Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

Επτά αλήθειες

Μα γιατί να μην το κάνουμε διαφορετικά; Επτά ευχές και τρείς αλήθειες, πολύ πιο ικανοποιητικό θα έλεγα! Σκώληξ μου πιστεύω πως πρώτη εσύ έπρεπε να ζητήσεις να αλλάξουν οι κανονισμοί του παιγνιδιού, πριν μου ζητήσεις να σου κάνω στριπτιζ – όχι τίποτε άλλο δηλαδή αλλά το «επτά αλήθειες» μου θυμίζει τον χορό τον επτά πέπλων. Μμμμμμμμ :)

Βαριέμαι να διαλέγω, αλήθεια σου λέγω, οπότε μου είναι πολύ δύσκολο να επιλέξω επτά αλήθειες (η αλήθεια είναι πως αναρωτιέμαι γιατί να κάθομαι να ψάχνω επτά αλήθειες, αφού εδώ μέσα υπάρχουν καταγεγραμμένες μερικές χιλιάδες πολύ πιο αποκαλυπτικές απ όσες αναφέρω - αυτή η αλήθεια μετράει;).
Άλλωστε οι επτά είναι πολύ λίγες για μένα, και δύσκολα επιλέγω, μιας και σιχαίνομαι τα ψέματα – αν αναγκαστώ να ερωτοτροπήσω ποτέ με κάποιο από δαύτα, με τρώει το σαράκι και μου έρχεται μια αναγούλα ένα πράμα… στενοχωριέμαι αφάνταστα και πέφτω σε μελαγχολία. Αλλά είπαμε, ούτως ή άλλως βαριέμαι τη διαδικασία επιλογής – μέχρι αηδίας.
Ωραία, οι δύο βγήκαν αυθόρμητα, αλλά ο κέρσορας κάθεται πλέον με τις ώρες κολλημένος στο ίδιο σημείο (μα τι σκουλήκι που είσαι και με ταλαιπωρείς έτσι;). Ααα το βρήκα!
Είμαι αυθόρμητος μέχρι αηδίας! Υποψιάζομαι πως αυτό με έχει βάλει αρκετές φορές σε δύσκολη θέση (έτσι με έχει πει μια φίλη μου – η οποία υποστηρίζει μάλιστα πως καταφέρνω να «μονοπωλώ» και την «ατμόσφαιρα»), αλλά καρφάκι δε μου καίγεται. Σ’ όποιον αρέσουμε άλλωστε, για τους άλλους δε θα μπορέσουμε (κυκλοφορεί και σε μπλουζάκι με στάμπα «άμα δε σ’ αρέσω μία, δε μ’ αρέσεις δέκα» – το κουβαδάκι σου και σ’ άλλη παραλία!)
Παρόλο τον αυθορμητισμό που διέπει τη συμπεριφορά μου, είμαι λάτρης μιας «ζωής με κώδικα». Οξύμωρο; Αντίθεση; Δε το θεωρώ έτσι. Άλλο το «σιχαίνομαι το σαβουάρ βιβρ» και εντελώς άλλο το «δε λογαριάζω τίποτε και κανέναν παρά μόνο το τομαράκι μου». Με τις νέες φιλοσοφίες δεν (θέλω να) έχω σχεδόν καμία σχέση. Βλέπεις τα πάντα κινούνται πάνω στον άξονα αιτίου-αιτιατού-αποτελέσματος.
Μ’ αρέσουν τα (οδικά) ταξίδια. Βαριέμαι όμως αφάνταστα τις αναμονές στα αεροδρόμια και τα λιμάνια καθώς και την αναμονή στο ίδιο το ταξίδι. Κοινώς θέλω πάντα ν’ απασχολούμαι με κάτι, το οποίο όμως αφήνει την αίσθηση της δημιουργίας και απορροφά πλήρως τον εγκέφαλο. Το να κάθομαι άπραγος μου δημιουργεί μεγάλη δυσφορία, ακόμα και αν κάθομαι σε μια θέση μεταφορικού μέσου περιμένοντας να φτάσω σε έναν προορισμό.
Για να δούμε, φτάσαμε στο έβδομο – ας ρίξουμε το πιο αποκαλυπτικό πέπλο. Είμαι άνθρωπος «της παρέας». Συχνά αναφέρω πως δεν φοβάμαι παρά μόνο ένα πράγμα στη ζωή μου. Αυτό φυσικά δεν είναι μήπως πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μου. Το μόνο που φοβάμαι είναι το να ζώ μόνος. Φυσικά ξέρω πως συνήθως ο καθένας μας ανταμείβεται με τους ίδιους του τους φόβους.

(ΟΥΦ τα βρήκαμε… Σου είπα πως είσαι και πολύ σκουλήκι, ε;)

23 σχόλια:

  1. Χοχοχο, μην μένεις στο να μονοπωλείς την ατμόσφαιρα, στο άπειρο, κι ακόμα παραπέρααααα!!!!! Ένα ολόκληρο σύμπαν περιμένει να το κατακτήσεις!!! Όσο για τα μεταφορικά μέσα, παιδί μου, HTC και ξερό ψωμί (με τζατζίκι ελπίζω...)!! Από τότε που βγήκαν τα PDA για μένα έχει εκλείψει η έννοια της απραξίας!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειπαμε να πεις ενα δυο πραγμτα οχι να τεθεις υπο την αιγιδα του συνοικεσίου προς πωληση ....

    εγω δεν σε ταλαιπωρω ειπα μπας και σε καταφερω να μην γραψεις αλλο ποστ σε διεθνη γλωσσα (αγγλικα)

    ολοκληρη εφημεριδα εκανες παλι...δεν ειχες να γραψεις δεν ειχες πανω απο 40 σειρες παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σύμπαν;
    Ολόχληρο;
    Βρε Σοφία μήπως μετά πέσω στην απραξία όμως...

    Έτσι είναι βρε σκώληξ μου, Άμα πιάσω εγώ το κιμπόρντι κάνω εργολαβία, δεν είναι να μ' εμπιστεύεστε - σε είχα προειδοποιήσει πως δε θα τ' αντέξεις :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. νταξει οκ ειναι αλλα
    too much infoooooooooo
    μπουκωσααααααααααααααααααα
    φτουυυυ

    ολα οκ τωρα

    τι αλλα ?
    ολα καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοίτα, δεν είπα πριν να πας να πιείς από την πηγή στο Shangri-la, παιδί μου... Άλλωστε, έχουμε και τα παράλληλα σύμπαντα, μην ξεχνάς, αποκλείεται να βαρεθείς.... They will keep you busy!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπουκώνεις εύκολα βρε σκώληξ μου και τί θα σε κάνω...
    Πρέπει μάλλον να σου ετοιμάσω το επόμενο επεισόδιο να στανιάρεις λίγο >:)
    Τότε θα είμαι κι εγώ καλά :)))

    Εμμμ χουμ γκουχ... Σοφία λέω να αφήσουμε τα νάιν χελς εκτός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και τώρα, η απορία της ημέρας... γιατί έχουμε μόνο 7 heavens, αλλά nine hells??? Είναι λόγω πολυκοσμίας στο δεύτερο για να χωρέσουν όλοι??
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος21/10/08 12:04 μ.μ.

    μια μεγαλη αληθεια ειναι οτι εισαι ανθρωπος απολυτος...επισης βαζεις πολυ πιπερι γμτ! στη σαλτσα των μακαρονιων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμένα, απ' όλες τις αλήθειες, μ' αρέσει που σ' αρέσουν τα καυτερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα είναι απλό Σοφία μου, το απαιτεί η ισορροπία δυνάμεων. Στους ουρανούς βρίσκονται πλάσματα ειρηνικά και πηγαινοέρχονται, ενώ στις κολάσεις ζουν πλάσματα που επιβουλεύονται το ένα το άλλο :)

    Ναι ξωματιάρα μου, μόνο που η απολυτότητα είναι… σχετική :p
    Βλέπεις μέσα στα πλαίσια της αιτιοκρατικότητας, όσο δεν καταρρίπτεις έναν μηχανισμό, αντικαθιστώντας τον με έναν άλλο, τα πάντα κινούνται απόλυτα με βάση τις αιτίες οι οποίες τα ωθούν!!!
    Οπότε και οι σάλτσες έχουν ως στόχο τη διέγερση του ουρανίσκου, αλλιώς δεν έχουν νόημα ύπαρξης :ppp

    Επίσης βιολιστή μου μ’ αρέσουν και τα «λεμονάτα» ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος21/10/08 5:22 μ.μ.

    πολυ μ αρεσεις βρε με τα ωραια σου! κι ας ειναι και καυτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ελα αργειςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σεβάσμια! Με κάνετε και κοκκινίζω :p

    Υπομονή Σκώληξ μου...
    Φυντανοημέρα η σημερινή βλέπεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φυντανοημέρα, αλλά το σεντονάκι μας το απλώσαμε πάλι!!!
    :p

    Χμ.. εγώ ξέρω κι άλλες αλήθειες, αλλά δεν μιλάω, χε χε χε!
    (μ' αρέσει αυτό που λες, πώς εδώ μέσα έχουμε γραμμένες κάμποσες)

    και, τελικά, έχουμε τον ίδιο φόβο..
    :)

    Σμακ, Καμηλιέρη παιδί μου!
    (τα τάραξες τα φυντάνια πάλι σήμερα; :ppp)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιααααα πρόεχε λίγο καλύτερα τις ημερομηνίες μανούλα :)
    Μη σε καλέσω αύριο με τον κηδεμόνα σου ;)
    [Περισσότερες απ' όσες περιέχονται στον ταπεινό τούτο ιστοτόπο; :ο]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να το! Γι αυτό κάνω ποδήλατο στην Αθήνα, γιατί βαριέμαι την απραξία του μποτιλιαρισμένου οδηγού και την ανία μες στα ΜΜΜ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος22/10/08 4:04 μ.μ.

    μολις πιασει Νοεμβρης να πλακωθουμε στα φοντυ σοκολατας με μπανανα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάντα μου άρεσαν οι σεξουαλικές παρενοχλήσεις από νεαρές καλόγριες >:)
    Ειδικά όταν περιέχουν σοκολάτα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χμμ
    μαλιστα
    καμηλιερη!
    τι να πω...
    καλο βραδυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. kai ego de ti boro ti monaxia ka8olou...filia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οταν λές "μοναξιά" είναι με ή χωρίς καμήλα; Και την ώρα που ταξιδεύεις οδικώς πως συνεχώς με κάτι ασχολείσαι;;;Εντάξ' με το χαλινάρι-τιμόνι, μετά όμως τι, ξεψειρίζεις τη Καμίλ?

    Αντε..μιά χαρά είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εξαρτάται Αλίκη μου, τί θες να σχολιάσεις απ' όλα;

    Όχι, μετά την πάω βόλτα Μαρίνα μου. Αλλά και η γκαμήλα μη νομίζεις... ούτε ένα τάβλι της προκοπής δεν ξέρει να παίζει, άσε που δεν της αρέσει να χάνει οπότε δεν με παίζει :(
    Οπότε και με την γκαμήλα μόνος είμαι, δράμα δράμα... Κάτι πρέπει να κάνω με το θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...