Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2005

Όποιος δεν έχει μυαλό...

…κάνει μπάνιο! Γιατί κάποιος αναίσθητος αποφάσισε ότι σήμερα έπρεπε να βρέξει καταρράκτες, ενώ το πρωί δεν είχε μαύρα σύννεφα ο ουρανός. Οπότε κι εγώ όπως πάντα άφησα τα παράθυρα του αμαξιού μισάνοιχτα. Αποτέλεσμα; Έπρεπε να γίνω παπί για να πάω να τα κλείσω! Καλά που μια συνάδελφος ήρθε αργά και προέβλεψε την βροχή και έφερε ομπρέλα οπότε βράχηκα μόνο στα πόδια.

Και ερωτώ: Γιατί δηλαδή έπρεπε να βρέχει; Δεν μπορούσε δηλαδή να μας αφήσει να πάμε για κανά μπανάκι το Σαββατοκύριακο; Μα καλά κύριε Καντερέ, Πέμπτη αποφασίσατε να βρέξετε; Δεν μπορούσατε να το κάνετε Δευτέρα να το χωνέψουμε; Έπρεπε να περιμένουμε μια βδομάδα να πάμε κι εμείς κάπου το ΣΚ, και εσύ έπρεπε να μας χαλάσεις τα όνειρα τελευταία στιγμή; Δεν βελτιώνεις την φήμη σου έτσι. Για την ακρίβεια την χαλάς.

Πάντως αυτή τη φορά η βροχή σίγουρα δεν έχει καμιά σχέση με την ψυχολογική μου διάθεση. Για την ακρίβεια είναι εντελώς ανάποδη! Αλλά τι να λέμε.. έχω συνηθίσει πλέον να παραξενεύω όλο τον κόσμο που είμαι συνέχεια στην τρελή χαρά και δεν με νοιάζει τίποτε!

Ένα έχω να πω μόνο: Προσεχώς σε ακόμα μεγαλύτερα κέφια! Θ’ αλλάξουν πολλά! Μας περιμένει γλέντι τρικούβερτο!

13 σχόλια:

  1. Ανώνυμος22/9/05 3:19 μ.μ.

    να μαθεις να μην αφεινεις τα παραθυρα μισανοιχτα......να τα κλεινεις οπως κανουν ολοι οι φυσιολογικοι ανθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ποιούς ορίζετε κύριέ (κυρία) μου ως φυσιολογικούς ανθρώπους; Και γιατί αυτή η ανωνυμία πιά;

    Σας βολεύει; Σας καλύπτει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όπως έλεγα και μικρή "βρέχει βροχή, βράχηκαν τα κεφάλια μας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και την καμήλα που την άφησες??? Ελπίζω να την έχεις κάπου ώστε να μην βρέχεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις μόνο!

    Τεσπα, ξέρνα τα όλα, κέρδισες το Λόττο; Θα παντρευτείς τον έρωτα της ζωής σου; Θα κάνεις upgrade την γκαμήλα; Σε πήρανε head chef στο Cipriani?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα στην ώρα τους.. όλα στην ώρα τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η καμήλα είναι εδώ, κυκλοφορεί με την δίδυμη αδελφή της ο άσπλαχνος ... τουλάχιστον, εγώ την βάζω στο parking και δεν βρέχεται ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εδώ πάντως απο χθες έχει μια απιστευτη λιακάδα!!!!

    ζήλια, ζήλια.... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγκρρρρρρ

    Δεν θα μου σπάσεις εσύ ρε εμένα το ηθικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μα που το έβαλα το αντιηλιακό μου???
    φτου... το άφησα στο σπίτι και τώρα θα με κάψει ο ήλιος!!!!

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μωρε ότι και να πείς δεν με πτοείς... Θα έπρεπε να το έχεις καταλάβει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγώ απλά λέω τον καημό μου δεν το λέω για να σε πτοήσω...
    αλλά έτσι είναι...
    η μύγα κάθησε στον ώμο σου και δε λέει να φύγει...
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εσύ πάλι τί ζόρι τραβάς αν κατσικωθώ Αθήνα;

    Κατσικωθώ.... Τστστς...

    Αυτά σας μάθαιναν στις ουρσουλίνες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...