Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2005

Final countdown

Μπαίνουμε αισίως στην καταληκτική βδομάδα. Να διορθώσω εδώ ένα λάθος. Χτες το βράδυ ο «δικός» μου μού είπε ότι 15 του μηνός έχουμε την Πέμπτη και όχι την Τετάρτη. Όταν λέω εγώ ότι έχω χάσει την αίσθηση του Χωροχρόνου το εννοώ, δεν με ακούτε εσείς.

Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι βρισκόμαστε στο Τ-3 ημέρες…

Δεν σας το κάνω σε ώρες…

Τέλος πάντων. Ηθικό ακμαιότατο. Απλά δεν θα προκάμουμε :p

Χεχε .. μην το παίρνετε στα σοβαρά! Θα είμαστε έτοιμοι. Δεν το συζητώ. Από εδώ θα κόψουμε, από εκεί θα ράψουμε αλλά… ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΑΚΟΜΑ ΤΟ DEADLINE ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΣΩ ΕΓΩ!

Βέβαια τον τελευταίο καιρό έχω καταλήξει να κοιμάμαι περίπου 4:30 με 6 ώρες την ημέρα. Και όχι δεν φταίει το άγχος. Απλά έτσι μου βγαίνει. Τώρα θα μου πειτε:

- Αντέχεις; Ναι φυσικά και αντέχω!

Ίσα-ίσα που ξυπνάω ευδιάθετος και γεμάτος ενέργεια, και όπως παρατήρησες, ακόμα και μετά από 13 ώρες στο γραφείο, έχω την ικανότητα να κάθομαι μέχρι τις 2 την νύχτα και να σου μιλάω, χωρίς να αισθάνομαι το παραμικρό ίχνος νύστας!!

Εμπρός λοιπόν στον αγώνα. Διορθώνουμε τις τελευταίες λεπτομέρειες – aka: ξαναγράφουμε το κείμενο από την αρχή, αλλά αν το πω έτσι μπορεί (είπα μπορεί, αν και δεν το πιστεύω φυσικά) να αγχωθώ – παίρνουμε τις τελευταίες πληροφορίες από τους partners – aka: Φέρε ρε ανώμαλε εκείνα τα στοιχεία για το τι θες από την ζωή μας που σου ζητάω εδώ και 5 μήνες – και φυσικά, επειδή η σημασία στην λεπτομέρεια διακρίνει τον επαγγελματία, βρίσκουμε και μια εκπληκτική φώτο για το εξώφυλλο…

Άντε, καλημέρα, καλή βδομάδα και αφήστε με τώρα να κάνω και καμιά δουλειά. Θα σας γκρινιάξω σε λίγο πάλι ;)

8 σχόλια:

  1. Ελπίζω να παίρνεις υπερωρίες (αλλά νομίζω ότι είσαι με δελτίο) οπότε... ελπίζω να πάρεις bonus!!!
    Είσαι αυτό που λέμε "χαρά και εργασία"!!! Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ... και θα καπνίζω τον αργιλέ μου κοιτώντας τις χορεύτριες να λικνίζουν τα κορμιά τους στον χορό της κοιλιάς και κρατώντας την χανούμισά μου αγκαλιά....

    Και όταν ξυπνήσω θα πάω μια δυό εκδρομές να στανιάρω, να δώ αρκουδίτσες και να κάνω και κανα μπάνιο!

    Χρύσσα μου δεν παίρνω υπερωρίες. Για μπόνους έχει ακουστεί κάτι, σε ενδιαφέρον μάλιστα ύψος, και αν δεν.. τότε μαύρο φίδι που τον έφαγε....

    Σκορπίνα μου το ξέρω. Δεν είναι ανάγκη να το διατυμπανίζεις. Άλλωστε όλοι έχουν καταλάβει τα υπέροχα αισθήματα που τρέφεις για το άτομό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα!!!

    Κουράγιο, λίγο έμεινε ακόμα...με ποια ύπαρξη μιλάς νυχτιάτικα(μέχρι τις δύο;;) έχουν και άλλοι αυπνίες!!θα μου στείλεις τουλάχιστον την καμήλα σου;;Να έχω να λέω τον πόνο μου;;

    Φιλιά και καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. E...
    Με κάποια ύπαρξη θα μιλάω κι εγώ...
    Όχι πάντως λόγω αϋπνίας...

    Κοίτα, αν θες, μπορώ να σου διαθέσω την καμήλα καθημερινά μεταξύ 2 και 6 τη νύχτα. Αλλά μετά την χρειάζομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 4:30 με 6 ώρες την ημέρα είναι λίγο;;;; ε;;;;;;;;;;
    :-(


    Καλό κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι, στην πίεση!!
    Χαίρομαι που γουστάρεις πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάνε την προσευχή σου και ρίξε d8 γιαρτί το spell που θά 'ρθει...

    ...θα είναι attached σε βέλος της Vulpeculae και σε βλέπω πάλι ξάπλα να βλέπεις τους άλλους να σφάζουν orcάκια και εσύ να τρώς ποπ-κορν και να μην μπορείς να σηκώνσεις τα χέρια σου ούτε για να ψελίσεις ένα απλό magic missile....

    Ο ΚΑΦΚΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...