Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2006

Απολογισμός

95 χλμ ταξίδι, 8 ώρες επιτηρήσεις (όρθιος πήγαιν-έλα…), χονδρικά το 60% πάλι έκανε λάθος μια άσκηση που ζητούσα 6 νούμερα από 3 πίνακες (τους χαρίζεις 3 μονάδες, τους λες και μέσα στην αίθουσα ότι δεν μπορεί ο κανονικός και ο αυστηρός έλεγχος να έχουν τις ίδιες παραμέτρους, αυτοί εκείιιιι το χαβά τους….), άλλα 95 χλμ ταξίδι, και τώρα πάω να βάλω την καλή μου κελεμπία και την αλφατάχ μου και να πάω σε πάρτυ! Καλά είναι νομίζω για μια μέρα…

Εμπρός καλή μου γκαμήλααααα!

ΥΓ: Δεν μπορώ ν’ αποφασίσω αν νυστάζω ή αν απλά πονάνε τα πόδια μου!

4 σχόλια:

  1. Γυμναστήριο Darth, θέλεις να σου πουλήσω την συνδομή μου;;; Μετά 8 ώρες θα είναι παιχνίδι!!!

    Να περάσεις καλά ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/2/06 11:04 μ.μ.

    Τον αράπη κι αν τον πλένεις, το σαπούνι σου χαλάς. Ας είναι καλά οι αλλεπάλληλες εκπαιδευτικές μεταρυθμίσεις των Ράλλη, Αρσένη κ.λ.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πάρτυ, χμμμ

    ντύσου καμήλα και ντύσε την καμήλα καβαλάρη. φόρτωσέ την στον ώμο και ΄φυγατε ββζζζζνννν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εσυ τουλαχιστον εκανες και 190 χλμ ταξιδι...
    εγω που δεν πηγα πουθενα..
    ουτε καν σε παρτυ....
    γιατι αισθανομαι, σαν να με πατησε το "τρελλο φορτηγο"????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...