Τρίτη 26 Ιουνίου 2007

Δουλειά, ζέστη, μοχίτος και (εντελώς) εσωτερικές ανησυχίες…

Πέμπτη απόγευμα και η έκπληξη έκδηλη μπροστά στον αριθμό που αναγράφεται στο τηλέφωνο. Πού είσαι; Ελλάδα. Ε ναι, το κατάλαβα, που; Αθήνα, τι κάνεις απόψε;
Ο καρντάσης, συνάδελφος εκ Γερμανίας πια εδώ και χρόνια, ήρθε να περάσει λίγο χρόνο στην πόλη μας. Έχω δουλειά, αλλά μην το συζητάς, μόλις βραδιάσει έρχομαι να σε πάρω. Ακολούθησαν 4 μέρες βραδινής κραιπάλης, απαραίτητη αναζωογόνηση από την μουντή διάθεση και καθημερινότητα αλλά και την συγγραφή. Μέσα σε 4 μέρες το κείμενο δέθηκε, ενώ μέσα σε 4 νύχτες ζήσαμε ένα παράθυρο από την ζωή μας πριν 10 χρόνια. Τότε μαζευόμασταν στο Έθνικ και μιλούσαμε για αντιδραστήρες «βουτώντας τα μουστάκια μας» σε τόνους από ουίσκι. Τώρα μέσα σε 4 μέρες χωρέσαμε την αναπόληση, τους φίλους που χάθηκαν, που έκοψαν κάθε γέφυρα επικοινωνίας, αυτούς που κράτησαν γιοφύρια, αλλά είναι μακριά, και άλλα πολλά. Κύκλοι που κλείνουν και χρειάζεσαι διάθεση και καλή ψυχή για να τους κρατήσεις ζωντανούς.
Η γλώσσα κοινή παρά την διαφορά της ακαδημαϊκής από την βιομηχανική οπτική, χρόνια στον ίδιο χώρο και στην ίδια ενασχόληση. Καταφέραμε και χωρέσαμε και όλες τις περιβαλλοντικές ανησυχίες, αλλά και τις διαφορές συστημάτων των χωρών μας. Η τελική ερώτηση αναπάντητη: «Εκεί το σύστημα προστατεύει τον εργαζόμενο και όχι το κεφάλαιο και κινείται κάτω από τόνους γραφειοκρατικού ελέγχου, έτσι μπορεί και δουλεύει με επιτυχία. Την Ελλάδα όμως πως την αλλάζεις που όχι μόνο το σύστημα δεν προστατεύει τον εργαζόμενο/πολίτη, αλλά ο ίδιος ο εργαζόμενος/πολίτης δεν καταλαβαίνει πως πρέπει να διεκδικήσει την προστασία;»… «Φαύλος κύκλος που πρέπει να σπάσει, αλλά από πού;». Όσο για το περιβάλλον... κάτι βγάλαμε αλλά πάμε τόσο αργά που… δεν ξέρω αν προφταίνουμε… «Άσε τους κάνγκουρους να σέρνονται, να λεν και ν’ ακούν ότι θέλουν»
Χωρέσαμε και τις πίκρες, χωρέσαμε και το μέλλον… Κάτι που με σημάδεψε σίγουρα ήταν η ρήση του: «Σύνελθε, είσαι ο Dr. Darth και αν δεν το σεβαστείς εσύ αυτό δεν θα το σεβαστεί κανένας άλλος. Δεν θα κατέβεις εσύ χαμηλά.». Ίσως όντως να μην σεβάστηκα τον εαυτό μου, να σεβάστηκα περισσότερο τους άλλους… άντε όμως 5 το πρωί να απαντήσεις… Η αλήθεια είναι όμως ότι το πήρα βαριά… Άσε που πιστεύει ότι με την ιδεολογία μου δεν μου πάει η Ελλάδα, αλλά έχω το κακό να «δένω με την ατμόσφαιρα και τους ανθρώπους»... οπότε... ΟΥΦ...
Αναπολήσαμε και τα ευτράπελα του παρελθόντος, τον Κωστάκη και την ανικανότητά του, την ομάδα με την φοβερή δυναμική που καταστράφηκε γιατί η κεφαλή ασχολούταν με μάνατζμεντ και έτσι αδυνατούσε να καταλάβει την επιστημονική δυναμική που της παρουσιάζαμε. Η D. μπήκε δυναμικά: Πόσο συχνά συμβαίνει; Εγώ ξέρω 2 περιπτώσεις στην Ελλάδα, αυτή 2 στην Αγγλία. Μεγάλος ο προβληματισμός για την ικανοποιητική διαχείριση του επιστημονικού έργου…
Κυριακή πρωί και το ράδιο παίζει κομμάτια από την δισκογραφική συνεργασία Χατζηδάκη με Γκάτσο. Μέσα από το παρελθόν τα λόγια, ξεχασμένα, ξεπηδούν στην συνειδητότητα και υλοποιούνται πριν από τη φωνή του αοιδού, με το άκουσμα μόνο της μελωδίας, καθώς τα χιλιόμετρα φεύγουν γρήγορα. Η παρουσία της οικογενείας στην βάφτιση απαραίτητη. Οικογενειακός φίλος αλλά και συνάδελφος στο μικρό ίδρυμα γίνεται νονός. Η ζέστη αφόρητη. Ο μπέμπης αναμενόμενο να δυσανασχετήσει. Ότι και αν ακουμπήσεις καίει. Το υπαίθριο γλέντι λαμβάνει χώρα στους 45 υπό σκιάν. Ωραίο το κοκορέτσι αλλά με τέτοια ζέστη…
Κυριακή βράδυ το τελευταίο ξενύχτι στο γκάζι. Μέσα σε 4 μέρες ζήσαμε το τότε, το αναπαραστήσαμε με επιτυχία και το ευχαριστηθήκαμε. Ξεκαρδιστήκαμε στα γέλια…
Να σέβεσαι τον εαυτό σου…
«Καλό ταξίδι!»…
Η ζέστη συνεχίστηκε αφόρητη και σήμερα. Πέρασε 1τη πρωινή και ακόμα να δροσίσει. Είπα να δουλέψω εντατικά να βγάλω τα σπασμένα των ημερών, αλλά πλέον δεν έχω διάθεση να συνεχίσω. Αυτό το &^%@@%# @@ Gantt μου έσπασε τα νεύρα. Μικρή βόλτα στο βουνό. Η αλήθεια είναι πως λίγο η ζέστη, λίγο η συνήθεια των τελευταίων ημερών, ε δεν έχω και ιδιαίτερη διάθεση για ύπνο… Ένα μοχίτο πάλι θα το έπινα ευχαρίστως… Πολλή ζέστη ρε παιδάκι μου όμως… πολλή ζέστη…
[Αν με το καλό, κάτι μου λέει πως θα επωμισθώ κινεζούλη,
και μετά τον ινδένιο της κουβούλας τρομάζω...]

26 σχόλια:

  1. Η καρντάσικη αγκαλιά είναι πάντα γιατρικό!

    :-) Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ, οι κολλητοί είναι εγγύηση, τα τετραήμερα απαραίτητα και αναζωογονητικά! 12 πόϊντς!!!

    Απορία : Μετά το τρίτο μοχιτάκι (μμμμ) καταφέρνετε και συζητάτε "διαφορές της ακαδημαϊκής από την βιομηχανική οπτική" και έχετε "περιβαλλοντικές ανησυχίες" πέραν της καταπίεσης του δυόσμου;;; Μπράβο βρε!

    Σημείωση: Αν επωμιστείς ΚΑΙ Κινεζούλη (στην τρέχουσα επαγγελματική σου κατάσταση) ό,τι και να σου κάνει ... λίγα θα σου κάνει!! θεία δίκη θα είναι, δεν θα φταίει... ανώτερες δυνάμεις θα τον έχουν στείλει να σε νουθετήσει... ταπ... Και επειδή δεν είμαστε σίγουροι ότι θα σου τα κάνει (γιατί οι ανώτερες δυνάμεις καμμιά φορά είναι σε διακοπές), για να μην το ρισκάρουμε, να σου στείλω την διεύθυνση του Ινδένιου ;;;

    {Διόρθωσε ΤΟ ορθογραφικό πρίν περάσει η Κροτ. Μπορεί να είναι -υπερ του δέοντος- καλή μαζί σου :) αλλά αυτό αποκλείεται να στο συγχωρήσει :)))) !}

    Σμάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην κολλάς ρε...
    Αυτά ήταν μέχρι το 3το μοχιτάκι (plenty of time.. ώς γνωστών ο ρυθμός κατανάλλωσης αυξάνει γεωμετρικά)
    Μετά την έλευση της 2ρας βραδυνής συζητούσαμε τα «άλλα», τα «καλά» (είχαμε σωστό WP breakdown…)
    Περιττό να σου πω πως έχω ήδη εξηγήσει την θέση μου για την αδυναμία του κινεζούλη να ανταπεξέλθει στις υψηλές απαιτήσεις μας. Κοινώς μην φας, σου ετοιμάζω γλάρο στην σούβλα :p
    Είδωμεν…

    {Είναι υποκοριστικό, ουν πόκο, πως το λεν;}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καμηλιεράκidje
    1. Μας περιέγραψες ΜΟΝΟ την συζήτηση μέχρι το 3ο μοχιτάκι όμως ... ΧΑ! Γιατί;;;; :)
    2. Ο Κινεζούλης (δεν είπαμε να μην είσαι κακός;;;;) ΔΕΝ θα έχει στην γενική περίπτωση ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα να ανταπεξέλθει τις υψηλές σας απαιτήσεις. Οι Κινεζούληδες -ως γνωστόν- είναι χρόόόόνια μπροστά στην έρευνα αυτή τη στιγμή και ας ξεκίνησαν χρόόόόνια μετά ... ΜΟΝΟ αν σου τύχει κακό-χαζό Κινεζούλι θα έχεις πρόβλημα ή (πολύ πιθανό) αν δεν έχετε κοινή γλώσσα συννενόησης (πως είναι τα κινέζικά σου;;;). ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ο ΚΙΝΕΖΟΥΛΗΣ. ΕΣΥ καλέ μου είσαι που κάνεις τα παράλογα (παλάλογα αν το έλεγε ο Κινεζούλης) ! Για αυτό είπαμε να σου στείλω τον Ινδένιο, σαν αυτοτιμωρία ένα πράγμα που κάνεις τα πράγματα εύκολα σε όλους εκτός εσένα!

    3. Υποκοριστικό;;;; Για πρόσεξέ το ξανά, να σε σώσω προσπαθώ!

    σμακ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλες τις περιέγραψα, λίγο ανάκατα απλά :)
    Μην παίρνεις όρκο για το 2..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσταναπαν...δεν θέλω να πάω στο σπίτι μου λέμε!!!!!
    Έχει δροσιά εδώ στο γραφείο!
    ;-)

    ΥΓ Είδες τι ολιγαρκής που είμαι;
    Μοχίτο sans sucre παίζει; Αν ναι, το θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ορθογραφικό;
    δεν βλέπω τίποτα!

    πάντως το "ίδωμεν" γράφεται με ι, Καμηλιέρη.

    Καμηλιέρη, εγώ που δε σε ξέρω και τόσο καλά, στο'πα πως δεν σου πάει η Ελλαδα. Και δε αθ στο πει ο από δεκαετίας φίλος?

    Ούτε τηε κουβούλας θα της πάει, αλλά άσε, ας μην πούμε τίποτα.

    Πάντως, έχει δίκιο: δεν μπορείς να απαιτείς σεβασμό, αν δεν επιδεικνύειες αυτοσεβασμό.

    Ένα μοχίτο και για μένα πλήζ!

    Καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έεετσι... (άκου "ορθογραφικό"... άλλωστε είπαμε, ο δαίμον του πληκτρολογίου φταίει)

    Μου πάει δεν μου πάει η Ελλάδα, είπαμε, «δένω εκπληκτικά με την ατμόσφαιρα» :)
    Άσε που θα βαριόμουν αφάνταστα…

    Πάντως πολύ ζέστη ρε παιδιά..
    Σήμερα έπιασε τους 47 λέμε…

    Δεν παλεύεται…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάτι είπατε που κάνω πως δεν το ακούω... Δεν το ακούω...

    Πάντως ο φάδερ μου έχει ανοίξει στοίχημα και παίζουν όλοι αβέρτα: Πόσο θα αντέξω. Ο ίδιος μου δίνει 2 μήνες max. Η μάδερ πόνταρε στους 6 γιατί ξέρει ότι είμαι και κομματάκι εγωίστρια, ο κουμπάρος-κολλητός λέει ότι θα μείνω γιατί ελπίζει για τσάμπα baby sitter και η αδελφή μου δεν μιλά ... σοφή .. ταπ ...

    Εγώ πάλι πιστεύω ότι μου πάει η Ελλάδα όπως την έχω δει: Με το ένα πόδι εκει και το άλλο στο αεροπλάνο... μόνο να πιάσει!

    Καμηλιέρη να κάτσεις κάτω από το κρυοκούτι ή να πας σε ένα εμπορικό, ε-μά!!! Εδώ βροχούλα ... Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να ξεκαθαρίσουμε κάτι μπαρμπουνάκι μου
    Δεν είπαμε.
    Εγώ όπως ξέρεις έχω πει πολλάκις πως σαν εδώ, πουθενά…
    Θα έπληττα αφάνταστα άλλωστε πάνω από 6μηνο μακριά…
    Και τα αεροπορικά μου είναι και λίγο αδιάφορα…

    [άσχετο αλλά… σχετικό… γνωρίζετε πως για κάθε φορά που ταξιδεύει κάποιος με αεροπλάνο, πρέπει να μην χρησιμοποιήσει μετά το αυτοκίνητό του για ένα χρόνο, για να ισοσταθμίσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις; Μιλάμε για ισοστάθμιση ε, όχι αναίρεση… :( ]

    Και στο κρυοκούτι που είμαι, και σε εμπορικό να πήγαινα (σιγά και μην κυκλοφορήσω με τέτοια ζέστη...) το γεγονός των 47 και το ότι δεν παλεύεται παραμένει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "..γιατί η κεφαλή ασχολούταν με μάνατζμεντ..."

    Ελπίζω να καταλάβεις γρήγορα.... μάλλον να δεχτείς γρήγορα ότι οι "κεφαλές" είναι υποχρεωμένες να ασχολούνται με το μάνατζμεντ.
    Να σας ζήσει ο πιτσιρίκος και όσο μπορείς απέφευγε το κοκορέτσι ... τις ζεστές ημέρες.
    Α και κάτι άλλο , η ζέστη παλεύετε.
    Με δίαιτα και μπόλικα νερά.
    Όχι με ... μοχίτο!!!!

    ΥΓ. Σαν να με μπέρδεψε ο φίλος εκ Γερμανίας.
    "..Εκεί το σύστημα προστατεύει τον εργαζόμενο και όχι το κεφάλαιο και κινείται κάτω από τόνους γραφειοκρατικού ελέγχου, έτσι μπορεί και δουλεύει με επιτυχία..."

    Πριν αρχίσω τα σεντόνια γίνε λίιιιγο πιο σαφής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "η ζέστη παλεύετ-αι" η ανορθογραφία δεν παλεύεται με τίποτα. :(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο δαίμΩν, Καμηλιέρη μου, ο ΔαίμΩν!!! Ρίξε κάνα κουβά κρύο νερό στο κεφάλι σου, έχει κουρκουτιάσει εντελώς!!

    εγώ δεν είπα πως η Ελλάδα είναι χειρότερη ή καλύτερη. Είπα πως της Κουβούλας δεν θα της πάει. Όπως κι εσένα δε σου πάει. Άλλο αν δένεις με το τοπίο: κάνεις την αντίθεση, γι'αυτό. Εσύ δένεις μεν, αυτό δνε σου πάει δε.

    Και μη με εκνευρίζεις. Δεν μπορείς να απορρίψεις κάτι που δεν έχεις δοκιμάσει. Μπορείς να πεις ότι δεν θες να δοκιμάσεις, ότι δεν σε ενδιαφέρει, αλλά δεν μπορείς να πεις ότι θα έπληττες, διότι αυτό δεν το ξέρεις.

    Όσο για το αεροπλάνο, εγώ δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα, έτσι κι αλλιώς δεν έχω αυτοκίνητο και δεν πρόκειται και να παρω. Αρα δικαιούμαι όσα αεροπλάνα θέλω. Η Κουβούλα πάλι, θα έπρεπε να βάλει το γατί σε χειμερία νάρκη, όπως πάει!

    Κουβούλα, είσαι σίγουρη πως θα παίρνεις πολλά αεροπλάνα στη Λεβεντογέννα? Μην κοιτάς αν στο έχουν τάξει. Πολλά μπορεί να σου έταξαν...

    Πάντως για το στοίχημα, εγώ θα σου δώσω 9 μήνες γιατί σε κόβω για πιο πεισματάρα και εγωίστρια από ό,τι η μάδερ (που ως μάδερ πρέπει να ωραιοποιήσει την κατάσταση!). Αλλά όχι παραπάνω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καπετάνιο, από πικρή εμπειρία, οι μάνατζερ είναι ανίκανοι να καταλάβουν την δυναμική και να την χρησιμοποιήσουν (και μιλάμε για «μάνατζερ» που ήταν επιστήμονες του ιδίου αντικειμένου, απλά θεώρησαν ακριβώς ότι το μάνατζμεντ είναι «η δουλειά»). Γιατί απλά δεν έχουν το υπόβαθρο της πλήρους κατανόησης και συνεπώς αδυνατούν να κάνουν ορθή διαχείριση. Είπαμε 2/2 στην Ελλάδα, 2/(δεν ξέρω πόσα) στην Αγγλία.

    Άλλωστε «μάνατζερ» είναι μια λέξη της εποχής που χαρακτηρίζει τον άχρηστο χαραμοφάη :ppp

    Ο άνθρωπος που μπορεί να κάνει κάτι δεν καταδέχεται να γίνει μάνατζερ, γίνεται δημιουργός :)

    [Από αυτή την οπτική γωνία λοιπόν καλά θα κάνει ο μάνατζερ να ασχολείται μόνο με το μάνατζμεντ αλλά καλά θα κάνουν και οι υπόλοιποι να μην τον λαμβάνουν υπ’ όψη… να τον αφήνουν απλά να παίζει :ppp]

    Τώρα η σωστή η κεφαλή πρέπει να ασχολείται με το μάνατζμεντ όσων κάνει η ομάδα, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού τους, αλλά να μην ασχολείται αποκλειστικά με αυτό. Απλά να διευθύνει αυτά που κάνουν όλοι μαζί, έχοντας έτσι πλήρη αντίληψη, όχι να διευθύνει τα των άλλων μη γνωρίζοντας τι πραγματικά διευθύνει. Δεν μπορείς να διευθύνεις κάτι στο οποίο δεν συμμετέχεις παρά μόνο μέσω της διευθύνσεως.

    [Δικαιολογίες του στυλ «δεν υπάρχει χρόνος» δεν περνάνε. Χρόνος πάντα υπάρχει αρκεί να είσαι ολιγαρκείς σε αυτά που επιδιώκεις, αλλιώς καταντάς ένας άχρηστος άσχετος :p]

    Όσο για το σύστημα.. δεν μπορώ εγώ να σου περιγράψω ορθά τα λόγια κάποιου άλλου. Απλά το απόφθεγμα είναι δικό του, μάλιστα είχε προσθέσει και ένα «παράξενο που δουλεύει, αλλά δουλεύει», και αν λάβουμε υπ' όψη τη θέση του, γνωρίζει πολλά και είναι μέσα στα πράγματα. Όπως είδες λοιπόν, δεν έκρινα τα λόγια του, απλά με προβλημάτισαν και φυσικά συνηγορούν στο πιστεύω μου πως πρέπει να διεκδικήσουμε αντί να κρυβόμαστε πίσω από το «έτσι είναι», και να δουλεύουμε σαν σκλάβοι για να κάνουμε τα καπρίτσια του καθενός ώστε «να μην χάσουμε την δουλειά μας». Άλλο ένα από αυτά που με προβλημάτισαν πολύ είναι η απάντησή του όταν του είπα πως εδώ έχει καταντήσει να θεωρείται απαραίτητο το να δουλέψεις 10 ώρες: «Σοβαρά μιλάς; Εκεί αν σε πιάσουν να δουλεύεις εκτός του ωραρίου, θα σε στείλουν σε σεμινάριο διαχείρισης χρόνου, όχι να σου επιβάλλουν να κάθεσαι στην δουλειά παραπάνω με το έτσι θέλω».

    Κααάτα τα άλλα, δεν φταίει η ορθογραφία. Είπαμε, ο δαίμον του πληκτρολογίου που ανακατεύει τα γράμματα φταίει :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χεχεχε... Μα γιατί σε νευρίασα κροτούλα;
    Όντως θα έπληττα :) Ο ξάδερφός μου που ήθελε σώνει και καλά να μείνει Αγγλία (έπιασαν δουλειά εκεί μαζί με την σύζηγο), έπληξε στο 9μηνο και γύρισε... ε εγώ είμαι πιό "ελληναράς" και πιστεύω ότι θα έπληττα νωρίτερα :)

    Σε γενικές γραμμές δεν μπορώ να πώ, όπου έχω πάει μου άρεσε, αλλά.. μόνο για τουρισμό...

    Για την κουβούλα λοιπόν εγώ όπως κατάλαβες διαχώρισα την θέση μου και δεν της δίνω όριο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καμηλιέρη, ΕΛΕΟΣ!
    ο δαίμΩν γράφεται με Ω!!!

    γι'αυτό με εκνευρίζεις! επιμένεις να τον γράφεις με -ο-!!!

    κατά τα άλλα, εμμένω στο εξής:
    "Δεν μπορείς να απορρίψεις κάτι που δεν έχεις δοκιμάσει."

    Άλλο ο ξάδερφος άλλο εσύ. Ο εαυτός μας μας εκπλήττει κάποιες φορές.
    Επίσης, εξαρτάται πού στην Αγγλία. Επίσης, εξωτερικό δεν είναι μόνο η Αγγλία, όπως Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα.

    Επίσης, ξέρω πως είσαι τόόόόσο ξεροκέφαλος που θα με εκνευρίσεις κι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. :DDDDD

    Σωστά, άλλο ο ξάδερφος, άλλο εγώ, γι αυτό και δεν μου δίνω ούτε εξάμηνο...

    ΟΕΟ :)))

    {Είμαι δαίμον τελικά κι εγώ :ppp}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "..θεωρείται απαραίτητο το να δουλέψεις 10 ώρες..."

    Εάν ήσουν γείτονας μου θα νόμιζα ότι κρυφακούς!!
    Προ μηνός ρώτησα τον γιο μου πόσες ώρες θέλει να διαθέτει την ημέρα για την εργασία του και μου απάντησε 8.
    Κι εγώ λοιπόν του απάντησα ότι εάν δεν διαθέτει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10-11 ώρες την ημέρα ας πάει να γίνει υπάλληλος.
    Ακόμη περιμένω απάντηση.
    Απ αυτήν εξαρτάται και το τι θα κάνω στην συνέχεια μαζί του.
    Και δεν θα περιμένω και πολύ καθώς πιστεύω ακράδαντα ότι εάν ένας νέος χρειάζεται πολύ χρόνο για να δώσει απάντηση στο ερώτημα μου αν μη τι άλλο δεν έχει και ιδιαίτερες φιλοδοξίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συνεπώς και εσύ θα έπρεπε να πας για σεμινάριο διαχείρισης χρόνου :)
    Δεν μιλάω όπως κατάλαβες για υπαλλήλους αλλά για στελέχη. Οι υπάλληλοι έχουν ούτως ή άλλως εξασφαλισμένο το 8άωρο, 39/βδομάδα για την ακρίβεια, όχι 40.

    Μήπως να σου αναφέρω και τις 35 μέρες άδεια (40 αν είσαι από άλλη χώρα) να τις αντιπαραθέσεις στις 21 της Ελλάδας;
    Αυτό είναι το πρόβλημα της Ελλάδας αγαπητέ. Ότι ακριβώς θεωρούμε λογικό το να δαπανούμε τουλάχιστον 10-11 ώρες. Αυτό ξέρεις δεν ονομάζεται εργασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγώ δεν δουλεύω μόνο 10 ώρες.
    Με την ευρύτερη έννοια της εργασίας δουλεύω ολόκληρο το 24ωρο!
    Πολλές φορές κοιμάμαι και δίνω λύσεις στα προβλήματα της δουλειάς μου.
    Συνεπώς αυτά τα σεμινάρια δεν κάνουν για μένα. Απευθύνονται σε άλλη κατηγορία εργαζομένων :))
    Δεν είναι "πρόβλημα" της Ελλάδος αγαπητέ. Είναι "πρόβλημα" του επειχειρείν.
    Εάν γνωρίζεις κάποιον Γερμανό επιχειρηματία ( πρώτης γενιάς και όχι κάποιον που τρώει τα λεφτά του πατέρα του) να δουλεύει τις ώρες που λες τότε εγώ θα σκίσω τα "διπλώματα" μου!
    Και μιας και ανέφερα την γενιά θα καταθέσω ετούτο κι αν μπορεί κάποιος ας με διαψεύσει.
    Οι περιουσίες όσο μεγάλες κι αν είναι χάνονται ( αλλάζουν χέρια) μέσα σε τρεις το πολύ τέσσερις γενιές.
    Και ορθός βέβαια γιατί για σκέψου οι πλούσιοι να παρέμεναν πλούσιοι δια παντός!
    Και αυτό ξέρεις γιατί συμβαίνει?
    Γιατί η επιτυχία του καθενός μας οφείλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στην φιλοδοξία και το πείσμα που έχει κάποιος για να πετύχει και όχι στα λεφτά τα οποία διαθέτει.
    Ε λοιπόν αυτά τα δύο χαρακτηριστικά φθίνουν όταν γεννιέσαι πλούσιος.
    Και συμβαίνει το εξής οξύμωρο.
    Παρόλο που το παιδί ενός πλουσίου έχει όλα τα φόντα ( οικονομικές προϋποθέσεις, εξειδικευμένες σπουδές, συσσωρευμένη εμπειρία της οικογένειας στην οποία ανήκει, γνωστούς, κλπ) να μεγαλώσει την όποια περιουσία έχει στα χέρια του ( αποδίδοντας μάλιστα πολύ λιγότερο απ τον πατέρα του), αυτό μόνο ως εξαίρεση στον κανόνα συμβαίνει!! Τουναντίον κάποιο παιδί που σου πουλάει σήμερα χαρτομάντιλα στα φανάρια , έχοντας τα πάντα εναντίον του, σε λίγα χρόνια θα καταφέρει να "αρπάξει" αυτήν την περιουσία απ τα χέρια της τρίτης ή της τέταρτης γενιάς των πλουσίων.
    Τσεκάρισε το και μου απαντάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα. Το σεμινάριο διαχείρισης χρόνου στοχεύει στο να εκτελείς τις εργασίες που θες/πρέπει εντός του 8ώρου (επίσης το δεν προφταίνω δεν είναι δικαιολογία) και το υπόλοιπο 8ωρο να το διαθέτεις στις κοινωνικές και οικογενειακές σχέσεις και στον προσωπικό σου χωροχρόνο (το 3το είναι νάνι). Τώρα βέβαια αν ο μόνος στόχος είναι τα χρήματα, τότε είναι ποσοτικός/μεγιστοποιητικός και όχι ποιοτικός. Αλλά όπως είπες κι εσύ, η ολιγάρκεια δεν είναι ένα από τα χαρακτηριστικά σου :)
    Πέραν τούτου, αν θες ως επιχειρηματίας να δουλέψεις 10 ώρες, κάντο, απλά δεν μπορείς να το απαιτείς από τους υφισταμένους σου. You are on your own on that.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. όχι , αλλά ασφαλώς και είναι κριτήριο (σε επίπεδο στελεχών) ενδιαφέροντος και αμοιβής ;)
    Ναι , σε τίποτε δεν είμαι ολιγαρκής είναι αλήθεια!
    Όλα τα θέλω στην έκδοση του "πολύ"
    Πολύ φαΐ
    Πολύ δουλειά
    Πολύ διασκέδαση
    Πολύ ποτό
    Πολύ σεξ... στα νιάτα μου :(((
    Πολλές. γυναίκες… επίσης στα νιάτα μου :(((((((((
    Πολύ συναίσθημα κλπ.

    Να σκεφτείς ότι και τώρα που φεύγω-έφυγα - είμαι φευγάτος και πάω , θέλω να πάω σε όσο περισσότερα νησιά γίνεται και να πιάσω όσο πιο μεγάλα και πιο πολλά ψάρια μπορώ :)))
    Να σαι καλά και θα τα ξαναπούμε όταν γυρίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Krotένια, είπαμε είμαι πολλά αλλά λες να τους εμπιστευόμουνα αν μου υπόσχονταν εκείνοι αεροπλάνα και βαπόρια;;; Τς! Εγώ προσπαθώ να τα φτιάξω έτσι τα πράγματα ... 9 μήνες ε;;;; ΧΑ!

    Καμηλιέρη δεν έχεις δοκιμάσει να ζήσεις αλλού, μην έχεις τόόόόόσο κάθετη άποψη! Συμφωνώ απόλυτα με την Κροτένια και επαυξάνω. Δεν λέω ότι "αλλού" είναι απαραίτητα καλύτερα, λέω ότι ΔΕΝ είναι χειρότερα!
    γρουμφ πια με αυτό το θέμα! Να κάνεις διακοπές στην Ελλάδα αμα είναι έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπαρμπουνάκι μου θα ήθελα πολύ να επισκεφτώ το γραφείο στοιχημάτων, αλλά εγώ κερδίζω στο τέλος οπότε...
    Κατά τα άλλα: το αν είναι καλύτερα, ίδια ή χειρότερα, όπως πολλές φορές είπα, εξαρτάται από τα κριτήρια. Όχι χειρότερα λοιπόν, χάλια είναι για τα δικά μου. Αλλιώς δεν θα έδενα με την ατμόσφαιρα εδώ :)

    Καπετάνιο μου, αυτό ακριβώς προσπαθώ να σου εξηγήσω ότι είναι το πρόβλημα της Ελλάδας. Εδώ θεωρούμε ότι η υπερεργασία (ανεξαρτήτου ποιότητας διότι όπως πολλές φορές έχω πεί ουκ εν τω πολλώ το ευ αλλά εν το ευ το πολύ και διότι κατά την υπερεργασία η ποιότητα και η απόδοση είναι σίγουρα χαμηλότερες) είναι κριτήριο ενδιαφέροντος και αμοιβής. Ενώ το κριτήριο στην ουσία κριήριο είναι η απόδοση και η ποιότητα αποτελεσμάτων εντός των ωρών εργασίας. Άλλωστε ο όρος απόδοση ανάγεται πάντα στην μονάδα του χρόνου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. εγώ δένω και με τις δύο ατμόσφαιρες, με τις εκτός για δουλειά και καθημερινότητα και με τις εντός για διακοπες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τςςς

    Μάλλον την ταυτότητά σου ψάχνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...