Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2005

Δεν πάμε καλά…

Αααα όχι, δεν πάμε καθόλου καλά…

Παρασκευή:
- Darthiir έλα να υπογράψεις την αίτηση για τα χρήματα για το ταξίδι στην Κύπρο.
- Ποιο;
- Το ταξίδι στην Κύπρο;
- Πότε;
- Μα, το επόμενο Σαββατοκυριακοδευτερότριτο…
- Κάτσε, και θα πάω στην Κύπρο;
- Ναι.
- Με ποιους, γιατί;
- Δεν ξέρεις;
- Όχι…
- Ρώτα τον.
- Μα λείπει!

Άντε λοιπόν να τον ρωτήσω. Και γιατί παρακαλώ; Έχω χτικιάσει και δεν μπορώ να φχαριστηθώ ένα Σαββατοκύριακο όπως θέλω εγώ; Και έχω κανονίσει και συνάντηση κορυφής την Κυριακή. Τέσπα. Κάτσε να δω…
Ε ρώτησα και ούτε λίγο ούτε πολύ πρέπει να πάω. Δηλαδή το πρέπει είναι σχετικό… Πρέπει να πάω ως νταντά τελικά πάλι. Κάτι έχει πάθει όπως λένε και οι συνεργάτες. Δεν μπορεί να κάνει χωρίς εμένα. Να θυμηθώ να του πω ότι αυτό δεν σημαίνει ότι θα φιλιόμαστε και στην τουαλέτα…
Και συνεχίζουμε. Έρχεται μετά από λίγο: Ρίξε μια ματιά σε αυτά (3 κείμενα των 15 σελίδων έκαστο) να τα πούμε σε λίγο. Εντάξει λέω, τα παίρνω, πάω να αρχίσω, δεν περνάνε 5 λεπτά, μας φωνάζει για να τα πούμε! Εγώ δηλαδή ας πούμε έπρεπε να διαβάσω 45 σελίδες σε 5 λεπτά. Καλό σκορ…
Και συνεχίζουμε… Μου έστειλε και άλλες 200 σελίδες να διαβάσω. Καλά ρε, του έχει πει κανένας ότι για να τα διαβάσω όλα αυτά πρέπει η μέρα να έχει 48 ώρες και να δουλεύω 52 ώρες ανά σαρανταοκτάωρο;;; Δεν είμαστε καθόλου καλά.

Θα αρχίσω να λασκάρω στο τέλος με αυτόν τον έρωτα που μας έχει προκύψει. Δεν είναι κατάσταση αυτή. Και όχι τίποτε άλλο αλλά κάνω και μαλακίες ώρες-ώρες και… και τέλος πάντων χάνω τον έλεγχο του χρόνου μου και ίσως και του εαυτού μου. Έχει γίνει πια συνήθειο από τότε που γύρισα από διακοπές. Και όχι τίποτε άλλο αλλά γυρνώντας από Κύπρο, την επόμενη μέρα πρέπει να τρέχω Χαλκίδα… και ύστερα να δούμε άμα θα καταφέρουμε να ηρεμήσουμε από Πέμπτη… Λέμε τώρα, δεν το βλέπω…

Δεν πάμε καλά… Αααα δεν πάμε καθόλου μα καθόλου καλά… Μήπως να το ξανασκεφτώ και να πάω Καραϊβική τελικά; Κάτι ήξερα…

Καμιά φορά λέω και καμιά χαζομάρα… Η ουσία είναι ότι θα στρώσει η δουλειά… Μην ανησυχείς…

ΥΓ: Κάποιος πρέπει να με έχει φτύσει, δεν εξηγείται αλλοιώς..
ΥΓ2: Σκορπίνα μασ' τα σάλια σου...
ΥΓ3: Α ναι, μην ξαναμπαίνετε στον κόπο... κυκλοφορώ με ομπρέλα πλέον...
ΥΓ4: Α ναι, επίσης το μυαλό μου το έχω ήδη χάσει (Λίγο η τρεχάλα, λίγο τα άλλα...). Εγώ να συγκεντρωθώ αποκλείεται. Βέβαια όχι ότι πειράζει. Και να το είχα, 45 σελίδες σε 5 λεπτά ΔΕΝ πρόφταινα να διαβάσω. Άρα το ίδιο και το αυτό :)

21 σχόλια:

  1. καλά βρε.... καμηλιέρη , μη σε πω...
    έχεις να διαβάσεις τόσα και τόσα και σε χρόνο ρεκόρ και κάθεσαι και δημοσιεύεις πόστ?
    πως την είδες? οτι έτσι κιαλλιώς δεν τα προφταίνεις, ας το καθυστερήσω και λίγο παραπάνω ε?
    :P
    θα μας φέρεις χαλούμι απο την Κύπρον? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και χαλούμιν θα σας φέρων και κομανταριάν να σας φέρων και ότι άλλον τραβάει η καρδιάν σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι είναι η κομανταριάν? (εγώ έχω μείνει στην κομαντατούρ...):-ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η καμήλα με πόσο τρέχει?
    πάρ'την και φύγεεεεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :-ο

    Ε όχι. Αίσχος. jojo θα σε μαλώσω. Είναι κάτι σαν πόρτο. Είναι... δεν ξέρω πώς να το περιγράψω, τράβα, βρες, πιές...

    Τά'χουμε ξαναπεί nenya... πάει με 200 στην ανηφόρα...
    Αλλά το κακό είναι ότι δεν πάει Καραϊβική....
    Και το άλλο κακό είναι ότι δεν θέλω να φύγω... Θέλω να μείνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχαααα.... ωραίαααα.. και μ'αρεσει το πόρτο!!!!
    φέρε κιαπ'αυτό λοιπόν!
    (τί ήθελες να το πεις? θα βρείς τον μπελά σου στο τέλος με τις παραγγελίες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κουράγιο καλέ μου, τι’ ναι ο πόνος μπρος στη δόξα;;
    Θα περάσει στο υπόσχομαι!
    (Μην κάνεις μαλακίες. Μεγάλες. Μικρούτσικες κάνε, δεν πειράζουν αυτές!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κάνε τον άρρωστο σαν τη βουγιουκλάκη. είναι λίγο παιδικό το σχέδιο, αλλά καμιά φορά πιάνει :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ να φέρω jojo μου... εσύ θα κατέβεις να πάρεις;

    Προσπαθώ Δεσποινά μου προσπαθώ...

    Μαριλίνα μου, δεννομίζω ότι μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο. Φυσικά και θα πιάσει άμα το κάνω, αλλά δεν είναι σωστό και δεν πρέπει να το κάνω. Άλλωστε η τελική απόφαση είναι δική μου στο αν θα παώ ή όχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλά για το τυρί δεν το υπόσχομαι... μπορεί και να χαλάσει.
    το κομανταριάν όμως μοιάζει να αντέχει στο χρόνο.
    πάρτο να βρίσκεται!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ζαβαρακατρανέμια........

    Κοίτα, κι εμένα με κάλεσαν καλή μου... Συνάντηση κορυφής είναι, θα έβλεπα τον παπαtempus που ρίχναμε παλιά μαζί τους ρούνους....

    Αλλά... Τζίμπρον....
    Για πε μας και τί σημαίνει το τραγούδι....

    jojo, μου είναι η commandaria και εγώ θα πάρω. Όποτε θες, πάρε το αίσθημα και κάνε μια βόλτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Darthiir, Darthiir αφού σ'άγαπάει ο δικός σου και εσύ κατά βάθος το απολαμβάνεις ΚΑΙ θέλεις και να πας στο meeting των ισχυρών, ΤΙ παραπονιέσαι ;;;΄Άλλαξε λίγο τα σχέδιά σου για το συγκεκριμένο ΣΚ και φρόντισε να προσθέσεις ένα εκτεταμένο διάλειμα το looooong ΣΚ πριν και το ΣΚ μετά, για να ηρεμήσεις λίγο και να μην κάνεις λάθη (παρεπιπτόντως όλοι κάνουμε, απλά προσέχουμε να μην είναι δραματικά). Επίσης, μόλις βρείς καιρό γράψε και μία σελίδα σχόλια που κολάνε σε όλα τα κείμενα να την έχεις έτοιμη. Την επόμενη φορά που θα σου δώσει κείμενο 21313 σελίδες, πήγαινε 5 λεπτά μετά στο γραφείο του με την σελίδα και πες του ότι αυτά είναι τα γενικά σχόλια. Τα ειδικά καλύτερο θα ήταν να τα δείτε μαζί καθώς διαβάζετε το κείμενο !!!

    Κουράγιο!!! (και χαλούμι back!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κούράγιο Darthiin!!! Αυτά τραβάνε οι ισχυροί άντρες!!
    Πάντως εμένα ένα ταξιδάκι στην Κύπρο δεν θα με χάλαγε καθόλου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. (Πλημμυρίσαμε.... Κάτσε να καθαρίσω την ομπρέλα....)

    KV μου να σου ευχηθώ τα δέοντα;
    Άντε βρε... πάντα τέτοιους τρελούς έρωτες και σε 'σένα! Έτσι αγαπάς και το Γαλλόδι;

    Κλαψολεπίδα μου, αυτό το "και μισή" δεν το πιάνω... Δεν ξέρω γιατί, κατά τα άλλα... κάτι παρόμοιο....

    Α και μια σαμπάνια στην chrisa... Α να χαθείς... μ' ανέβασες πρωινιάτικα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. darthiir, το Γαλλόδι δεν καταλαβαίνει από έρωτες και μου απογευρεύεται ρητώς να χειροδικήσω .... Ψέμματα δηλαδή είπα, δεν είναι ωραίο να είσαι το δεξί χέρι του δικού σου;;;;
    Διάάάάάβαζε, ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά, θα ήθελα να ήξερα πώς γίνεται από νταντά να γίνω το δεξί χέρι. KV με μπερδεύεις....

    Γιωργάκη πάλι τούρνα θα γίνουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τι εννοείς;;; το δεξί χέρι είναι και νταντά και όλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εκείνα τα "βαρέα και ανθυγειηνά" που λέγαμε... Σίγουρα πρέπει να τα ζητήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ναι αλλά το δεξί-χέρι-νταντά πάει και ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαλκίδα; Πώς από τα μέρη μας; Αντε βρε, κερνάω καφέ εσένα και την καμήλα...σανό; (ότι τρώει τέλος πάντων, εκτός κι αν το θες εσύ! Το σανό, ντε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μάθημα στα TEI στα Ψαχνά.
    Χουρμάδες...
    Οι γκαμήλες τρών χουρμάδες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...