Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

Κόκκινα άσπρα όνειρα

Οι επιστήμονες της Αυστραλίας το έκαναν το θαύμα τους! Αφού μελέτησαν ικανό δείγμα ανδρών-γυναικών ως προς την εννοούμενη ευτυχία κατέληξαν ότι οι άνδρες γίνονται ευτυχισμένοι με το σεξ (αν το αρχικό κείμενο δεν περιείχε και τους προσδιορισμούς αδυσώπητο, πρόστυχο και βρώμικο, η έρευνα είναι αμφιβόλου ποιότητας) ενώ οι γυναίκες με την ξεκούραση στον καναπέ και ένα καλό βιβλίο (βαριεστημένες ψευτοψιλομυτοκουλτουριάρες…). Η έρευνα βέβαια καταλήγει πως και τα δύο φύλα βρίσκουν την ευτυχία μέσα σε μερικές ποιοτικές στιγμές με το έτερό τους ήμισυ. Αυτό πάλι είναι το κερασάκι στην τούρτα που έρχεται να διορθώσει τις εντυπώσεις έτσι; Διότι η ποιότητα με βάση όσα προηγήθηκαν του κερασακίου προφανώς ορίζεται διαφορετικά στα δύο φύλα!
Ευτυχώς πάντως που υπάρχουν και ορισμένοι επιστήμονες που ασχολούνται ακόμα με την βασική έρευνα και έρχονται να επιβεβαιώσουν αυτό που είναι τοις πάση γνωστό, ότι δηλαδή οι γυναίκες προέρχονται από την Αφροδίτη και ουδεμία σχέση έχουν με εμάς τους ανώτερους Αρειανούς, ούτε πρόκειται ποτέ να καταφέρουν να μας καταλάβουν!
Ψιτ, εσένα λέω, εσένα, όχι εσένα με την κοτσίδα, ούτε την άλλη με τα γυαλιά, εσένα που κοιτάς με αυτό το φθονερό ύφος, α να μπράβο, εσένα. Πρέπει να σε προειδοποιήσω πως οι γκαμήλες μου είναι πολύ εκδικητικές και δαγκώνουν όσους με καταδιώκουν, έτσι;;;
Ρούχα μαζί που πλύθηκαν…
…κι έχουνε γίνει ροζ…

27 σχόλια:

  1. ναι αλλά να έχω καλύψει και άλλες βασικές ανάγκες όπως ένα γευστικό γεύμα με επιδόρπιο, ένα ποτηράκι μαυροδάφνη και να μην έχω τίποτα τίποτα τίποτα άλλο να κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εεεεεεεεεεεεε τι με ενοχλεις τωρα που διαβαζωωωωωωωωωωωωωωωωωωω



    μπορω να αλλαξω κατηγορια και να γινω αντρας ε???????????ελαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν σε πιάσω στα χέρια μου, ούτε η γκαμήλα σε γλυτώνει!!!
    :p

    (άκου ανώτερα όντα οι αρειανοί! :ppppp)

    Ροζ βρε, αν σ' αρέσει, ορίστε μας!
    (πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις στους κανόνες, δεν χρειάζεται να αλλάξεις κατηγορία σκουλικάκι μου)
    :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βάζεις μπουγάδα? Α, ωραία, γιατί έχει μαζευτεί ένα σωρό άπλυτο... (Οι Αυστραλοί δεν πήραν ούτε σωστό ούτε ικανό δείγμα, μάλλον ανίκανο δείγμα πήρανε από τα φύλα από όσο βλέπω...)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χάνουμε χρόνο αθηνόβιά μου, χάνουμε πολύτιμο χρόνο :p

    Πέρνα να σ’ ευλογήσω σκώληξ μου (αυτόχρίζομαι ανιδιοτελώς και αφιλοκερδώς βοηθός των αυστραλών) και να στείλω τα νέα δεδομένα στους μελετητές και θα σου απαντήσουμε εν καιρώ. Μέχρι τότε μπορούμε να συνεχίσουμε τον πειραματισμό για να εξασφαλίσουμε την επαναληψημότητα και την ακρίβεια των αποτελεσμάτων ;)

    Εμένα; Εσένα μανούλα να δούμε ποιος θα σε γλυτώσει απ’ την γκαμήλα :)
    (έχεις δίκιο, δεν είμαστε ανώτερα, είμαστε «και πολύ ανώτερα τυπάκια»)
    Εμένα το ροζ μ’ αρέσει, εσύ λες ότι μου πέφτει μικρό >:)
    (Μεταξύ μας μανούλα, κι εγώ αυτή την εξαίρεση ψάχνω, αλλά…)

    Μπουγάδα ναι, όποτε θες, άπλωμα σιδέρωμα τα’ αναλαμβάνεις εσύ όμως Σοφάκι μου :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το ξέρω, Καμηλιέρη παιδί μου, το ξέρω :)
    (το ροζ θες; Ειπαμε, μπες στην κατάψυξη!!! :p)

    Καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ψιτ, συγκεντρώσου...
    Τι μία το ροζ μ' αρέσει δεν μ' αρέσει, την άλλη αν μ' αρέσει να μπω στην κατάψυξη, δεν ξέρω πως να πορευτώ ο άραβας...
    (Ξημέρωσε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ωχχχχ παλι θα σκυψω ρε γαμωτι ...

    ολο με ευλογω και δεν βλεπω φως

    πουφ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είμαστε ανώτερα άτομα τελικά εμείς οι άνδρες!!!! Αλλά νομίζω πως η έρευνα κάπου χωλαίνει!!! Αλλά ποιος είμαι εγώ για να αμφισβητήσω ολόκληρους ειδικούς;;;; Άσχετο αλλά όταν είδα το τίτλο σου νόμιζα πως η έρευνα απέδειξε ότι στα όνειρά μας τα βλέπουμε χρωφματιστά (για΄τι είχα διαβάσει ότι τα όνειρά μας είνια ασπρόμαυρα!!) καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος10/10/08 4:08 μ.μ.

    ηρθα να προσκυνησω τ' αρσενικο. με Α κεφαλαιο. Εγω το κατωτερο ον. Εγω το τιποτα. Εγω το ψευτομυτοκουλτουριαρικο.
    αει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διαθέτουμε και ανάκλινδρα καλό μου σκουληκάκι, μην αγχώνεσαι, εμείς στην έρευνά μας φροντίζουμε να μην υπόκεινται σε καταστροφικές δοκιμές τα δείγματά μας ;)
    (Ποιός σου είπε να τρέχεις στον Εφραίμ αντί να απευθυνθείς άμεσα στον καμηλιέρη;)

    Σσσσς πρόσεχε μόνο μη μας ακούσουν Ηλία μου και έρθουν να μας κλέψουν τη δόξα οι Αφροδίσιες ;)

    Σεβάσμια! Σωστή σε βρίσκω, πέρνα κι εσύ απ' το ανάκλινδρο να ευλογηθείς :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρέπει να πάρουμε και νούμερο, είναι αλφαβητική η σειρά, ή είναι random? (Το προφανές που ετοιμάζεσαι να πεις, καν δεν το αναφέρω, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποιος αυστραλός είπε ότι έχω καναπέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ειγμα απο το περιεχομενο των βιβλιων, πηρανε;

    οχι..! λεω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με ζάρια Σοφία μου, ρίχνουμε εκατόπλευρα ;)
    (Αυτό με το πλυντήριο εννοείς;)

    Τον έσπασες βρε κοκό μου; Πάλι; Ε βρε είπαμε να χαλαρώνεις επάνω του, όχι να στριφογυρνάς… Ε-μα…

    Ασφαλείς πληροφορίες αναφέρουν πως το 30% του δείγματος ήταν άρλεκιν 40% αμπελοφιλοσοφία νέου κύματος και το υπόλοιπο 30% προτίμησε την τηλεόραση, αλλά για ευνόητους λόγους δεν αναφέρθηκε το θέμα Ωρέλια μου :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έσκασε τέτοιο θέμα και δεν το πηρα μυρωδιά;
    ..τι μου λες...

    Είναι γνωστό -επιστημονικά- πάντως οτι προερχόμαστε από τον αμερικανικό αυστραλοπίθηκο.

    Α..όλα κι όλα..το σωστό να λέγεται

    [Γειά σου καμηλιέρη με τα ωραία σου! :-]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. A! ι εγω εκει ηθελα να καταληξω
    κι αυτες, σεξ κανανε...! :Ρ :Ρ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εκδότα μου; Έχεις απορροφηθεί από τις ευωδιές του δάσους μου μου φαίνεται!
    [Μισό, αυτή η αμερικανία στον Άρη ή στην Αφροδίτη βρίσκεται;]

    Μπορεί να είναι κι έτσι Ωρέλια μου, αλλά το έκαναν με υποκατάστατα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ετσι έ; Εγώ πάντως νόμιζα, πως στην Αυστραλία οι άντρες γίνονται ευτυχισμένοι μέχρι τρέλας, πίνοντας μπύρες στις παμπ, μέχρι πρωίας τα Σαββατοκύριακα, και οι γυναίκες, όταν τους πετύχουν ξεμέθυστους και τύχει νάναι και Σάββατο, μήπως κι' έχουν κανα τυχερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ακριβως
    σημεια των καιρων
    τιποτε παραπανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χμ διαβαζεις και συ τον Γκρευ? σε επεισε οτι εισαστε Αρειανοι? πρασινα μικρα ανθρωπακια με κεραιες ε?

    φτουυυυυυυυυυ σου
    οι καμηλες φτυνουν κι ολας.
    οχι αν δεν το ηξερες να το μαθεις.

    σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τόσο χάλια είναι οι αυστραλές βιολιστή μου;;; :ο

    Χάλια ο καιρός εκεί στην Αφροδίτη Ωρέλια μου :p

    Όχι βρε Αλίκη μου, καμία σχέση δεν έχουμε με πράσινα μικρά ανθρωπάκια, μελαμψά ψηλά παλικάρια είμαστε που καμιά φορά φοράμε και αλφατάχ, αλλά μάλλον εκεί στην Αφροδίτη δεν έχετε προβλήματα όρασης ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 1) Απ'οτι ξέρω για Αυστραλούς (κάτι πρώην συγγενείς) πίνουνμπύρα μέχρι να πέσουν κάτω. Οσοι δεν πέσουν επιδίδονται στο μπουνίδι μέχρι αναισθησίας. Ε! μετά, σέρνονται πρός το σπίτι. Σέξ;Μη τρελλαθούμε τώρα.
    2) Ακου ανώτερα όντα οι άντρες!! Που κλαίγονται όταν διαβάζουμε το βιβλίο μας και λένε ότι δεν γουστάρουμε το σέχ την ίδια ώρα που γουστάρουν εκείνοι (πάνω στο καλύτερο σημείο του βιβλίου πάντα)!!!!
    Μα απο τον Αρη έρχεσθε πιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. οκ καμηλιερη αλλα αμα με πιασει η μεση μου σε σενα θα στειλω λογαριασμο

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πώωωωπωωω... Τελικά απ' ότι φαίνεται είναι όντως χάλια οι Αυστραλές Μαρίνα μου :)))

    Μην αγχώνεσαι σκώληξ μου, στην οποιαδήποτε, μηδαμινή βεβαίως βεβαίως, πιθανότητα αστοχίας υλικού, αναλαμβάνουμε την άμεση αποκατάσταση μέσω κατάλληλων μαλάξεων ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στο μπλόγκ του Σάκη (http://stavraetos.blogspot.com
    βρήκα και αυτό..http://3.bp.blogspot.com/_ElKMMJwGgmo/SNp8wC-2iaI/AAAAAAAAAcg/zXcjZ9F3oXA/s1600-h/download13.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ψιτ... Κοπελιά!
    300 μέρες το χρόνο πονοκέφαλος είναι χρόνια πάθηση, απευθύνσου σε γιατρό ;)
    (Και ξέρεις ποιό είναι το καλύτερο γιατρικό που θα σου συστήσει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...