Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2005

Πέφτει βροχή, πεφτ’ η βροχή....

Το ‘χει πάρει εργολαβία και βρέχει. Από την Πέμπτη το μεσημέρι έχει ρίξει ατελείωτα κυβικά νερό. Που τα βρήκε όλ’ αυτά δεν ξέρω. Μέχρι και ο δρόμος πάνω στο βουνό πλημμύρισε. Η κατηφόρα δεν το συζητάω. Προχτές δεν ήταν κατηφόρα. Ήταν ένας χείμαρρος που κατέβαζε χώμα από το βουνό. Κόντεψε να κατεβάσει όλο το βουνό «στο αυλάκι»!

Καλά ρε κύριε Καντερέ, μήπως του είπατε ότι άμα βρέξει μερικούς τόνους νερό μαζεμένους θα πάρει μπόνους παραγωγικότητας; Για όνομα. Κλεινόμαστε με τα χιόνια, τώρα θα κλεινόμαστε και με την βροχή. Ακραία καιρικά φαινόμενα σου λέει μετά.
Με αυτά και με αυτά κατάφερε να μου χαλάσει την διάθεση. Και που έβγαλε ήλιο την τελευταία ώρα… σιγά λες και κάτι έκανε. Μας έχει κάνει μουσκίδι τρεις μέρες τώρα…
Και νά ‘λεγα «άντε μπορεί αύριο να είμαστε καλά»… Να δούμε, αν και δεν βλέπω να διορθώνεται γενικότερα η κατάσταση.

Είδα κι εγώ την βροχή και έπιασα να διαβάσω το «μάθημά μου», μπας και κάνω καμιά σοβαρή παράδοση μεθαύριο βρε αδερφέ… Αλλά πού μυαλό; Πού μυαλό; :(((
Δεν σ' είδα σήμερα
και τρώω σίδερα
απ' το κακό μου

Δεν μου πάει ο χειμώνας τελικά, με τσαντίζει. Αυτό δεν θέλατε να ακούσετε όλοι σας εκεί έξω; Σας είχα σπάσει τα νεύρα τόσο καιρό και βαλθήκατε να κάνετε βουντού να μου χαλάσει η διάθεση. Αλλά δεν θα σας κάνω την χάρη. Νταξ, ώρες-ώρες με πιάνουν και εμένα οι μαύρες μου (το έχω ξαναποδείξει και παλιότερα) αλλά αυτό δεν είναι μόνιμο.

Ένα χαμογελάκι μπας και συνέλθω;;;; :$
:(((