Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

Κ' ύστερα λένε...



.

26 σχόλια:

  1. Χοχοχο, δεν έχει με καμήλα?
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το δοκιμάσαμε, αλλά έσπασε το κλαδί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ελα ηρθε ο τριτος ανθρωπος..

    φιλακια απο Μηλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα δε σας καταλαβαίνω...
    Η μία καμήλα, η άλλη άνθρωπο...
    Τί το περάσατε βρε το κλαδί;;;;

    (Η μαμά μου μου έχει πει να προσέχω και να μην παίρνω μήλα από άγνωστες :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εμενα χτες το βραδυ μου ειπαν ενα καλο ανεκδοτο που θα κολλαγε στην περισταση...αλλα ελα τωρα που δεν το 8υμαμαι!θα μου ερθει ομως και θα επανελθω δριμυτερος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καροτάκια; :)
    Μπαρμπουνάκια; >:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. έλα ντε!
    Τι θυσία έκανε;

    Εγώ ΔΕΝ βλέπω :p

    (πεθαίνω στο γέλιο με τον Αρκά, πάντα :))) )

    (ήταν ένα λαϊκό τραγούδι νομίζω που αναρωτιέται το ίδιο: Ποια θυσία έχεις κάνει εσύ για μέεεεεεεναααα;;;;)
    (η Άντζελα τραγουδούσε;)
    (χμμμ...)
    :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...πως φταίει ο φονιάς...(;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μανούλα θα σε μπερδεύει το πτερύγιο που δεν είναι καλοζωγραφισμένο...

    Ναι, αυτό διαδίδουν αναίσχυντα τελσονάκο μου...
    (ακόμα θα σε περιμένω; σε λίγο φεύγω λέμε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. :pppp
    (μούτρο!!)
    (να προσέχεις,ναι; )
    (σμακ)
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ψάρακλας ιχθυοτροφείου με φαίνεται με τέτοιο ύφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όχι απαραίτητα...
    Φημολογείται άλλωστε πως κάτι τρίχες σέρνουν μέχρι και... καράβια :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε Καμηλιέρη, τί έκανες στο πλάσμα ; Ψάρι τόκανες ; Αυτό δηλαδή εσύ το λες θυσία ;
    Αντε σε συγχωρώ για την επιλογή σου.
    νασαι καλά και να μας διασκεδάζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όχι λες ritsmas;
    Να ξαναγυρίσω στην ιδέα της καμήλας λες;
    Άντε να δω που θα βρω τόσο χοντρό κλαδί....

    Έεετσσσσιιιι... Ομοιοψαροπαθή σε κόβω Νικόλα μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ενδιαφέρον casting ... ... :)))))
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτές είναι γυναίκες.
    Ψάρι στο κλαρί βγάζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μμμμ ναι... Πρόσεξες λεπτομέρεια το δέντρο μπαρμπουνάκι μου;

    Οι συγκεκριμένες δημητρούλα μ' είναι από τις αποτυχημένες... Άλλες να δεις που το βάζουν στο τηγάνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τι λες καλό μου!Τελικά οι άντρηδες βλέπουν μονο το οφθαλμοφανες.
    Το μέλλον αγόρι μου,ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
    Στο τηγάνι μπαίνεις άπαξ και μετά φαγώνεσαι.
    Στο κλαρί τσιτσιρίζεις αιωνίως,και τα φέρνεις κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπαααα...
    Μετά από μια γερή δόση κλαδιού, αν δε μπείς τηγάνι, την έκανες με ελαφρά πηδηματάκια. Δε λέει, πιάνεσαι όλη την ώρα στην ορθοστασία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ο μπαμπας σου τι πηρε απ την μανα σου καρπουζι.....?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χεχε, αν δεν βρεις χοντρό κλαδί πάντως για την καμήλα, εναλλακτικά προτίμησε πιο χαμηλό δέντρο!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θάμνο λέω..
    Μη σου πώ και πόα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χοχο, είδες, τελικά παντού υπάρχει μια λύση (ή και περισσότερες)...
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τα φύκια κι οι ανεμώνες θαρρώ αποτελούν πολύ καλύτερη λύση για τη δεδομένη περίπτωση... :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...