Παρασκευή 5 Αυγούστου 2005

Η αναχώρηση

Λοιπόν, αυτό ήταν.

Μάζεψα τα πράματά μου, φόρτωσα το windsurf μου και φεύγω. Πάω να ανοίξω τα πανιά μου και να χαθώ στα πέλαγα.

Θα αφήσω πίσω μου τα πάντα. Θέλω να είμαι εντελώς μόνος. Αν βρω το δρόμο της επιστροφής και δεν μείνω στα πέλαγα, όλα θα έχουν αλλάξει. Ή τουλάχιστον το ελπίζω να έχουν όλα αλλάξει.

Δεν ξέρω ποιος θα είμαι όταν γυρίσω. Ο Darthiir θα παραμείνει Darthiir the Abban για όποιον τον θελήσει. Ξέρει να είναι σύμμαχος σε κάθε περίπτωση, για κάθε ψυχή που τον χρειάζεται. Για λογαριασμό μου όμως δεν γνωρίζω. Ο φετινός χειμώνας ήταν ίσως από τους πιο "δαπανηρούς" χειμώνες που πέρασα ποτέ μου. Περίεργος, γεμάτος, μα περιέργως "άδειος". Πρέπει εντελώς αποστασιοποιημένα να εκτιμήσω όσα έμαθα και έζησα.

Και ο καιρός είναι λίγος. Πολύ λίγος. Δεν ξέρω αν προφταίνω, δεν ξέρω αν θα αναγκαστώ να βγάλω βεβιασμένα συμπεράσματα.

Αυτό που ξέρω είναι ότι η δική μου στενοχώρια θα είναι σίγουρα τουλάχιστον ισάξια με αυτήν που θα προκαλέσω στους γύρω μου. Και είναι πολλοί, αυτοί οι γύρω μου και σημαντικοί. Άνθρωποι που παίζουν τώρα, ή εδώ και πολύ καιρό, ρόλο στην ζωή μου. Μακάρι να μπορούσα να μην πληγώσω κανέναν. Αλλά δεν γίνεται. Δεν μπορείς να έχεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Το ξέρω. Απλά πρέπει να αποφασίσω το κομμάτι που θα δώσω.

Πάντα έπαιρνα αποφάσεις άμεσα και αποτελεσματικά. Αλλά τώρα οι παράμετροι είναι πολύπλοκες και επηρεάζουν/επηρεάζονται σε βάθος χρόνου. Οι αποφάσεις είναι απλές και πάλι αλλά είναι και τόσο πολύπλοκες που δεν ξέρω αν μπορεί να τις πάρει κάποιος με καθαρό μυαλό.

Όταν έρθει το τέλος θα μάθουμε. Και εσείς και εγώ. Ή μάλλον εγώ, γιατί εσείς μπορεί και να μην μάθετε, αλλά το ζητούμενο είναι να μάθω εγώ.

Όπως έλεγε και ένας φίλος bloger, η απάντηση είναι δεν ξέρω.

Ή όπως έλεγε κάποιος μεγάλος παλιότερα:

Έν είδα ότι ουδέν είδα.

4 σχόλια:

  1. ώρα καλή darthiir...!!!

    σου εύχομαι να βρείς τις απαντήσεις εκεί που θασαι και να γυρίσεις ανανεωμένος και φρέσκος...

    εγώ εδώ θαμαι και θα φυλάω τα μπλογκς μην τυχόν και έρθει κανείς κλέφτης και κλέψει κανα πόστ... :P

    ρίξε και καμμιά βουτιά και για μένα να χαρείς γιατί εγώ ακόμα αργώ...

    στο καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νταρθίιρ, όλα τα προβλήματα συμπυκνώνονται στην παρακάτω φράση:

    "Μακάρι να μπορούσα να μην πληγώσω κανέναν."

    Το έκανα κι εγώ αυτό. Για πολλά χρόνια. Σε σημείο που έγινε ένα με το πετσί μου. Έπρεπε να ξεκινήσω ψυχανάλυση για να μπορέσω να "απεμπλακώ" από το σύνδρομο του "καλού παιδιού".

    Το σύνδρομο του "καλού παιδιού" είναι φίλε μου η πηγή του κακού. Δεν μπορείς να είσαι καλός με όλους. Δεν γίνεται, δεν είναι φυσιολογικό αυτό. Ο πόνος, η στεναχώρια, είναι κι αυτά μέσα στην ζωή. Δεν είναι λάθος να λες "όχι". Ξέρεις τι είναι λάθος; Λάθος είναι να μην αποδέχονται το "όχι". Οι άλλοι έχουν το πρόβλημα αλλά το ρίχνουν πάνω μας. Σκατά μαλιφατούρα.

    Πάντως, θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη να δούμε τον "νέο" Νταρθίιρ μετά το καλοκαίρι.

    Σου εύχομαι καλή συνέχεια φίλε μου. Και καλό κουράγιο. Και καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλό γέμισμα μπαταριών και άδειασμα μυαλού. αν δεις ότι ο χρόνος σε πιέζει, μην πιέσεις και συ τον εαυτό σου, σκέψου ότι μπορεις να αποτελειώσεις τισ προσωπικές απογραφές πριν μπει ο νέος χρόνος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ας τη βάρκα στο κύμα όπου θέλει να τρέχει
    ας ορίζει το αέρι, τιμόνι, πανί
    τα φτερά άπλωσε πλέρια
    άκρη ο κόσμος δεν έχει
    είναι πιό όμορφοι οι άγνωροι πάντα γιαλοί
    η ζωή μιά δροσιά είναι ένα κύμα
    ας το φέρει όπου θέλει το αγέρι
    όπου ξέρει τ' αγέρι

    Τι γυρεύεις, τι θέλεις μη και σύ το γνωρίζεις?
    και έχεις πιάσει ποτέ σου το τι κυνηγάς?
    μη όπου σπέρνεις καλό, το κακό δεν θερίζεις?
    δε σκοντάβεις σε ρώτημα σε ότι ρωτάς?
    Κι ότι σε έχει μαγέψει, κι ότι σου έχει γελάσει
    το έχεις μόνος κερδίσει?
    μοναχός ετοιμάσει?

    Ασε τότε το κύμα όπου θέλει να σπάζει
    ας' τις ζάλες να σέρνουν τυφλά την καρδιά
    κι αν τριγύρω βογγά κι αν ψηλά συννεφιάζει
    κάπου ο ήλιος σε κάποιο γιαλό θα γελά
    κι αν πικρό την ψυχή σου το δάκρυ τη ραίνει
    πάντα κάπου κρυφτή μιά χαρά την προσμένη.

    (κ. χατζόπουλος, απόσπασμα του "Ας τη βάρκα")

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...