Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Ανάμικτα συναισθήματα

30 σχόλια:

  1. τι ειναι αυτο;;;;;;;;;


    καλο μου παιδι, αυτο εχει χαρακτηριστικα Παμελας Αντερσον!!!!...

    που ειναι η JLo σου;;;;;;;;;;;;


    * να το βρεξω κουρκουμπινια; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό δεν έλεγα βρε Ωρέλια μου; Ότι τελικά πήρα την Πάμελα γιατί η JL ήταν λίγο ψηλή και δεν έβγαινε και σε "αγωνιστική έκδοση"...
    XMΦΤΤΤΤ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AXAXAXAXA!! Αν και κοντό, κουκλί!!!!!! ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟ!!!!!! Τα καθίσματα? Καλά?? Καλά?? Άντε βρε, καλοτάξιδο και πολυτάξιδο!!!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απο καμηλα καλυτερο ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ω! γμτ!
    τοσο γρηγορα ερχονται τα γεραματα; :(
    χΜφφφτου!

    να το ταξιδευεις ομορφα βρε
    να το προσεχεις
    να μη το τσιγκουνευεσαι

    με 'γεια βρε!

    καλοταξιδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με ‘γειά και Καλοτάξιδο.

    Ps. Αν σου κάνει ένα παλαβό, την ώρα που οδηγείς να ξεκλειδώσει αυτόματα τις πόρτες, να ανοίξουν τα φώτα της πλαφονιέρας και τα λαμπάκια των αερόσακων να ανάψουν (όλα αυτά μαζί), μη μασήσεις. Να κλείσεις τον κινητήρα, να ανοίξεις το πορτ μπαγκάζ, να βρεις τις πρίζες του ηλεκτρικού συστήματος και να βγάλεις την μπλε πρίζα για μερικά δευτερόλεπτα από την θέση της! Είναι bug του software και κάνοντας reset με τον τρόπο που σου περιέγραψα, όλα θα επανέλθουν στα φυσιολογικά τους! Φυσικά, μπορεί να έχουν κάνει update το software, και να μην σου κάνει ποτέ κόλπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος16/10/08 3:33 μ.μ.

    καλοταξιδο φιλε μου! πανεμορφο! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μικρή, φρέσκια, νόστιμη, ανθεκτική στις "παντός είδους" κακουχίες και σίγουρα "πρόθυμη" για όλα!
    Αντε βρέ! Και καλούς απογόνους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σκώληξ μου η δημοτικότητά σου στο κοπάδι μου πέφτει κατακόρυφα, να το προσέξεις :)

    Έρχονται τα άτιμα Ωρέλια μου…

    Βρε Νικόλα; Διδακτορικό έκανες στο θέμα;

    Είδες σεβάσμια; Στο ‘λεγα εγώ ;)

    Eχχχχ Βιολιστή μου οι απόγονοι δεν είναι μέσα στις προδιαγραφές του αυτοκινήτου, είναι από τα έξτρα που δεν αγόρασα :p

    Ευχαριστώ σας για τις ευχές :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αει βρεεεεεεεεεεε
    εικονιδιοπουπεταειτουρτασταμουτρα

    εγω ειμαι επιπεδου δαπεδου οχι σαν εσας με καμπουρες , ψειρες και ανεξερευνητους ηχους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχα

    Σκουλικάκι μου αρχίζεις να μου μοιάζεις, να το προσέξεις αυτό!!!!

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!
    :)))))

    Καλοτάξιδο βρε!
    (και μια χαρά είναι, ορίστε μας πια!!)

    Πού θα το πας;
    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ έχω σοκαριστεί με το σχόλιο του Νικόλα...
    Σνίφ, αισθάνομαι τόσο ΛΙΓΗ που τα ξέρετε όλ αυτά!(Μπου χα χα!)

    Καλοτάξιδο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λέω να το πάω μερικά πέρα-δώθε και άλλα τόσα δώθε-κείθε, α, και κάμποσα πάνω-κάτω, φτάνουν αυτά μανούλα;
    (ΓΡΟΥΜΦ)

    Πατσιουράκι μου πιστεύω πως ο Νικόλας προτίθεται να σε διδάξει για να μην αισθάνεσαι μειονεκτικά, έτσι δεν είναι Νικόλα μου; >:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν φτάνουν, καμηλιέρη παιδί μου!!!

    (α, και χρωστάς κέρασμα :pp)
    χο χο χο

    :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο Άι Βασίλης δίνει δώρα, δεν παίρνει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος18/10/08 8:25 π.μ.

    Καλοτάξιδο βρε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. βρε!

    εκτος του οτι το ειδαμε... παμε παρακατω... γιορταζει ο Α-Λουκάς σημερα, ε;
    δωσε ενα φιλι και απο τη θεια Ωρελια..! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. εχω σχεδόν ίδιο αλλά κοκκινάκι...
    με γεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. άν απογονίσετε τελικώς με την πάμελα, κράτα μου και μενα ένα με μικρότερα βυζιά και τουρκουάζ.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μερσί θαλασσομπερδεμένη μου. Το πήρα και "της άμμου" να μην μπερδεύεσαι :)

    Ωρέλια μου, εμείς εορτάζουμε του Α-Οσίου ;)

    ΚΟκκινάκι πανικόβλητη; Ουουου κίνκι ;)))

    Δημητρούλα μ', δε γίνεται, είναι τόσο ισχυρό το ντιενέι της πάμελας που θέλουμε γενιές για να μειωθούν τα βυζά :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πρόσκληση;
    Σε δέιπνο;;; (μιαμ μιαμ μιαμ)
    Είδες τί ωραίο και όμορφο βρουμβρουμ έχω και θέλεις να το δεις από κοντά ε;
    Αν και σε κόβω λίγο τολμηρή μετά απ' όσα έχεις πει για τις γκαμήλες μου :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. το ξεσκόνισες σήμερα ή αρχίζεις να το βαριέσαι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ωχ;
    Πρέπει να το ξεσκονίζω κι όλας;
    Εγώ μόνο το οδηγώ... :/
    Φτου.... πάλι λάθος έκανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλοταξιδο!

    εμεις οταν αγορασαμε καινουριο αυτοκινητο , πηραμε μαζι μινι ηλεκτρικο σκουπακι, δερματινο πανακι κλπ....περιττο να σου πω οτι δεν τα χρησιμοποιησαμε περισσοτερο απο μια φορα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μα γι' αυτό κι εγώ δεν αγόρασα τίποτε από δαύτα!!!

    Ευχαριστώ Αύρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...