Τρίτη 29 Μαΐου 2007

Ο γύρος του Κορινθιακού…

Είπαμε μια φορά κι εμείς να ξεφύγουμε από τον κλασικό πίτα-γύρο και αδυνατώντας φυσικά να κάνουμε τον γύρο του κόλπου της Βοθνίας (καμήλες έχουμε – πραγματικές – όχι τάρανδους γιαλατζί), αποφασίσαμε να κάνουμε τον γύρο του Κορινθιακού. Η σύνθεση κλασική: Γκαμήλες, αλεπουδίτσα και shadow. Ξεκινήσαμε βέβαια λίγο αργά, γιατί αν και το βράδυ (μετά από ξενύχτι – να το προσέξουμε αυτό), όπως πάντα, δεν μου κόλλαγε ύπνος, το πρωί λαλούσε το ξυπνητηροραδιόφωνό μου κοντά μια ώρα πριν το ακούσω
Μολαταύτα ξεκινήσαμε και καταλήξαμε οσονούπω (στρατηγέ μου) στον πρώτο σταθμό μας. Εκεί μας τρόμαξε ολίγον ο καιρός, διότι ως γνωστόν εγώ διαθέτω πάντα μα πάντα ομπρέλα, εκτός από τις φορές που βρέχει. Παρόλ’ αυτά οι απειλές ξεφούσκωσαν (τον συνέφερε να τα βάλει μαζί μου; αμ δεν τον συνέφερε) και μπορέσαμε να απολαύσουμε στην συνέχεια ένα καταπληκτικότατο φαγκρί στα κάρβουνα, στον δεύτερο σταθμό της περιοδείας μας. Μάστορας ο ψήστης, μάστορας, έκανε καλή δουλειά πάνω στο φαγκρί που με μεγάλη επιτυχία (να σημειωθεί στα πρακτικά) επέλεξα από το ψυγείο του.


Και αφού ντερλικώσαμε καλώς και τιμήσαμε τας λαϊκάς παραδόσεις και τον ελληνικό κινηματογράφο, συνεχίσαμε το οδοιπορικό μας στα βόρεια παράλια του κόλπου, επισκεπτόμενοι σημαντικά αξιοθέατα, όπως την εκκλησία στην οποία έγινα νονός και παραλίες στις οποίες άπλωσα την αρίδα μου, κατανάλωσα μεγάλες ποσότητες ούζου, έπαιξα ατελείωτες ώρες τάβλι και…, και…, και… (ναι, μπορεί και αυτό, αλλά μην γίνεσαι αδιάκριτο).



Καταλήξαμε φυσικά με καφεδάκι και γλυκό του κουταλιού στον τελευταίο σταθμό μας, όπου αφού αναλύσαμε και ταυτοποιήσαμε την απόλυτη επιτυχία της περιοδείας μας, απολαύσαμε το ηλιοβασίλεμα και τα φώτα που καθρεπτίζονταν στην αεικίνητη πλανεύτρα.



Νυχτερινή επιστροφή…
[και τώρα, μετά την αναπόληση, πίσω στην δουλειά…]

16 σχόλια:

  1. Μα πως το τρώτε ρε παιδιά αυτό το γλυκό του κουταλιού; Μπρρρρρρρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. XA! To κόλπο με την ομπρέλα είναι να έχεις πάντα μία (ή και 2 όπως εγώ, η μια είναι τόσο μεγάλη που κάνει κια για παραλία, χαχα...) μέσα στο αυτοκίνητο! Βλέπω κι εσείς του γύρου πίτα (είπαμε ΔΕΝ οδηγούμε όταν πίνουμε...) είσαστε, μπράβο μπράβο!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μιά χαρά σας έκατσε και ο γύρος και οι φωτό! Άντε και καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΑ! Όντως έχω μια ομπρέλα στο αμάξι, που δεν μου χρειάστηκε ποτέ, και που παρότι είχα το αμάξι μαζί, η ομπρέλα δεν ήταν μέσα :)

    Πώς με βρίσκεις;

    [Το γλυκό του κουταλιού το τρώμε... με το κουταλάκι.. δεν σε πιάνω Νικόλα μου... :)]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και αφού ντερλικώσαμε καλώς και τιμήσαμε τας λαϊκάς παραδόσεις και τον ελληνικό κινηματογράφο,

    Δηλαδή;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πφφφφφ... φαγκρί...

    ξες τι σου λέει ο γιαλαντζί τάρανδος; γρουμφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΑ! Όντως έχω μια ομπρέλα στο αμάξι, που δεν μου χρειάστηκε ποτέ, και που παρότι είχα το αμάξι μαζί, η ομπρέλα δεν ήταν μέσα :)


    ΞΕΧΑΣΙΑΡΗ!! :-pppppppppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ο ταπεινός τάρναδος σου προσφέρει μια ομπρέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος30/5/07 7:14 μ.μ.

    Σε φα-μπεζ δεν είχε? :P
    Του κουταλιού τι ήταν; Κεράσι, σταφύλι, κυδώνι τι; (σλουρπ σλουρπ μιαμ μιαμ) :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ....
    Ξεχασιάρης.. μάλιστα... όντως την ξέχασα την ομπρέλα που είναι πάντα μεσ' τ' αμάξι, αλλά... παράξενο δεν είναι αλήθεια που λείπει η ομπρέλα που είναι πάντα μεσ' τ' αμάξι, από το αμάξι;

    Κουβούλα μου τί ακριβώς δεν έχεις προσέξει στην φώτο Νο4;

    Τα του κουταλιού ήταν ένα κεράσι και ένα αχλάδι. Κυδώνι έχω μπόλικο σπίτι οπότε δεν το συνηθίζω εκτός :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ααα...εγώ δεν φταίω που κατεβήκαμε με το δικό μου αμάξι....;-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. AAAA...

    Να λοιπόν ποιός δεν έχει ομπρέλα που είναι πάντα μεσ' τ' αμάξι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ για γύρους δεν ομιλώ.
    Και για γλυκά επίσης.
    Κατά το "όταν-ότι-όπου τρώω δεν μιλάω"
    Οι φωτο σου μου άρεσαν.
    Ειδικά η πρώτη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος5/6/07 10:45 π.μ.

    Πως θέλω να πάω με τον Προαστιακό μια βόλτα στην Κόρινθο...

    :D :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας παρακαλώ να μας στείλετε οσονούπω τα ονόματα των εστιατορίων που φάγατε και ήπιατε και γλυκοκουταλιαστηκατε γιατί αν κρίνω απο τη γραφή σας, τη κάνατε Ταράτσα με Θέα, ήπιατε βαρέλια και αποκτήσατε θάρρος. Γι αυτό μπορέσατε να επιστρέψετε νυχτιάτικα απο την δυσκολώτατη Ε.Ο Πατρών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατ' αρχάς επιστρέψαμε απ' τον απάνω δρόμο
    (Μα καλά θα γυρνούσα στην ΕΟ-ΑΠ από γαλαξίδι;;; :ooo)

    Κατά δεύτερον.. δεν θυμάμαι :(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...