Δευτέρα 21 Ιουλίου 2008

Κίνηση ματ :@

Και ενώ είχαμε χαλλαρά-χαλλλαράααα την πρόταση σχεδόν έτοιμη (περιμέναμε βέβαια τις υπογραφούλες μας - όπως απαιτεί η παράδοση) και την καταληκτική μας στο τέλος του μήνα, να μας κοιτάει σαν από το βάθος ενός πηγαδιού ένα πράμα (και δύο μπορώ να πω δηλαδή), ξαφνικά και αναπάντεχα, με έναν μαγικό και μοχθηρό τρόπο, κατάφερε να μας κάνει μια κίνηση ματ και να μεταφερθεί στην μέση του μήνα (δώσε βάση στα νουμεράκια ακριβώς πάνω από τον τίτλο: η μέση έχει περάσει εδώ και 5θήμερο έτσι;), με αποτέλεσμα το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε να καίγονται κυριολεκτικά τα άκρως λεπτεπίλεπτα κι ευαίσθητα οπίσθιά μας (όχι, δεν έβαλα εγώ τις φωτιές, βρισκόμουν στο απόλυτα ελεγχόμενο περιβάλλον του σπιτιού μου, αγκαλιά με το αρκουδίσιον μου). Πως συνέβη αυτό; Από μια μικρή λεπτομέρεια που θεώρησαν άσκοπο να με πληροφορήσουν περί του μοχθηρού και καταστροφικού του χαρακτήρος της…
Το αποτέλεσμα ήταν βέβαια να τσακιστούμε να ολοκληρώσουμε (διότι άμα δεν ολοκληρώσεις δεν γίνεται δουλειά) εντός διημέρου και να περάσουμε και γενεές δεκατέσσερις τον αγαπημένο μας βασιλόπορτα, για το καινούργιο του «γραφείο 2007», το οποίο, όμορφο, δεν λέω, αλλά από χρηστικότητα δεν σκίζει κι όλας, άσε που όταν το δουλεύεις σε κομπατιμπίλιτι μόουντ, αφού πρέπει να δίνεις το κείμενο και σε άλλους με παλαιότερους υπολογιστές, κοκ, σέρνεται χειρότερα και από σαλιγκάρι και μας σπάει τα νεύρα. Έτσι επιστρέψαμε στο παλιό καλό «γραφείο 2003 σέρβις πακ θρι» και καταλήξαμε σήμερα το πρωί να παρακαλούμε για τις υπογραφές (οι οποίες ήρθαν πριν από ακριβώς 60 λεπτά – να το προσέξουμε επίσης αυτό, συγκρίνοντας με τα νουμεράκια στο κάτω μέρος του κειμένου αντιλαμβανόμαστε πως είναι μετά τη λήξη του ωραρίου εργασίας των υπηρεσιών…) και να τρέχουμε πανικόβλητοι (αφού φυσικά έχουμε κάνει τα ναζάκια μας και τα γλυκά ματάκια μας στις διάφορες κυρίες που ασχολούνται με το θέμα) να καταθέσουμε το πακέτο…
Και η αλήθεια είναι πως την ώρα που μπήκα στο αυτοκίνητο για να ξεκινήσω τάχυστα προς τις καλές κυριούλες που με περίμεναν εναγωνίως για να μάθουν πως θα σώσω αυτή τη φορά τον κόσμο, μια αποπληξία την ένοιωσα. 42 λέει το θερμόμετρο (έξω) φαντάσου μέσα. Νταχάου η κατάσταση, θόλωσε το μάτι (κυριολεκτικά)
Παρεμπιπτόντως βέβαια, περνώντας (μετά από καιρό – ως γνωστών δεν είμαι φαν του είδους) μπροστά από το πολυτάραχο και βασανισμένο μόλ, μια σκέψη με χτύπησε (καλά που ήταν κοντά το ΚΑΤ δηλαδή). Αφού επί ένα-δύο μήνες μας βομβάρδισαν με τα ερωτήματα περί της νομιμότητας ανέγερσης του εμπορικού κέντρου στο σημείο αυτό, ξαφνικά, χωρίς τελικά να αποσαφηνισθεί αν και κατά πόσο το κτίριο είναι νόμιμο ή καταπατά εκτάσεις, το θέμα ξεχάστηκε, θάφθηκε, και ξεφύτρωσαν δίπλα άλλα δυο τρία «μαγαζάκια», έως και ένα τεράστιο και κατάλευκο υπουργείο!!! (Με τις σημαίες του και τα συναφή, τεφαρίκι πράμα δηλαδής). Λέω λοιπόν κι εγώ να πάω να ρίξω μια βιλίτσα εκεί δα δίπλα… να έχω και τα απαραίτητα γιουτίλιτις κοντά βρε παιδί μου… καταστήματα, σταθμό, σουπερμάρκετ απέναντι, τι άλλο θέλω;
Φυσικά, επιστρέφοντας προς την οικία μου το μάτι έπεσε επάνω στην πολύ ροζ (μη δω ροζουλλιιί - αμαλλίιιας στύλ - εγώ…) και πνευματώδη ερώτηση που φιγουράρει ανηρτημένη στις κολώνες: «Γιατί οι άντρες διαρκούν λίγο;». Μα είναι απλό βρε κορίτσια, γιατί δεν γεννήθηκαν για να ικανοποιούν ένα είδος που χρήζει επιστροφής πριν καν την προσέγγιση του ταμείου :)))

Και η μάχη των φύλων ξεκινά ξανά >:)

22 σχόλια:

  1. ...βρισκόμουν στο απόλυτα ελεγχόμενο περιβάλλον του σπιτιού μου, αγκαλιά με το αρκουδίσιον μου

    σα δε ντρέπεσαι!!
    μόνο αυτό σου λέω !
    :pp

    Χμμμ... εκεί κοντά σας το γράψανε και στις κολώνες; Δεν το έχω δει προς τα εδώ
    2 τινα: ή εδώ οι άντρες διαρκούν περισσότερο (:p) ή οι γυναίκες δεν τους πήραν χαμπάρι ακόμα !

    (αφού πρόλαβες, πάλι καλά..)
    (και δεν είμαι καθόλου σίγουρη ότι εσύ δεν έβαλες τη φωτιά στο πάρκο, προχθές :pppp)

    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ ή κάποιοι άλλοι που εντελώς αναίσχυντα διαφήμιζαν πως πάνε για μπάνιο Κυριακάτικα;

    Αυτό που δεν έχουν καταλάβει καλή μου είναι πως οι άντρες διαρκούν ακριβώς όσο θέλουν, ούτε περισσότερο, ούτε λιγότερο >:)

    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν η γαλίς της φωτό είναι αυτή του Schrödinger, τότε δεν βλέπω πρόβλημα, αρκεί να μην ανοίξετε το κουτί, μουαχαχαχα!!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπορεις να μην γκρινιαζεις τοσο πια ???

    απαππαα ποιος σε γρατζουνησε ? και παρεπιπτοντως οι αντρες διαρκουν λιγο διοτι δεν εχουν μπαταριες durasel

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπουαχαχαχαχα
    Σου έχω πεί βρε σκώληξ μου να μην μπερδεύεις τους άντρες με ηλεκτρικά γκάτζετς σου >:)

    Να το ανοίξουμε, να το ανοίξουμε Σοφάκι μου,γιατί όχι;;;
    (κάτι έχεις με τον Schrödinger εσύ, να το ψάξουμε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοίτα, ήταν ένα από τα πρώτα καταπληκτικά ενδιαφέροντα πράγματα που διάβασα πριν από πάρα πολλά χρόνια, που δείχνουν μεγάλη ευελιξία σκέψης!!! Αφού, φαντάσου, μέχρι που μου πέρασε από το μυαλό να σπουδάσω και φυσική σαν δεύτερο πτυχίο, αλλά μετά σκέφτηκα πως μπορώ κάλλιστα να τα διαβάζω αυτά στις παραλίες, σαν χόμπυ!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εσυ, μας την μπηκες
    δεν μας την μπηκες;

    η φυσικη χομπυ
    χομπυ κι οχι χομπιτ, ε;
    παει καλα

    εγω ταχω με τον καστοριαδη, αλλη ταχει με τον Schrödinger , ε;
    με τη Κροφορντ ποιος ταχει τελικα;


    αυτο: κομπατιμπίλιτι μόουντ, το ειναι;
    το οφις 2007 κανει παπαδες τεκνον μου
    παπαδες
    κι υπαρχει προγραμματακιον με το οποιο καθε υπολογιστης μπορει να διαβασει εγγραφο του 2007 οφις χωρις κατ' αναγκη να εχει το ιδιο εγκατεστημενο
    σιγα μη δεν τα ηξερες αυτα εσυ

    τι ειπε ο Αλεξανδρακης;

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχαχαχαχαααααααχα...

    Μπα, με τίποτε δεν θα διάβαζα κάτι τέτοιο σε παραλία Σοφάκι μου... τού ματς...

    Όσο πατάει η γάτα Ωρέλια μου, μπορούσα να γίνω πολύυυυυ χειρότερος >:)
    Με την κρόφορτν δεν θα είχα και ιδιαίτερο πρόβλημα να τα έχω εγώ όπως αντιλαμβάνεσαι, αλλά απλά δεν έχει περάσει ακόμα από το μπλόγκ μου :)))
    Κομπατιμπίλιτι μόουντ είναι όταν δουλεύεις τα κείμενα σε συμβατό με το προηγούμενο «γραφείο» κώδικα. Το ξέρω το προγραμματάκι, αλλά πίστεψέ με, ούτε ρισκάρω, ούτε έχω τη διάθεση να ψάχνω και να ζητάω (και αν θέλουν) σε όσους θα δώσω το κείμενο (πολλοί) να βάλουν απντέιτ. Όσο για τους παπάδες, συγνώμη που εδώ και 6 μήνες δεν τους έχω δει, έχει όντως βέβαια βελτιώσεις, το είπαμε, αλλά παπάδες;;; Μπαααα....

    Τί είπε; Είχα επικεντρωθεί στην Καρέζη και δε θυμάμαι :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Ποιός αρνείται ότι οι γυναίκες είναι ανόητες; Ο Παντοδύναμος τις έφτιαξε έτσι, για να ταιριάζουν με τούς άντρες."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όσα δε φτάν' η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια!

    >:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γιθα τον Αλεξανδραξη, δεν ξερω αλλά για τους αντρες κατι μπορω να πω

    κι επειδη ειμαι μεγαλη, ισως η μεγαλυτερη εδω μεσα, παρακαλω προσοχη!

    τα ...καρικευματα, ειτε αφορουν στις γευσεις, ειτε στους στολισμους, ειτε στη διεγερση των αισθησεων και των παραισθησεων ομοιως, δεον οπως σερβιρονται σε μικρες καταλληλες προς διεγερσιν κι οχι κορεσμον, δοσεις

    ουτω, κι επειδη η ζωη ειναι γυναικα, εχει αναγκη απο καρικευματα του ειδους, ητοι: αντρες

    με εννοεις φανταζομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ααααααχαχαχαχαχαχαχαααααα

    Προτιμώ την τούρκικη κοουζίνα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλα!
    εγω σου ανοιγομαι φιλοσοφικα προσφεροντας σου αποδειξεις πως το ροζ συνθημα μπορει και ναναι θετικα υπερ σας, κι εσυ... τη τουρκικη σου τη κουζινα..
    τσ τσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα μου χαλάς τ' αλατοπίπερο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. νομίζω ότι έχεις ήδη ντύσει την καμήλα σου ροζ, έχει πάρει την ειδική σκηνή για λάπτοπ σε κάμπινγκ και ετοιμάζεσαι για το μαγαζί σου δίπλα στο μολ ;)
    αλήθεια γιατί βγάζουν συνέχεια καινούργια προγράμματα που αντί να μας κάνουν τη ζωή πιο εύκολη την κάνουν πιο δύσκολη;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλέ γιατί την καμήλα στα ροζ;
    Δεν τη λυπάστε;
    :p

    Ψιτ! Ακόμα και στην τούρκικη κουζίνα -που δεν είναι και Η νοστιμότερη, τα μπαχαρικά έχουν μέτρο...
    (αν εννοείς την πολίτικη, πάλι με συνταγή μπαίνουν, και το ξέρεις! Αν βάλεις πολύ κανέλα στη σάλτσα, πικρίζει ;) )

    Που μου θες και την Κρόφορντ, τς!
    Σμακ
    (φεύγω, φρόνιμα ε; :p)


    υγ. να προσέχεις :PP)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν ως «μέτρο» θεωρήσουμε το άντανα κεμπάπ, θα συμφωνήσω. >:)
    Αλλά με τόση κανέλα εδώ πέρα (ζάχαρη καλή μου – τα μπαχαρικά έχουν το καλό να μπορούν να διορθώνονται ανά μεταξύ τους, αν δεν ξεφύγεις εντελώς βεβαίως βεβαίως…) πάει τ’ αλατοπίπερόoooo μου…. :(((
    Δεν καταλαβαίνω πάντως τι πρόβλημα έχουμε με την κρόφορντ. Και πολύς της πέφτω, νταξ;

    Αλλά ροζ γκαμήλα;;;; Ήμαρτον βρε ταξιδιάρη μου (απ’ τα πιπι γράφεις;), καλά σου λέει η μανούλα. Άλλωστε είπαμε, το ροζ δεν είν’ το χρώμα μου. Κάτι σε πορφυρό, το συζητάμε αλλά ροζ; Μπλιαξ… Ανήκει σε ηλικίες κάτω των 5 και η γκαμήλα είν’ ενήλικη ;)
    Τα καινούργια προγράμματα θα βγαίνουν μέχρι να ικανοποιηθεί η ρήσης: «Ποιος χρειάζεται περισσότερα από 512ΚΒ μνήμης;» >:)
    {Στα μπετά είμαι :p}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε συμπονώ τεχνολογικώς αλλά γιατί έχω την εντύπωση πως σου αρέσει να γκρινιάζεις;
    [Κι η Σίντυ μου είπε πως πέρασε και την έβαλες στα σπαμ..]
    τσκ τσκ τσκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Α δεν είναι τίποτε, απλά προσπαθώ τα μάλα να επιβεβαιώνω τον επίκτητο χαρακτηρισμό :)
    [Ψεύδεται ασύστολα, πες ότι της βάλαν λόγια καλοθελητές... :p]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μην μου κανεις εμενα λινκ ....αλλωστε συντομα θα παιξω και αναρτηση με την σωστη μπαταρια...

    γιατι δηλαδη βγηκαν τα αξεσουαρ ? ακριβως επειδη καποιος δεν κανει καλα την δουλεια του λεωωωωωωωωω

    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μάλλον γιατί δεν την κάνει όπως θέλετε. Το αν την κάνει καλά ή όχι είναι άλλο πακετάκι, στο οποίο σίγουρα τα εν λόγω αξεσουάρ δεν μπορούν να παραβγούν >:)

    Αλλά έτσι είναι, τι να περιμένεις από ανθρώπους που αρκούνται σε υποκατάστατα >:)))

    (και θα σου κάνω όσα λινκ θέλω νταξ; α!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...