Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2005

D day – T-9

Ένα φινιρισματάκι και έτοιμοι...

Και μην ακούσω κανένα από τους partners (28 είναι... την υγειά τους να έχουν) να θέλει διορθώσεις, θα του πάρει ο ΑποΚάτω τον πατέρα, την μάνα, το σόι και ότι άλλο έχει ιερό.... (σαββατογεννημένος... τά 'χουμε πεί...)

Άντε βρε.. Ο "δικός" μου έστειλε και μήνυμα στους partners ότι το κείμενο τελειώνει, και θέλει να μας ευχαριστήσει όλους και ιδιέταιρα τον Dr. Darthiir και τον Dr.. Ιρλανδό... Βέβαια επειδή χειρίζεται απτέστως τους υπολογιστές... το έστειλε ΜΟΝΟ σε εμάς και.... τον εαυτό του!

Άντε καλημέρα σας!

9 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Αντε, να τελειώνεις γιατί πολύ έχεις κουραστεί..
    Κουράγιο..λίγο ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χα χα χαααααααα αυτός μαζεύει τόσο καιρό τα data από τους διάφορους;;;;;

    Ο Ιρλανδός επικοινωνεί ακόμα με το περιβάλλον;;;; (εσύ απ'ότι βλέπω: χούμορ, καλά πάμε!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. KV, μη γίνεσαι κακκιά τώρα, τούχει βγεί το λάδι του ανθρώπου..να προφτάσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Μπράβο!!!
    Τα καταφέραμε βλέπω!!!!
    Πες μας τι έγινε και μετά να πας για νάνι!!

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μαρίνα το ξέρω, δεν είμαι κακιά, ίσα ίσα θαυμάζω το humor του κάτι τέτοιες ώρες και το κουράγιο να μας ενημερώνει ΚΑΙ να κάνει και babysitting παράλληλα! Και γελάω με τον "δικό" του... Αυτό που περιγράφει "Βέβαια επειδή χειρίζεται απτέστως τους υπολογιστές... το έστειλε σε εμάς και.... τον εαυτό του!" είναι universal αξία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλα βρε παιδί μου, τόσος κόσμος περιμένει να κόψεις το νήμα!! Ούτε ο Κεντέρης στις δόξες του να’σουν!! Πόσοι θαυμαστές, τόση αγωνία...
    Κουράααααγιο, almost there!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από ηθικό και χιούμορ μια χαρά...
    Έχω ταράξει τους πάντες στο δούλεμα...

    Το pdf βέβαια δεν το έχω φτιάξει ακόμα αλλά who gives a fucking shit όπως λέει ο Ιρλανδός...

    Σιγά ρε που θα αγχωθώ...

    Περισσότερα αργότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα δεν καταλαβαίνω πιά αυτό το πρόβλημα με το άγχος....

    Τί σας έχει πιάσει πιά; Έχω 1 ώρα και 35 λεπτά ακόμα μέχρι να κλείσουν οι "κάλπες"!

    (Α ναι... είχα κάνει λάθος στην διωρία :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. .............................. πι ντι εφιασέ το να τελειώνοιυμε γιατί αγχωσες εμένα .... ΕΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...