο θέμα)

    Δεσποινάκι: Hint....θα πάει άτα, άτα...

    Λαμπρούκο: Φοβάται μήπως υποκύψω στη γοητεία σου βρε! :-ppp

    CDako: ναι, το κατάλαβες...
    φοβάμαι μηπως υποκύψει στην γοητεία σου :-pppppp

    KVoula: μην ανησυχείς για τίποτα
    :-))

    Μorganoula: Λαλίσαμεεεεεεεεεε!!!!

    Χαμογελαστές Καλημέρες σε όλους
    :-DDDDDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. λοιπον τελος τα κορδελακια κε darth...
    ο λαος...(εγω δηλαδη!!!) απαιτει να φτιαξει δικο της μπλογκ το αλεπουδελιιιιιι....
    τι πραματα ειναι αυτα δηλαδις???
    μια φωτο και οξω απο 'δω????
    απαπαπαπα
    ;PPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Vasiliki.....ζεν φταιει ο καμηλιέρης...
    ΕΓΩ δεν το αποφασίζω...(η σκρόφα!)
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. τελος...εκανα meeting μονη μου!
    το αποφασισα....το υπεγραψα!!!
    η αλεπουδιτσα δικο της μπλογκι ΤΩΡΑ!!!!!!
    ;))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. :-DDD

    καλά..καλά...μη βαράτε όλοι μαζί...
    θα δω τί θα κάνω με το θέμα...

    κάτι πρέπει να εμπνευστώ...
    μμμ....διαλογίζομαι τώρα...περιμένετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. άκουσα φωνές και μπήκα...
    να λαλήσω και 'γω;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καμηλιέρη, καμηλιέρη...που είσαι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος5/4/06 1:02 μ.μ.

    Μήπως η Αλεπουδίτσα γράφει ήδη στην μπλογκόσφαιρα με ΑΛΛΟ ψευδώνυμο?
    Υπογραφή
    Σέρλοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τα μενίρ δονητές βρέ που είναι? Κοντεύει να πη@@@χθεί η ξαδέλφη μου με τα χερούλια της πόρτας, τις βρύσες και τα λαχανικά του ψυγείου..

    Αφήστε την πάρλα και κάντε λίγο ΔΟΥΛΕΙΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φυσικά σοκολάτα Αλεπουδίτσα μου.

    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ. Τι άλλο θα μπορούσαν να είναι;;;;; :-)

    Τις καλησπέρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Μενιρόγομα!!


    Σιντί, δε σε πήραμε μαζί γιατί πρέπει να αναβαθμιστείς σε Ντιβιντί!

    Αλεπουδίτσα, όλο δικαιολογίες είσαι - ΠΟΥ είναι το μπλογκ;!

    Γιαγιάκα, άσε τα κατακόρυφα γιατί μετά θα γράφεις κατεβατά για τις (ξε)κλειδώσεις σου, για την (συμ)πίεσή σου κλπ κλπ. Θυμήσου τα κατακόρυφα που έκανες στον πρώτο παγκόσμιο!!


    Τι θα γίνει με τις παραδόσεις των μενίρ; Πολύ ερασιτεχνισμό βλέπω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...