Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2005

Τ-1

Για την ακρίβεια πλέον: Τ-33 ώρες and counting! Στο Time κλείνουν οι κάλπες, όπως θα έχετε καταλάβει! Όποιος ψήφισε, ψήφισε, όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε!

Ετοιμαζόμαστε λοιπόν να τα δώσουμε όλα! Έχουμε τον coach εδώ να μας εμψυχώνει και να μας λέει την χαρακτηριστική φράση: No pain, no pain…
Ούπςςςς μπερδεύτηκα… Αυτό ήταν από το Rocky 3214 και 48/57.
Οπότε ναι… μας λέει λοιπόν: No sleep, no sleep (OK πιάσαμε σωστή συχνότητα)!

Τα mails πέφτουνε βροχή – όπως λέγαμε παλιά «τα βέλη της Vulpeculae πέφτουνε βροχή, στην πλάτη του καλού της Altair» – και οι απαντήσεις έρχονται με το κιλό. Βέβαια μερικές από αυτές είναι διορθώσεις, διορθώσεων, προηγούμενων απαντήσεων νταξ; Μην παραξενευτείτε κι όλας! Με τόσα mails, άμα ήταν άσχετα το ένα με το άλλο, έτσι και τα συνέθετα έφτιαχνα 10 προτάσεις και τίναζα την μπάνκα στον αέρα!

Α ναι… να σας πω και ένα-δυο ανέκδοτα να γελάσετε:

Που λέτε, χτες (στο Τ-2 δηλαδή) μπαίνει ο «δικός» μου!
- Ρε ‘συ, να βάλουμε και την M$$$$ $$l στην πρόταση; Να τους πάρω κανά τηλέφωνο να ρωτήσω;
- :s :s :s Τώρα ή μετά; 8-)
Μου γύρισαν τα μάτια του έρμου…
- Δεν προφταίνουμε εεε;
- Να σοβαρευόμασταν λιγάκι εδώ μέσα μπας και την τελειώναμε την ρημάδα;
- Καλά…… :(
Αποχωρεί λυπημένος, με τα μούτρα κατεβασμένα εις ένδειξη διαμαρτυρίας που δεν μου αρέσουν οι ιδέες του… Darthiirούκο ζιατί ζεν το παίζεις το παιζάκι;

Ξέρω, ξέρω.. θα μου πείτε τώρα αν ξέρω το άλλο με τον Τοτό… Ναι το ξέρω! Και εκείνο, καθώς και το άλλο που λέει:
- Έχουμε πρόβλημα…
- Τι είναι πάλι; :@
- Να ο coordinator δεν θέλει να είναι πια coordinator…
- :-ο Ε;;;;; (στο Τ-2 ήμασταν αν θυμάστε καλά…) Οπότε;;;
- Ε πρέπει να βρούμε κανάν άλλο… Να βάλουμε λες την ***; Μεγάλη εταιρία είναι, καλή εταιρία είναι, όνομα έχει…
- Ε δεν παίρνεις κανά τηλέφωνο μπας και…
Άντε τώρα να αλλάζεις τα πάντα τελευταία στιγμή… α ναι, παρεμπιπτόντως την *** την είχαμε προτείνει εμείς πριν 5 μήνες και η απάντηση ήταν «σιγά μωρέ μην τους βάλουμε και coordinators»

Καλό εεε;
Όχι μην μου πείτε ότι δεν φροντίζω την πρωινή σας ψυχαγωγία δηλαδή!!!

Τέσπα… Άντε να μην σας κουράζω άλλο, πα- να κα- καμιά δουλειά. Να παίξετε κι εσείς τις πασίεντζες σας με την ησυχία σας…

Estariaaaaannnn… SOS…
Τι διάολο έβαλες στο exploitation;

ΥΓ: Για το ρουν της ιστορίας, να σας πληροφορήσω ότι ευτυχώς η *** δέχτηκε να γίνει coordinator.
.....Φιού..... - σιγά και μη δε... αφού η ιδέα δική μου ήταν :)

10 σχόλια:

  1. Ασε στο exploitation έχω βάλει τόση παπάτζα όση δεν πάει άλλο. Τι νέες αγορές που θα ανοίξουν, με χρυσά κουτάλια θα τρώμε, τι numerous market-oriented applications γάμα τα. Ελπίζω να μου κάνουν σοβαρές διορθώσεις απο τη Siemens. Εν τω μεταξύ, που να στα λέω..θα στα πώ.. Έσκασε πριν λίγο ΚΑΙ ΑΛΛΟ project για τη ΓΓΕΤ,με deadline 30 Σεπτέμβρη. Και μάντεψε ποιος μαλάκας θα γράψει και άλλο proposal?? :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. A καλά... Το ότι θα φάμε με χρυσά κουταλομαχαιροπήρουνα σε χρυσά πιάτα το έγραψα κι εγώ (τύφλα νά'χει ο Μίδας....)
    Το θέμα είναι... δεν μπορώ να βρώ γιατί θα φάμε σε χρυσά πιάτα!!!

    Καλά, τελειώνω αύριο, ρίχνω έναν καλό ύπνο... και έρχομαι για βοήθεια άμα θες... Θα σου φέρνω Ρωσίδες και Βουλγέρες να σου κάνουν μασάζ και ορισμένες oriental χορεύτριες να σε ψυχαγωγούν στα διαλείματα!

    No sleep... no sleep..

    Who needs sleep anyway :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χα χα χαααα !!! Sorry αλλά όταν έχουν άλλοι deadlines και όχι εγώ, με πιάνει το κακό μου και το διασκεδάζω που ταλαιπωρούνται άλλοι, σαν να μην ξέρω τι θα κάνω σε μερικές μέρες ...
    (έχω και εγώ τρία [ 29/09, 3/10 και 15/10] απλά τώρα είμαι σε περίοδο άρνησης. Αρνούμαι να ασχοληθώ αν δεν είναι τελευταία στιγμή και αρνούμαι να πιστέψω ότι είναι τελευταία στιγμή!!!!)


    Darthiirούκο και μόνο που βρήκατε coordinator τελευταία στιγμή ΜΠΡΑΒΟ βρε!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ !!!! ΕΥΓΕ! Εμείς κερνάμε μήήήήήήνες τώρα σε όλα τα συνέδρια τον υποψήφιο coordinator, τον εμψυχώνουμε ("μην ανησυχείς μεγάλε εμείς είμαστε εδώ, θα βοηθάάάμε.") του τονώνουμε το ηθικό ("Άλλωστε είσαι όπως και να το κάνουμε Ο καλυτερότατος") και ακόμα να πειστεί ... Είμαστε έτοιμοι να υπογράψουμε αντ'αυτού (η φυλακή είναι σαφώς καλύτερη λύση από το να γίνουμε εμεις coordinatorς)!!!

    Hold on, almost there!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι θα πει coordinators????
    και τί δουλειά κάνουνε????

    (αφού την κόλλησα τη ρετσινιά του σπίρτου μπορώ να ρωτάω οτι θέλω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΡΑΤΑ ΡΕΕΕ, ΚΡΑΤΑΑΑΑΑΑΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα καλά πηγαίνουν...μπράβο!μπράβο!

    Πάντως εμένα η ερώτηση μου μένει πέρα από το να δουλεύετε τον κόσμο τι ακριβώς κάνετε;;

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. coordinator είναι ο διαχειριστής ενός προγράμματος, αυτός που κάνει όλη την γραφειοκρατεία και -χειρότερο- κρατάει σε τάξη τους συνεργάτες του ...

    κακή, πολύ πολύ κακή δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα γυριστρούλα μου, νομίζω ότι ο Estarian ήταν ακριβής στο Τ-2...

    Δεν σε καταλαβαίνω...

    KV μου, συμβαίνουν αυτά στον κόσμο σου;;;;;

    Κρατάω.. κρατάω Δέσποινά μου...
    Τί θες ακριβώς να κρατήσω όμως;

    Παρασκευή, όταν ξυπνήσω, άμα ξυπνήσω, θα σου πώ αν θα έχω φύγει για Καραϊβική σκορπίνα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρίξε saving throw...

    Τό 'φέρες;;;;

    Α ΟΚ.. νταξ.. απλά πεθαίνεις τότε...

    Ρε κακούργε... Εγώ φταίω που η Vulpeculae ήθελε σώνει και καλά να χρησιμοποιήσει το rapid shoot ενώ ήσουν σε melee με τα orcάκια;

    Αλλά φταίω ρε... φταίω που σας έκανα να ζήσετε αξέχαστες και ανεπανάληπτες στιγμές!!!

    Βγάλε με ψεύτη τώρα ρε... βγάλε με ψεύτη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νταξ... το ότι είδατε lich όταν ήσασταν 5το lvl ήταν too much ναι, αλλά μην ξεχνάς ότι ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ......

    Και όχι μόνο αυτό, αλλά και στο δεύτερο Lich που είδατε όταν μεγαλώσατε είχατε ξεχάσει την πρώτη σας επαφή και πάλι φέρατε την καταστροφή...

    Αλλά δεν με αφήνατε να δώσω ούτε λίγο χρώμα στο campaign....

    Ρε ούστ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...