Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2006

Μύρισε άνοιξη....

16 σχόλια:

  1. καλε μυγδαλια ειναι αυτη?
    που αφησα παλι τα γυαλακια μου?
    αχ! και ασχετα απο το αν βλεπω ή οχι
    ΝΑΙ....μυρισε ανοιξη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος23/2/06 1:08 μ.μ.

    Πολύ ωραία φώτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος23/2/06 2:17 μ.μ.

    καλέ....εκεί μύρισε άνοιξη;;;; εδώ μύρισε σουβλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τέτοια μέρα δε μυρίζει άνοιξη...
    μυρίζει τσίκνα καλέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος23/2/06 2:49 μ.μ.

    εχει καποιο δικιο η αποπανω μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εδώ μυρίζει άνοιξη. STOP.
    Τσίκνα μυρίζει λίγο πιό κάτω. STOP.
    Μην το κάψουμε το δάσος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ το λέω εδώ και μερες, μυρίζει άνοιξη....

    bbbbzzz bbzzzz είαμι ε΄να εντομάκι.. (έχω χαζέψει λίγο... =Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θύμισέ μου να σου πω για τους ρομαντισμούς που με έπιασαν εμένα όταν μετά από τον πρώτο μου φοιτητικό χειμώνα άνθισε η ... "μυγδαλιά" (κατά το "Μύγδαλα θες;;;") έξω από το σπίτι ...Φώτο ανφας προφιλ καρτούλες, μειλ ...
    Μια χαράάάά απίστευτη (είμαι και τύπος που γνωρίζει την φύση) ...
    μεχρι που την άνοιξη έβγαλε ΒΕΡΥΚΟΚΑ !!!

    ρικο ρικο ρικοκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εκεί σας έχει βαρέσει η άνοιξη στο κεφάλι μου φαίνεται! Καμιά ευαισθησία για μας τους ξενιτεμένους, ε; Μέιον 10 έχουμε εδώ, ούτε χελιδόνι φτερουγίζει, ούτε άνθος μυγδαλιάς ανθίζει.
    Πάντως, τσίκνα μύρισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όπως είπε η προλαλισσασα (την σκότωσα τη λέξη;) εδώ τα δέντρα ντύθηκαν σα νυφούλες στα λευκά αυτές τις μέρες αλλά για άλλο λόγο. Κρύοοοοο! :(

    Θέλω φωτοθεραπεία τώρα! Ηλιε που είσαι;;;

    Χρόνια πολλά κι ευχαριστούμε για την υπέροχη φωτο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν σας φταίω εγώ ρε κορίτσια που εκεί έχει ακόμα χειμώνα...
    Έχει και το ελλαδιστάν τα καλά του αλλά εσείς μου το κατηγορείτε...
    Ε καθίστε στα χιόνια και εμείς θα σας στέλνουμε φώτος να σκάτε από την ζήλεια σας!!!! (ζήλεια... ψώρα.. .νια νια νια νια νια.... ή αλλιώς: :pppPPPpppPPPpppPPPpppPPP όπως λέει και η τζατζεμένη μαριλίνα.... με συγχωρείς καλή μου που έκλεψα τα επιχειρήματά σου!!!!)

    KVούλα μου, η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη λένε... εσένα πλάντως το μυαλό σου το έχει φάει... χρειάζεσαι αποτοξίνωση καλή μου...

    morgana μου δεν σε είχα προσέξει μέσα στα σεντόνια του προηγούμενου post... θα σε κεράσω καφέ πάραυτα...

    Άντε καλή άνοιξη παιδάκια!!!!
    Μην ξεχνάτε όμως ότι έχουμε ακόμα τον παλουκοκάφτη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μην ξεχάσεις να βάλεις το κόκκινο-άσπρο βραχιολάκι!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος27/2/06 10:57 π.μ.

    κοκκινο ασπρο? ρουμπινια-διαμαντια εννοεις μικρουλι μου ετσι? :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλέ τόσον καιρό στην έρημο, το καψιμο του ήλιου θα φοβηθεί;

    εγώ τζαζεμένη; εγώ; =ΡΡΡρρρρΡΡρρΡΡρ η αντίστροφη μέτρηση για το καρναβάλι αρχισε φφφρρρρρρ (σφυρίχτρα ντε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μεγάλωσε και η μέρα! Ναι μύρισε η άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος28/2/06 9:17 π.μ.

    θα ποσταρεις τιποτις? αντε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...