Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2005

Τ-2

… and counting!

Αρχίζει να διαφαίνεται κάτι στον ορίζοντα! Καλά το κείμενο όντως ξαναγράφτηκε από την αρχή αλλά τώρα τουλάχιστον έχει νόημα!
Προχωράμε καλά λοιπόν και έχουμε ξεκινήσει μια εκπληκτική μέρα, μετά από έναν υπέροχο πρωινό καφέ, γεμάτοι ενέργεια για να τελειώσουμε (κάποια στιγμή…)

Παρόλο που κάποιοι φωνάζουν ότι είναι Τρίτη και 13!
Λες και έχει καμιά σημασία δηλαδή!
Όλες οι μέρες ίδιες είναι! Καταπληκτικές!

Keeping that feeling!

Έχουν αρχίσει επιτέλους και τα mail να καταφτάνουν βροχή (aka οι ανώμαλοι αποφάσισαν ότι πρέπει να πουν κάτι γιατί αλλιώς θα έβαζα νούμερα από το μυαλό μου και μετά άντε να τα αναιρέσουν! Δεν προφταίνω να απαντήσω σε ένα και έχουν έρθει 10!

Βέβαια εκείνο το μαύρο φίδι που λέγαμε…. Επισκιάζει θα έλεγα λίγο την κατάσταση αλλά θα πάω να ρίξω μερικές μπάτσες… ίσως σήμερα, ίσως στο Τ!

Το Σάββατο έχει πανσέληνο! Εν αναμονή λοιπόν…

20 σχόλια:

  1. Ανώνυμος13/9/05 11:54 π.μ.

    κανε μας την χαρη...πρωι πρωι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μεσημέρι και απόγευμα και βράδυ.. μόνο πρωί την θες εσύ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλο κέφι και χαρά, θα μας κάνεις τελικά να πιστέψουμε ότι δεν αγχώνεσαι ... !!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν πίνω τίποτε, δεν μου ρίχνουν τίποτε στον καφέ! Γιατί πρέπει να πίνω κάτι;

    Απλά, τον τελευταίο καιρό ξυπνάω βλέποντας ένα γλυκό χαμόγελο, οπότε η μέρα που πάει καλά από εκεί και πέρα!

    Και.... φυσικά και δεν αγχώνομαι. Αυτό δεν έχει σχέση με το γλυκό χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α και συ deadline ε? Ευτυχώς εγώ έχω 8 μέρες ακομα. Αν και εμένα με γράφουν εξίσου οι partners και βλέπω αντί για proposal να κατεβάζουμε καντήλια..
    Αλλά δεν αγχωνόμεθα, το proposal θα κατέβει έστω και αν χρειαστεί να γράψω την ιστορία της ζωής μου στα workpackages..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με πιάνεις.....

    Έτσι μπράβο... Για υποστήριξε λίγο γιατί με έχουν βγάλει τέρας που δεν αγχώνομαι...

    Εγώ βασικά έχω γράψει και την ιστορία της ζωής της γάτας μου, του σκύλου μου, της scorpinas της jojo και λέω να βάλω και μερικά κομάτια από τον γάμο που πήγες αν δεν σε πειράζει γιατί μου λείπουν 2 παράγραφοι από το state of the art :p

    Τα καντήλια.... προσεχώς στον "δικό μου"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαπιστώσεις και ερωτησούλες:

    α) τι δουλειά κάνετε πάνω-κάτω και είστε τόσο πηγμένοι εσύ και ο Estarian;(για να ξέρουν και οι νέοι να μην κάνουν λάθη στο μέλλον!)
    β)Το χαμόγελο που είναι δίπλα σου το είχα πάρει χαμπάρι...άλλαξε ο τρόπος που γράφεις τελευταία...να του πεις λοιπόν ευχαριστώ και να του δώσεις μεγάλο μάκια! Και φυσικά δώσε και σε μας κάτι...μόνο τη ζωή στο γραφείο να ξέρουμε; Την ωραία πλευρά του νομίσματος τίποτα;;:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τί δουλειά κάνουμε;;;;
    Δουλεύουμε τον κόσμο!
    Δεν το ξέρεις ότι είναι η δυσκολότερη δουλειά που υπάρχει :p

    Το χαμόγελο το έχει πάρει χαμπάρι και γι΄αυτό χαμογελάει τόσο! Και ευχαριστώ του έχω πεί και μάκια το έχω κάνει ε τί άλλο θες πιά να σου πώ; Δεν μπορώ να επαναλαμβάνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο καλό παιδί...κανένα λουλούδι πήρες;;

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Darthiir, Estarian φαίνεσθε ότι είσθε 2 ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ παιδιά που δουλεύετε με τις ώρες και δεν αγχώνεσθε σε μία επιχείρηση που δουλεύει τον κόσμο..
    Εχω λοιπόν να σας κάνω πρόταση
    Και ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ (ναί, ναι, οι πονηρούληδες αναγνώστες γλείφτε τα μουστάκια σας, ή τα χειλάκια σας κυρίες μου)
    Γιατί δεν έρχεσθε να δουλέψετε στη δική μου εταιρεία (που έχει το ίδιο αντικείμενο με τη δική σας - δουλεύει τον κόσμο), όπου θα δουλεύετε (guarantee)με τις ώρες και τις αργίες, Κυριακάς και εορτας, με καλά λεφτά (-10% επειδή είσθε ανύπαντροι, άρα θα τραβάτε την προσοχή των κορασίδων, άρα θα πέφτει η δουλειά τους), ελεύθερο σέξ (εκτός έδρας με όποια υπάλληλο θέλετε), πολλά ταξείδια (με έξοδα δικά σας), ε?
    Τι λέτε?
    Α! Αν εν τωμεταξύ παντρευτείτε θα σας κάνω μείωση 20% για τις ώρες που θα τρώτε στο Ιντερνέτ, χαζεύοντας τσόντες, ή τις γυναίκες άλλων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν μπορώ Μαρίνα μου, αν μου κάνεις μείωση μισθού δεν θα μου φτάνει για τα "δάση" που αγοράζω...

    Τςτςτς λουλούδι τώρα... θερμοκήπιο μόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ακουσα κάποιον να ακονίζει την κρητική σπάθα...ή μου φάνηκε?

    Γονυπετής σας ζητώ συγνώμη..μην μου κόψετε καλά μου παιδάκια τη μύτη..

    Μία απλή εργοδότρια είμαι που ψάχνει κόσμο να προσλάβει...που να τρέχουμε στις εφημερίδες τώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν κόβουμε μύτες....

    Δαχτυλάκια για να μην μπορείς να γράφεις και γλωσσίτσα για να μην μπορείς να τα λες :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θελω τα ποσοστά απο τη δημοσίευση της ιστορίας που μου ανήκει!!!!

    αλλιώς θα σε κατηγορήσω για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας!!! :P

    ήμαρτον... λίγο τοχω το πνεύμα να χαραμίζεται και στο τζάμπα....
    αν είναι να βγουνε τα άπλυτά μου στη φόρα ναχω και ένα όφελος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αμα μου κάνετε και μείωση μισθού αγαπητή Μαρίνα, άσε θα πάω να γίνω κουλουρτζής.
    Βασικά η δουλειά που κάνουμε εγώ και ο φίλτατος Νταρθιιρ είναι να γράφουμε παπατζιλίκια για να πάρουμε λεφτά απο την Ε.Ε.
    Ρε συ σοβαρά και συ στο state of the art εχεις κολλήσεις?
    (STREP πρόταση κατεβάζεις? εγώ γράφω μια για Multimodal interfaces για IST..ISTα να πάν..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Integrated Project...
    Nonoporus material ab-ovo design

    Φέξε μου και γλύστρησα

    Α έχω και ένα μικρό προβληματάκι με τα quantified objectives....

    Λέω να βάλω κάτι από την σαδίστρια εκεί.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στα quantified έχω βάλει πράμα που σαλεύει.. τι segmentation of perceptual data, full-body motion analysis of continuous human activity ασε ασε.. θα φτιάξουμε ένα σύστημα παρακολούθησης που δεν θα του ξεφεύγει τίπουτσι.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. OYAOY...
    Να υποθέσω ότι το ζέπελιν ήταν από το stage A και τώρα το αναβαθμίζετε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. το ζεπελιν δεν κλάνει μία μπροστά στο GAEL!θα κλάνεις στο αεροδρόμιο και θα σε πυροβολάνε πριν καν το μυρίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ... σήκωσ' το φουστανάκι σου να μην βραχεί η ομπρέλλλλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...