Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2006

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2006

Επιστράτευση!

Εμπρός, ας επιστρατευτούμε όλοι για το καλό της «πατρίδας» (λέγε με κυβέρνηση) ενάντια στην απεργιακή κινητοποίηση. Ας επιστρατευτούμε όλοι ενάντια σε όσους αντιδρούν στην ζωή των 500 ευρώ, και χωρίς εξασφάλιση για τα γεράματά τους. Άλλωστε σε λίγο θα έρθει και η σειρά μας. Αλλά τί μας νοιάζει το αύριο; Το σήμερα έχει σημασία...

Ρε δεν κατεβαίνουμε λέω ‘γω όλοι μαζί να πάρουμε με τις ντομάτες τους καραγκιόζηδ….εεεε συγνώμη τους κυβερνώντες; Άντε γιατί παράγινε η αλητεία…

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2006

Πουλάκια μου……

…πουλάκια μου…. Τ’ ανοίξαμε το ρημάδι έτσι; Τελικά σας έκαναν καλό αυτή η σωρεία άσσων στην κατάσταση βαθμολογίας! Καλά καλά, ΟΚ, δεν μιλάμε για καμιά τραγική βελτίωση επιπέδου, αλλά τουλάχιστον δεν ήρθατε χωρίς να έχετε ανοίξει το βιβλίο αυτή τη φορά! Καταμετρημένα τα μισά των γραπτών και έχουν περάσει 13-14 άτομα ήδη! Μέχρι και limit-up κάναμε! Ναι, υπάρχουν δύο οκτωμισάρια (8,5)! Τρελοί βαθμοί μιλάμε! Ούτε στα όνειρά μου! Αχχχ χάρηκα! Αν δεν υπήρχαν και 3-4 που φαινόταν ότι δεν είχαν ιδέα… Αλλά υπήρχαν επίσης 3-4 που είχαν ένα γραπτό… όμορφο, καλογραμμένο, με τις επεξηγήσεις τους… Τί να πεις… χάρηκα πολύ… (ελπίζω να συνεχίσω να χαίρομαι και στο υπόλοιπο των γραπτών…). Τώρα βέβαια να μου πεις, με 3-4 καλογραμμένα γραπτά στα 25 περίπου που διόρθωσα δεν κάνουμε δουλειά, αλλά σε σχέση με το προηγούμενο είναι σαφώς βελτιωμένη η κατάσταση…. Μωρέ καλά είπε ο συνάδελφος «Με το μαστίγιο, αλλιώς αδιαφορούν πλήρως!»

Κατά τα άλλα το ΣΚ ήταν ψιλοκουραστικό… Αλλά δεν μπορώ να πω, η αλεπουδίτσα μου έριξε κάτι χορούς! Μα κάτι χορούς! (Ναι ρε, χαίρομαι να τη χορεύω, κακό είναι; Άμαααα πιαααα….) Ξεκινήσαμε από την Παρασκευή (εκείνο το παρτάκι που λέγαμε; τί, δεν είδατε στους τίτλους των εφημερίδων για τον σεΐχη που κυκλοφορούσε στην Αθήνα πάνω σε μια καμήλα, αγκαλιά με μια αλεπού;;; :-o) και καταλήξαμε χτες βράδυ που παντρέψαμε δυο καλούς φίλους (μας χρωστάνε το «καλό» που τους κάναμε :ppp). Οπότε ήταν το Σαββατοκύριακο του γλεντιού!

Σήμερααα (χτες) γα… σημέρα (χτες) γάμος γίνεται….
σ' ωραίο περιβόλι... σ' ωραίο πεεεριβόλι!

Να ζήσετε σκασμένα… Με συγκινήσατε…

Καφές νούμερο δύο…
[ναι νυστάζω… λογικό είναι…
νυστάζω αλλά μ’ αρέσει :ppp…
πεινάω και λίγο…]

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2006

Απολογισμός

95 χλμ ταξίδι, 8 ώρες επιτηρήσεις (όρθιος πήγαιν-έλα…), χονδρικά το 60% πάλι έκανε λάθος μια άσκηση που ζητούσα 6 νούμερα από 3 πίνακες (τους χαρίζεις 3 μονάδες, τους λες και μέσα στην αίθουσα ότι δεν μπορεί ο κανονικός και ο αυστηρός έλεγχος να έχουν τις ίδιες παραμέτρους, αυτοί εκείιιιι το χαβά τους….), άλλα 95 χλμ ταξίδι, και τώρα πάω να βάλω την καλή μου κελεμπία και την αλφατάχ μου και να πάω σε πάρτυ! Καλά είναι νομίζω για μια μέρα…

Εμπρός καλή μου γκαμήλααααα!

ΥΓ: Δεν μπορώ ν’ αποφασίσω αν νυστάζω ή αν απλά πονάνε τα πόδια μου!

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2006

Υποκλοπές!

Από έγκυρες πηγές, σας αποκαλύπτω το software παράνομων υποκλοπών που ήταν εγκατεστημένο στην vodafone:

#MAIN
set warnings=false
set eyp=sleeping
set us_empassy=laughing
start lawful_interception
do until someone="mas piasane"
for i=1 to 14
if mobile_skia(i)=talking then
vres_kana_allo_eleythero
if not (mobile_skia(i)=talking) then
start recording(mobile_skia(i))
check who_is_talking()
if flag=1 then stop
recording(mobile_skia(i))
end if
loop
if someone="mas piasane" then
stop lawful_interception
send_message "megale mazepse ta kai kan'tin gia hawai. mas piasane!"
end if

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2006

Πές μου μπαμπάκα...

Q: Daddy, why did we have to attack Iraq?
A: Because they had weapons of mass destruction, honey.

Q: But the inspectors didn't find any weapons of mass destruction.
A: That's because the Iraqis were hiding them.

Q: And that's why we invaded Iraq?
A: Yep. Invasions always work better than inspections.

Q: But after we invaded them, we STILL didn't find any weapons of mass destruction, did we?
A: That's because the weapons are so well hidden. Don't worry, we'll find something, probably right before the 2004 election.

Q: Why did Iraq want all those weapons of mass destruction?
A: To use them in a war, silly.

Q: I'm confused. If they had all those weapons that they planned to use in a war, then why didn't they use any of those weapons when we went to war with them?
A: Well, obviously they didn't want anyone to know they had those weapons, so they chose to die by the thousands rather than defend themselves.

Q: That doesn't make sense Daddy. Why would they choose to die if they had all those big weapons to fight us back with?
A: It's a different culture. It's not supposed to make sense.

Q: I don't know about you, but I don't think they had any of those weapons our government said they did.
A: Well, you know, it doesn't matter whether or not they had those weapons. We had another good reason to invade them anyway.

Q: And what was that?
A: Even if Iraq didn't have weapons of mass destruction, Saddam Hussein was a cruel dictator, which is another good reason to invade another country.

Q: Why? What does a cruel dictator do that makes it OK to invade his country?
A: Well, for one thing, he tortured his own people.

Q: Kind of like what they do in China?
A: Don't go comparing China to Iraq. China is a good economic competitor, where millions of people work for slave wages in sweatshops to make U.S. corporations richer.

Q: So if a country lets its people be exploited for American corporate gain, it's a good country, even if that country tortures people?
A: Right.

Q: Why were people in Iraq being tortured?
A: For political crimes, mostly, like criticizing the government. People who criticized the government in Iraq were sent to prison and tortured.

Q: Isn't that exactly what happens in China?
A: I told you, China is different.

Q: What's the difference between China and Iraq?
A: Well, for one thing, Iraq was ruled by the Ba'ath party, while China is Communist.

Q: Didn't you once tell me Communists were bad?
A: No, just Cuban Communists are bad.

Q: How are the Cuban Communists bad?
A: Well, for one thing, people who criticize the government in Cuba are sent to prison and tortured.

Q: Like in Iraq?
A: Exactly.

Q: And like in China, too?
A: I told you, China's a good economic competitor. Cuba, on the other hand, is not.

Q: How come Cuba isn't a good economic competitor?
A: Well, you see, back in the early 1960s, our government passed some laws that made it illegal for Americans to trade or do any business with Cuba until they stopped being Communists and started being capitalists like us.

Q: But if we got rid of those laws, opened up trade with Cuba, and started doing business with them, wouldn't that help the Cubans become capitalists?
A: Don't be a smart-ass.

Q: I didn't think I was being one.
A: Well, anyway, they also don't have freedom of religion in Cuba.

Q: Kind of like China and the @!#$ movement?
A: I told you, stop saying bad things about China. Anyway, Saddam Hussein came to power through a military coup, so he's not really a legitimate leader anyway.

Q: What's a military coup?
A: That's when a military general takes over the government of a country by force, instead of holding free elections like we do in the United States.

Q: Didn't the ruler of Pakistan come to power by a military coup?
A: You mean General Pervez Musharraf? Uh, yeah, he did, but Pakistan is our friend.

Q: Why is Pakistan our friend if their leader is illegitimate?
A: I never said Pervez Musharraf was illegitimate.

Q: Didn't you just say a military general who comes to power by forcibly overthrowing the legitimate government of a nation is an illegitimate leader?
A: Only Saddam Hussein. Pervez Musharraf is our friend, because he helped us invade Afghanistan.

Q: Why did we invade Afghanistan?
A: Because of what they did to us on September 11th.

Q: What did Afghanistan do to us on September 11th?
A: Well, on September 11th, nineteen men, fifteen of them Saudi Arabians, hijacked four airplanes and flew three of them into buildings,killing over 3,000 Americans.

Q: So how did Afghanistan figure into all that?
A: Afghanistan was where those bad men trained, under the oppressive rule of the Taliban.

Q: Aren't the Taliban those bad radical Islamics who chopped off people's heads and hands?
A: Yes, that's exactly who they were. Not only did they chop off people's heads and hands, but they oppressed women, too.

Q: Didn't the Bush administration give the Taliban 43 million dollars back in May of 2001?
A: Yes, but that money was a reward because they did such a good job fighting drugs.

Q: Fighting drugs?
A: Yes, the Taliban were very helpful in stopping people from growing opium poppies.

Q: How did they do such a good job?
A: Simple. If people were caught growing opium poppies, the Taliban would have their hands and heads cut off.

Q: So, when the Taliban cut off people's heads and hands for growing flowers, that was OK, but not if they cut people's heads and hands off for other reasons?
A: Yes. It's OK with us if radical Islamic fundamentalists cut off people's hands for growing flowers, but it's cruel if they cut off people's hands for stealing bread.

Q: Don't they also cut off people's hands and heads in Saudi Arabia?
A: That's different. Afghanistan was ruled by a tyrannical patriarchy that oppressed women and forced them to wear burqas whenever they were in public, with death by stoning as the penalty for women who did not comply.

Q: Don't Saudi women have to wear burqas in public, too?
A: No, Saudi women merely wear a traditional Islamic body covering.

Q: What's the difference?
A: The traditional Islamic covering worn by Saudi women is a modest yet fashionable garment that covers all of a woman's body except for her eyes and fingers. The burqa, on the other hand, is an evil tool of patriarchal oppression that covers all of a woman's body except for her eyes and fingers.

Q: It sounds like the same thing with a different name.
A: Now, don't go comparing Afghanistan and Saudi Arabia. The Saudis are our friends.

Q: But I thought you said 15 of the 19 hijackers on September 11th were from Saudi Arabia.
A: Yes, but they trained in Afghanistan.

Q: Who trained them?
A: A very bad man named Osama bin Laden.

Q: Was he from Afghanistan?
A: Uh, no, he was from Saudi Arabia too. But he was a bad man, a very bad man.

Q: I seem to recall he was our friend once.
A: Only when we helped him and the mujahadeen repel the Soviet invasion of Afghanistan back in the 1980s.

Q: Who are the Soviets? Was that the Evil Communist Empire Ronald Reagan talked about?
A: There are no more Soviets. The Soviet Union broke up in 1990 or thereabouts, and now they have elections and capitalism like us. We call them Russians now.

Q: So the Soviets, I mean, the Russians, are now our friends?
A: Well, not really. You see, they were our friends for many years after they stopped being Soviets, but then they decided not to support our invasion of Iraq, so we're mad at them now. We're also mad at the French and the Germans because they didn't help us invade Iraq either.

Q: So the French and Germans are evil, too?
A: Not exactly evil, but just bad enough that we had to rename French fries and French toast to Freedom Fries and Freedom Toast.

Q: Do we always rename foods whenever another country doesn't do what we want them to do?
A: No, we just do that to our friends. Our enemies, we invade.

Q: But wasn't Iraq one of our friends back in the 1980s?
A: Well, yeah. For a while.

Q: Was Saddam Hussein ruler of Iraq back then?
A: Yes, but at the time he was fighting against Iran, which made him our friend, temporarily.

Q: Why did that make him our friend?
A: Because at that time, Iran was our enemy.

Q: Isn't that when he gassed the Kurds?
A: Yeah, but since he was fighting against Iran at the time, we looked the other way, to show him we were his friend.

Q: So anyone who fights against one of our enemies automatically becomes our friend?
A: Most of the time, yes.

Q: And anyone who fights against one of our friends is automatically an enemy?
A: Sometimes that's true, too. However, if American corporations can profit by selling weapons to both sides at the same time, all the better.

Q: Why?
A: Because war is good for the economy, which means war is good for America. Also, since God is on America's side, anyone who opposes war is a godless un-American Communist. Do you understand now why we attacked Iraq?

Q: I think so. We attacked them because God wanted us to, right?
A: Yes.

Q: But how did we know God wanted us to attack Iraq?
A: Well, you see, God personally speaks to George W. Bush and tells him what to do.

Q: So basically, what you're saying is that we attacked Iraq because George W. Bush hears voices in his head?
A: Yes! You finally understand how the world works. Now close your eyes, make yourself comfortable, and go to sleep. Good night.

A: Good night, Daddy....


Την Joanne of Ark πάντως την κάψανε ζωντανή...
Άλλος πολιτισμός βρε παιδί μου...

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2006

Περι εκπαίδευσης

Ωραία. Ανοίξαμε όλα τα θέματα (μήπως να βάλουμε και ένα πανελάκι σαν αυτά των ειδήσεων για να συζητήσουμε; :ppp). Αρχικά ξεκίνησα να γράφω ένα comment και τελικά.. κατέληξα σε νέο post… να μην γκρινιάζει και ο Μαύρος Γάτος….

Το ενδιαφέρον βέβαια είναι ότι όσο και αν συμφωνοδιαφωνήσατε, τελικά συμφωνήσατε! Όντως λοιπόν, όπως είπα δεν είναι χαζοί, είναι αδιάφοροι. Και όντως φταίμε εμείς.
Γιατί;
Γιατί απλά υπάρχει η νοοτροπία: «Έτσι είναι, κατάλαβέ το!» Αυτό προσπαθώ να πω τόσο καιρό, σε τόσα διαφορετικά θέματα, και με τόσους διαφορετικούς τρόπους: Η σιωπή μας είναι το χειρότερο πράμα.

«Έτσι είναι, πρέπει να αλλάξει» και συνεπώς, όσο περνά από το χέρι μου θα αλλάξει, τουλάχιστον στον δικό μου μικρόκοσμο. Και αν αλλάξει και στον δικό σου που συμφωνείς μαζί μου και βλέπεις μπροστά σου αντί να εθελοτυφλείς, και στου παραδίπλα που μας σιγοντάρει, τελικά θα αρχίσει να αλλάζει παντού. Αυτό δεν είναι το νόημα; Έτσι δεν έγιναν όλες οι επαναστάσεις του παρελθόντος; Από μικρές μερίδες που τις ακολούθησαν λαοί; Γιατί ακόμα και εμείς που βλέπουμε το πρόβλημα εθελοτυφλούμε; Γιατί βολευόμαστε και αδιαφορούμε για την κατάσταση;

Θέλουν το πτυχίο γιατί τους ζητιέται; Εγώ όμως είμαι αντίθετος στην απαξίωση των πτυχίων και ακόμα περισσότερο στην απαξίωση των επιστημόνων. Και εκτός των άλλων το πτυχίο δεν είναι απλά χαρτί, σημαίνει ακριβώς ότι έχουν την κριτική σκέψη. Αν λοιπόν δεν την έχουν τότε σε λίγο θα ζητιέται και δεύτερο (που ήδη ζητιέται) και τρίτο πτυχίο. Άρα πάλι σε σφάλμα θα καταλήξουμε. Συνεπώς όσο και να το θέλουν δεν πρέπει να το πάρουν έτσι. Συμφωνούν δεν συμφωνούν με τις θεωρίες μου, εγώ είμαι ο καθηγητής και αυτοί οι φοιτητές. Και αυτή η διάκριση σημαίνει ότι θα γίνει αυτό που θα πω εγώ και όχι αυτό που θέλουν αυτοί.

Στο εξωτερικό τους κόβουν. Ναι έχετε δίκιο. Γιατί εμείς στην Ελλάδα έχουμε χάσει την έννοια της ελευθερίας και την έχουμε αναγάγει σε ασυδοσία. Αυτή η υπέρμετρη «ελευθερία» είναι που καταστρέφει τα εκπαιδευτικά μας ιδρύματα και όχι οι ίδιοι οι καθηγητές. Ας δούμε κάποτε την πραγματική αιτία και όχι τις αφορμές.

Θα συμφωνήσω με την Μαριλίνα ότι η εκπαίδευση πρέπει να είναι «ελκυστική». Όμως απλά θα ήθελα να τονίσω ότι άλλο το ελκυστική και άλλο το «παιγνίδι», γιατί πολλή παραφιλολογία έχει ακουστεί τώρα τελευταία. Η εκπαίδευση δεν είναι παιγνίδι. Δεν είναι ούτε δουλειά, αλλά δεν πρέπει να την συγχέουμε και με παιγνίδι. Είναι εκπαίδευση. Μόνη της. Ειδική κατηγορία. Γιατί αν την παρουσιάσουμε στο παιδί σαν παιγνίδι, άντε μετά να του δείξουμε την διαφορετική «σημαντικότητα» που έχει αυτό το παιγνίδι από τα άλλα. Η εκπαίδευση θέλει ζόρισμα, παίδεμα όπως πολύ σωστά αναφέρατε όλοι σας. Το παιγνίδι όμως που ζορίζει, το παιδί το παρατάει. Άρα μόλις θα προσπαθήσουμε να το στριμώξουμε, αφού θα το έχουμε πείσει ότι η εκπαίδευση είναι παιγνίδι, θα αντιδράσει άσχημα.

Και Δέσποινά μου, κάνεις λάθος. Πολλοί είπαν στους φοιτητές και για αξίες, και για νόημα και για όλα αυτά. Επειδή όμως αυτά σημαίνουν ξεβόλεμα, προτίμησαν να ακούσουν την ροή της μάζας που πάει προς το βόλεμα. Για να κρατηθούν στον άλλο δρόμο πρέπει οι γονείς να δείξουν πυγμή και να επιβάλουν την σωστή εκπαίδευση. Για πραγματική εκπαίδευση μιλάω έτσι; Όχι για συγκεκριμένο είδος γνώσεων, για μόρφωση, για ανάπτυξη της κριτικής σκέψης. Μετά τα παιδιά βρίσκουν μόνα τον δρόμο τους. Όπως είπα και νωρίτερα λοιπόν, αν γίνουμε όλοι εμείς πολλοί μικροί Ρόμπιν Γουίλιαμς, τότε κάτι θα αρχίσει να αλλάζει!

Το θέμα τώρα των ιδιωτικών πανεπιστημίων είναι πολύ μεγάλο. Όσον αφορά στην συσχέτισή του με το συγκεκριμένο θέμα, και πάλι πρέπει να αναφέρουμε ότι έτσι «χτυπάμε» την αφορμή και όχι την πραγματική αιτία του προβλήματος. Και επειδή έχουμε ευαγγελίσει πολύ τον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα (όπως και το εξωτερικό, μα καλά τόσο χάλια ιδέα έχουμε για τους εαυτούς μας; Δεν αυτοκτονούμε καλύτερα;) ας σκεφτούμε ορισμένα απλά πραγματάκια:
1) Ο ιδιωτικός τομέας, άρα και τα πανεπιστήμια, ως σκοπό έχουν τα κέρδη. Όχι την εκπαίδευση. Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι θα κάνουν σωστά την δουλειά τους.
2) Ο ιδιωτικός τομέας, επειδή ακριβώς έχει ως στόχο τα κέρδη, είναι ευάλωτος στα μεγάλα συμφέροντα. Το γεγονός ότι και ο δημόσιος τομέας διαφθείρεται από αυτά μπορεί να έχει επίπτωση στο προσωπικό, αλλά ποτέ στους εκπαιδευόμενους, αφού ο στόχος εκεί παραμένει η εκπαίδευση και όχι το κέρδος.
3) Ο ιδιωτικός τομέας δεν ανέχεται «ζημιογόνες» επενδύσεις. Αν σκεφτεί κανείς ότι το κόστος ανά φοιτητή, ανά έτος, είναι γύρω στα 3000 ευρά, για ένα απλό εργαστήριο χημείας, θα ήθελα να ήξερα ποιος θα επενδύσει σε τέτοια σχολή και ακόμα περισσότερο ποιος γονέας θα είχε τα χρήματα να υποστηρίξει τα παιδιά του, σε ένα τμήμα πολυτεχνικό για παράδειγμα, όπου το μέσο κόστος ανά φοιτητή, ανά έτος είναι γύρω στα 6000 ευρά (ή και παραπάνω) και συνεπώς τα δίδακτρα θα πρέπει να είναι μεγαλύτερα! Εκτός και αν τελικά την πληρώσει η «ποιότητα της εκπαίδευσης»... εύκολο θύμα...
4) Ας μην ξεχνάμε ότι αποδεικτικό της εκπαίδευσης δεν υπάρχει. Ακόμα και για τον ιδιωτικό φορέα το μόνο αποδεικτικό είναι το πτυχίο. Μάλιστα, στην πράξη, ο ιδιωτικός τομέας θέλει να είναι όλοι πτυχιούχοι. Και η επαγγελματική αποκατάσταση των πτυχιούχων του δεν στηρίζεται στις γνώσεις, αλλά στις διασυνδέσεις των ιδιοκτητών των εκπαιδευτηρίων με άλλους «ιδιωτικούς φορείς». Συνεπώς τελικά ο ιδιωτικός φορέας δεν εξασφαλίζει την ορθή εκπαίδευση.

Ακόμα θυμάμαι μια χαρακτηριστική φράση ενός από τους καλύτερους καθηγητές που γνώρισα ποτέ μου, ο οποίος φυσικά ήταν του ιδιωτικού και όχι του δημόσιου τομέα: «Όλα αυτά που ρωτάς είναι πολύ καλά αλλά μου τρως χρόνο. Ούτε το φροντιστήριο ενδιαφέρεται να σε κάνει να μάθεις, αλλά ενδιαφέρεται να σε κάνει να περάσεις στις εξετάσεις, αλλά ούτε και οι συμμαθητές σου. Αν θες λοιπόν, για να μην τρως το χρόνο από το φροντιστήριο και τους συμμαθητές σου, περίμενε να τελειώσουμε το μάθημα και μετά καθόμαστε μέχρι τα μεσάνυχτα να σου εξηγήσω τις απορίες σου». Η απάντησή μου βέβαια ήταν: «Γιατί πρέπει να τους βάλεις να μάθουν παπαγαλία 30 τρόπους και όχι να τους μάθεις τον μηχανισμό, ώστε να μάθουν ένα μόνο πράγμα αλλά να μπορούν να αντιμετωπίσουν και τα 30 προβλήματα και ακόμα περισσότερα που ίσως ανακύψουν;» και η δική του απάντηση: «Γιατί αυτό δεν θα έφερνε τα αναμενόμενα χρήματα τελικά στο φροντιστήριο. Δεν είναι πολιτική δική μου. Είναι πολιτική όλων των φροντιστηρίων της χώρας». Μήπως τελικά ευθύνεται περισσότερο ο ιδιωτικός φορέας για το κατάντημά μας απ’ ότι ο δημόσιος; Μήπως ο ιδιωτικός φορέας έσπρωξε εκεί την κατάσταση με σκοπό την εντατικοποίηση του ελέγχου στη μάζα;

Οπότε KV μου, αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Όπως το έθεσες: Τι κάνουμε εμείς; Μιλάμε; Φωνάζουμε; Υποδεικνύουμε; Ή βολευόμαστε στο «έτσι είναι» μας και αδιαφορούμε; Σε εμάς πέφτει το βάρος, και εμείς πρέπει, εφόσον θεωρούμαστε οι διδάσκαλοι της επόμενης γενεάς, να συμπεριφερθούμε σωστά. Πρέπει εμείς, για εμάς, να είμαστε σωστοί και ας μην είναι οι άλλοι. Και λίγο-λίγο κάτι θα γίνει. Πρέπει να αντιδράσουμε, και ως εκπαιδευτικοί αλλά και ως γονείς, στην αδιαφορία που προσπαθούν να μας εμφυτεύσουν, να απαιτήσουμε περισσότερο χρόνο για την οικογένειά μας (άλλο ένα από τα «κακά» της καταδυνάστευσης του πολίτη από τον ιδιωτικό τομέα, χρόνος για να ασχοληθεί με το παιδί του: μηδέν) και να ασχοληθούμε με την επιμόρφωση της νέας γενιάς, όλοι μαζί. Γιατί το παιδί στο σπίτι μαθαίνει να σκέφτεται, την ώρα που μιλάει και παίζει με την μάνα και τον πατέρα του όταν είναι μικρό, την ώρα που εμείς την έχουμε δώσει στην babysitter. Την ώρα που μας έχουν στερήσει στο όνομα του κέρδους. Γιατί ο ιδιωτικός τομέας, όπως εκφράζεται σήμερα και χωρίς κανένα έλεγχο από την πολιτεία, μπορεί να δουλεύει καλύτερα και να αποδίδει στην κοινωνία όπως πρέπει, αλλά σε ατομικό επίπεδο έχει καταστρέψει τους ανθρώπους. Και συνεπώς καταστρέφοντας τις μονάδες, καταστρέφεις την κοινωνία. Να σημειωθεί ότι δεν είμαι εναντίων του ιδιωτικού φορέα, εν γέννη, αλλά είμαι και θα είμαι κατάφορα εναντίων του ανεξέλεγκτου ιδιωτικού φορέα.

Επιτέλους, ας πάρουμε την ζωή μας στα χέρια μας και ας μην είμαστε απλά κινούμενα πιόνια που γεννήθηκαν και προάγουν τον πλούτο ορισμένων μέχρι να πεθάνουν. Δεν χρειαζόμαστε αστυνόμο για να δράσουμε σωστά, η φύση μας προίκισε με μυαλό, ας το βάλουμε σε λειτουργία. Πολύ το σκουριάσαμε.

ΥΓ: Στην Ελλάδα αναλωνόμαστε στο να κατηγοριοποιούμαστε σε φατρίες: του ιδιωτικού - του δημοσίου, της δεξιάς - της αριστεράς, των «πιστών» - των άθεων. Είναι και αυτός ένας τρόπος ελέγχου δεν λέω. Πετυχαίνει. Κάποτε ελπίζω να ξυπνήσουμε ΚΑΙ από αυτόν τον λήθαργο.

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2006

Απογοήτευση… (ξανά-μανα….)

Αφού εδέχθηκα απειλές από τον Μαύρο Γάτο, και παρόλο που περίμενα ματαίως να τις πραγματοποιήσει, αλλά μόνο απειλές ξέρει να κάνει, ουσία μηδέν, επιστρέφω στην blogόσφαιρα απογοητευμένος πλήρως από το επίπεδο των σημερινών φοιτητών.

Δεν με πειράζει που δεν σέβεσαι εμένα που ταλαιπωρήθηκα και χάλασα την ζαχαρένια μου, προσπαθώντας να σου βάλω στο ξερό σου το κεφάλι ορισμένα πράγματα, με πειράζει που δεν σέβεσαι τον εαυτό σου και δεν προσπαθείς να μάθεις να σκέφτεσαι. Δεν σου ζήτησα τίποτε άλλο. Σου ζήτησα να σκέφτεσαι πριν πεις και γράψεις κάτι.

Τα αποτελέσματα της εξεταστικής τραγικά. Δεν μιλάω για τα νούμερα. Μιλάω για τα συμπεράσματα. Οι φοιτητές απλά βαριούνται να σκεφτούν, γράφουν ότι τους κατέβει, δεν προσέχουν τι τους λες και τι γράφουν, δεν ανοίγουν βιβλίο και είναι εντελώς αδιάφοροι. Ναι, δεν είναι χαζοί. Είναι αδιάφοροι. Το συμπέρασμα που βγαίνει από αυτή την εξεταστική είναι ότι τα παιδιά αυτά, κανονικά, δεν θα μπορούσαν καν να περάσουν τις πανελλήνιες εξετάσεις. Οξύμωρο; Και όμως έτσι είναι. Πώς όμως πέρασαν τις εξετάσεις; Πώς εισήχθησαν σε ένα «ανώτατο» ίδρυμα; Παραβολευτήκαμε νομίζω και η κατάσταση όλο και χειροτερεύει. Χρειάστηκαν εκατομμύρια χρόνια λέει για να κατεβεί ο άνθρωπος από τα κλαδιά των δέντρων και να φτάσει εδώ που έφτασε σήμερα; Ε με αυτό το ρυθμό σε δύο γενιές θα ξανανέβει και θα ξανακατακτήσει το «φυτικό βασίλειο» ας μην αγχωνόμαστε!

Τρίψ’ το λίγο βρε παιδί μου το ρημάδι. Δεν πειράζει, κούρασέ το. Χρωστάς 5 μαθήματα και πας του χρόνου στρατό; Ναι έχω κάθε διάθεση να σε βοηθήσω. Ή μάλλον θα είχα αν προσπαθούσες να βοηθήσεις κι εσύ λίγο τον εαυτό σου. Αλλά με το να γράφεις έναν μαθηματικό τύπο και μετά να μου ζητάς να «κάνω κάτι» δεν βοηθάς ούτε εσένα, ούτε εμένα. Δυστυχώς δεν χαρίζω. Βοηθάω, ναι (και σας το απέδειξα), αλλά δεν χαρίζω. Θέλετε να πάρω κι άλλο μάθημα; Ευχαρίστως. Αλλά πτυχίο αν δεν μάθετε να σκέφτεστε ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ._ (τελεία και παύλα)

Πραγματικά δηλαδή είναι απορίας άξιο πώς γίνεται μέσα σε 40 περίπου χρόνια να φτάσουμε σε τόσο χαμηλά επίπεδα σκέψης και διανόησης. Η πολλή ελευθερία βλάπτει το έχω πει και θα συνεχίσω να το λέω… Καλά έλεγε ο Παπαγιαννόπουλος ότι το ξύλο βγήκ’ απ’ τον παράδεισο. Γιατί η ελευθερία που έχουμε είναι εικονική. Στην ουσία απλά μας αποκοιμίζουν για να νομίζουμε ότι είμαστε ελεύθεροι αλλά στην ουσία απλά είμαστε πιόνια χωρίς καμία μα καμία ελευθερία. Γιατί απλά δεν ξέρουμε να σκεφτόμαστε και συνεπώς δεν ξέρουμε καν πια είναι η πραγματική ελευθερία. Αυτός είναι ο σκοπός και γι΄ αυτό μας υποδεικνύουν ότι το να είμαστε βολεμένοι είναι η ελευθερία μας. Πώς γίνεται μέσα σε τόσο λίγα χρόνια να μας αποκοίμισαν και να μας βόλεψαν τόσο πολύ δεν μπορώ να το καταλάβω. Στόχος των κατακτητών και των δικτατόρων πάντα ήταν να σταματήσουν οι άνθρωποι να σκέφτονται. Τελικά ήταν απλό. Αρκούσε να τους βολέψουν πλήρως ώστε να σταματήσουν να σκέφτονται. Πόλεμοι και αηδίες. Δώσε «βολή» στον λαό, θα την θεωρήσει ελευθερία και θα σου παραδοθεί άνευ όρων για να μην τη χάσει. Θα γίνει όχι απλά δούλος αλλά σκλάβος σου. Ρομπότ. Τίποτε παραπάνω. Συνέχισε αλυσιδωτά και σε λίγο ο εγκέφαλος θα μικρύνει πάλι! Αποκοίμισε τους γονείς, μάθε τους να μην εκπαιδεύουν τα παιδιά! Μετά μπορείς να αφαιρέσεις και την «βολή». Κανείς δεν θα το καταλάβει. Ο πλανήτης των πιθήκων θα γίνει πραγματικότητα!

Να σκέφτεστε σας ζήτησα, όχι να είστε παντογνώστες. Να βουτάτε την γλωσσίτσα στην φαιά ουσία πριν ανοίξετε το στόμα να μιλήσετε. Είναι τόοοοσο δύσκολο; (Μα 225/15=1;;;; Δεν ντρέπεσαι που το έγραψες; Στο δημοτικό γρήγορα! Ξαναέλα μετά 14 χρόνια με τον κηδεμόνα σου!)

Ποσοστό «κατά τύχη επιτυχίας» = 12,2%
Ποσοστό πραγματικής επιτυχίας = 2,4%
Ποσοστό απογοήτευσης για την νεολαία = 100%


Κατά τα άλλα, ο καιρός συννεφιασμένος, έχουμε και λίγο χιόνι, αρκετό κρύο, ένα deadline, και αρκετή σπαρίλα. Για το deadline έχω ήδη τελειώσει δηλαδή και απλά περιμένω την ώρα που θα λήξει… μην χαλάσω και την πιάτσα και παραδώσω νωρίτερα, δεν κάνει… έτσι δεν είναι KV μου;

ΥΓ: Όποιος έχει διάθεση να υποστηρίξει την ορθότητα της ανωτατοποίησης
των ΤΕΙ, ας περάσει μια βόλτα να του δείξω τα γραπτά,
και αν δεν αυτοκτονήσει, ΜΕΤΑ μπορούμε να συζητήσουμε…
ΟΥΦ το ’πα γιατί θα έσκαγα. Γκρινιάξτε όσο θέλετε.