Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2005

Αδικίες

Σε ένα κοσμικό πάρτυ του Χόλιγουντ εθεάθη η Σαρλίζ Θερόν να τσιμπάει τον «πωπό» της Σίρλεϋ ΜακΛέιν…
Η ίδια στην συνέχεια δήλωσε ότι αυτό συνέβη γιατί είχε «ξεφύγει» λίγο από τον έλεγχο, λόγω των φαρμάκων που παίρνει για να καταπολεμήσει το άγχος της…
Ο κόσμος είναι άδικος τελικά για τους άντρες.
Αν εγώ δηλαδή πήγαινα στο πάρτυ και τσιμπούσα τα οπίσθια της Σαρλίζ, ακόμα και τέτοια δήλωση να έκανα πάλι θα με μπουζουριάζανε… Ενώ μια γυναίκα μπορεί να κάνει και να δηλώνει ανενόχλητα ότι θέλει… Της ανωμαλίασης… Αυτά περί ισχυρότητος…
Λοιπόν, αρσενικά ενωθείτε, από αύριο θα τσιμπάτε ότι βρείτε μπροστά σας – σε θηλυκό εννοώ έτσι; μην το γυρίσουμε τώρα – και μετά θα δηλώνετε ότι παίρνετε αγχολυτικά. Και αν σας πουν τίποτε θα λέτε ότι υπάρχει δεδικασμένο στο Χόλιγουντ!

Άδικος ο κόσμος, άδικος…

Πάντως, η Σίρλεϋ δήλωσε ότι τελικά η Σαρλίζ είναι πολύ καλή ηθοποιός και φίλη, και κακώς δεν την ήξερε τόσο καιρό, και πρέπει να γνωριστούν καλύτερα, και να πάνε να πιούν και ένα ποτό…

ΑΔΙΚΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΔΙΚΟΣ...!

13 σχόλια:

  1. δεν χρειάζεται να ανησυχείς και να χτυπιέσαι τόσο...
    αν είναι να πάς άμεσα σε κοσμικό πάρτυ και να βρεθείς φάτσα-πλάτη με τη Σαρλίζ να ανησυχείς, αλλά προς το παρόν πήγαινε στην Κύπρο και μη σκάς.
    α, και ακάκιε.... η κομανταριά ναναι μπόλικηηηηη.... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κινδυνεύω να με ξαναπούν δήθεν,αλλά θα επαναλάβω ότι είναι τόσο της μόδας πλέον το λανθάνον λεσβιακό, που κάθε σταρ που σέβεται τον εαυτό της κάνει μια τέτοια δήλωση ή πράξη.
    πέρα απ' αυτό, απ την αναβροχιά καλό κ το χαλάζι. άμα είνaι να μη μας μιλάτε καν, τουλάχιστον πιάστε μας :PpppPPPpppPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πώς φαίνονται οι παραπονεμένοι κύριε Darthiir.., άδικο είναι να μην προκύπτει το ίδιο και σε σένα..αυτό δεν εννοείς, ε?

    Φαντάσου, λέμε τώρα, να σε τσιμπούσε η Σαρλίζ.. :-))))))))))))
    σε κάποιο πάρτυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα την κατήγγειλα πάραυτα για σεξουαλική παρενόχληση για να πάρω το αίμα μου πίσω!!!! :pppp

    Μαριλίνα μου δεν σου μιλάνε γιαβρίμ';;; Γιατί; Ούτε σε πιάνουν;;; Ααα θα τους μαλώσω!

    Jojo έμαθα ότι τα νέα γυρίσματα της Σαρλίζ είναι στην Κύπρο και... δεν ξέρω δεν ξέρω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δε νομίζω ότι το πρόβλημα είναι μόνο δικό μου. είμαι 21 χρονών ετσι; έχεις δει τα παιδιά κοντά στην ηλικία μου πώς φλερτάρουν;


    ε, ούτε και γω!! είναι γενικό παράπονο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγνώμη, το ξαναγράφω
    Σιγά μη την κατήγγειλες...άκουσον, άκουσον να σου δείξει ενδιαφέρον η Σαρλίζ ( η κάθε Σαρλίζ του γούστου σου) και εσύ να φωνάζεις για παρενόχληση...!!!
    ΑΑΑΑΑ!

    Τα χάπια μου γρήγορα.

    (Εχουν τρελλαθεί οι άντρες σήμερα?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν με έπιασες...
    Θα το κάνω για να πάρω το αίμα μου πίσω γιατί αν κάνω εγώ το αντίστοιχο θα με μπαγλαρώσουν....

    Κατά τα άλλα δεν έχω τρελαθεί καθόλου.... ;)

    Μαριλίνα μου μήπως θες να σου γνωρίσω καναν φίλο μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όχι, προτιμώ να γυρίσουμε στα '80, που μ αρέσει κ η ντίσκο...... και είχε περισσότερο παιχνίδι. καποια στιγμή θα ποστάρω το θέμα, γιατί έχει καταντήσει μάστιγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είπα και εγώ..
    Ευτυχώς

    Πάω να πετάξω τα χάπια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και μόνο την ιδέα που είχες, ντροπή σου!
    Πέτα τα χάπια πάραυτα...

    Μarilina, δεν ήταν όλα τόσο ρόδινα στα 80 όπως πιστεύεις. Είχε ίσως κάποια καλά αλλά σίγουρα θα έβρισκες και κάποια κακά.

    Σε τελευταία ανάλυση, ναι ίσως δεν παίζουν τόσο πολύ τα αγοράκια, αλλά εσύ τί κάνεις γι΄ αυτό; Κουνάς καθόλου την ουρίτσα σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αυτό είναι μεγαααααλο θέμα. θα σχολιαστεί άλλη φορά. όλες οι εποχές έχουν τα στραβά τους, απλά άκοθγα ιστορίες απο σήμερα 35ρεσ και γουστάααρωωωω . τεσπα, ευτυχώς κάποια αγορακια παίζουν ακόμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι, είναι ΟΝΤΩΣ άδικο διότι η Σαρλίζ έχει το ατιμώρητο. Ας τσιμπούσα εγώ τον ποπό του οποιουδήποτε ή της οποιαδήποτε (λεμε τώρα...) και θα σου λεγα...Θα καθόμουν παρέα με σένα, να κρατάμε τα κάγκελα της φυλακής μελαγχολικοί και να τραγουδάμε όλοι μια παρέα..."Όταν πιάνεις το τιμόνι...".

    Τώρα, επειδή θα είχαμε μπαγλαρωθεί για κωλοτσιμπολόγημα, μάλλον θα έπρεπε να κάνουμε μία διασκευή στο άσμα...Αλλά, άσε, μάλλον θα έχουμε χρόνο να γράψουμε καινούρια! Και ναι, τώρα που θα βγούμε, θα τα πουλήσουμε τα τραγουδάκια, θα κάνουμε πλατινένιους και ω, ναι! μπορούμε κι εμείς να τσιμπάμε κώλους χωρίς κανένα πρόβλημα!

    Ω, ρε μια φαντασία που την έχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...