Κυριακή 22 Ιουλίου 2007

Θαλασσινά μπλουμ

Νέα γυαλιά. Δεν γινόταν αλλιώς. Το ίδιο βράδυ, με το που κατάφερα να συνέλθω (μετά τον φραπέ νουμερο 6), βουρ για Ερμούπολη και για μαγαζί οπτικών. Αγορά νέου ματογυαλίου (στο ακριβότερο μου φαίνεται κατέληξα αλλά ήταν και το ωραιότερο) και έτοιμος πια να αντιμετωπίσω τον ήλιο (καλά που η μυωπία μου είναι μικρή και από το ένα μόνο μάτι), αποχαιρέτησα την γκαντεμομέρα (καλά που το χτύπημα δεν μου άφησε σημάδι).
Παρόλ' αυτά δεν γινόταν να μην τριτώσει η γκαντεμιά. Έτσι χτές το πρωί, και ενώ ενημερωνόμουν για την επόμενη διαδρομή μας από το ντεστινέιτορ, τσαααφ, σταματάει (για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους) η μπαταρία του πι_ντι_έι και μένω στα κρύα του λουτρού... Καλά που είχα κρατήσει αντίγραφο του καταλόγου μου και έτσι δεν έμεινα χωρίς τα τηλέφωνά μου! Πι_ντι_έι ριφορμάτ (στο σημείο αυτό βρίζουμε ασύστολα γιατί δεν θυμόμαστε πότε πήραμε τελευταία φορά μπακάπ και σκεφτόμαστε πως πέραν του τηλεφώνου δεν θα λειτουργεί τίποτε άλλο) και ξεκινάμε να βρούμε τι δουλεύει και τι θα χρειαστεί επανεγκατάσταση με την επιστροφή. Ευτυχώς το βασικό σύστημα λειτουργεί σωστά, το ίδιο και το ντεστινέιτορ, οπότε δεν γλυτώσαμε την αυταρχική, γλυκιά κατά τα άλλα, κυριούλα που οριόταν να στρίψουμε δεξιά και μετά αριστερά - όχι ρε, δεν στρίβω, μια φορά σε άκουσα και αναγκάστηκα να γυρίσω με την όπισθεν σε μια ανηφόρα τουλάχιστον 60% - γρούμφφφφ μα και αυτοί οι κάτοικοι πως πάνε και κλείνουν το κάτω μέρος της κατηφόρας με μάντρα;;; εεεεε;;;;;

[Μέσα στο επόμενο 5ετές πρέπει να πάρω και καινούργιο πι_ντι_έι πέραν του λαπτοπίου :@]

Κατά τα άλλα λοιπόν περνάμε τις χαλαρωτικές διακοπές μας με χαλλλαρά ολοήμερα μπάνια, βραδινά ποτάκια σε παραλιακά μαγαζιά και ολονύκτια μπλαμπλά στο μπαλκόνι με δροσούλα και έναστρο ουρανό... (μόνο το κυπριακό δεν αναλύσαμε)

Ξαπλώστρα, παραλία, καφεδάκι και ολίγο από μπλόγκινγκ, ενώ η αλεπουδίτσα ενημερώνεται για τα του ηλιακού συστήματος...

Η θάλασσα περιμένει. Αποστολή κειμένου και πάμε για πλίτσι πλίτσι........ :)

12 σχόλια:

  1. Στην Ερμούπολη έχει και μια ωραία εκκλησία ψηλά στο βουνό ( θέλει και λίγο περπάτημα :))))
    Πάνε να σε διαβάσει κανας παπάς αγόρι μου μπας και ηρεμήσεις λίγο.
    Και πάνω που έλεγα του χρόνου να σε πάρω μαζί μου!!!
    Δοκίμασες τα λουκούμια?
    Στην παραλιακή έχει αρκετά μαγαζιά του είδους.
    Άντε , καλά να περνάς και παράτα και λίγο το μπλόγκινκ λέμεεεε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λίγο ακόμα και το iphone Θα είναι σα χέρια μας φίλτατε...

    κράτα και καβάτζα σε χαρτί όλα σου τα τηλέφωνα, ποτέ δεν ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ άσε τα πι_ντι_έι και τα λαπτοπια και κοίτα να ξεκουραστείς...
    Θα έχουμε δύσκολο χειμώνα, λέμε!!!!!

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρε ένα Tungsten ή κάτι ανάλογο βρε παιδί μου!! Αφού ζει στα χέρια μου, είναι εγγύηση!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να πας οπωσδηποτε στο σαν μιχαλη, στο πλακοστρωτο.

    καλη διαμονη!
    τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πάλι ανάποδα τα έκανες : ΠΡΩΤΑ το πλιτσι πλιτσι (ακόμα με μπρατσάκια και βατραχοπέδιλα;;;) και μετά το PDA.... Και ύστερα λες για την agenda.
    Καλές βουτιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πλάκα πλάκα πρέπει και εγώ να κάνω ένα αντίγραφο γιατί θα πάθω καμιά νίλα και θα ψάχνομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φυσικά και δεν παρατάω το bloging... Σιγά μην σας αφήσω χωρίς να σας ταλαιπωρώ :)

    Εννοείται πως τα τηλέφωνα έχουν γίνει backup αλλά το backup δεν το κουβαλάω μαζί μου στις διακοπές :)

    Και φυσικά το πι_ντι_έι έρχεται ανάμεσα στα πλίτσι-πλίτσι και όχι πριν :)))

    {Εγώ ΔΕΝ λέω τίποτε για ατζέντα, νταξ; Εσείς τη λιβανίζετε συνέχεια…}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το ποστ μου για την Σύρο το έχεις διαβάσει?

    και άσε κάτω τα μπλιμπλικια παιδί μου!
    άντε στην θάλασσα ΧΩΡΙΣ μπλιμπλίκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ζηλεύω,θελω κι εγώ λίγη από Σύρο!
    :)
    Έχει και ωραία κάππαρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...