Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

Μια χαμένη εκδρομή

Η παρουσίαση στην ημερίδα αποδείχθηκε άσκοπη αφού η βασική ομιλήτρια περιορίσθηκε στο να αναγνώσει τμήματα του οδηγού, ενώ δε φάνηκε ιδιαίτερα κατατοπισμένη ώστε να απαντήσει σε επικεντρωμένες ερωτήσεις. Πόσο άσχημη εντύπωση δημιουργεί η παρουσίαση μέσω ανάγνωσης κειμένου. Μέχρι πλήρους απώλειας ενδιαφέροντος (δε θα ενθουσιαστεί ιδιαίτερα από το φυλλάδιο αξιολόγησής μου). Άσε που, διαβάζεις που διαβάζεις βρε πουλάκι μου, είναι ανάγκη να αναφέρεσαι στα «παρελθόντα έτη που προηγήθηκαν»; Μπρρρ
Για να περάσει η ώρα ξεκίνησα ένα «προσωπικό» παιγνιδάκι: με βάση τον τρόπο, τόνο, ύφος ερώτησης, πόσοι από τους παραβρισκόμενους δε θα είχαν καμία επιτυχία αν έδιναν διάλεξη σε αμφιθέατρο. Το 99%; Τραγικό μου φάνηκε ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως το μεγαλύτερο μέρος εξ αυτών λογικά θα έπρεπε να δίνουν διαλέξεις, τουλάχιστον σε συνέδρια.
Οι προηγούμενες δυο εβδομάδες έφεραν άλλα τρία μωρά στην οικογένεια (πρέπει να ξεκινήσω τις επισκέψεις – αυτές οι άσκοπες ημερίδες μου σπαταλάνε χρόνο). Ο αναδεχτός δεν είναι πλέον μόνος (επιτέλους μπορεί και να σωθεί απ’ τη μαμά του) αν και το κακό έχει ήδη γίνει. Καλομαθημένος, υπερπροστατευμένος και χωρίς να του έχουν χαλάσει ποτέ χατίρι, η ζήλεια πάει σύννεφο (υπάρχουν φορές που στενοχωριέμαι πάρα πολύ που έχω δίκιο). Άντε να ξεμπλέξεις τώρα από ένα πιτσιρίκι που ζωγραφίζει ένα τερατάκι να κυνηγάει ένα μωρό. Τι πιθανότητες του δίνουμε να το πνίξει αν μείνει μόνο μαζί του; (εδώ κολλάει το τά ‘θελες και τά ‘παθες μανούλα, τόσα χρόνια δεν άκουγες…)
Γενικά δεν τρέφω ιδιαίτερη εκτίμηση στη σύγχρονη πραγματικότητα,
ορισμένες φορές όμως με νευριάζει αφάνταστα….
Συνεχίζω να βαριέμαι να σεντονιάσω...
Και η νταρδιριάδα έχει μείνει λίγο πίσω :(

17 σχόλια:

  1. συγνωμη κιολας αλλα ολο το σοι σου απαυτωνεστε και αυξανεστε ??

    κοιτα να δεις τον ασταματητο εχετε

    :))))

    καλα για τηνδιαλεξη αστο τι να πω ..στην ελλαδα ζεις ..απορω τι περιμενεις

    καλο σκ φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί να πεις...
    Βρωμοδουλειά, αλλά κάποιος πρέπει να την κάνει! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σας ζήσουν καλέ, τα μωράκια!
    Και ο μικρός, σιγά σιγά θα το ξεπεράσει -υπομονή θέλει..
    (κάνω πως δεν είδα το "επιτέλους μπορεί και να σωθεί απ’ τη μαμά του" :pp)

    τόσο χάλια ήταν στην ημερίδα;
    πφφφ!

    (επίσης κάνω ότι δεν είδα τα περί "νταρδιριάδας" :pp)

    Σμακ Καμηλιέρη παιδί μου -πήγες σινεμά τελικά;

    υγ. Τι να την κάνω τελικά τη γκαμήλα;
    ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "«παρελθόντα έτη που προηγήθηκαν»; "
    Μπρρρ!!!!
    Δεν της λές να σταματήσει τη δουλειά και να πάει ν'απαυτώθ...έεε...σόρι...να παντρευτεί κανεναν ξάδερφό σου εννοώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ω μερσί μανούλα, ευτυχώς που δεν έκανες πως δεν είδες και την γκαμήλα :p

    Πατσιουράκι μου δεν διαθέτω άγαμο εξάδερφο, αλλά και να είχα… Ακόμα και το κοινωνικό έργο έχει τα όριά του ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάψε Άραβα
    Μια χαρά είναι το παιδί!
    Τι θα ’θελες δηλαδή να ζωγραφίσει διαφορετικό του τέρατος να κυνηγάει το μωρό?!
    Το πολύ πολύ εάν μείνει μόνο του με το μωρό να ψάχνει να βρει το τέρας για να το διώξει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πω πω ζυγακια στο στερεωμα!!!
    δεν θαναι συμπτωση
    ο νεος μεσσιας θαναι ζυγος..!


    ωστε τα παρελθοντα ετη προηγηθηκαν, ε;
    το εχουμε εξακριβωσει αυτο;..;;;!


    μου αρεσει η φωτογραφια
    μου αρεσει πολυ, παρα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι βρε Καπετάνιο μου, αλλά φοβόμαστε μήπως και μπερδέψει το τέρας, κατάλαβες;

    Μμμμ κοίτα να δεις Ωρέλια μου, οι πληροφορίες μου αναφέρουν πιθανή προήγηση του παρελθόντος έναντι του μέλλοντος. Απλά δεν ξέρω πόσο ασφαλής είναι η πηγή μου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. XAXAXA!! Πρέπει να σας κάνω εγώ καμιά παρουσίαση και ειδικά όταν έχω τα κέφια μου να πάρετε καμιά ιδέα!! Το κοινό από κάτω, συνήθως παραληρεί και καταχειροκροτεί!!! 'Οσο για τον αναδεξιμιό, παραδίδουμε μαθήματα σε μικρά και γονείς (εσύ πάντως, είσαι σε καλό δρόμο, συνέχισε) κυρίως σε γονείς, γιατί τα μικρά απλά θέλουν σωστή προσοχή και όλα είναι καλά (οι μεγάλοι πάλι, λίγες φάπες..)!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωωωωω είμαι σε καλό δρόμο;;;
    Να τον αλλάξω πάραυτα τότες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χοχο, για να το πετύχεις αυτό, κατ' αρχάς πρέπει να κλείσεις το GPS...
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πφφφφ
    Το Τζιπιές είναι ο καλύτερος τρόπος να βρεθείς μπροστά σε τρύπες, γιατί να το κλείσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι όμως μαύρες??? Χοχοχοχοχο!!!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καφέ τις έκοψα, αλλά άμα τρέχεις πολύ σε καταπίνουν ικανοποιητικότατα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το "βασανιστήριο της ημερίδας", το περνάς συχνά, έ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχά!!! Μήπως σταματάει και ο χρόνος με αυτήν την ασύλληπτη ταχύτητα?
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εχ μια φορά το μήνα πάνω κάτω βιολιστή μου...
    Και πίστεψέ με, είναι αρκετά παρόμοιο με αυτό της σταγόνας :(

    Μπάααα, ο ρυθμός ροής χρόνου ανά μονάδα επιφανείας παρέμεινε σταθερός Σοφία μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...