Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2005

Τ-18

Στις 16:42 ώρα κεντρικής Ευρώπης η πρόταση κατατέθηκε!

Όχι θα έχανα το deadline....
Δεν θα'στε καλά....

Ευχαριστώ τους συνεργάτες μου, τον Ιρλανδό μου, τους συμπαραστάτες συμπλογκίτες καθώς και φυσικά τελευταία, αλλά πάντα πρώτη, την ψυχή που μου συμπαραστεκόταν έστω και απο μακρυά......

......τον Καραμανλή, τον Παπανδρέου, την Παπαρήγα και γενικότερα όλους αυτούς που δεν δίνουν λεφτά στην έρευνα και μας αφήνουν να πηδ... εεε παιδευόμαστε να τα πάρουμε από την ΕΕ...

Επιτέλους.... Η φανφαρολογία τελείωσε...

Άντε γειάααααααααααααααααααα

10 σχόλια:

  1. Μπράβο, καρδούλα μου. Πήγες μετά για νάνι, ή για σεργιάνι? Πλάκα κάνω..
    Να ξεκουραστείς, ακούς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ξαναευχαριστήσω για την συμπαράσταση (τί θα έκανα χωρίς εσάς... θα έπρεπε να δουλεύω συνέχεια τον Ιρλανδό για να βγεί η δουλειά...) και να ενημερώσω ότι


    ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑΣΑ ΤΑ ΜΟΥΣΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΒΑΡΕΛΙ ΜΠΥΡΑΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑ ΣΠΙΤΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΦΑΝΗΚΕ Ο ΠΑΤΟΣ::::

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ....ενώ τώρα δούλευε εμάς, οτι και καλά σκοτώνεται στη δουλειά και έτσι κορόιδεψε με επιτυχία για άλλη μια φορά την κοινωνία!!!
    άντε και εις ανώτερα!
    το επόμενο project τι αφορά?
    τις ικανές και αναγκαίες προυποθέσεις για να ζήσουν οι καμήλες στον Αρη?????
    :PPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άντε και καλές ξάπλες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ περιμένω comments. Ως συνήθως σιγά μην διαβάσουν την πρόταση. Θα κοιτάξουν τα manmonths και το budget και θα θέλουν περισσότερα φράγκα.
    ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΩ ΡΕ ΚΑΘΗΚΙΑ?
    Φιλε Νταχτιρντίρ, θέλω λεφτά!
    Είμαι απλέρωτος 3 μήνες! Αντί για πρόταση στις 30 του μηνού θα πάρουν ένα @ και ένα μύδι, και ίσως και τον Αρχιμήδη.
    Ευτυχώς θα πάρω τα λεφτάκια απο το πανεπιστήμιο τη Δευτέρα (ελπίζω) και θα ξελασπώσω λιγο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόοοοννν....
    Το επόμενο project...
    Μάιστα μάιστα...

    Κοίτα δεν έχω σκεφτεί κάτι ακόμα αλλά αυτό με τον Άρη και την καμήλα δεν με πολυενθουσιάζει...

    Αντιθέτως, λέω να ασχοληθώ με τις επιδράσεις του ηλιακού φωτός στην ανθρώπινη επιδερμίδα, με και χωρίς θαλασσινό αλάτι. Επίσης σκέφτομαι να το συνδιάσω ΚΑΙ με την επίδραση που έχουν οι εναλλαγές του βουνίσιου και του θαλασσινού αέρα στους πνεύμονες...

    Αυτά... Θα είναι λοιπόν ένα integrated project που θα περιλαμβάνει δύο networks of exelance και ένα πολύ καλό bagdet. Δεχόμεθα δε κατά καιρούς και εξωτερικούς συνεργάτες που έχουν την επιθυμία να αποτελέσουν επιπλέον πειραματόζωα...

    Estarian καλά είσαι. Εγώ είχα απλήρωτος ένα μεσοδιάστημα 7 μηνών. Ευτυχώς που έκατσε το project....
    Πληρώνομαι πλέον κι εγώ σαν άνθρωπος τους τελευταίους 3 μήνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΥΓ... Καλά ρε... το @ καλώς θα τους το δώσεις. Το ίδιο θα έδινα κι εγώ στον δικό μου αντί της πρότασης χτες, αν δεν είχε ξεκαθαριστεί μια εκρεμότητα...

    Το μύδι ρε τρελός είσαι και θα το δώσεις; Δεν το κρατάς για τον εαυτό σου; Δεν θα πληρωθείς που δεν θα πληρωθείς, μην τρέχεις και για ψάρεμα... νά 'χεις να κάνεις κάτι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hip hip areeeyyyy!!!! και πάμε και την Όλα... ξεκινάω εγώ ελπίζω να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι μπλόγκερ... ;) Τώρα relaxxxxx!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...