Τρίτη 24 Ιουλίου 2007

Ζέστη vs. Θάλασσα

Τριήμερο (υποχρεωτικό :@) πέρασμα από την τσιμεντούπολη. Δεν συμπαθώ ιδιαίτερα αυτή την πόλη, (γενικά τις μεγαλουπόλεις - δεν ξέρω αν μου φαίνεται) αλλά ειδικά το καλοκαίρι αισθάνομαι ότι την μισώ ένα πράμα. Δεν υπάρχει χειρότερο πράμα από το να έχει ζέστη και να μην μπορείς να καθίσεις να απολαύσεις την θαλασσινή αύρα στην παραλία, ή σε μπαλκόνι με φόντο την θάλασσα. Σαν να μην έφτανε αυτό λοιπόν, γύρισα μέσα στον καύσωνα. Και τι καύσωνα, ανοίγεις την πόρτα ή το παράθυρο και νοιώθεις ένα κύμα αέρα να σε πυρπολεί. Πήγα ο καλός σου να βγω για μια δουλειά και με το που άνοιξα την πόρτα το μετάνιωσα και την ξανάκλεισα… άστη για το απόγευμα (λέμε μπας…). Δράμα η κατάσταση (και το μέλλον προβλέπεται ακόμα πιο δισοίωνο…)
Μέχρι λοιπόν την επόμενη αναχώρηση, αν και κάτι μου λέει ότι λάθος εποχή πάμε το συγκεκριμένο ταξίδι στα παράλια της Γαλλίας, την μπέμπελη θα βγάλουμε, ας απολαύσουμε λίγο από το γαλάζιο της Σύρου…




[Μου την δίνει το τσιμέντο... :@]

19 σχόλια:

  1. μου την δινουν τα στρουμφακια!
    οχι τι λεω καλε;;;
    αυτο ειναι απο αλλο εργο!
    μου την δινει το τσιμεντο!
    καλα τα λεω καμηλιερη;;;;

    α! και δεν σου ειπα;
    χαιρομαι πολυ που εισαι στην πολη με τετοιο καυσωνα!!!!!
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι καλέ, δεν είναι τοοοοοοοόσο χάλια....

    (τι λέω, μαζέψτε με, 42 έφτασε.. :) )

    Ξαναφύγε γρήγορααααααααά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν ξέρω σε ποια παράλια της Γαλλίας θα πας αλλά η Γαλία έχει μόνο καλές και πιό καλές εποχές ;) μια χαρά θα περάσεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι ( ΚΑΙ εσύ) εκδικητικός τύπος τελικά!
    Αίσχος!!
    ΥΓ. Καλά θα πας Γαλλία τέτοιον καιρό!!! Δεν ακούς τι γίνεται εκεί????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χάρμα η Σύρος!
    Είναι το μόνο νησί στο οποίο ΔΕΝ μπορείς να βγάλεις άσχημες φωτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσχετο: 43 υπό σκιάν, 53 στον ήλιο (το είδα με τα ματάκια μου στο θερμόμετρο του τουτουδίου)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χώρο για μένα έχει στην βαλίτσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. άσχετο αλλά:

    ωραία!!! ανέβηκαν οι φώτο!!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΑΧΑ, από Γαλισσά σε Γαλλία? Μπράβο, μπράβο!! Άντε, άσε την τσιμεντούπολη να βράζει στο ζουμί της (καλά, αν κρίνω από εμάς στους παραθαλάσσιους τροπικούς, εσείς εκεί θα πρέπει να είστε πολλά βήματα μετά την παράκρουση) και σκέψου μόνο θάλασσες και δροσερά μελτεμάκια!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εμένα μου την δίνουν αυτοί που βρίζουν την Αθήνα, είναι "αλλοδαποί" και παραμένουν εκεί. Άμα είναι τόσο ανυπόφορη η Αθήνα, παίρνεις τα ρίσκα σου και επιστρέφεις στην όμορφη Ήπειρο και κάνεις καλό και στον τόπο σου. Αλλά όσο η ΑΘήνα σου δίνει αυτά που δνε μπορείς να βρεις αλλού, μην την βρίζεις, είναι ύβρις.

    Και είναι η ομορφότερη πόλη του κόσμου και πουνκτ!

    Αυτά τα λέω και για μένα έτσι? Εμένα μου τη δίνει ο καιρός στις Βρυξέλλες, αλλά η πόλη αυτή μου προσφέρει άλλα καλά, οπότε το βουλώνω και νιώθω και τυχερή που έχω γίνει δεκτή τόσο καλά!

    Κατά τα άλλα, Σαν Μιχάλη δεν πήγατε? Α, χάσατε! Το καλύτερο τυρί, την καλύτερη θέα και τον καλύτερο καφενέ της Σύρου. Για να μη μιλήσω για το πανέμορφο ξωκκλήσι!

    Μια χαρά εποχή πας στην Γαλλία!
    ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΜΗΛΙΕΡΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν σε παραξένεψε ποτέ γιατί δεν αναφέρω όνομα;

    Το τσιμέντο μου την δίνει, η δημιουργία μεγαλουπόλεων και το συγκεκριμένο πρότυπο οικιστικής ανάπτυξης το οποίο είναι πλήρως λανθασμένο. Η αποξένωση που δημιουργεί, η απόσταση, και τα ολέθρια αποτελέσματα της μεγαλούπολης επάνω στον ψυχισμό και την ζωή των κατοίκων της. Όχι η Αθήνα αυτή καθ' εαυτή...

    Όχι, δεν πήγαμε Σαν Μιχάλη. Δεν προκάμαμε...

    {Θέλετε την αποκλειστικότητα του προνομίου και θέτε να σταματήσω να γκρινιάζω; :p}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τότε γιατί δεν επιστρέφεις στα όμορφα Γιάννενα? Που δεν είναι τερατούπολη και είναι και 2 βήματα από το μπλουμ του ιονίου?

    εγώ δεν γκρινιάω Καμηλιέρη μου, απλώς χαριτολογώ!

    Κακώς δεν πήγατε στο Σαν Μιχάλη! Κάκιστα! Είναι ένας πανέμορφος μικρός οικισμός με το νοστιμότερο τυρί!!! Ξαναλέγω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άνθρωποι είναι οι κύριοι λόγοι...
    Δυστυχώς ή ευτυχώς, για τους ίδιους επέστρεψα μετά 10 χρόνια στην Πάνω Πόλη...
    {Γιάννενα... μπρρρ... πολλή υγρασία βρε παιδάκι μου...}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα δε σε βρίσκει κανείς πουθενά!!!

    Γκρ γκρ γκρ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραιότατο το φωτογραφικό άλμπουμ. Με εμπνέει πολύ αυτό που κάνεις, δλδ μικρές δροσερε΄ς αποδράσεις και πίσω στο καμίνι (για να δέσει)και πάλι ξούτ για το επόμενο θέρετρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος26/7/07 8:09 μ.μ.

    Νάσαι καλά!!!
    Για τη δροσιά λέω, που έφερες, έστω κι από εδώ..

    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος26/7/07 10:56 μ.μ.

    κι εμένα μου τη δίνει αλλά δε το κάνω και θέμα :P
    Σύρος για ΠΣΚ στο πρόγραμμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου μικρέ Γκρινιάρη Καμηλιέρη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...