Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2005

Φθηνών οπωρών μήνες.

Μπήκε το φθινόπωρο. Δηλαδή λέει θα φθηνύνουν τα φρούτα; Άντε γιατί όλα τα άλλα ακριβαίνουν απ’ ότι άκουσα!

Έρχεται και η έκθεση! Άντε βρε Ανοίξτε όλοι τ’ αυτάκια σας ν’ ακούσετε τις εξαγγελίες!
- Όλα θα πάνε καλά.
Όλα θα ακριβύνουν, ναι, αλλά μην ανησυχείτε! Όλα θα πάνε καλά. Το καλάθι της νοικοκυράς θα είναι γεμάτο! Θα είναι επειδή φθινόπωρο είναι, ε θα φθηνύνουν τα φρούτα! Η βενζίνη πάντως θ’ ακριβύνει! Το πετρέλαιο, τα τρόφιμα, προσεχώς και τα ρούχα!

Το πετρέλαιο βέβαια και τα ρούχα δεν μπαίνουν στο καλάθι της νοικοκυράς, άρα δεν μας πειράζει έτσι;

Έρχεται η έκθεση! Οι χαμηλοσυνταξιούχοι θα πάρουν 100% πάνω στις συντάξεις! Δηλαδή από 200 θα παίρνουν 400 ευρά! Ε νταξ! Θα τον βγάζουν τον μήνα έτσι! Τηλέφωνο, ΔΕΗ, φάρμακα… αυτά… Συνταξιούχοι είναι, δεν είναι νοικοκυρές!
- Άρα;
- Δεν έχουν καλάθι!
Συνεπώς δεν έχουν τί να γεμίσουν! Πού το πρόβλημα;

Χαμογελάτε βρε! Μπήκε το φθινόπωρο! Φθηναίνουν τα φρούτα, έρχεται και η έκθεση, τι άλλο θέλουμε; Πάλι θα γελάσουμε με την ψυχή μας!

Εμείς πάντως σήμερα το πρωί φάγαμε την ζαχαρίτσα μας για να μας πάει ζάχαρη ο μήνας. Και η εποχή άμα λάχει!

Ζάχαρη μωρό μου, ζάχαρη. Τι κι αν ακριβαίνουν όλα; Όλα ζάχαρη, θα δεις! Το είπες και κάναμε το τελετουργικό! Και αφού το είπες εσύ, εγώ σε πιστεύω! Και όταν πιστεύεις πολύ σε κάτι, το σύμπαν συνωμοτεί υπέρ του!

Καλό μήνα! Καλό φθινόπωρο. Και να ξαναεπαναλάβω ότι δεν θέλω ν’ ακούσω ακόμα καμιά μαλακία του στυλ «καλό χειμώνα». Έχουμε τρείς μήνες ακόμα για τον χειμώνα! Εγώ για την ακρίβεια προγραμματίζω τις φθινοπωρινές εκδρομές!

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μπανάκια, αρκουδίτσες, λυκάκια και πολλά πολλά γέλια!

Καλό μήνα!

23 σχόλια:

  1. φτου γμτ! δεν έφαγα ζάχαρη χθες...
    τα sweet'n'low μετράνε????

    καλά εσύ επίτηδες τόκανες και το δημοσίευσες το ποστ το βράδυ?
    για να μην το δούμε εγκαίρως και όσοι πρόλαβαν τη ζαχαρίτσα έφαγαν????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί λες; Μπαίνει ο Δίας στο Σκορπιό;

    Κάτσε να δώ τί κοινωνικοπολιτικές επιπτώσεις θα έχει αυτό (τις επιπτώσεις επάνω μου είμαι σίγουρος ότι θα μου τις εξηγήσεις εκτενώς)!

    Ναι ναι.. μουμπλε μούμπλε...
    Θα αυξηθεί η αγοραστική ισχύς των 400 ευρώπουλων;
    Ή ... αααα.. ναι το έπιασα βρε.. επειδή ο Δίας είναι μεγάλος, θα χωράει λιγότερα το καλάθι της νοικοκυράς και θα γεμίζει ευκολότερα!!!!

    Τςτςτς...
    Πέτο στον χοντρό αυτό να μην αγχώνεται για τις εξαγγελίες....

    Συγνώμη βρε jojo μου που δεν σκέφτηκα να σας ενημερώσω νωρίτερα.
    Δυστυχώς, απ’ ότι μόλις τώρα έμαθα, το τελετουργικό πιάνει μόνο με καθαρή, λευκή, 100% ανόθευτη ζάχαρη.
    Άντε βρε, για να επανορθώσω, θα σου ευχηθώ προσωπικά, ως Σαββατογεννημένος, ένα «καλό μήνα» για να πάει καλά αυτός o μήνας και από τον επόμενο ξέρεις. Με το που θα ξυπνάς, θα τρως και ταΐζεις (…) από μια κουταλιά ζάχαρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. νασαι καλά!
    το οτι είσαι σαββατογεννημένος σε κάνει τυχερό για τους άλλους? για τον εαυτό σου? ή γκαντέμη για όλους?
    για να ξέρω δηλαδή αν θα σου χρωστάω ευγνομωσύνη ή αν θα χρειαστεί να πω "φτού σκουληκομυρμηγκότρυπα" και να κουνηθώ απο τη θέση μου και όλα τα άλλα ξόρκια που κάνουνε σε αυτές τις περιπτώσεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σημαίνει ότι πιάνουν οι κατάρες μου βασικά, αλλά ελπίζω ότι το αυτό ισχύει και για τις ευχές μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτό τώρα ισχύει? (να ανησυχώ?) ή το λες για να σε καλοπιάνουμε πάντα μην τυχόν και μας καταραστείς?

    άστο..

    μην κάνεις δοκιμή για να δούμε...

    απλά θαχω το νού μου καλού κακού και θα προσέχω για να έχω...

    χάρηκα για τη γνωριμία,
    γειά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Που ζείς εσύ? Ποιά νοικοκυρά τη σήμερον ημέραν κυκλοφορεί με καλάθι? Καρότσι της λαϊκής ή σακκούλα έχουν..
    Ολα ακριβαίνουν δίκιο. όλα. Καλό θα μας κάνει να αδυνατίσουμε με φυσικό τρόπο, όχι δίαιτες και γυμναστήρια..θα το γυρίσουμε στη φυσική ζωή, άσκηση πολύ μέσα στο σπίτι για να μην κρυώνουμε..να φυτέψουμε και κανένα ζαρζαβατικό στις γλάστρες (πέτα τα γεράνια έξω)...
    Κάποιος μίλησε για ζάχαρη? Είναι τρελλός. Η ζάχαρη καταστρέφει τα δόντια και ο οδοντίατρος μπορεί να μας μπατίρει...
    Ψηφίζω ΕΞΩ Η ΖΑΧΑΡΗ ( όπως η παλιά ταινία ΕΞΩ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είμαι περίεργος να δώ αυτά τα χαράς ευαγγέλια...
    Εδώ τώρα με βρίζετε για πολύ χαρούμενο...
    Φαντάσου τότε...
    Θα μου κόψετε την καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παιδιά ένα θα σας πω... Επιστροφή στη φύση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τώρα αυτό κρύβει υποννοούμενο, αλλά θα κάνω ότι δεν το κατάλαβα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπήκε ο Δίας στο Σκορπιό? Η Ήρα το ξέρει?
    Και από πού μπήκε? πως?
    Ο Άρης πάντως έφυγε απο τους Δίδυμους αν θέλετε να ξέρετε.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σοβαρά? χώρισαν?

    αααα τώρα στεναχωρήθηκα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όχι βρε Jojo μου όχι... Μην μου συγχίζεσαι και το ρίξεις στο φαϊ

    Να τους τα ξαναφτιάξουμε αν είναι..

    Estarian o Δίας, σύμφωνα με την αστρολόγα μας, δεν μπήκε ακόμα στον σκορπιό. Οπότε και η Ήρα δεν το έμαθε μιας και ώς γνωστών πρέπει να το μάθει τελευταία και να τσαντιστεί. Οπότε μην το πολυλέμε και χαλάσουμε και την έκπληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μπάαα δεν πεινάω βρε darthiir...
    εκείνη η κουρού ακόμα με κρατάει καλά!
    άλλοι πεινάνε μου φαίνεται,
    ως εδώ ακούγονται τα γουργουρητά τους... (ή μήπως ήταν η καμήλα?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Α φτάσανε μέχρι εκεί εεε;

    Ώ παναγιά μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καβαλάρη εσύ που πήγες στο πρώτο meeting Θεσσαλονίκη πώς ήταν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΓΚΑΜΗΛΑ ΜΟΥ;;;;
    ΑΚΟΥ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ.....

    Και όχι, δεν πήγα στο πρώτο meeting. Ήμουν 2 βδομάδες νωρίτερα εκεί για δουλειές.

    :@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το meeting τον blogers τις Θεσσ/νίκης εννοω scorpina! Αν πάω στο δεύτερο θα στα ξεράσω όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. xaxaxa! Πρωτον, αυτο με τη ζαχαρη τωρα το εμαθα, εφαγα ομως πολλες tomblerone, εχουν και περισσοτερες θερμιδες αρα ειμαι οκ γι'αυτο το μηνα! τώρα όσον αφορα στην αυξηση της τιμης του πετρελαιου ενα εχω να πω: εφυγα απο την ελευθεροτυπια γιατι μου προτειναν δουλεια στην εκπομπη της τατιανας (ναι ναι στεφανιδου, το ξερω, αλλα δεν αντεχα την καταιγιστικη και διεφθαρμενη πολιτικη επικαιροτητα). Θελεις να παρεις λοιπον τη θεση μου. α δεν θα ειναι και ο κακαουνακης στο mega, να πας στα δοκιμαστικα! α ρε καμηλιερη, πολυ στα σοβαρα το πηρες το ολο θεμα, γιατι υπαρχουν νοικοκυρες τη σημερον ημερα? εμεις εχουμε μια βουλγαρα παντως και δεν το λεω καθολου ρατσιστικα ή υποτιμητικα, αφου δουλευουμε ολη μερα ετσι εχουν τα πραγματα... τεσπα, αντε καλο μας μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά βρε Νίνα μου, τί το ήθελες το m στο toblerone; μου θύμισες νεκροταφείο πρωί πρωί και δεν έχω πιεί ακόμα το αιματάκι μου :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πω πω, αποκαλυψες τα αιμοσταγη ενστικτα μου...εχω παθει μια βαμπιριαση με τους ανδρες γενικοτερα αυτο το διαστημα, ολα ειναι fucked up!

    Οοps, sorry για την γλωσσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χεχεχε..
    Το πρωί μετά την πανσέλληνο να συναντηθούμε να ανταλλάξουμε απόψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...