Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Ένδον 7/?

Επτά ημέρες συνεχώς μέσα σε τέσσερεις τοίχους. Καιρός ν’ αρχίσει η ψυχική υποτροπή. Καλά που είχαμε που και που παρέα (για πίτσες – πεπερόνι λάβερς με έξτρα πεπερόνι και εχχχ βάλτε και λίγο πεπερόνι να μας βρίσκεται – όχι για λαπά όπως διαδίδει ψευδώς ο Σωτήρης…). Πολύ πίτσα πάντως ρε παιδί μου. Ας πάρουμε και κανα καλτσόνε γι’ αλλαγή (πεπερόνι βάζουν στο καλτσόνε, δε βάζουν;)
Τα φυντάνια προφανώς την έχουν αράξει σαν τα σαλιγκάρια σήμερα που έβγαλε ήλιο και πίνουν καφέ προσπαθώντας να λύσουν το μυστήριο των νερών που πάνε πάνω κάτω (λέμε τώρα). Πρωινό τηλεφώνημα, τσεκάρισμα διδάσκοντος, μέρα για εκδρομή.
Πέρας συγγραφής. Και οι δύο προτάσεις έτοιμες και στην ώρα τους. Για την ακρίβεια έχουμε 2 μέρες ακόμα ν' ανοίγουμε σαμπάνιες μέχρι την κατάθεση. Αναρωτιέμαι βέβαια γιατί όλος αυτός ο χαμός. Αφού αν δεν έχεις μπάρμπα στις Βρυξέλες (τώρα με την ΕΕ η Κορώνη έχει γίνει μπανάλ τόπος) και ξάδερφο μεγαλομέτοχο πολυεθνικής, ανάθεση έργου δε σταυρώνεις από τη μαμά Ευρώπη. Για να μη σχολιάσουμε το γεγονός πως ασχολούμεθα με ζητιανιά αντί για ανάπτυξη, o tempora o mores. (Προσπαθώ να εντοπίσω πότε η επιστήμη εκφυλίστηκε σε μάρκετινγκ και παπαρολογία, αλλά αδυνατώ - φαινόμενο των καιρών δίχως άλλο, θα περάσει, ελπίζω...)
Κάθε φορά που το μυαλό περνάει απ’ αυτό το μονοπάτι, κοντοστέκεται και αναπολεί την επιστολή της διεύθυνσης ενέργειας. Έχετε τόσο ολοκληρωμένο και καλοστημένο πρόγραμμα διάχυσης γνώσης που δεν πιστεύουμε ότι θα το υλοποιήσετε. Βαθμολογία τρία στα πέντε (α αξίζει τουλάχιστον τα τρία σας ε;). Μα γιατί δεν κάνετε κλιμάκωση και των τριών τεχνολογιών, αλλά επιλέγετε, μετά από περαματική μελέτη, μόνο την καλύτερη να κλιμακώσετε; Βαθμολογία τρία στα πέντε. Ανόητε και άχρηστε τύπε που δε κάνεις άσκοπα πράματα…
Αυτό που με στενοχώρησε πάντως χθες είναι που δεν μπόρεσα να πάω με τον πατέρα μου τη βόλτα στο πολυτεχνείο. Να θυμηθεί εκείνη την ημέρα και ν' αφήσουμε και κανά λουλουδάκι, φόρο τιμής του αίματος...
Και επειδή είμαστε για γέλια (γενικότερα, ειδικότερα και οικονομικότερα) αλλά και επειδή η μέση μας χρειάζεται περπάτημα, καιρός να εκμεταλλευτούμε τη μη-βροχή και τις ημέρες σαμπάνιας και να βολτάρουμε λίγο στο βουνό. Όχι τίποτε άλλο αλλά χτες, την ώρα που τελείωσε ο προϋπολογισμός και είπα να βγω να πάρω λίγο αέρα, άρχισε να βρέχει τουλούμια.

[Ορθοπεδική ζώνη απαραίτητη]

15 σχόλια:

  1. Περαστικά (το πεπερόνι μάλλον δεν βοηθά στις μεσούλες .... περισσότερο τις εξαφανίζει).
    Χρειάζομαι μπάρμπα στην ΕΕ λες ε??? (Η Κροτ δεν φτάνει;;;) Δεν ξέρω, αλλά αν είσαι σίγουρος, να σταματήσω να σκέφτομαι ότι ... 2 μέρες πριν το deadline θα πρέπει να αγχωθώ τρελά πάλι! Καλή επιτυχία (σαμπάνιες δεν πίνουμε όταν πληρώνει η μαμά ΕΕ;;;;) και περαστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτο που σου συστηνω ειναι μια καλη κυρια να σου κανει μασαζ...:))

    και οχι πιτσεςςςςςςςςςςςςςςς παχαινουν

    φαε καροτα και μανταρινια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τί λες σύντεκνε; Ποιός διαδίδει τέτοιες βλασφημίες; Το πεπερόνι παρουσιάζει ιαματικές ιδιότητες για πάσα νόσο!
    (Εκτός της αϋπνίας)
    Εμμμ εξαρτάται. Θες να αγχωθείς για να καταθέσεις ή για να πετύχεις; Η Κροτ πάντως δεν φτάνει – δυστυχώς :(
    Να σου πω την αμαρτία μου, έχω βαρεθεί να ξοδεύω το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου μου στην παπαρομαρκετολογία αντί να κάνω κάτι εποικοδομητικό…

    (Πσσστ, Σοφάκι! Τα βλέπω!)

    Εμμμ σκώληξ μου βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να σου ανακοινώσω πως συμφωνώ μεν με την σύστασή σου, αδυνατώ όμως να βρω την καλή :p
    Αλλά δε χρειάζεται να προβούμε σε τόσο ακραίες λύσεις όπως αυτές που προτείνεις ακολούθως ;)

    Ύστερα από την ωριαία βόλτα μου αισθάνομαι πανευτυχής που άφησα και αυτή τη βδομάδα τα φυντάνια για καφέδες. Εννιά ώρες ορθοστασίας δε θα τις πάλευα με τίποτε :s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τς τς τς!
    ακραίες λύσεις τα καρότα;;;;
    και προτιμάς το πεπερόνι;
    (η μανούλα το ξέρει;;;)

    (να της τηλεφωνήσω;)
    :p

    Κάνε βόλτες, τώρα που μπορείς ακόμα -μετά θα έχει κρύο και βροχές, τη βάψαμε πάλι
    :)

    Σμακ!
    α, έχεις χαιρετίσματα από τη γκαμήλα σου
    και φιλιά από τον Άκη
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καϊμενε μου....αρχισε και ο κωλοκαιρος να ριχνει τουλουμια....δεν σε βλεπω να βγαινεις σωος απο την αναρωση....
    θα εχεις παθει πιτσιτιδα....
    ακομα να περασει η μεση;
    μιλαμε για μεγαλο λουμπαγκο ε; !!!
    εγω αυριο παω για δουλεια.....να δω τι αλλο θα σκεφτω να παθω....γιατι εμενα μ' αρεσει να καθομαι, μ' αρεσουν και οι πιτσες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πρώτα πεπερόνι, μετά ποτάκια κι έπειτα βόλτα στους βρεγμένους δρόμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άσε βρε κοκό μου, με πήραν απ' τα μούτρα με το πεπερόνι και το έριξα στα κοντοσούβλια και τις πίτες φλαμπέ...
    Ποτάκια παντως δεν γίνεται. Με το φουλ του χαπιού που παίρνω δε μένει χώρος :p

    Άσε βρε Ισαλε, την πιτσίτιδα την έχω χρόνια ;)
    (Το κοντοσούβλι με κούρασε λίγο βέβαια...)

    Φυσικά και είναι ακραία λύση το καρότο μανούλα. Με βλέπεις να έχω μεγάλ' αυτιά και άσπρη γούνα και ουρά; ;)
    (Μπράβο μπράβο, βλέπω πως βολευτήκατε με την γκαμήλα... Άντε γιατί με την οικονομική κρίση τώρα πρέπει να κάνω και οικονομία - βοηθάτε το κοπάδι :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλα μωρε θα βρουμε μια να αγγαρεψουμε να σε τριψει μην ανησυχεις

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. άσπρη γούνα μπορεί και να έχεις!
    :ppp

    (υπομονή)
    (Σμακ)
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. AXAXA, τι εννοείς σε κούρασε το κοντοσούβλι??? Δεν κοβόταν? Δεν μασιόταν?? Δεν διακτινιζόταν στο στόμα σου και έπρεπε να τεντωθείς για να το τσιμπήσεις??? Αν και εγώ θα μείνω με την βασική απορία!! Αυτό το φλαμπέ της πίτας, που στην ευχή ήταν??? Δεν το αντελήβην αυτό..
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λοιιιιιιιιποοοοοοοοον
    εισαι
    ατυχος,
    περιεργος,
    γκαντεμης,
    και σαβουροφαγος..
    φτανουν αυτα η θες κι αλλα? ε??
    χεχε
    και εχω αποψη και στα λεω..
    οχι αντε... ετσι....
    σμουτς

    (βαρεθηκα να σου λεω περαστικα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μ’ αγγαρείες δουλειά δε γίνεται σκώληξ μου!

    ΟΥΣΤ (ξες εσύ μανούλα)

    Γι’ αυτό εγώ προτιμώ τη σκορδόπιτα που είναι ότι λέει Σοφάκι μου ;)

    Είμαι Αλίκη μου, για συνέχισε τώρα να δούμε πότε θα κάνεις το λάθος :p
    (μεταξύ μας, κι εγώ…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Βρε ..κάτι μου θυμίζεις” την Δευτέρα 24/11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα λείπω, έχω κλείσει εισητήρια για Μαδαγασκάρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...