Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2006

Πουλάκια μου……

…πουλάκια μου…. Τ’ ανοίξαμε το ρημάδι έτσι; Τελικά σας έκαναν καλό αυτή η σωρεία άσσων στην κατάσταση βαθμολογίας! Καλά καλά, ΟΚ, δεν μιλάμε για καμιά τραγική βελτίωση επιπέδου, αλλά τουλάχιστον δεν ήρθατε χωρίς να έχετε ανοίξει το βιβλίο αυτή τη φορά! Καταμετρημένα τα μισά των γραπτών και έχουν περάσει 13-14 άτομα ήδη! Μέχρι και limit-up κάναμε! Ναι, υπάρχουν δύο οκτωμισάρια (8,5)! Τρελοί βαθμοί μιλάμε! Ούτε στα όνειρά μου! Αχχχ χάρηκα! Αν δεν υπήρχαν και 3-4 που φαινόταν ότι δεν είχαν ιδέα… Αλλά υπήρχαν επίσης 3-4 που είχαν ένα γραπτό… όμορφο, καλογραμμένο, με τις επεξηγήσεις τους… Τί να πεις… χάρηκα πολύ… (ελπίζω να συνεχίσω να χαίρομαι και στο υπόλοιπο των γραπτών…). Τώρα βέβαια να μου πεις, με 3-4 καλογραμμένα γραπτά στα 25 περίπου που διόρθωσα δεν κάνουμε δουλειά, αλλά σε σχέση με το προηγούμενο είναι σαφώς βελτιωμένη η κατάσταση…. Μωρέ καλά είπε ο συνάδελφος «Με το μαστίγιο, αλλιώς αδιαφορούν πλήρως!»

Κατά τα άλλα το ΣΚ ήταν ψιλοκουραστικό… Αλλά δεν μπορώ να πω, η αλεπουδίτσα μου έριξε κάτι χορούς! Μα κάτι χορούς! (Ναι ρε, χαίρομαι να τη χορεύω, κακό είναι; Άμαααα πιαααα….) Ξεκινήσαμε από την Παρασκευή (εκείνο το παρτάκι που λέγαμε; τί, δεν είδατε στους τίτλους των εφημερίδων για τον σεΐχη που κυκλοφορούσε στην Αθήνα πάνω σε μια καμήλα, αγκαλιά με μια αλεπού;;; :-o) και καταλήξαμε χτες βράδυ που παντρέψαμε δυο καλούς φίλους (μας χρωστάνε το «καλό» που τους κάναμε :ppp). Οπότε ήταν το Σαββατοκύριακο του γλεντιού!

Σήμερααα (χτες) γα… σημέρα (χτες) γάμος γίνεται….
σ' ωραίο περιβόλι... σ' ωραίο πεεεριβόλι!

Να ζήσετε σκασμένα… Με συγκινήσατε…

Καφές νούμερο δύο…
[ναι νυστάζω… λογικό είναι…
νυστάζω αλλά μ’ αρέσει :ppp…
πεινάω και λίγο…]

18 σχόλια:

  1. Ανώνυμος20/2/06 12:11 μ.μ.

    Να ΄στε καλά βρε παίδες! αλλά δεν χόρευα μόνη...
    ήταν πολύ ωραίο γλέντι και είχα εξαιρετικούς "παρτενέρ"!!!
    (βλ. scorpina + darthiir)

    να χαιρόμαστε τους νεόνυμφους, να είναι πάνω από όλα ευτυχισμένοι και...πότε θα ξαναπαμε για χορό;;;;;

    Αντε παίδες, και στα δικά μας!
    (ΘΑ ΤΟ ΚΑΨΟΥΜΕ!)

    ΥΓ: Σκορπίνα; πολύ ωραία η φούστα... Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε Darth και αλεπουδίτσα και στα δικά σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρκεί να έχει και καμιά καρέκλα εκεί που θα πάμε γιατί με πέθανε η μέση μου χτες... [γεράματααααα]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια, χόρεψε ο Καμηλιέρης ή .... ;;; [η μέση μου, τα πόδια μου ΕΜΑ πια!!!]

    Darth καλέ μου, μήπως τα γραπτά σου ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ καλύτερα μετά από 3ήμερο πάρτυ;;;;;
    Μετράς καφέδες ε;;;; χα χα χα σε καλο δρόμο είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ κυρία μου και χορεύω και απλά σχολιάζω...
    Άλλος είναι αυτός που γκρινιάζει και θέλει να μεταφέρει τον τίτλο και σε άλλους για να μην αισθάνεται μόνος του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος20/2/06 4:49 μ.μ.

    Chrisa: Ευχαριστούμε! ό,τι καλύτερο και για εσένα!!

    KV: καλή ιδεά!!! λοιπόν...όποτε έχει να διορθώσει διαγωνίσματα, θα πηγαίνουμε για χορό, ξενύχτι και ποτό...να δεις μετά πώς θα περνάνε το μάθημα οοοολααααα τα παιδιά! χι, χι...μαιμουδιά...μου αρέσει!!!

    Πάντως πρέπει να ομολογήσω ότι χόρεψε! ναι...αλήθεια σου λέω! το έκανε...δηλαδή ούαου! συγκλονίζομαι...γέρος άνθρωπος και να χορεύει έτσι;;;

    scorpina νομίζω ότι το Αργώ του αρέσει καλύτερα...πάμε να ξεθεώσουμε τον παππού στο χορό! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος20/2/06 4:55 μ.μ.

    Παππού;;

    έχω ερώτηση...

    θα μπορούσε το όνομα μου να φαίνεται με άλλο χρώμα; Δηλαδή οκ. δεν είμαι Blogger δεν θα φαίνεται μπλε...αλλά ας πούμε ένα ροζάκι, ένα κοκκινάκι, ένα κάτι βρε παιδί μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος20/2/06 7:03 μ.μ.

    αχ, αχ και δε μου πάει η καρδιά να σε κοροιδέψω έτσι όπως σε βλέπω ευτυχισμένο. Φτου φτου μη σας ματιάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειδα φως και μπηκα!
    kαλα περνατε εδω...βλεπω
    χοροι, γαμοι, παρτυ....
    εεεε λοιπον και 'γω τωρα θα αρχισω την γκρινια για να μαθετε...
    kv μην μασας....!!!!
    αμ' πως????
    ετσι θα τ' αφηνα...???
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Darth, ακριβώς, άάάάάάλλος!!!!
    Vasiliki για κάνε ένα background check να δεις ΠΟΙΟΣ γκρινιάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τί διαβάζω; μπράβο μπράβο, πάντα τέτοια.

    να ζήσουνε οι φίλοι σας, άντε και στα δικά σας οι λέφτεροι, χι χι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χα!
    ουτε κουβεντα...
    ουτε rowenta.... ( ασχετο!!! )
    τα 'δα καλη μου αμ' δεν τα 'δα????
    καλε εμεις δεν γκρινιαζουμε...
    απλα σχολιαζουμε "καυστικα" οπως οι δυο γεροι το mappet show!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα γραπτά σας μιλάνε μόνα τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Darthiir, άπονος είσαι! Τόσες ευχές σου κάνανε
    για στεφάνια,
    κουφέτα,
    χορούς και πανηγύρια..
    αντε, άντε,πές το ναί
    να τελειώσουνε τα αστεία
    Να σου στρώνει κάποια το κρεββατάκι
    να σε ποτίζει ζεστό τσαγάκι
    να σου κάνει και εντριβή
    τα γηρατειά θέλουν
    φροντίδα θηλυκή!

    (ευτυχώς που δεν είμαι μαθήτριά σου..το κουλούρι θα ήταν εξασφαλισμένο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να σας ζήσουν οι νεόνυμφοι και να τους χαίρεστε με χορούς και πανηγύρια πιο συχνά!

    Νταρθίιρ, είμαι οπαδός σου φανατικός από τώρα και στο εξής!

    Να μου ζήσεις χορευταρά μου!
    (κι άσε τους άλλους/άλλες να σκάνε από τη ζούλεια τους!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχω λάβει θέση στο θέμα Μαρίνα μου... Δεν κινδυνεύεις βαθμολογικώς....

    Και όπως έλεγα πάντα μικρούλι, "Μια ζωή την έχουμε, αν δεν την γλεντίσουμε, τί θα καταλάβουμε;;;;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τί θα καζαντίσουμε;;;
    ;0)

    Υποσημείωση:
    Διάβασα τη "θέση" σου και έμεινα με την γεύση! Όνειρο η περιγραφή σου...
    Καλή συνέχεια Darthiir!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...