Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2005

Προτάσεις επί προτάσεων

Σήμερα έμαθα το εξής σημαντικό: Αφού λοιπόν τελειώσαμε την τελειότερη πρόταση που κατέβασε ποτέ το εργαστήριο (δεν είναι δικά μου τα λόγια), τώρα θα την κόψουμε, θα την ράψουμε, θα την μεταφράσουμε, θα την ανασκευάσουμε και θα την καταθέσουμε σε άλλα τρία διαφορετικά calls!
Τι λε ρε παιδάκι μου…. Μα καλά ποιοι είμαστε; Ούτε εμείς δεν τα κάνουμε αυτά :p
Δεν άκουσα; Δεν σας αρέσει; Δεν συμφωνείτε; Τι; Δεν γίνεται;;;;;
Πλανάστε πλάνην οικτράν ! Μόνο του σπανού τα γένια δεν γίνονται άλλωστε!
Πέραν όλων αυτών λοιπόν, και μιας και προφανώς η jojo χρειαζόταν ένα βρισιματάκι και μου ευχήθηκε και εις ανώτερα στις επόμενες προτάσεις που ήλπιζα να μην έρθουν μέσα στα επόμενα 3 χρόνια, προετοιμαζόμαστε πάλι για αγώνα…
Οπότε κάποια στιγμή, μέσα στον επόμενο μήνα (ευτυχώς έχουμε μέχρι τις 26 Οκτωβρίου, 27 δηλαδή, αλλά αν με δείτε εμένα 27 στο γραφείο να με φτύσετε :p) θ’ αρχίσω πάλι να βρίζω, εκτός και αν τα πράγματα εξελιχθούν όπως τα κανονίσαμε στην σημερινή συνάντηση κορυφής της νταντάς (μου κόλησες τον όρο KV μου) και του λοιπού προσωπικού με τον «διευθυντή»…
Πάντως μέχρι στιγμής η νταντά έχει αναλάβει μόνο ρόλο νταντάς (ευτυχώωωωςςςςςς γιατί αλλιώωωωςςςς μαύρο το φίδι που θα έτρωγε την jojo).
Άντε τώρα γιατί έχω και σοβαρές δουλειές να κάνω και τις έχω αφήσει πίσω εδώ και 3 μήνες.
Α, επίσης έμαθα ότι ένα μέρος από την πρόταση θα… το δημοσιεύσουμε! Ναι βρε κουτά! Και άλλη δημοσίευση! Γιούπι…. (κούνια που τον κούναγε…..)

Estarian θύμισέ μου, ΠΕΠ κατεβάζετε;