Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Ανάσταση χρηματιστηρίου θεασάμενοι…

Βαθύτατα συγκινημένοι στρώνουν οι έλληνες το κόκκινο χαλί να υποδεχτούν την πολυπόθητη βοήθεια των εταίρων και συμμάχων! Άλλωστε, από ιδρύσεως του ελληνικού κράτους, οι πολυχρονεμένοι μας εφέντες στρεφόταν πάντα στις μεγάλες δυνάμεις για βοήθειες παντός τύπου. Έτσι λοιπόν και σήμερα, η σοσιαλιστική κυβέρνηση της χώρας, συνεπής στα πιστεύω της, έλαβε τη σωστή απόφαση και αιτήθηκε βοήθεια. Οι εταίροι, βαθύτατα συγκινημένα, άπλωσαν χείρα υποστήριξης προσφέροντας στην ελληνική οικονομία απλόχερα τα γυαλιστερά κοσμήματα, πετράδια, τιάρες, διαδήματα (μέχρι και καθρεφτάκια) που είχαν μέχρι πρότινος κλεισμένα στα ανήλιαγα θησαυροφυλάκιά τους.
Οργασμός ανάπτυξης παρατηρήθηκε στο χρηματιστήριο, το οποίο, από το πρώτο λεπτό της ανακοίνωσης, ξεκίνησε χαρωπό την ανοδική του πορεία. Οι τράπεζες και η χρηματιστηριακή αγορά της Ελλάδας, αναγνωρίζοντας την επικείμενη σωτηρία τους, αλαλάζουν χαρμόσυνα κτυπώντας τα δυο τους χέρια στο ρυθμό του γνωστού παιδικού τραγουδιού.
Έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι το πρώτο φορτίο με τα χρυσά κουτάλια είναι ήδη καθ’ οδών. Ένα είναι πλέον σίγουρο: Όπως τόσες φορές στο παρελθόν, έτσι και σήμερα, οι ξένες δυνάμεις θα ξελασπώσουν τη χώρα και θα την οδηγήσουν σε δρόμους, λεωφόρους θα έλεγε κανείς, ανάπτυξης, ανάτασης και εθνικής υπερηφάνειας!

9 σχόλια:

  1. Tί ηχητικός μπεν χουρ είναι αυτός που παίζει μόλις ανοίξω τη σελίδα?????
    Τί απέγινε το παλιό καραβάνι? Ν' ανησυχήσω??
    Kαλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παράξενο δεν είναι που πλέον δεν είναι ευδιάκριτος ο διαχωρισμός της εθνικής περηφάνιας από την εθνική ντροπή? Και εκλαμβάνουμε την σωτηρία του κεφαλαίου ως δική μας.....
    Ένα έχω να πω..
    Battle Before the Citadel..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα τί εννοείς Καμηλιέρη μας;
    Όλα αυτά τα κατορθώματα των τελευταίων λίγων αιώνων δεν είναι ελληνικά επιτεύγματα;;;

    Μήπως είσαι λίγο κακεντρεχής;

    Πειράζει που μας αγαπάνε οι φίλοι μας;

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι άλλα χρυσά κουτάλια; Να τρέξω να ολοκληρώσω το σερβίτσιο που έταζαν από το 1981.
    Κάποιοι πάντως -και όχι λίγοι- απέκτησαν διαμαντένια κουτάλια, αρκετά για την δική τους αλλά και για των παιδιών τους την προίκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκεί που άκουγα κι εγώ τον Μετανάστη του συνονόματου Juanito Valderrama, ξαφνικά μου τα χάλασε το εμβατήριό σου! Μπρρ... http://www.youtube.com/watch?v=3jxR9vZ5CC0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχχχχ
    Αχχχχ
    Θα σας μαλώσω!
    Δεν πρόκειται για εμβατήριο αλλά για εθνικό ύμνο!

    Ησύχασε μπούρδου μου, απλά έπιασε τις γκαμήλες μου μια «εθνικοφροσύνη»…!!!

    Ο Λόρενς της Αραβίας αργεί Σοφία μου!

    Έτσι όπως τους βλέπω να διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους για χάρη μας, δε σου κρύβω, σκιάζομαι λίγο Μάνο μου!

    Βρε ξηροκαρπήτα; Εσύ βρε κρατάς ακόμα κάβα από το ’81!
    Πόσα είχες μαζώξει τότε μάνα μου;
    Για κάτσε να σε έχουμε στα υπ’ όψη τώρα που θα γίνει η εξεταστική…!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε, όχι και εθνικός ύμνος...για "των εχθρών τα φουσάτα περάσαν" μου έμοιασε και σηκώθηκαν τα κεφαλότριχά μου κάγκελο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και όμως, εθνικός ύμνος είναι σας λέω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και μένα με τσούζει ρε γαμώτο...
    :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...