Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2005

Σάββατο στο γραφείο...

Περιμένοντας μπας και απαντήσει κάποιος. Μπας και πάμε μπροστά. Δεν πάμε όμως μπροστά έτσι! Όσο και να προσπαθούμε, την «ραλή» έχουμε βάλει, και καταστρέφουμε ότι κάναμε μέχρι τώρα!

Και ακούω και για τα καταπληκτικά νερά, την καλοκαιρινή διάθεση....! Ε να μην γκρινιάξω που είμαι στο γραφείο ενώ έξω τραγουδάν τα τζιτζίκια και ο καιρός προστάζει μπανάκι; Δεν γίνεται.

Όχι τίποτε άλλο, αλλά μου φαίνεται ότι χάνω τον χρόνο μου εδώ πέρα αντί να απολαμβάνω τον ήλιο της Κεφαλονιάς, και όχι μόνο! (λέμε τώρα...) Αυτό το τρέξιμο πάντως των τελευταίων ημερών απαιτεί την δέουσα χαλάρωση μόλις περάσει αυτή η *^&*&^*&^&%*&^ Τετάρτη. Την βλέπω εγώ την δουλειά, την Δευτέρα και την Τρίτη θα φέρουμε ραντζάκι στο γραφείο. Δεν γίνεται αλλιώς. Και αν προφτάσουμε δηλαδή!

Ο «δικός» μου πάντως έχει ξεφύγει. Του είπα ότι δεν αγχώνομαι με τίποτε και ότι αν καταφέρει να με αγχώσει θα έχει πετύχει το ακατόρθωτο και με παίρνει κάθε μέρα τηλέφωνο για ψυχολογική υποστήριξη! Πρέπει να ζητήσω εξτρά χρήματα για βαραία και ανθυγιεινά μου φαίνεται! Γιατί να αγχωθώ ρε; Αν αγχωθώ θα τελειώσω νωρίτερα; Όχι, αργότερα θα τελειώσω! Έλεος πια με αυτό το άγχος...

Εν αναμονή της Τετάρτης λοιπόν!
Τι λες; Βάζω το αμάξι, βάζεις την παρέα;

16 σχόλια:

  1. πω πω πήξιμο, αδερφάκι μου, Σαββατιάτικα στο γραφείο...
    (δεν βοηθάω ε? και δεν είμαι καλή και στην ψυχολογική υποστήριξη!)

    άντε βρε, και μετά την Τετάρτη θα πάρεις τους δρόμους!
    μια απορία έχω μόνο.
    αν βάλεις αμάξι εσύ, την καμήλα που θα την αφήσεις????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μήπως έχεις αγχωθεί γιατί αισθάνεσαι ότι θα έπρεπε να είχες αγχωθεί (για να είσαι politically correct) αλλά δεν τα κατάφερες ;;; :-)

    Κουράγιο ένα Σαββατοκύριακο είναι, τα τζιτζίκια θα είναι εκεί και το επόμενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιτέλους! Κάποιος να μου κάνει παρέα στην μοναξιά μου!

    jojo μου την καμήλα θα την βάλω στο βαλιτσάκι του Σπόρτ Μπίλλυ και θα την βγάλω ξανά έξω στον προορισμό για να μας κάνει βόλτες!
    Μην την κουρράζω με την διαδρομή!

    Kv μου, δεν με άγχωσες, παρόλο που με μπέρδεψες! Εύχομαι και το επόμενο ΣΚ να έχει τέτοιο καιρό!

    Και ναι, είμαι ακόμα στο γραφείο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ... στο γραφείο και κουρασμένος (καφέ γρήγορα!).
    Εννοούσα με την φοβερή μου πρόταση ότι φαίνεται να σε αγχώνει το γεγονός ότι δεν αγχώθηκες για την δουλειά ... (ελπίζω να μην σε ξαναμπέρδεψα)...

    Παρηγορήσου από το γεγονός ότι αποφάσισα να δουλέψω λίγο το απόγευμα (ε, ναι τύψεις) για ένα paper που είχε deadline τον Ιούνιο και:
    -απάντησα σε σένα,
    -έκανα μια βόλτα στα υπόλοιπα blog,
    -έφτιαξα ΞΑΝΑ καφέ
    -είδα ειδήσεις και μισή ταινία με τον Gregory Peck (!!!)
    KAI
    -έσβησα 2 παραγράφους αντί να προσθέσω ....

    hold on η Τετάρτη πλησιάζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α βλέπω είσαι κι εσύ της νοοτροπίας "καταστρέφω" αντί του "διορθώνω"...
    Χμμμ παγκόσμιο φαινόμενο τελικά!

    Ε ρε και να είχα έναν καφέ τώρα...
    Αλλά πρέπει να φύγω και να πάω 3 χλμ δρόμο για να πάρω καφέ :(

    Και όχι, δεν έχω αγχωθεί καθόλου που δεν αγχώθηκα! Αφήνω άλλους να αγχώνωνται γι' αυτό.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό attitude αυτό (υποθέτω μετά από χρόνια yoga)!!!

    Το συγκεκριμένο paper είναι σαν το γίοφύρι της Άρτας ένα πράμα ... Το πρωΐ γράφω, το βράδυ σβήνω!

    Όσο για το καφεδάκι ... δεν έπρεπε να είσαι εξοπλισμένος ;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έπρεπε...
    Ήμουν κάποτε...
    Τον τελευταίο καιρό έχω χάσει την αίσθηση του χωροχρόνου...
    Ίσως στο παλιό μου εργαστήριο έχει μείνει ακόμα ο καφές μου (συνήθως όποτε φεύγω τα κλειδώνουν :p)

    Λες να πεταχτώ στο απέναντι κτίριο;

    Μπαααα βαριέμαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όντως το απέναντι κτίριο κάτι τέτοιες ώρες είναι μακρυά όσο κοντά και άν είναι....
    Μήπως να το τέλειωνες νωρίτερα το overtime σήμερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα σου το θέσω ως εξής:
    Εγώ δουλεύω εδώ. Ο συνάδελφός μου δουλεύει στην Ρώμη με έναν σύμβουλο ας πούμε.
    Ανταλλάσουμε απόψεις μέσω MSN καθώς και την δουλειά που κάνουμε.

    Λέμε να το διαλύσουμε μαζί. Αν αντέξω.....

    Αν και πάλι, όπως πάω.. λέω να βγάλω τον Τζάκ Ντόβελ σε λίγο να μου κάνει παρέα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και συ τι σόι απόψεις του λες? τι σου απάντησε η kv για να πάρεις τι γνώμη του τί θα της απαντήσεις???
    :P

    για στρώσου γρήγορα στη δουλειά γιατί σε βλέπω να ξημερώνεσαι καημένε μου!

    εγώ, αφού παιδεύτικα λίγο με τον κώδικα και δεν κατάφερα κάτι καινούριο στο μπλογκ μου, λεω να ετοιμάζομαι σιγά-σιγά για την βραδυνή μου έξοδο, οπότε σας αδειάζω τη γωνιά.
    (ξέρω, ξέρω, είμαι παλιοκόριτσο...)

    καλή συνέχειαααααααααα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χα χαχαααα έχει δίκιο η jojo ... Ή εσύ πρέπει να συγκεντρωθείς (για να τελειώσεις μιά ώρα αρχύτερα) ή ο Ιταλός συνάδελφος που είναι αργός και σε αφήνει εκεί να περιμένεις και να βαριέσαι !!!!

    Κουράάάάγιο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπλεχτήκαμε...
    Ο συνάδελφός μου είναι ιρλανδός αλλά δουλεύει μαζί μου εδώ και έχει πάει σε έναν σύμβουλο στην Ιταλία, ενώ εγώ δουλεύω στην έδρα μας, και προσπαθούμε να τελειώσουμε μια πρόταση.

    Αυτά.....

    Jojo κάπου μας έχασες...
    Και ναι, λέω να την κάνω σε καμιά ώρα να πάω για κανά ποτό γιατί θα φρίξω εδώ πέρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. όντως ένα ποτάκι μετά είναι απαραίτητο! Να περάσεις καλά !!! Το Σαββατόβραδο είναι ... still young !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Yessssss
    Leaving in a while
    Thanks my dear

    (και αύριο εδώ θα είμαι πάντως :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Darthiir αν έχεις κοτσαδόρο πέρα από την παρέα βάζω το φουσκωτό μου την Τετάρτη (photo υπάρχει στο blog μου)
    Εγώ εννοείται θα έρθω με 2 ρόδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...