Δευτέρα 14 Ιουλίου 2008

Αναδεκτός μετά κολλητών

Η πρώτη φορά που συνδυάστηκαν και τα δύο. Τα χιλιόμετρα έφυγαν για μια ακόμα φορά γρήγορα (δεν πρωτοτυπήσαμε) κάτω από το «βαρύ πόδι» του νονού και, για την πρώτη φουρνιά εκδρομέων, ο απογευματινός καφές της παρασκευής (μπύρα για την ακρίβεια αν και για καφές ξεκίνησε) συνοδεύτηκε από θαλασσινό φλοίσβο, θέα του κάστρου και φυσικά από το μικρό ο οποίος έτρεξε να τον προϋπαντήσει πηδώντας επάνω του και σφίγγοντας τον στην αγκαλιά του :)))))
Παρέλαβε και τα δώρα του νονού και αφού ξεφύλλισε λίγο τα βιβλία έσκισε το περιτύλιγμα για να θαυμάσει το λεγκοκάραβο (όοοχι δεν ανοίξαμε τίποτε στην παραλία) το οποίο άνοιξε τακτικά-τακτικά (!!!) πρώτο πράγμα το επόμενο πρωί και άρχισε να το κατασκευάζει με χαρά και προσοχή (!!!).
Διότι διαθέτουμε και μια τρέλα για το νονό μας και θέλουμε πολύ να του μοιάσουμε :)))))
Οι κολλητοί αφίχθησαν με 14 ώρες καθυστέρηση, έχοντας χάσει ένα εκπληκτικό τσιμπούσι με κορέτσι, κοντοσούβλι και άλλα εδέσματα (μιαμιαμιαμιαμιαμ) στο παραδιπλανό χωριό, αν και οι μεζέδες του παραθαλάσσιου ταβερνείου θέλω να πιστεύω ότι τους αποζημίωσαν (για την ώρα).
Κολύμπι με τις ώρες. Κολύμπι, όχι πλατσούρισμα στα ρηχά. Ο μικρός, για πρώτη φορά ίσως, κυκλωμένος από έξι άτομα έτρεχε γύρω-γύρω από τον ένα στον άλλο και γυρνούσε γρήγορα στο νονό του να πιαστεί και να ξεκουραστεί (ο ώμος μουουουουου). Ξετρελάθηκε ο μικρός (ξετρελάθηκε κι ο νονός), έμαθε να κάνει και πατητές στις κοπέλες της παρέας >:)
Τουλάχιστον αυτές τις δύο μέρες το καταφχαριστήθηκε το μπάνιο και δήλωσε πως το καλοκαίρι θα ακολουθήσει δέκα μέρες στο Ιόνιο για να μάθει και γουίντσερφ :))))

Ξάπλα στην παραλία μετά το θαλασσινό παιγνίδι να ηρεμήσουμε και λίγο πριν το φαγητό. «ΟΥΦ μα αφήστε με, αφού είμαι ινκόγκνιτο σ’ αυτή την παραλία!». Απογευματινή βόλτα στο στενά της παλιάς πόλης και στο κάστρο με τα πολλαπλά διαζώματα, για παγωτάκι, με θέα το λιμάνι και τη γέφυρα. Φυσικά, σαν κατακλείδα στην εκδρομή, νονός και κολλητοί δεν έχασαν την ευκαιρία να εξασκηθούν, μαζί με τον μικρό, στην αεροτράπεζα και το ποδοσφαιράκι (καλά που κυκλοφορούν ακόμα αυτά τα ξύλινα «μουσειακά» απολιθώματα – η μοναδική σχέση μου με το συγκεκριμένο άθλημα :p)

Η επιστροφή συνοδεύτηκε από λίγη κίνηση, αποτέλεσμα η άφιξη στη βάση μας να πραγματοποιηθεί μετά τα μεσάνυκτα, αλλά σίγουρα με μια «κουρασμένη αναζωογόνηση» διάχυτη στην ομήγυρη, αποτέλεσμα της ευχάριστης εκδρομής. Και όσο και αν προσπάθησε ο νονός, δεν κατάφερε να ευχαριστηθούν οι κολλητοί όσα ήθελε να τους δείξει – εξ επίτηδες, για να ξανακολουθήσουν >:)
Και αν και ο αναδεκτός τον ξεθέωσε τον νονό, το μόνο σίγουρο είναι πως του προσέφερε την πιο ζεστή και σφιχτή αγκαλιά που του έχουν προσφέρει ποτέ (χμμμμ). Μαζί με μια πρόταση να βαφτίσει και το αδερφάκι του που «ψήνεται» αυτή τη στιγμή…
Χμμμ
Και συνεπώς, συνεχίζω να είμαι κουρασμένος....
Μπρρρ.....
:)))))
[Καλλιτεχνική επιμέλεια: shadow, όπως πάντα :)]
{Α, και ο καπετάνιος είναι ζαβολιάρης :p}

38 σχόλια:

  1. ΧΑΧΑ!! Τέλεια! Λοιπόν, αφού θέλει το πνευματικό σου τέκνο windsurf (μπράβο, μπράβο) πάρτου και ένα skate, είναι πολύ καλή προπόνηση!Αλλά βλέπω, εξακολουθείς να κουράζεσαι εύκολα! Απαράδεκτο, κύριε Πρόεδρε!!! Χρειάζεσαι κι άλλη σκληρή προπόνηση, λοιπόν, πάρε το βαφτιστήρι παραμάσχαλα και άρχισε την εξάσκηση!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν είναι να κάνεις δώρα lego κάθομαι να με ξαναβαφτίσουν! Ε νονέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαζονονέ!!!
    :p

    (σε μισώ για το κοκορέτσι, να το ξέρεις!!! :)))) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοίτα Σοφία μου, η αλήθεια είναι πως έχει βαρύνει λιγουλάκι… μεγάλωσε… ψήλωσε… που να χωρέσει πια παραμάσχαλα;

    Νικολάκηηηη, χαλβαδιάζεις κι εσύ το 18+ συλλεκτικό γεράκι της χιλιετίας;;; :p

    Εσύ καλά τό ‘τρωγες μόνη το Πάσχα, ε μανούλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγώ σου είπα να έρθεις, όμως!! :p

    και να σου φέρω, σου είπα-εσύ δεν ήθελες :ppp
    :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος14/7/08 10:52 μ.μ.

    Κουρασμένος κουρασμένος αλλά βλέπω την βόλτα αρκετών χιλιομέτρων( με το βαρύ βαρύ σου πόδι) δεν την έχεις σε τίποτα!
    Νονός ακόμη δεν έχω γίνει αλλά με αυτά που διαβάζω σκέφτομαι να μην συνεχίσω να το αποφεύγω .
    Και
    σιγά τον μεζέ πςςςςςςςςςς

    ΥΓ
    Δεν είμαι ζαβολιάρης Άραβα!
    Απλώς έχω μάθει στην ζωή μου να μην παραβλέπω τις ευκαιρίες που μου δίνονται :)))
    Και στο κάτω κάτω η αδυναμία σου (και η τάση σου για αποκαλύψεις) να ανταπεξέλθεις στην αίσθηση αλλά και στην εκμετάλλευση του χρόνου του αντιπάλου σου( εμένα δηλαδή) με έφερε σε αυτήν την πλεονεκτική θέση :))
    Εξάλλου η διαχείριση των συναισθημάτων μας σε σχέση με της συνθήκες που κάθε φορά επικρατούν είναι αυτό που μας χαρίζει το όποιο ποθητό αποτέλεσμα.
    Και εσύ δεν άντεξες καλέ μου :)))
    Καρτέρευσες μπροστά στην πίεση των αναγνωστών σου και προχώρησες σε αποκαλύψεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με άλλα λόγια ζαβολιάρης :p
    (Καλά τώρα, σιγά και μη με κρατήσει η κούραση καθηλωμένο...)
    Ψιτ… Άαααμα γίνεις νονός, μη κάνεις και με το παιδί κατσαβουλιές :ppp

    {Το θες μπαγιάτικο μανούλα; Άλλη φορά έλα μαζί να φας φρέσκο – μιαμιαμιαμ :)}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος14/7/08 11:44 μ.μ.

    χαρμα και σε ζηλευω...εχω βαρεθει και εχω κουραστει...αμαν πια...

    αντε. και στα δικα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. XOXOXO, μιας και ξαναβάφτισες τον ανιψιό μου, μήπως δικαιούμαστε κι εμείς δωράκι? Που είπαμε είναι εκείνη η λίστα που διαλέγει και ο snikolas? Νονέ, ε, φανταστικέ νονέ?
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και γω το βλεπω αυτό καπετάνιε.
    Έίσαι εσύ, αλλά είναι κιαυτός !!!!
    Πλακα πλακα, κωλο παρασκευοσαββατοκυριακο δεν έχει βάλει σπίτι του.
    Οριζοντίως και καθέτως πηγαινοέρχεται.
    Ταχαμου έχει και έμβλημα την καμήλα.
    Πουτανιές κι αρμάθες σύκα.
    Καμμιά φεράρι θάχει ντυμένη σε καμήλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ έχω βαφτιστεί εδώ και χρόνια ξωματιάρα μου :p

    Σοφάκι, περιμένω ακόμα το δώρο του νονού ε, μη το ξεχνάμε αυτό.... >:)

    Καμιά φορά το πιάνω και διάγωνίως δημητρούλα μ'. Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί σε προβληματίζει η γκαμήλα. Εγώ πάλι πιστεύω πως θα ήμουν τρελός αν είχα φεράρι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ωχ εγινες νονος παει το παιδακι το αμοιρο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι λέγκο και ξε-λέγκο...τα δικά μου όλο με χώματα, πέτρες και άμμο θέλουν να παίζουν.
    τα άλλα παιχνίδια τα έχουν για σαβούρα.

    μάλλον δεν πετύχαμε καλό νονό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δε σε είχαμε στα υπ' όψην τότε βρε σκώληξ μου. Τώρα που σε έχουμε όμως θα σε προτείνω για το επόμενο >:)

    Για μέλλοντες πολιτικούς μηχανικούς τους κόβω αθηνόβιε :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δε με προβληματίζει η γκαμήλα ως ύπαρξις καλέ.
    Μόνο από θέμα ταχύτητας το αναφέρω.
    Αυτό το διαγωνίως να το δούμε όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κοίτα, όποτε χρειαστεί της βάζω πατίνια, σηκώνω και το πανί του γουίντσερφ και προσπερνάω και τεσταρόσα αμα λάχει :p
    Το διαγωνίως ήδη το έχετε δει, το εγκαρσίως είναι που λείπει αλλά το μεθοδεύω :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άντε χαζονονέ! Μια χαρούλα πέρασες βλέπω!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ασεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε δεν θελωωωωωωωωωωωω ...ειμαι κινδυνος αμα δω μωρο εγω ..θα το πνιξω ειμαι κολλητη με τον Ηρωδη και ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έλα τώρα που δε θέλεις, το βλέπω στο σκουληκίσιο μάτι σου εγώ, ζηλεύεις και τα λες όλα αυτά :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγώ που δεν αφήνω κάστρο για κάστρο ανεξερεύνητο, γιατί σπάω τη κεφάλα μου να βρώ ποιό είναι αυτό της φωτογραφίας, και δε μπορώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χααααααααχαχαχαχαχαχαχα...

    Η γέφυρα δε σου δίνει κάποια βοήθεια ε;

    Είναι πόρτα ενός από τα εσωτερικά διαζώματα του κάστρου. Τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χα!
    Νονοδάνειο!
    Οποία σύμπνοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μοιάζει με της Κυλλήνης, αλλα φαινεται μεγαλυτερο.
    Ναυπάκτου ίσως,
    αλλα με μπερδευουν τα λουλουδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαχαχα...
    Ευτυχώς το ελέγχω ακόμα πατσιουρί μου. Χαζονονός μπορεί να είμαι που λέει και η γοργονίτσα, αλλά ουχί βλάξ νονός :)
    (άκου νονοδάνειο... πέθανα στο γέλιο σου λέω... ένα κουνούργιο "προϊόν" γεννιέται :ppp)

    Εσένα και σε μπερδεύουν τα λουλούδια δημητρούλα μ';;;
    Έπαχτο είναι όντως (άντε να το πάρει το ποτάμι) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δώρο νονού?? Αμέσωωωωωως!!!! Προτιμάτε έργον του νεαρού νεοφώτιστου σε ζωγραφική ή γλυπτική? Κάτι σε εφήμερη τέχνη? Γιατί έχουμε μεγάλη γκάμα, και έχουν συλλεκτική αξία όλα!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. βρε , οχι το είδος των λουλουδιων.
    το μπαλκονι με τα λουλουδια λεω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τί έχει το μπαλκόνι;; :ο
    Γιατί σε μπερδεύει;; :s

    Σοφάκι θα πάρω κάτι σε ζωγραφική, ας πούμε μπορείς να βάλεις τον καλλιτέχνη να ζωγραφίσει έναν τοίχο στο σπίτι σου (ολόχληρο) και θα περάσω να τον πάρω και θα φέρω και το λέγκο :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Deal!!! Στο μεταξύ, τα πιτσιρίκια έχουν να ζωγραφίσουν το αμάξι μου!!!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ααα ωραία... Βάλε "μάσκα" στα παράθυρα μόνο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μπα, επειδή στο μπλε μεταλλικό του Fabia είναι πιο δύσκολο να κάτσει η μπογιά και να φαίνεται, θα τα βάλω να ζωγραφίσουν τα πίσω τριγωνικά τζαμάκια, το καθένα από ένα!!! ΧΟΧΟΧΟ!!! Το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι ο δικός μου καμβάς, με σκόνη και χώμα από τις διαδρομές του!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. αυτο ειναι ζηλευωωωωωω την γκρινια τα κλαμματα το χεσιμο τις πανες κτλ κτλ ..να μην πω για τα δωρα καθε χρονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ας γίνεις και νονός (δις).
    Ομως σαν καμηλιέρης τζόβενος,
    ελπίζω να ξέρεις πώς να
    καθεσαι ορθά
    στης καμήλας τη καμπούρα
    και να μη χρειάζεσαι μαθήματα πολλά
    σαν τον κάτωθι κουμπούρα
    http://youtube.com/watch?v=l9pdGUW_f2Q
    μη σου πέσει το νέο βαφτιστήρι
    απ' τη καμήλα
    γιατί ο πατέρας του μωρού
    θα σε δείρει με παλιο ξεσκονιστήρι

    Αν πετύχεις άξιο θα σε πούνε
    και με παϊδάκια νόστιμα
    στο γλέντι θα σε υποδεχτούνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μα..οποία προσωπικότης!
    Γαλαντόμος!
    Ανοιχτοχέρης!
    Ταξιδευτής!
    Τα'χεις καλά και με τον "πατέρα" μου
    Βρε..μιας και δεν γυρίζω πια στο βασικό μου (όοοοοχι ένστικτο), όνομα.
    Μήπως να με ξαναβαφτίσεις;
    Αλλά φοβάμαι και τις επιρροές από την καμήλα..είναι να διακινδυνεύω ολόκληρο ίματζ μέρες που'ναι;

    Τέλος πάντων
    άξιος παντάξιος
    Drtr [σα συντόμευση πληκτρολογίου είναι αυτό..θα το κρατήσω]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ο νονός για την ώρα καίγεται, γιατί οι χώρες αυτού του κόσμου αδυνατούν να συνενοηθούν αποτελεσματικά μεταξύ τους για ένα απλό χαρτάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. XAXA, πες μας έτσι να καταλάβουμε την αιτία των πυρκαγιών!!! Και ενώ οι αρχές αναζητούν ύποπτα άτομα επιβαίνοντα σε δίκυκλα για εμπρησμούς, ο πραγματικός ένοχος, καιόμενος, διαφεύγει με το δικάμπουρο... (ή μήπως είναι Camelus dromedarius??)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μονοκάμπουρο, μονοκάμπουρο, να τους μπερδέψουμε ακόμα περισσότερο :)

    Σκώληξ μου έιπαμε, το βλέπω στο σπινθηροβόλο βλέμα σου κάτω απ' την ξανθιά περούκα :p

    Μαρινάκι μπορούμε να το κάνουμε κοκορέτσι αντί παϊδάκια; Ευχαριστώ :)

    Κόρη του μπαμπά σου,
    σου λέω ετοιμάσου:
    Παίρνω λαδάκι κι έρχομαι, να σε βαφτίσω σκέφτομαι! >:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...