Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2005

Πέφτει βροχή, πεφτ’ η βροχή....

Το ‘χει πάρει εργολαβία και βρέχει. Από την Πέμπτη το μεσημέρι έχει ρίξει ατελείωτα κυβικά νερό. Που τα βρήκε όλ’ αυτά δεν ξέρω. Μέχρι και ο δρόμος πάνω στο βουνό πλημμύρισε. Η κατηφόρα δεν το συζητάω. Προχτές δεν ήταν κατηφόρα. Ήταν ένας χείμαρρος που κατέβαζε χώμα από το βουνό. Κόντεψε να κατεβάσει όλο το βουνό «στο αυλάκι»!

Καλά ρε κύριε Καντερέ, μήπως του είπατε ότι άμα βρέξει μερικούς τόνους νερό μαζεμένους θα πάρει μπόνους παραγωγικότητας; Για όνομα. Κλεινόμαστε με τα χιόνια, τώρα θα κλεινόμαστε και με την βροχή. Ακραία καιρικά φαινόμενα σου λέει μετά.
Με αυτά και με αυτά κατάφερε να μου χαλάσει την διάθεση. Και που έβγαλε ήλιο την τελευταία ώρα… σιγά λες και κάτι έκανε. Μας έχει κάνει μουσκίδι τρεις μέρες τώρα…
Και νά ‘λεγα «άντε μπορεί αύριο να είμαστε καλά»… Να δούμε, αν και δεν βλέπω να διορθώνεται γενικότερα η κατάσταση.

Είδα κι εγώ την βροχή και έπιασα να διαβάσω το «μάθημά μου», μπας και κάνω καμιά σοβαρή παράδοση μεθαύριο βρε αδερφέ… Αλλά πού μυαλό; Πού μυαλό; :(((
Δεν σ' είδα σήμερα
και τρώω σίδερα
απ' το κακό μου

Δεν μου πάει ο χειμώνας τελικά, με τσαντίζει. Αυτό δεν θέλατε να ακούσετε όλοι σας εκεί έξω; Σας είχα σπάσει τα νεύρα τόσο καιρό και βαλθήκατε να κάνετε βουντού να μου χαλάσει η διάθεση. Αλλά δεν θα σας κάνω την χάρη. Νταξ, ώρες-ώρες με πιάνουν και εμένα οι μαύρες μου (το έχω ξαναποδείξει και παλιότερα) αλλά αυτό δεν είναι μόνιμο.

Ένα χαμογελάκι μπας και συνέλθω;;;; :$
:(((

15 σχόλια:

  1. Βρε! Βρε...Μη μας στενοχωριέσαι...Ντάξει, είσαι παιδί της ερήμου, καβαλάς τις καμήλες και πας ίσαμε τα βάθη της καυτής Ανατολής, αλλά, υπόμονή!

    Κι ένα χαμόγελο από εμένα, τόοοοοσο μεγάλο, που σχεδόν σε υπνωτίζει...Ναι...κοιμάσαι τώρα...είσαι μαζί με τους Βεδουίνους και κοιτάτε απορημένοι τον Κεμάλ (εκείνον τον νεαρό πρίγκηπα της Ανατολής που νόμιζε ότι μπορούσε να αλλάξει τον κόσμο; Ε, αυτός!), που αφού είδε κι απόειδε, πέρασε Τίγρηδες κι Ευφράτηδες, πέσαν "πάνω του τα στίφη σαν ακράτητα πουλιά και τον πήγαν στο Χαλίφη να του βάλει τη θηλιά", τότε πια...πολύ αργά συνειδητοποίησε "ότι αυτός ο κόσμος δεν θ' αλλάξει ποτέ..."

    Και κάπου εδώ, το άσμα τελειώνει με μία "Καληνύχτα", αλλά εγώ πρέπει να σε ξυπνήσω, να σε επαναφέρω κι αρχίζω να τραγουδάω με τρεμάμενη, τσιριχτή, σχεδόν εφιαλτική φωνή:

    "Βρέχει βροχή...
    βρέχει βροχή, βρέχει βροχή..."

    Ώχ, δεν ξύπνησες; Πάμε, όλοι μαζί:

    "Κι έγιν' η βροχή χαλάζι, δεν πειράζει, δεν πειράζει (δις...βαριέμαι να το ξαναγράψω, άμα ξύπνησες, ξύπνησες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από τα πιο καλοστημένα blog που έχω δεί.Λιτό αλλά πολύ καλό. Εγώ ακόμα ψάχνομαι με την html... Ελπίζω να τα καταφέρω. Αμα ξέρεις κάνα site με tip's για σφύρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ. Είναι η μετακαλοκαιριανή μελαγχολία (μην το ψάχνεις, τώρα την έβγαλα την λέξη, αλλά υπάρχει στο ελληνο-nenyakiko λεξικό).
    Θα μας περάσει, όπως πάντα...

    πάρε ένα χαμογελάκια και από εμένα---> :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Γέλα, γέλα πουλί μου γέλα
    γέλα, κι είν’ η ζωή μια τρέλα..."

    Χαμόγελα να βλέπω... γιατί και οι άντρες είναι πιο όμορφοί όταν γελάνε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοίτα να δείς, λίγο κοιμήθηκα.. άρχισε το χαλάζι. Δεν είναι πράματα αυτά...

    Απολύστε τον Καντερέ ρεεεεεεε...

    Η μυρωδιά μετά την βροχή και η φύση μου αρέσει πολύ. Η βροχή δεν μου πάει...

    Νενυάκι δεν μου στέλεις αυτά τα λεξικά σου και τις νομολογίες;

    Θα γελάσω κι εγώ πήγασέ μου. Για την ώρα μειδιώ με εσάς! Νά'στε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είναι 3 τόμοι... να τ'αφήσω? :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μόνο 3;;;
    Περίμενα καμιά 20αριά!!!
    Στείλε στείλε....

    Την ολοκληρωμένη έκδοση εννοώ έτσι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωχοτουμου-γουτσουγουτσου-κουτσικουτσι κλπ.
    Θα σου περάσει ρε, θα σου περάσει. Και ας’ τα σάπια, δεν φταίει η βροχή...
    Χαμογέλα μπρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δέσποινα με κόλησες στον τοίχο.
    Και όχι τίποτε άλλο, αλλά κάτι τέτοιες στιγμές κάνω μαλακίες ώρες ώρες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ρε τον Καντερέ!!!
    ώστε κατάφερε το ακατόρθωτο ε???
    να σου πω...
    τώρα που σου χάλασε τη διάθεση (επιτέλους) κάποιος, δεν νιώθω τόσο μεγάλη ικανοποίηση...

    άντε βρε,
    χαμογέλα!

    σου το επιτρέπω!!! :P

    αλλά τι λεω?
    αφού ήδη σε έκανε ο art attack να γελάσεις, φαντάζομαι οτι η ζημιά αποκαταστάθηκε!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. :)))

    Χαμογέλασα και μάλιστα πολύ! Και όχι χάρη του art attack αλλά χάρη του δικού μου χαμόγελου!

    It's kind of magic!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εντάξει, νομίζω ότι 3 τόμοι (τον μήνα) είναι καλά... :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οπότε πού είναι οι τόμοι μου;;;;;;

    socrpina δεν πας καλά.... σε έχει χτυπήσει ο γάμος κατακούτελα μου φαίνεται... Για κούνα λίγο το κεφάλι σου μπας και συνέλθεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ξέρω για σένα αλλά εδώ (Παιανία) είναι ηλιόλουστα και ζεστά). Συμφωνώ και εγώ με την Δέσποινα... δεν σου φταίει η βροχή, άλλα σου φταίνε!!! ( Το πρόσωπο που είναι???)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τστστς..
    Το μαχαίρι στο κόκκαλο;
    Έχει στρωθεί και δουλεύει από το πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...