Παρασκευή 11 Ιουλίου 2008

Γιατί-αφού;

Ρεζερβουάρ γεμάτο (χμμμφφφτττ άρχισα να αισθάνομαι έντονα τις αυξήσεις), λάστιχα μια χαρούλα, νερό, λάδια και λοιπά στη σωστή στάθμη και έτοιμοι για αναχώρηση. Το αυτοκίνητο δηλαδή, γιατί εγώ ακόμα δεν έχω «ετοιμάσει» τίποτε (ως γνωστών θα πετάξω 2 πουκάμισα και 2 μπλούζες στο πορτμπαγκαζ...) και παραμένω στο γραφείο κοιτώντας το μόνιτορ με μια τεράστια διάθεση βαρεμάρας. Είναι κι αυτή η κούραση, μπάστακας κατάντησε. Είπαμε, αρμένικη βίζιτα, αλλά όλα έχουν και τα όριά τους, πλέον αισθάνομαι λες και η Αρμενία μετανάστευσε ολόκληρη στο κορμί μου (νυστάααζω λέεεμεεεε). Το βασικότερο ερώτημα βέβαια είναι το «γιατί;» (%^*&$#^@%), μιας και δε βρίσκω το λόγο που νυστάζω…
Τουλάχιστον η ζέστη «κόπασε» λιγάκι (θα κουράστηκε να με κουράζει) και μπορούμε να κοιμηθούμε λίγο άνετα το βράδυ (τα καλά του βουνού). Να κοιμηθούμε ε; Χμφφφτττ.
Ώρα ν’ ασχοληθούμε και λίγο με τον αναδεχτό γιατί τον παραπαραμελήσαμε φέτος. (ήμουν απασχολημένος να πέφτω απ’ το κλαρί...)
Οκτώ οι νοματαίοι αυτή τη φορά (ολόκληρο όροφο ξενοδοχείου κλείσαμε), οδεύουμε προς θαλασσινές ατασθαλίες και ποτά δίπλα στο κύμα, απέναντι από το άγαλμα του Ανεμογιάννη.
Α και… νυστάαααααααζωωωωωωω λέμεεεεε…
(και βαριέμαι)
Νευράκια τσαταλάκια….

9 σχόλια:

  1. Βρε, ευτυχώς που είναι μικρή η απόσταση, να λες!
    :)))

    Αντε, να περάσεις καλά με το μικρούλι :))))

    (ίσως να καταφέρεις και να κοιμηθείς εκεί, που ξέρεις!)
    Να κάνεις στην άκρη τα νευράκια, αντε πια!!!! :p

    Να προσέχεις στο δρόμο, ναι;
    (δεν θα το κάνω, αλλά λέμε τώρα..)

    Σμακ βρε! Καλά να περάσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καιρός είναι να νυστάξεις πιά, δύο χρόνια έχεις να κοιμηθείς..
    Φοβήθηκες διαβάζοντας την "Αυπνία" του Σ. Κίνγκ για τις παραισθήσεις της ανθρώπινης κουκουβάγιας (π.χ. εσένα) φαίνεται.

    Απορώ πώς αποφάσισες να συντηρήσεις τον Κολοκοτρώνη πρίν φύγεις για ταξείδι. Είναι που νυσταζεις γι' αυτό δεν είσαι καλά. Ακου να κυττάξεις, λάστιχα, λάδια, σωστές στάθμες, βενζίνες!!!
    Τσ, τσ! Δεν πάς καλά, λέμε!

    Καλό ταξείδι και καλή ξεκούραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. A, ωραία, συνεργείο ο Ν(υστάζ)ωντας!! Θα σου στείλω και το Fabia που θέλει ρεκτιφιέ!! Πάντως, άμα βαριέσαι τόσο να πας διακοπές, μη σκας, αλλάζουμε!! Εγώ δεν βαριέμαι καθόλου!!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νυστάζεις;
    Τα μπακάρντια φταίνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο ύπνος δεν ατιριάζει με το καλοκαίρι!
    ΞΥΠΝΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το μόνο σίγουρο μανούλα είναι ότι δεν κοιμήθηκα εκεί (ούτε γι' αυτό πήγα δηλαδής... άμα ήθελα να κοιμηθώ θα καθόμουν εδώ, δε θα πήγαινα εκδρομή/διακοπές ή τί άλλο.... - όχι ότι θα κοιμόμουν δηλαδής...)

    Η αϋπνία της προσμονής της παραισθησιογόνου κουκουβάγιας Μαρίνα μου διαρκεί εξαετία... έχει γίνει ιδία φύσης πλέον :)

    Αυτό που βαριέμαι πάνω απ' όλα Σοφία μου είναι η καθημερινότητά μου...
    Αλλά τί τα θες; όσο και αν προσπαθώ, δεν μπορώ να θυμηθώ από πού μπήκα στο ψυχολογικό μου αδιέξοδο :ppp

    Όσο για τα μπακάρντια, αυτά δεν φταίνε καθόλου βιολιστή μου, αντιθέτως αυτά με ξυπνάνε :)))

    Γι' αυτό και το καλοκαίρι πίνω μπόλικα μπακάρντια αθηνόβιε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. XAXA!! Αν δεν θυμάσαι από που μπήκες και δεν βρίσκεις την πόρτα, break down the wall!! Γιατί όπως λέει και ο καλλιτέχνης:
    "Τώρα τους κύκλους της συνήθειας πρέπει να σπάσω
    είναι δεσμά παλιά και πιέζω να ξεχάσω
    ότι με βάφτισε οπαδό του χτές και ας χάσω
    ας χαθώ για να χορτάσω τη πορεία όπου και αν φτάσω
    Είναι η ρουτίνα και η αδράνεια εχθροί μου
    είναι το βλέμμα που δειλιάζει φυλακή μου
    είναι το θράσος στην παράδοση αρχή μου
    είναι ότι μετάνιωσα που δεν δοκίμασα ήταν πληγή δυνατή δύραχη στη ψυχή μου
    Μα έχε γνώση πως με μια απόφαση μου
    ξημερώνει πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου
    που ελπίδα τρέφει τη κάθε επιλογή μου
    και αγναντεύω τον πλανήτη σαν να είναι όλη η γη δική μου"
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. βαστα με να σε βαστω
    ν' ανεβουμε το βουνο
    μα.. βαριεμαι! και γι αυτο..
    ασε να ξεκουραστω

    εγω παντως δε σε ξερω
    επομενως
    δε σε κολησα
    ναι;


    τσιγκλαω δε τσιγκλαω
    την ωρα μου χαλαω
    γι αυτο λεω να παω
    παγωτο να φαω..
    ε;
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φάε το παγωτό μεν, τσίγκλα δε....

    Δεν μπορεί, θα πέσει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...