Πέμπτη 19 Ιουλίου 2007

Μετ' εμποδίων αναχώρηση

Ενισχυμένος φραπές (!!!) νούμερο 6 και απέλπιδα προσπάθεια να συνέλθω νούμερο 37 και 3/12... Η μέρα ξεκίνησε νωρίς, 5:15 για την ακρίβεια (τέτοιες ώρες δεν υφίστανται για μένα...), και αν λάβουμε υπ' όψη πως η χτεσινή τελείωσε γύρω στις 3 παρά, πολλά μπορούμε να αντιληφθούμε...

Και ενώ στις 6 παρα 10, όπως ήταν προγραμματισμένο, όλα είναι έτοιμα για αναχώρηση, το υπόλοιπο team ακόμα να φανεί. 6 και αποφασίζω να τηλεφωνήσω. Πρέπει να φτάνουν. Κινητό κλειστό :s, κλήση στο σταθερό, καλεί, καλεί, καλεί και ξαφνικά κοιμισμένη φωνή στο άλλο άκρο ανακοινώνει: Κοιμήθηκα! Οιμέ...

Το team καταφθάνει με 45 λεπτά καθυστέρηση. Σε 40 λεπτά αναχωρεί το πλοίο και εμείς είμαστε κέντρο! Αγώνας δρόμου με αντίπαλο τον χρόνο. Σταθμός Λαρίσης και... Αναμονή για να περάσει το τραίνο, εμπορική αμαξοστοιχία! (ΤΑΑΑΠ). Σίγουρος πως δεν θα προφτάσουμε το πλοίο προσπαθώ να σκεφτώ διαδρομή στον Πειραιά χωρίς κίνηση. 7 στα φανάρια της Ελαϊς, 7:10 στον ντόκο! Αδυνατώ να το πιστέψω (δούλεψε!!!). Με άνεση και χωρίς ταλαιπωρία αναμονής (!!!) φορτώνουμε το αμάξι! (Έχει και τα θετικά του :p)

Παραβλέπω το γεγονός πως δεν έχουμε 3 διπλανές θέσεις (το πρόβλημα λύθηκε εύκολα, δεν ξέρω αν δημιούργησε άλλα είν' η αλήθεια). Αφιξη, χαλάρωση και ετοιμαζόμαστε (νυσταγμένα) να απολαύσουμε βουτιά στο απέραντο γαλάζιο... Φτάσαμε, τι άλλο θα συμβεί; (Στο σημείο αυτό ένα κακεντρεχές ντομοβόι κοιτά μοχθηρά και γελά...)

Παραλία, (γαϊδουρο-)αέρας αιγαίου (γρουμφ εις το τετράγωνο), ομπρελίτσα (όχι, δεν ήμουν ο μόνος, υπήρχαν πολλές, ίδιες, με την ίδια βάση, δεν θα πέσει η δική μου...). Και πάνω που καθισμένος στην ωραία αμμουδιά μου, κάτω από την πλούσια σκιά της ομπρέλας μου, ψάχνω το αντηλιακό (12 το μεσημέρι, μην μας βαρέσει ο ήλιος) το κακεντρεχές προαναφερθέν ντομοβόι αποφασίζει να... φταρνισθεί! Και η ομπρέλα απογειώνεται, ενώ το κεφάλι μου βρίσκεται σε τροχιά σύγκρουσης με το κοντάρι. ΖΝΤΑΠ. Χτύπημα στο αριστερό μάτι, παρά την προσπάθεια κάλυψης και... σπάσιμο (για 3τη φορά φέτος) των ηλιακών ματογυαλιών μυωπίας μου (γρουμφ εις τον κύβο, μην πω εις την δεκάτη :@). Έκανα λίγη ώρα για να συνέλθω (λέμε δηλαδή πως συνήλθα, γιατί το κεφάλι ακόμα στριφογυρίζει, 8 ώρες μετά :@). Και το ερώτημα που πλανάται στην ατμόσφαιρα: κοιμήθηκε το ντομοβόι ή να μην βγω το βράδυ;
[Απέλπιδα προσπάθεια νούμερο 39 και 7/16...
Και τώρα τι θα κάνουμε χωρίς γυαλί ηλίου :@]

11 σχόλια:

  1. Λοιπόν, για να γλυτώσεις επιθέσεις από το κοντάρι της ομπρέλας, χρειάζεσαι: γερό σχοινάκι, βαριές πέτρες ή πασαλάκια και επίσης, διαλέγεις ομπρέλα που στο κέντρο της έχει μικρό άνοιγμα για να περνάει ο αέρας, αλλιώς κάνεις kitesurfing χωρίς σανίδα. Βάζεις την ομπρέλα με μικρή κλίση κόντρα στην φορά του αέρα ώστε να μην μπορεί να περάσει από κάτω (λέμε τώρα, γιατί μελτέμι είναι αυτό) και δένεις (πολύ γερά όμως) τις ακτίνες της ομπρέλας με τις πέτρες ή τα πασαλάκια, τα οποία θάβεις (μα πάρα πολύ καλά όμως) στην άμμο. Βοηθάει αν χρησιμοποιήσεις τσιμεντόλιθο... Βέβαια, εγώ μετά από 6 χρόνια που έζησα στις Κυκλάδες και άπειρες αμμοβολές, απλά ΔΕΝ παίρνω ομπρέλα!!!! Επίσης, έχω πάντα ένα δεύτερο ζευγάρι γυαλιά για καβάτζα, γιατί και τα δικά μου είναι ηλίου και μυωπίας. Εσύ, φυσικά, θα πάρεις άλλα, χιχι, τι, έχει και στου Αιγαίου τα νερά οπτικούς που πρέπει να ζήσουνε!! Άντε, καλές βουτιές στο απέραντο γαλάζιο (χαχα, χωρίς γυαλιά ηλίου και μυωπίας, θα το βλέπεις όντως απέραντο!!!!)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος19/7/07 10:53 μ.μ.

    Αυτό με τα γυαλιά...
    Την έχω πάθει πάνω από δέκα φορές - και έχω πάντα δεύτερο ζευγάρι. Και σκέψου, δεν έχω μυωπία, αλλά δεν αντέχω τον ήλιο το καλοκαίρι...

    Κατά τα άλλα, επειδή οι φίλοι μου είναι μόνιμα σαν αυτούς που περιγράφεις, όταν κανονίζουμε να πάμε κάπου, τους λέω πάντα μισή ώρα νωρίτερα. Έτσι φτάνουν με καθυστέρηση! στη σωστή ώρα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος20/7/07 8:26 π.μ.

    Αφου δεν αντέχεις τις διακοπές ΓΙΑΤΊ συνεχίζεις και πας??????
    ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτό που μ'αρέσει σε σένα είναι οτι όπου και να είσαι δεν χάνεις την επαφή με το laptop και το blog σου!
    ελπίζω μόνο να το χρησιμοποιείς μόνο για pleasure και όχι για business στις διακοπές γιατί θα σε μαλώσω!

    αχχχχ.. άντε, καλές βουτιές στραβούλιακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος20/7/07 9:42 π.μ.

    Χρειάζεται μια εμπεριστατωμένη έρευνα για να συμπεράνουμε αν είναι πιο βλαβερές οι συνέπειες της ηλιακής ακτινοβολίας ή της ομπρέλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τωρα μαλλον αν και δεν σε μιλαω...
    χαρηκα για το μετ' εμποδιων!!!!

    -μονο για σενα ειναι αυτο... καλα;;; το αλλλλο το γλυκουλι δεν με φταιει σε τιποτα!!!-

    και ΝΑΙ! ειμαι ενα κακιωμενο δακτυλακι!!!!
    πιχαχαχχαχααχχαχα...

    :))))))))

    καλλλλλα να περνατεεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να βγείς, να βγείς και να βγείς...

    τι θα καταφέρεις αν κοιμηθείς μια φορά νωρίς;;; τίποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να μαι κι εγώ...! Είδα φως(απ το καραβάνι) και μπήκα!
    Μια λύση θα ήταν να φορέσεις απλά γυαλιά ηλίου,να πάρεις κι ένα μπαστουνάκι και να βγάλεις καλοκαιρινό χαρτζιλίκι... :Ρ
    Η πιο μετριοπαθής λύση πάλι είναι να ψάξεις για κανένα κατάστημα οπτικών!
    Πάντως αν μη τι άλλο άρχισαν επεισοδιακά η διακοπές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος20/7/07 7:02 μ.μ.

    Για διακοπές δεν πήγες;
    Ε όλα εκ των ενόντων..
    Να νιώσεις βρε παιδί μου και λίγο σαν... Ροβινσώνας Κρούσος !!!!!!
    :) :) :)

    Να περνάς καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παιδί μου, παράτα το νετ στις διακοπές!!! τι εξάρτηση είναι αυτή!

    και να λες πάλι καλά που έχεις το μάτι σου ρε Καμηλιέρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μονο ενα πραγμα εχω μαθει για τη ζωη:

    συνεχιζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...