Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2005

Προτάσεις επί προτάσεων

Σήμερα έμαθα το εξής σημαντικό: Αφού λοιπόν τελειώσαμε την τελειότερη πρόταση που κατέβασε ποτέ το εργαστήριο (δεν είναι δικά μου τα λόγια), τώρα θα την κόψουμε, θα την ράψουμε, θα την μεταφράσουμε, θα την ανασκευάσουμε και θα την καταθέσουμε σε άλλα τρία διαφορετικά calls!
Τι λε ρε παιδάκι μου…. Μα καλά ποιοι είμαστε; Ούτε εμείς δεν τα κάνουμε αυτά :p
Δεν άκουσα; Δεν σας αρέσει; Δεν συμφωνείτε; Τι; Δεν γίνεται;;;;;
Πλανάστε πλάνην οικτράν ! Μόνο του σπανού τα γένια δεν γίνονται άλλωστε!
Πέραν όλων αυτών λοιπόν, και μιας και προφανώς η jojo χρειαζόταν ένα βρισιματάκι και μου ευχήθηκε και εις ανώτερα στις επόμενες προτάσεις που ήλπιζα να μην έρθουν μέσα στα επόμενα 3 χρόνια, προετοιμαζόμαστε πάλι για αγώνα…
Οπότε κάποια στιγμή, μέσα στον επόμενο μήνα (ευτυχώς έχουμε μέχρι τις 26 Οκτωβρίου, 27 δηλαδή, αλλά αν με δείτε εμένα 27 στο γραφείο να με φτύσετε :p) θ’ αρχίσω πάλι να βρίζω, εκτός και αν τα πράγματα εξελιχθούν όπως τα κανονίσαμε στην σημερινή συνάντηση κορυφής της νταντάς (μου κόλησες τον όρο KV μου) και του λοιπού προσωπικού με τον «διευθυντή»…
Πάντως μέχρι στιγμής η νταντά έχει αναλάβει μόνο ρόλο νταντάς (ευτυχώωωωςςςςςς γιατί αλλιώωωωςςςς μαύρο το φίδι που θα έτρωγε την jojo).
Άντε τώρα γιατί έχω και σοβαρές δουλειές να κάνω και τις έχω αφήσει πίσω εδώ και 3 μήνες.
Α, επίσης έμαθα ότι ένα μέρος από την πρόταση θα… το δημοσιεύσουμε! Ναι βρε κουτά! Και άλλη δημοσίευση! Γιούπι…. (κούνια που τον κούναγε…..)

Estarian θύμισέ μου, ΠΕΠ κατεβάζετε;

13 σχόλια:

  1. Καμηλιέρη, καμηλιέρη κανένα πρόγραμμα που σέβεται τον εαυτό του δεν μένει στην μία προσπάθεια ... μπαίνει ξανά και ξανά στον αγωνιστικό χώρο με -ίσως- μια ελαφρότατη αλλαγή στον τίτλο. Οι "σύντεκνοι"-εταίροι αλλάζουν, η γραμματειακή υποστήριξη επίσης, ενίοτε και ο συγγραφέας. Το πρόγραμμα όχι ... Το πόσο καλό είναι κρίνεται τελικά από το πόσα λεφτουδάκια μάζεψε συνολικά και πόσες φορές μας άφησε να το ξαναχρησιμοποιήσουμε ...
    Το δικό σου/σας επομένως ξεκίνησε καλά !!!!!!!!
    ΥΓ. Είπα εγώ για νταντά;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι βρε KV μου, έστω, αλλά και πάλι... ε δεν μπορείς να κατεβάσεις πρόταση καταλυτών/μεμβρανών στην ενεργειακή οικονομία....

    Και είπες είπες νταντά..... Το είπες 15/9/05 στις 1:37μμ :p

    Και ναι, συνεχίζω ακάθεκτος για να κάνω την κλαψολεπίδα περήφανη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί δεν μπορείς ;;; ποιος λέει ότι δεν μπορείς;;; ξέρεις τι επιδράσεις θα έχουν οι μεμβράνες καταλύτες στην ενεργειακή οικονομία;;;; ξέρεις;;;;

    ΥΓ. babysitter είπα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α ναι... δίκιο έχεις... Θα διαχωρίσουμε καταλυτικά την ενέργεια από την οικονομία :p

    Και σε πειράζει τώρα που εγώ χρησιμοποίησα την ορολογία σου στο πιό ελληνικό της;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είδες;;; δεν ήταν δύσκολο να το βρεις!!!
    Δεν με πειράζει καθόλου η "ελληνική" ορολογία, απλά προσπαθούσα να θυμηθώ για ποιον είπα ότι χρειάζεται νταντά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φυσικά και κατεβάζουμε και ΠΕΠ. Αγόρι μου ξέρεις πόσες προτάσεις έχω μεταφράσει και έχω ξανακατεβάσει? ουυυυ, ένα κάρο..
    ΜΛΚ σε 4 ώρες λήγει η προθεσμία και ακομα δεν έχουμε βγάλει προυπολογισμό, 2 παρτνερς δεν έχουν συμπληρώσει τα Α2 τους κλπ κλπ. Δεν βλέπω να κατεβαίνει η πρόταση. Ο μοναδικός μαλάκας που αγχωνόταν ήμουν εγώ..
    Πάρε και το κοτόπουλο με τη μαστίχα
    Στήθος κοτόπουλο, μαστίχα, κρεμμύδι, αλατοπίπερο.
    Σπας τη μαστίχα πολύ λεπτή και ένα μέρος το κάνεις κρούστα στο κοτόπουλο.Τρίβεις το κρεμμύδι, αλλά ΠΟΛΥ ψιλοκομμένο, να γίνει σαν πολτός.
    Πετάς εκεί μέσα την υπόλοιπη μαστίχα.
    Τηγανίζεις το κοτόπουλο να γίνει. Και μετά πετάς απο πάνω το μείγμα κρεμμύδι-μαστίχα, να γίνει σάλτσα.
    Παίζει να έχω ξεχάσει κάτι με το άγχος που έχω τώρα, αλλά θα δώ σπίτι τη συνταγή και θα σου πω.
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πορυπολογισμό βγάλαμε κι εμείς Τ-4 ώρες...
    Τώρα για Α2... ναι, τα είχαμε όλα την προηγούμενη μέρα...

    Να σου πώ... γιατί δεν κάνεις λίγο cooking να τελειώνεις; Στείλε και ότι πιάσει....

    Για 2 Α2 και έναν προϋπολογισμό κάνεις έτσι; Άλλωστε σου έδωσα την φόρμουλα υπολογισμού του προϋπολογισμού παλιότερα νομίζω...

    Τhanx for the chicken...
    Αν και έχω την εντύπωση ότι κάπου εκεί μέσα πρέπει να παίζει και μια κρέμα γάλακτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι θα πέσει τρελλό μαγείρεμα...
    αστα..
    Ο ΑΛΛΟΣ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ..
    ΚΑΙ Ο ΕΛΒΕΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΙΠΕ "Α ΝΑΙ ΕΙΧΑΤΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΑΙΛ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΔΑ, ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΑ Α2"!!!!
    ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΧΕΣΜΕΝΟ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ
    Για κρέμα γάλακτος δεν ειμαι σίγουρος αλλά νομίζω δεν είχε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. άλλη φορά δε λεω τίποτα, γιατί κάλλιο να σου βγεί το μάτι παρά τ'όνομα και γω δεν θέλω ούτε το ένα να μου βγεί ούτε το άλλο!

    θα φάμε και ξύλο στα καλά καθούμενα στο τέλος!

    άκους εκεί!
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ?????

    Εσύ τώρα γιατί θίχτηκες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μαυρο φίδι που μ'έφαγε????

    και γιατί παρακαλώ? επειδή σου είπα να πας να ξεκουραστείς και να γλεντήσεις τώρα που δεν έχεις δουλειά μην τυχόν και σε ξαναζορίσουνε?
    εγώ φταίω δηλαδή αν κάτι προέκυψε μέσα στην επόμενη 3ετία σου?
    δεν είναι λίγο άδικο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ενθυμούμαι ότι τα λόγια σου ήταν: Ξεκουράσου τώρα που μπορείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. και αυτό για σένα αποτελεί κατάρα?

    εγώ μια συμβουλή έδωσα,
    γιατί να χρεωθώ το ρόλο της γκαντέμως δηλαδή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...