Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2005

Βούνταμπα.....

Επιτέλους!
Έπεσε η θερμοκρασία στα φυσιολογικά επίπεδα!
Σήμερα το πρωί μου ήρθε ξανά η όρεξη για την πρωινή ιεροτελεστία του ελληνικού!
Ναι, μετά από σχεδόν 3,5 μήνες πρωινού φραπέ, η θερμοκρασία έπεσε και ξυπνώντας είχα την διάθεση να φτιάξω τον μοσχοβοληστό διπλό ελληνικό μου, ανακατεμένο 33 φορές, με 3 φουσκάλες στην επιφάνεια, και να τον πιω σιγά-σιγά και τελετουργικά όπως αρμόζει στον πρωινό καφέ!

Ωραία-ωραία, χαίρομαι.

Επέστρεψε και ο Δρυμούσης οπότε ρίχνουμε γέλιο στην διαδρομή προς το γραφείο.. (Περισσότερο; Άντε να δούμε...)

Ακούμε και Taala Yah για να ξαναμπαίνουμε στο κλίμα...
Πολύ ανατολίτικη η σημερινή μου διάθεση.... Ο αργιλές μου λείπει μόνο!

Καλημέρα σας!

10 σχόλια:

  1. στην υγειά σου!

    και γώ μόλις τον ετοίμασα και αχνίζει μυρωδάτος δίπλα μου...
    σε x-large κούπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή βδομάδα από την ηλιόλουστη Παιανία!!!! (εκεί είναι η εταιρία που δουλεύω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δύο. Όσες και καφέ. Και δεν νομίζω ότι έχω πρόβλημα με το ζάχαρό μου, ενώ άλλοι μάλλον έχουν πρόβλημα από την έλλειψη ζάχαρης :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι σε θέλω αγόρι μου παραδοσιακό τύπο!
    Σε βλέπω σε λίγο καιρό να διαφημίζεις Λουμίδη στην θέση του Σπαθάρη
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλός ο φραπεδάκος αλλά πρωϊ πρωϊ άάάλλη χάρη ο ζεστός καφές ... Άν έχεις χρόνο για Ελληνικό, ακόμα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η πρωινή ιεροτελεστία περιλαμβάνει ψήσιμο του ελληνικού καφέ με το άνοιγμα του ματιού και στην συνέχεια τις υπόλοιπες "πρωινές διεργασίες".

    Φυσικά τον απολαμβάνουμε καταλλήλως, διαθέτοντάς του τον πρέποντα χρόνο και μετά ξεκινάμε για το γραφείο. Ποτέ πριν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωχ, δηλαδη εγω που πινω αμετακλητα τσαγακι το πρωι χαλαω τις παραδοσεις? φτου μου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τις χαλάς, τις χαλάς.
    Φτού σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...