Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2005

D day – T-16

Κείμενο έτοιμο.
Χεχεχε εγώ το είπα! Δεν έχει γεννηθεί ακόμα το deadline που θα χάσω! Έτσι είναι αυτά, τι να κάνουμε!!!

Ένα spell checking χρειάζεται, και μετατροπή σε pdf. Ακριβώς όπως το θέλουν… Με τα σχηματάκια του, τα περιεχόμενά του, τα εξώφυλλά του, 60 σελίδες μπουρδολογία για να τους πείσεις ότι θα βγάλει πολλλλλλάααααα λεφτά η Ευρωπαϊκή Ένωση αν σου δώσει τα φράγκα που θες για να μην κάνεις όσα τους λες και δεν καταλαβαίνουν τι εννοείς, αλλά τους τα λες τόοοοσο ωραία που δεν μπορεί, κάτι θα έχεις στο μυαλό σου!

Ναι, να πληρωθώ για τους επόμενους μήνες, να πάρω ένα κρεβάτι και ένα άλλο έπιπλο (μπουφέ) που θέλω για το σπίτι, να πάω μερικές εκδρομές κτλ κτλ κτλ… Απλά, καθημερινά πράγματα δηλαδή, που πρέπει όμως να τους δώσω άλλο όνομα!

Τέλος πάντων… Ες αύριον τα σπουδαία!
Πάω να κοιμηθώ τώρα… Με κούρασε αυτό που «κρατάω» και δεν ξέρω τι είναι…
Α πρέπει να πάω και τον Ιρλανδό σπίτι (εγώ δεν έχω Γάλλο KV μου, έχω Ιρλανδό του IRA και αν η ΕΕ δεν μου δώσει τα φράγκα θα τον ξαμολύσω!)

Άει καληνύχτα… καλημέρα… καλό ξημέρωμα.. ότι σας βολεύει τέλος πάντων…!!!

3 σχόλια:

  1. Bravo!!
    κλαπ-κλαπ-κλαπ-κλαπ-κλαπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είδες που σου έλεγα βρε να μην αγχώνεσαι;;;; :-))))))
    κλαπ κλπα και από εμένα και GOOD LUCK !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φχαριστώ ρε κορίτσια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...